k: õlitus efektiivsemaks

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
rallyiff
Postitusi: 62
Liitunud: 09 Juul 2007, 19:52
Tsikkel: Virago 750 Vinnetou

k: õlitus efektiivsemaks

Lugemata postitus Postitas rallyiff »

kas keegi on kohanud õlituse tuuningkomplekti mis ei lase trikitamise ajal õlitusel ära kaduda
kui on siis võiksite siin kogemusi jagada

terv Iff

honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: k: õlitus efektiivsemaks

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Kui varem läks pea iga hooaeg 1 mootor siis nüüd paistab, et jätkub ikka kauemaks: http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=67&item=808

Terv,

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: k: õlitus efektiivsemaks

Lugemata postitus Postitas mx77 »

rallyiff kirjutas:

kas keegi on kohanud õlituse tuuningkomplekti mis ei lase trikitamise ajal õlitusel ära kaduda
kui on siis võiksite siin kogemusi jagada

terv Iff

kas tal ei ole kuivkarter?


SMX

Re: k: õlitus efektiivsemaks

Lugemata postitus Postitas SMX »

mx77 kirjutas:
rallyiff kirjutas:

kas keegi on kohanud õlituse tuuningkomplekti mis ei lase trikitamise ajal õlitusel ära kaduda
kui on siis võiksite siin kogemusi jagada

terv Iff

kas tal ei ole kuivkarter?

Kui pead silmas zx9 R, siis pole. Lahenduse peaks tegelt saama nii, et võtad karteripõhja alt ära. Seal on toru, mida mööda õlipump imeb õli ülesse. Siis vaatad asja minutikese ning ongi selge mis sellega teha. Vbl pole vaja midagi teha, lihtsalt natuke rohkem õli mootorisse ja õlitus ei kaogi ära. Teine variant on selle toru otsa asukoha muutmine, et tsikkel tagarattal olles õli kätte saaks. Arvan, et tegelikkuses ei vaja õlitussüsteem ümberehitust, kui ei plaani tagarattal kilomeetreid järjest sõita. Mina tean meest, kes lasi 2006 gsxr 1000-ga paar-kolm kilti järjest ja ei juhtunud miskit. Kõik oleneb muidugi rattast ka.

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: k: õlitus efektiivsemaks

Lugemata postitus Postitas margus014 »

Väike soovitus, mis küll õlirõhku kuidagi ei mõjuta, aga siiski:
Paigaldage omale õlifiltri külge tugev magnet (neodymium magnet). See püüab enda külge väga suurel hulgal mootori töö käigus tekkivast terastolmust, mis lihvpastana mootori liikuvatele detailidele toimib :wink:
Samuti võib selle magneti paigaldada ka karteris asuva õlipumba eelfiltrisse!
Neid magneteid saab näiteks arvuti kõvaketastest.
:bsmile:


SMX

Re: k: õlitus efektiivsemaks

Lugemata postitus Postitas SMX »

Selline magnet on zx9r alumise õlikorgi küljes olemas.

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: k: õlitus efektiivsemaks

Lugemata postitus Postitas margus014 »

Need magnetid on üldjuhul väga väikesed ja halvas kohas. Halvas kohas sellepärast, et õlipumba eelfilfri kaudu liigub palju palju rohkem õli läbi, kui mõõdub õlikorgist. Samuti on paljudel mudelitel õlikorgi küljes keraamiline magnet mis on ülinõrk ja ei püüa si**agi kinni.

Kasutaja avatar

Teema algataja
rallyiff
Postitusi: 62
Liitunud: 09 Juul 2007, 19:52
Tsikkel: Virago 750 Vinnetou

Re: k: õlitus efektiivsemaks

Lugemata postitus Postitas rallyiff »

probleem pole tagarattal sõitmises vaid esirattal sõitmises
ma näen küll kus õlivõtja on kuid kui tagaots üles lasta siis sinna küll õli ei ulatu
mulle räägiti et komplektis on lisapump ja vist isegi räägiti kahest õlivõtjast
ei raatsigi lasta esiratta peale kui näed et punane tuli hakkab põlema

honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: k: õlitus efektiivsemaks

Lugemata postitus Postitas margus014 »

See on nii hetkeks, et mina küll ei muretseks!
Kaua Sa esirattal ikka lased!?


SMX

Re: k: õlitus efektiivsemaks

Lugemata postitus Postitas SMX »

See, et korra tuli põlema läheb, ei tohiks probleem olla. Pinnad on ju õlised ja normaalasendis õlitus taastub(eeldatavasti).

Kasutaja avatar

Teema algataja
rallyiff
Postitusi: 62
Liitunud: 09 Juul 2007, 19:52
Tsikkel: Virago 750 Vinnetou

Re: k: õlitus efektiivsemaks

Lugemata postitus Postitas rallyiff »

SMX kirjutas:

See, et korra tuli põlema läheb, ei tohiks probleem olla. Pinnad on ju õlised ja normaalasendis õlitus taastub(eeldatavasti).

taastub küll aga esirattal sõit läheb järjest pikemaks kogu aeg ja tagarattal ma suudan km juba küll sõita
kas siis keegi pole kuulnud sellisest asjast

honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: k: õlitus efektiivsemaks

Lugemata postitus Postitas piloot »

rallyiff kirjutas:

probleem pole tagarattal sõitmises vaid esirattal sõitmises
ma näen küll kus õlivõtja on kuid kui tagaots üles lasta siis sinna küll õli ei ulatu
mulle räägiti et komplektis on lisapump ja vist isegi räägiti kahest õlivõtjast

Kahest õlivõtjast küll tolku pole, kui üks ikka kuivale jääb siis miski vägi ei pane pumpa teisest õlivõtjast õli imema, kui teisest on võimalik õhku tõmmata.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: k: õlitus efektiivsemaks

Lugemata postitus Postitas margus014 »

Põhimõttelislt soovitaksin mina Sul viia õlivõtutoru karteri tagumisse otsa (tagaratal sõit on siiski palju kauem kestvam).
See, et Sa umbes 5-6 sek esirattal lased ei mõjuta midagi :wink:

Kasutaja avatar

-PitBull-
Postitusi: 1186
Liitunud: 10 Mär 2006, 21:59
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: k: õlitus efektiivsemaks

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

rallyiff kirjutas:
SMX kirjutas:

See, et korra tuli põlema läheb, ei tohiks probleem olla. Pinnad on ju õlised ja normaalasendis õlitus taastub(eeldatavasti).

taastub küll aga esirattal sõit läheb järjest pikemaks kogu aeg ja tagarattal ma suudan km juba küll sõita
kas siis keegi pole kuulnud sellisest asjast

Mitu minutit ja kilomeetrit sa seal esirattal siis lased? :mrgreen:

Pilt


Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Kasutaja avatar

Teema algataja
rallyiff
Postitusi: 62
Liitunud: 09 Juul 2007, 19:52
Tsikkel: Virago 750 Vinnetou

Re: k: õlitus efektiivsemaks

Lugemata postitus Postitas rallyiff »

-PitBull- kirjutas:
rallyiff kirjutas:
SMX kirjutas:

See, et korra tuli põlema läheb, ei tohiks probleem olla. Pinnad on ju õlised ja normaalasendis õlitus taastub(eeldatavasti).

taastub küll aga esirattal sõit läheb järjest pikemaks kogu aeg ja tagarattal ma suudan km juba küll sõita
kas siis keegi pole kuulnud sellisest asjast

Mitu minutit ja kilomeetrit sa seal esirattal siis lased? :mrgreen:

see polegi tähtis ju
mind lihtsalt jubedalt häirib et see õlirõhk kaob sel kasvõi selleks 5-6 sekundiks, see lihtsalt ei tohiks nii olla

honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Re: k: õlitus efektiivsemaks

Lugemata postitus Postitas Piipz »

võta kuivkarteriga ratas siis :P õli käib ringi koguaeg olenemata asendist.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”