Paagi keevitamine?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Tonis
Postitusi: 113
Liitunud: 31 Mär 2003, 15:41
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Paagi keevitamine?

Lugemata postitus Postitas Tonis »

Nii, kuna plaan ikka siklitega Jõgevale see suvi jõuda siis küsimus järgmine. Kas paagi põhja sisse augu lõikamine, ja kinni tagasi keevitamine on väga spetsiifiline töö? Ma tahaks nimelt aku paagi alla mahutada ja selletarvis siis pisut paaki modifitseerida.

Igasugu info "VÄIKESTE" akude kohta on ka teretulnud

Tulemus peaks äkki selline jääma:
Pilt

Päris palju kaalu saab nii maha võtta :D

Või on keegi kursis klaasplastist paagi valmistamisega, eriti just maksumuse ja kaalu osas. (arvestades, et vorm tehaks originaali järgi)
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Hmm... minuarust ple seal spetsiifilist midagi! Lase aga käia!
Äint, et see keevituskoht kipub hiljem väga kergelt rooste minema, seega väljapoolt värvi miski haamrivärviga ära ja seespool hoia alati bensiin põhjas, et ta õhku ja vett ei saaks!
Kasutaja avatar

Mossemees
Postitusi: 175
Liitunud: 10 Mär 2003, 15:35
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

sry aga !

Lugemata postitus Postitas Mossemees »

Miskit lihtsat pole kunagi olemas.Esiteks nii nagu ei keevitata kempiga(ei ole reklaam-pean silmas COkeevitust) veesärke on ka küttepaagi keevitamiseks omad nõksud.Jumalaeest ära palun ise seda tee ja ära lase seda teha ka inimesel kes ei tea täpselt mida ta teeb(loe sõbral kes on ära joonud 4õlut).
Nimelt tuletan meelde,et see on kütusepaak ja bensiiniaurud ka kaua tühjalt ja sulle näiliselt ohutuna näiv paak võib sekundiga muutuda miiniks mis tapab nii sinu kui ka su sõbrad.
Tuletan meelde,et mahutite keevitamisel tuleb omada esiteks tuletööde luba ja ka vastavat sertifikaati keevitamise kohta.
Mitte ei tea kuidas suhtuvad insenerid sellese ,et paned happeag täidetud miini küttepaagi sisse.Krt mul oleks munadest kahju.Sest kui miskit peaks minema viltu ja eh.Lisaks tulevad seal minu meelest väga keerulised sisenurga õmblused mida iga masinaga kinni ei õmble.
Vabandan kui ei tabanud matsu ära ja jutt tundub sulle ilana.Mitte ei soovi lõpetada negatiivselt ,pea ennem nõu mõne keevitajaga,mitte lihtsalt lukksepaga ja mitte lihtsalt mehega kes keevitab.Kui sul on huvi siis kirjuta ma viin su kokku mehega kes teab ja oskab muu jääb sinu teha tema ütleb sulle ka hinna.

NB! tuletan meelde ,et ei keevitata ka seal ruumis kus parasjagu värvitakse!

Vaadake ka lisa sellelt kohalt siin

http://www.ttpa.ee/seadustik/tuletoode% ... nouded.htm
Lugupidamisega

Teie Mossemees

pepe@biker.ee

Hakkame kütma!

OÜ Potipoiss
www.potipoiss.ee
Pottsepp & Korstnapühkija
pepe@potipoiss.ee
5588 671

www.twitter.com/Potipoiss
Konsultatsioon
Küttekollete remont
Ummistuste likvideermine
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”