probleem punnvõrriga
Moderaator: Moded
probleem punnvõrriga
Tere, asi siiis selles, et võrr sõitis ilusti, lippas normaalselt, mingi 60 või nii, kuid ühel hetkel sõitsiem sõbraga kahekei umbes 500 m ja enam ei võtnud pöördeid üles. lasime ära jahtuda aga sama lugu. ta sõidab umbes 5 km/h ja rohkem ei võta üles, pöörded ei tõuse vms. panime siis paku peale, lükkasime käima ratta ja pöörded olid nagu naksti üleval, läks nii nagu vanasti. milles võib asi olla? kas sõitsin "peeneks" ? gaasitross on normaalne, kolb ja kõik on terved, karpa on korras ja reguleeritud. palun aidake, kuna vaja korda teha.. kas kuskil võib olla ummistus võik ükskõik, aidake mind !! ma ei oska ise midagi teha enam, ei jaga veel eriti nendest asjadest
Re: probleem punnvõrriga
Mu sõbral oli ka selline probleem. Tal oli silindripea lahti natuke tulnud ja jõud kadus ära. Keera silindripea poldid tugevasti kinni.
Re: probleem punnvõrriga
raqulka kirjutas:Tere, asi siiis selles, et võrr sõitis ilusti, lippas normaalselt, mingi 60 või nii, kuid ühel hetkel sõitsiem sõbraga kahekei umbes 500 m ja enam ei võtnud pöördeid üles. lasime ära jahtuda aga sama lugu. ta sõidab umbes 5 km/h ja rohkem ei võta üles, pöörded ei tõuse vms. panime siis paku peale, lükkasime käima ratta ja pöörded olid nagu naksti üleval, läks nii nagu vanasti. milles võib asi olla? kas sõitsin "peeneks" ? gaasitross on normaalne, kolb ja kõik on terved, karpa on korras ja reguleeritud. palun aidake, kuna vaja korda teha.. kas kuskil võib olla ummistus võik ükskõik, aidake mind !! ma ei oska ise midagi teha enam, ei jaga veel eriti nendest asjadest
Noo, see üks tüüpilisi vigasid võrridel.
Arvatavasti ikkagi kolvirõngad, või silinder kulunud.
Samas endal oli sama jama, kuid minul ei aidanud ka kolvirõngaste vahetus.
Aga teineasi on see, et mis valemiga sa võlusid võrrist 60 välja?
Kui ta sul enne seda jama isegi 40 välja jooksis oled õnnega koos.
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: probleem punnvõrriga
ülekannete vahetusega ehk suudad kiirust juurde võluda :D?
kuigi siis peab ikka väga kerge sõitja olema või siis väntad pedaalidega alguses kiirust juurde
Re: probleem punnvõrriga
Aga, et ülekande muutmisega 60-ni küündida ei jää jõudu järele. Teema algataja aga mainis, et sõitis sõbraga kahekesi...
Ja pealegi 60 on nii või naa kahtlane.
Re: probleem punnvõrriga
raqulka kirjutas:Tere, asi siiis selles, et võrr sõitis ilusti, lippas normaalselt, mingi 60 või nii...
Mingi Nitroga võrr sul??
Re: probleem punnvõrriga
See 60km/h on sama, nagu üks tüüp ütles enda jupiter 3 kohta, et läheb kolmandast käima- kolmandast kilomeetrist.
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: probleem punnvõrriga
[quote="raqulka"]Tere, asi siiis selles, et võrr sõitis ilusti, lippas normaalselt, mingi 60 või nii,
võib olla lippas 60 minutit tunnis,
kui aga 60 km tunnis , siis tahaks teada, millega see kiirus 60 mõõdeti. ja kui see vastab tõele ,milles ma sügavalt muidugi kahtlen, siis oleks sellest ülivingest mootorist tõsiselt huvitet.
Re: probleem punnvõrriga
Mul oli võrriga sama jama ja kui lõpuks mootori lahti võtsin, tuli välja, et väntvõlli kuullaager oli laiali jooksnud.
Re: probleem punnvõrriga
Kui sa seda korda tahad saada siis ei jää muud midagi üle kui võta mootor lahti ja vaata üle kolvirõngad ,kolb, väntvõlli laagrid ja vaata kas sul pole silinder ega silindripea lahti vms.
Edu
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.