Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Moderaator: Moded
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
teeree
Lärm ma tulen vabatahtlikult järgmine kord musta lippu vibutama ja raja rikkujate nr üles kirjutama
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Hei kärnatajad!
tahaks ka sõna maha jätta. Peale T-1-ga kihutamist on siiski krossipisik nii võimas, et otsustasin 36-selt ikka selle õige ratta ära proovida. Alul käisin (koos naabrimehega muidugi, see ka Y450-ga aga poole kergemaga) Kukemetsa radadel TENERE 660-ga, ull üritus ütles Volts kui juttu tegime, muretse midagi kergemat kui kärnatada tahad! Sõitsin kevadeni ikka ära ja mureliku südamega ratast otsides, sattusin YAMAHAKESKUS-es kokku Andrus´ga kes just oli USA-st ´08 YAMU 450 toonud ja seda müütas just. Läksime vaatama ja lõime kohe käed. Esimesed sõidud olid ikka oi...oi!!! Nagu noore täkuga, ikka ära minema kippus aga täitsa OK. Esimese võistlussõidu tegin kohe Kukemetsa kärnatamisel ´07. Stardist kohe liiva sisse ja sinna ma natukeseks istuma jäin ka. Kohe kiskusin riideid ja põlvekaitsmeid maha, et ruumi saada. Ruumi sai ka põis, peale vedeliku ületarbimist, suurest närvist. Mis seal ikka, sõit algas. Sidurit ma rattal üles ei leidnudki muideja käima peksin ka gaasi väänates, mis Te arvate kas ei ajanud närvi? Pill on aga sõita ei saa. Ühe ringi siiski tegin ära
Natuke kogemusi kogutud ja karjaaäris trenni tehes, leidisn siduri üles, käivitusklapi- , pehme liiva sees ka enam ei vänderdanud nagu uss! Nüüd sai teine võistlus ka maha, RANNU Kärnatamine ´08. Selle sõidu üle on ikka uhke tunne lausa. Olin kärnatajate 88 hulgast 36-es. Sain teha 10 ringi mingi nipiga. Metsa vahel ühe nr.10 all sõitva noore jalule aidatud (egas keegi ju aidata taha kui hoog sees) jubedad tegelased
Poiss oli jalgupidi ratta vahel ja karjus APPI, jätsin ratta puu najale, aitasin poisi ratta alt välja ja kui kõik OK tundus jätkasime sõitu mõlemad! Küll oli kerge tunne! Sellepärast ma hea tulemuse ka sain, ise olin ka suvel kipsis, sama teema, jäin pöörates jalaga lingi alla ja hüppeliigese tükk ripub siiani kusagil seal? Läbi valu ja jonni ikkagi koht 36 on hea. Rada oli super hea! Muide ma pole veel kunagi hüpanud aga betoontrampliini läksin küll esimesel kolmel ringil, kuradi kõva tunne oli maandudes ja kohe üle kummide kihutades. Ma ei saa aru mida nad sealt kummide seest otsisid?
Kiirein ring oligi 12:12 just kolmandal ringil. Edasi otsustasin mitte õnne narrida ja sõitsin kergemat rada. Tasa ja targu! Aa, ühe saltu tegin ka nii, et lenks jäi pihku. Nii kallist pilli ikka kergelt ei loovuta! Hea, et korraliku kerekaitsme komplekti muretsesin just enne sõitu. Kohe tasus 100% ära. Äkki nägi Lärm ka seda tirelit, ta sõitis just mööda ka kui ma püsti sain ja rattale. Ratas käis ja sõit jätkus täie hooga. RANNU-ga seob rohkemgi. Rannu Mäkketõus´ul loositi mulle FORD Sierra välja. Muide: Lärm, mäkke toodud raha tuli topelt tagasi! Üritan ikka alati üritustel olle! Jube tasuv üritus!
Üritasingi Rannu Kärnatamisele selle autoga tulla aga avastasin, et konksule pole kohta raamil, see on roostega lahkunud. Ainus koht mis roostes on, on tala kuhu peaks konks kinnituma. Äkki jõuab Kukemetsa?
Esimene kiri sai pikk aga see oli vaja kõik edasi anda! Olge positiivsed ja ärge väikestest üle sõitke, aidake neid ja äkki võidate ka Sierra kunagi!
jälle kohtumiseni!
Berni
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
lärm kirjutas:kuulsin ka seda kopa värki ,kahju et nii juhtus -hea et köik hästi läks,aga konkreetne koht söideti küll kohe esimese ringiga lint katki,see koht ei olnud üldse hull atv-ga läbimiseks.saaks aru et pole vöimalik läbida et ,siis löikaks aga sellise kohapeal lint puru söita jääb arusaamatuks küll ja veel autokummide juures sama asi ,krt tsiklid saavad üle ,saavad atv-d ka ja vöimalus oli minna väljaspoolt kumme ,aga kahjuks valiti ikka sise kurv ja lint tehti kohe katki.Aga mis seal ikka jäägu see igaühe enda otsustada .Ilmselt tuleb tulevikus ikka palgata rohkelt kohtunike ja see asi ära teha,kes nimelt lindi katki söidab saab musta lipu ja kogulugu...
Arvan,et see toimiks...
ainuke koht, kus vb paar meetrit lõigati, oli see kui läks suurest mäest üles ning sealt alla ja siis liiva peal.. selle kaldes seina pealt kurv paremale läks ja siis tagasipööre oli, seal oli lint katki ning seal oli natuke vb lühemaks kurvi tehtud, kuid lõigatud küll mitte. ja seal kummide juures oli ka lint katki, kuid kõik, keda sõiduajal nägin sõitsid, kas kummide pealt või siis sealt paremalt ringiga.. mingit sellist hullu või tahtlikut lõikamist/ajavõitu küll ei olnud.
Unustasin lisada, et muidu oli väga 5 võistlus. rada oli väga huvitav ning piisava raskusega, et mitte liiga aeglaseks läheks. oli nii liiva, metsa kui ka takistusi. ja see metsa osa oli ka hea laiusega, et mitte ei pea terves metsapikkuses teisel taga sõitma, vaid ntks aeglasemal on ka ruumi kõrvale tõmmata. ning minu meelest võiksidki järgmisest aastast kõik atv kestvuskrossid olla 1,5h.
(Y)
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Jäi miskit silma lintide purukssõitmise kohta. Enadale sõitjana on jäänud mulje, et enamused korrad on lindid puruks sõidetud ikka tahtmatult, kas siis vältimaks kokkupõrget, pill läks käest, kukuti lindile jne. Aga rada oli kift, üritus hea! Tehnika seekord vedas vähe alt, ei liialda, kui pakun, et peksin pilli oma 20 korda käima
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
riksx kirjutas:lärm kirjutas:Vaadake ka järgmist Mootorite Maailmas kanal2 st.Seal pikem lugu kogu üritusest.
Äkki keegi tegi ise väikest filmi.
Lähiajal peaks saama üles video kus näha siis sõit läbi ühe võistleja kiivrikaamera.
Kui asi valmis, annan teada.
GSX-R 750 1989
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Väga hästi tehtud pildid.
Süvenenult soovitaks vaadata pilti nr.50 ja teha mõtlik paus.
Kõige ägedamad sõidumehed olid ikkagi need poisid ATM- ide ja 80-nestega.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Tekkis selline küsimus, et kas võistkondade tulemusi peale 6ndat kohta ka veel välja arvestati või on neid tulemusi
võimalik kusagilt vaadata? Mylaps-is jah tulemused üleval aga need ju segamini (open ja kärnatajad) ja individuaalsed.
GSX-R 750 1989
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
kas kuuenda kohani meeskondlikud tulemused on siis näha kusagil?
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
mella kirjutas:kas kuuenda kohani meeskondlikud tulemused on siis näha kusagil?
Kohapeal oli näha!
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
SXC625 kirjutas:Kohapeal oli näha!
peale quadide starti käisin vaatamas, olid ainult individuaalsed järjestused. pildigaleriis samamoodi pole peale individuaali muud näha.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Kohapeal oli jah ühe lehe peale pastakaga kirjutatud kuus esimest.
Kui ka võistkondade lõikes tulemusi näeks oleks järgmisel sõidul juba huvitav neid võrrelda eelmise sõiduga.
GSX-R 750 1989
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Ülejäänud meeskonnad olid kõrval järgmiste lehtede peal täitsa olemas.
Uudishimu tapab
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
ilmselt see on siis praeguseks kuulutatud riiklikuks saladuseks
EMF-i lehelt igatahes ei leia.
Kuskohas on punktiarvestuse reeglid? Juhendist need ei selgu.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Täna siis 00.40 kanal 2 mootorite maailmas peaks kogu lugu tulema kärnatamisest.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Siin ka mõned fotod: http://flickr.com/photos/33905305@N00/s ... 628821697/
Mellast üks Dakari meeleoludes:
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Nagu eelnevalt lubatud sai üles pandud üks väike videoklipp sõidust.
Video ise asub siin: (vasakust menüüst kõige alumine)
http://www.italmoto.ee/index.php?id=98
GSX-R 750 1989
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
kurrask, superluks noh, nii kahju, et siis ratast polnud, millega sõita.
videos tundub ikka eriti raju.
pane ikka pikem klipp üles!
#609
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Ei mulle väga meeldis. Pidasin ikka 2 tundi ilusti vastu ja 39. koht. Väga rahul
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
fotek kirjutas:kurrask, superluks noh, nii kahju, et siis ratast polnud, millega sõita.
videos tundub ikka eriti raju.pane ikka pikem klipp üles!
Nüüd võimalik sama lingi alt (http://www.italmoto.ee/index.php?id=98) alla tõmmata vähe pikem variant
kus ka stardijärgne esimese nõlva meeletu puurimine hästi näha
GSX-R 750 1989
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Ole Sa tänatud 111 video eest.
Olge Te kõik tänatud, kes jäädvustate selliseid üritusi ja panete jäädvustatut teistele vaatamiseks välja.
Hea pildi saamine on väga suur töö ja ega läbi objektiivi vist üritust ennast "ei näe" ka.
Ole Sa tänatud Lärm hea ürituse eest.
Edu Teile.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
4cl kirjutas:Ole Sa tänatud 111 video eest.
Olge Te kõik tänatud, kes jäädvustate selliseid üritusi ja panete jäädvustatut teistele vaatamiseks välja.
Hea pildi saamine on väga suur töö ja ega läbi objektiivi vist üritust ennast "ei näe" ka.
Ole Sa tänatud Lärm hea ürituse eest.Edu Teile.
Halleluuuuja!!!!! Preis de Looord!!!!!
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Tänud, Lärm! Kes kohal olid, said oma fiilingu kätte! Nagu ülal mainitud, tulex ilmselt pitbaikid omaette sõitu panna. Sama ka laste atv-d. Võix olla kuni 6-e aastased nn.demosõidus(lihtne ja jälgitav rada) ja al. 6a. juba raskemal rajal. Seekord sõitis 3a. ja Q 200 koos. Ilmselt küsimus selles, et rajameistrid ka ise "kärnatavad" ja pole mahti asjaga tegeleda. Loodan, et hr.Sikk leiab Kukemetsas lahenduse. Tänud tehtu eest ja jõudu Kukemetsa sõitude korraldamisel!
KTM 50sx otsib uut krossipoissi!
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Mul kahjuks tõesti pole aega tegeleda laste söiduga ,mullegi tundus auhindu kätte jagades et esikoha lapsed olid peaaegu samasuured nagu "ise" ja osad ei osanud ise veel köndidagi.suurtel lastel oleks äkki juba paras quadidega koos kihutada.
Aga annan endast parima,et kukemetsas oleks kudagi eraldatud.Loodame ,et hr Sikk leiab mingi lahenduse,sest endal töesti pole aega sellega tegeleda,kui aus olla siis pole ise ühtegi laste söitu enda üritustel näinud,kuna peale soloode söitu tuleb kohe kiire ring rajale peale teha ja linti parandada.
Kukemetsa karjäär avatud kuni kolmapäevani huvilistele,neljapäevast alates ei taha kedagi näha enne laupäeva.
Loodan,et köik ikka julgevad tulla,et kevadise vöistluse veeloigud ära ei hirmutanud.ilmselt tuleb soolode ja atvede rada ka natuke erinev(soolodel natuke rohkem metsaradu).See kord neid muda kraave sisse ei tule.kõik quadi mehed ka kohale sest rada kõigile norm läbitav
Kukemetsas Näeme Raisk
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Milline tuleb Kukemetsa rada võrreldes Rannuga?
Palgid suuremad? Hüpped väiksemad või suuremad?
Muda, nagu ma aru sain, ei tule seekord.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
.
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
pole hullu -eks kohapeal on nagunii vaja registreerimis bussi juurest läbi käia,seal ütled kus täpselt oled -Kevin.
Mellale-palke ka pole,rada on kindlasti pikem ,aga hakkan alles homme seal tegutsema-tuleb äge.Ole kohal
Lärm
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Kuidas Kukemetsas poriga lood on võrreldes kevadega?
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
Moa vastu pole mul midagi aga eks seda saab Piksepinil kõvasti pureda
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Re: Karjääri kärnatamine III ja IV etapp (meeskondlik)
lärm kirjutas:pole hullu -eks kohapeal on nagunii vaja registreerimis bussi juurest läbi käia,seal ütled kus täpselt oled -Kevin.
Mellale-palke ka pole,rada on kindlasti pikem ,aga hakkan alles homme seal tegutsema-tuleb äge.Ole kohal
Lärm
No mis enduro see ilma palgita on?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.