Ringrajasõiduga alustamine
Re: Ringrajasõiduga alustamine
dakar kirjutas:Kogemus mul senini olnud touring ja krossiratastega. Baiki pole sõitnud (paar korda proovinud). Kuna kokkupuude järelikult pea olematu, siis plaanin osta endale esialgu kerge, väikese ja vähevõimsa ratta (Aprilia rs 125 või mingi analoogse võrri), et esimesed algtõed ja kogemused kätte saada. Kangemate pillide peale jõuab alati istuda ja võrri hind pole kah selline, mis sunniks kulude kokkuhoiu nimel kohe 600 selga istuma. Soov oleks ikkagi kõigepealt sõidutehnika korralikult kätte õppida ja enne suurema selga ei roniks, kui ratta võimsus hakkab oskustele jalgu jääma. Seega küsiksingi, et kas on hea mõte alustada vähe peenema rattaga (endale tundub, et on. Ja võisteldakse ju võrri klassis väga usinalt) ja kas võidusõiduks osta 2-taktiline või 4-taktiline? Ja kui palju tuleb stock pilli ümber ehitada, et sellega rajal kannataks uhada? Tänaval sõitmine ei huvita, ainult rajal.
Ette tänades:)
Kui sa pole varem sõitnud ringrajal/kardirajal, siis sa ei pruugi juu teada, et see sulle meeldib. Laena mõnelt sõbralt bike ja mine kalluta Aravetel või Raplas ja kui meeldib, siis osta. Pole mõtet osta 100-200k eest masinat + tuuningut ja siis avastada ups ei meeldigi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.