Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Moderaator: Moded
Re: Yamaha Virago 125
Zidist kirjutas:Helesinine Rebel?
Tjah, silm teeb pildil oleva värvi siniseks aga alt lugedes on too hoopis roheline.
See ratas siis: http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &sort=paid
Lugedes foorumist spinna juttu siis, noh, ma ei tea... Algne kindel mõte VX-ist on muutunud väga neutraalseks nende kahe vahel.
Albert52, tänan pakkumast, arvestan.
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha Virago 125
albert52 kirjutas:Maanteel saab tiksuda 90-ga vabalt. Väga hea kruiiser just esimeseks rattaks.
Võrumaa mägistel teedel tundus, et oled nagu rallirajal. Kurvides käitub päris hästi. Kallutada on hea ja keera ainult rulli. Kahekesi olen sõinud vist ainult ühe korra, ning seegi polnud väga halb kogemus. Võid ju tulla proovima mu ratast, ootab head uut omanikku.
Mis utoopiaga siin tegu on`? Kiidetakse nagu oleks tegu Rossi enda rattaga.
Vabalt 90.ga? Palju sa kaalud? 35kg? Möödasõidud unusta ära, seda ei juhtu kunagi.
Muidugi tundub, et oled rallirajal. Seal võib ju kurve vastassuunas sirgeks lõigata. Tegelikus elus nii ei tohiks teha.
Väljamõeldud sõbra Milkoga saad sellega tõesti kahekesi sõita.
Kui sa tahad sõita, kallutada ja pidama saada, siis võta bike.
Kui tahad kino teha ja et endal ka mugav oleks, siis võta enduro. (tegelikkuses on see ainuke 125- ne asi, mis on võimeline ka suurematele asjadele omas liigas kannale astuma).
Kui sulle aga meeldib muruniiduki hääl, tõusude ületamine kahe käigu alla vahetamisega, pidev poleerimine ja peavalu, et kuidas järgmisi juhtmeid dushivooliku sisse ajada, siis võta omale see mini- harli.
Tegelikult on ka chopperid mõnusad relvad, kui nad on ikka üle 900 ccm-i. Alla selle on ikka tegu pullisitaga, millel pole nägu ega tegu.
Tean ka ühta samasugust venda, kes aastaid tagsi ostis omale mini- harlei tüüpi asja A´la 500ccm. Käis kirve välja ja vannub südames siiani, et oleks võinud vähemalt gixxeffi osta, jõuaks teistele järgi.
Re: Yamaha Virago 125
No mina ütleks nii et millestki tuleb ju alustada et latt järjest kõrgemale seada.
Re: Yamaha Virago 125
Jah, kaalun 55kg kanti. Tippkiiruseks olen saanud 115, sirgel maal taganttuulega. Oled sa Sebar üldse ratast ka reaalselt näinud/kuulnud, et tead millega tegu? Ja kahekesi olen sõitnud vaid linnas, maanteel võid tõesti sedasi hätta jääda, kuid eks need 125-sed ole kõik sellised, va rs125 jms püssid.
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha Virago 125
albert52 kirjutas:Jah, kaalun 55kg kanti. Tippkiiruseks olen saanud 115, sirgel maal taganttuulega. Oled sa Sebar üldse ratast ka reaalselt näinud/kuulnud, et tead millega tegu? Ja kahekesi olen sõitnud vaid linnas, maanteel võid tõesti sedasi hätta jääda, kuid eks need 125-sed ole kõik sellised, va rs125 jms püssid.
Seda ma räägingi, et kui tippkiirus on saja kanti, siis 90-ga ei ole meeldiv kulgeda, vaid tegu on kõva peenestamisega. Kui sõita selliste asjadega nagi nsr, rs, tzr, jne, saad ikka inimese moodi sõita. Ja ma rõhutan, saad ka PIDAMA.
2t endurokas on aga igal pool ka mugav sõita, peale selle saad ka metsateedel sõitmas käia. Ah, et mets ei tõmba, loll jutt. Metsa ronid sa oma chopperiga nii kui nii (grillima või telkima).
Re: Yamaha Virago 125
Njaa... Kahetaktiline on hea asi küll aga tarbib rohkem kütust, vajab kütusele lisaks veel õli, kulub kiiremini. Minek on muidugi parem aga kõik see tuleb millegi muu arvelt.
Mulle meeldiks väga alla 4 liitri sajale sõita. Kahetaktilistega vist alla 6 keskmiselt ei saa?
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha Virago 125
Ega sa selle peale ju ei mõtle, et kui satud rondi otsa, siis 2t mootori puhul aitab tihti ainult uuest kolvist ja silindri puurimisest.
4t ront resib reeglina otse emexisse.
Kui küttekulu ikka nii väga muret tekitab, siis sõida vaiksemalt, saad ka 2t relvaga alla 4l/100 km hakkama. Või kui küttekulu ikka väga tähtis on, sõida hiina 4t 50cc taburetiga.
-
- Postitusi: 913
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Yamaha Virago 125
nsr125, küttekulu tuleb linnas kool-kodu-naistesse ca 4 ja alla selle (stock masin muidugi).
Re: Yamaha Virago 125
No kompresiooni, mootori hääle ja muude nähtuste abil saab 4T rondi ära tunda. Päris võhik ma ka ei ole, tean mis mootoril sees on ja kuidas see toimib. Samas ei oleks see mul esimene ratas. Esimene neljataktiline aga küll.
Eks 2T küttekulu oleneb ikka pööretest, kui vaja süstikut mängida siis kerkib kulu kohe.
Rollerit ei osta ma endale kindlasti. Selle asemel on mul praegu midagi muud, kahetaktilist muidugi, mis ökonoomsusega just ei hiilga.
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha Virago 125
rallitaja kirjutas:Tervitused.
Mida tsiklit vaatama minnes kontrollida? Piduriklotsid, kett ja hammakad, rehvid, amordid kindlasti aga kindlasti on veel midagi?Parimat!
Ise küsid, et mida vaadata, kui ratast ostma minna, ja nüüd seletad, et tunned niinimetatud puukolvi kohe mootori hääle ja muude tundemärkide (mis siis iganes need olla võiks) järgi ära?
Ma ei saa aru, ei peagi saama.
Re: Yamaha Virago 125
Sebar ja muud enduro ja bike'i soovitajad... Siin ei saa midagi teha, kui ei meeldi bike, siis ei meeldi, ei ole midagi parata. Kui meeldib kroom, siis meeldibki kroom. Olen 2 hooaega sõitnud Viragoga - jah, püss ta ei ole, aga omad sõidud saab tehtud ja arvan, et alaealisele ei ole ka mingit ilget kiirendusrelva vaja.
-
- Postitusi: 451
- Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
- Tsikkel: vfr
- Asukoht: tallinn
Re: Yamaha Virago 125
esimest ratast ei pea valima nagu naist kogu eluks, kui meeldib tuleb ära osta lihtsalt
Re: Yamaha Virago 125
Sebar kirjutas:Ise küsid, et mida vaadata, kui ratast ostma minna, ja nüüd seletad, et tunned niinimetatud puukolvi kohe mootori hääle ja muude tundemärkide (mis siis iganes need olla võiks) järgi ära?
Ma ei saa aru, ei peagi saama.
Ma mõtlesin et ehk on rattal mingid omapärad mida sellega esimest korda kokkupuuntunu ehk veaks tembeldab või midagi sellist. Nagu miski eriline heli mootoris mida teistel ratastel pole. Näiteks mul on üks 160 Honda OHV mootor garaazis millel spetsiifiline tiks sees. Uuest peast juba. Reguleeri mida tahad ja palju tahad, tiksust lahti ei saa. Teistel samasugustel ka tiks sees. Midagi sellist ma selle küsimuse all mõtlesingi. Kui väga kohvi mootori, reguleerimata klapivahed tunnen ära siis mõnd pisemat viga ei pruugi ma märgata kuna ei oma neljataktilistega erilist kogemust.
rattaletõmmatud kirjutas:esimest ratast ei pea valima nagu naist kogu eluks, kui meeldib tuleb ära osta lihtsalt
Seda minagi, lihtsalt enne ostu tahaks aimu saada mis riistaga tegemist. Praegu on asi kahe vahel - kas Rebel või Virago. Muud üle ei jää, tuleb mõlemast üks eksemplar üle vaadata ja proovida ning siis otsus langetada. Rebeli kohta olen nüüd internetist igasugust infot välja uurinud, katsun Virago kohta ka midagi leida. Igaljuhul juttude järgi on Hondast väga hea mulje jäänud.
Re: Yamaha Virago 125
Olen saanud Honda Rebelit kasutada ning ringi vuristada selle rattaga üks poolteist nädalat. Väike aeg küll, kuid sellest piisas selleks täielikult, et aru saada,et minu jaoks on 2T 125ccm ainu õige variant. Seega otsustasingi ilma pikema mõtlemisete RS'i kasuks.
2T just sellepärast, et mul oli vaja ratast millega saab maantee peal ka sõita, mis vähemlt selle Rebeliga oli ikka üsna jube, vähemalt minuarust.
Vastu tuul + selline pikem tõus -parem ei hakka kommenteerimagi.
Aga olgu, eks maitsed on erinevad, pole eriti mõtet vaielda sel teemal. Lihtsalt hoiatasin natuke Rebeli suhtes ette, et üllatus liiga suur ei oleks pärast
Re: Yamaha Virago 125
Ka mina soovitan Sul võtta 2T,125ccm ja 4T kroomiga võid ainult linnas või alevis sõita, maantee peal jääb lahjaks KINDLASTI.
125ccm 2T ei jää niipea lahjaks ja oluliselt rohkem ta kütust ka ei tarbi. Ja üks pluss veel väheke uljamatele sõitjatele - 2T ja 125ccm läheb tagarattasse nagu nalja, kasutaja overboost`i dt125r näiteks läheb esimese kolme käiguga nii et järeldused tee ise. Muide, tal on masin enamvähem stockis. Mis sealt siis veel natuke kaasa aidates välja saab pigistada?!
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: Yamaha Virago 125
rallitaja kirjutas:Ei tea, proovin ära ja teen omad järeldused.
Õige mees, tuleb oma otsuse juurde kindlaks jääda. Kui mehele ikka meeldivad punapead, siis ei ole mõtet rääkida talle blondiinidest või brünettidest. Otsusta oma südame järgi.
Re: Yamaha Virago 125
Virago V2 ja Rebel R2, customi puhul ikka V mootor suht kohustuslik
Mis puudutab 2T masinaid, siis tõmmet on ju rohkem, kuid olen kuulnud, et kuluvad kiiremini kui 4T
Hans
Re: Yamaha Virago 125
On veel 125 cm3 Shadow, Intruder jms rattad ka olemas aga pole ühtki peale Intruderi kohanud.
V2 ja R2 sajakahekümneviiest võrreldes... No ega nad palju ei erine. V2 omab ilmselt veidi enam detaile, eks võimsuse poolest ole need neljataktilised pea ühed kõik.
Re: Yamaha Virago 125
Olen näinud ka 125 kuubikulist Shadowit, ei erine teistest eriti, omab V mootorit ning odomeetrinäit on digitaalne.
Re: Yamaha Virago 125
Rääkisin täna sõbraga kes nüüd mõnda aega 2T rattal sõidab ja tema kommentaar: ära 4T ratast küll osta. Muidugi, igaüks kiidab ikka enda oma aga tema jutu järgi olevat 2T raketid palju paremad sõita just veidi suurema võimsusevaru pärast.
Sõiduomadused pidavat head olema, ainusjama et mind häirib bikede välimus, täisgondel. Naked oleks veidi parem variant. Kütust pidi kah seal 4 liitri ümber sajale võtma, tegemist siis '08 RS125-ga. No mina muidugi tutikat ei ostaks nagu tema tegi. Lisaks häirib mind paikide välimuses täisgondel. Kuid vahest on see hoopis mugavuselement mis tuule eemale hoiab ja sõidu mõnusamaks teeb? Fakt on see et seniks kuni "normaalseid" lube teha saab tuleb ju millegiga sõita. Sõidab ühe hooaja ära, siis vaatab mis edasi teeb - kas tasub vahetamist või mitte. Hästi sobiva ratta leidmiseks on ikkagi kilometraazi vaja mida minul kaunis vähe hinge taga; samas kui just mingi erimõõtmetega inimene pole, peaks pea iga rattaga vahelduva eduga sõidetud saama.
Vahest peaks siis katsuma bike'i ka ära proovida? Kuna täisgondel ei ole just minu eelistus välimuselt (selle mõju sõiduomadustele ma ilmselt ei tea) siis äkki on ka mingid 125 cm3 nakedid olemas, mida kodumaalt otsides ka valida saaks? Vaevalt keegi sellepärast mõnitama tuleb et bikega sõidan, piduriks olen pigem ma ise.
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
2t mootoriga naked bikesid eriti ei ole. Sellepärast, et 2t mootor ka väljalase on nii koledad, et paha hakkab.
Tegelikult ma tean, mis ratas see olla võiks, mis täidaks kõik kriteeriumid; naked, 2t, kasutatud. See on Minsk.
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Sa saad ju igal bikel gondlid maha visata , uued kellad külge pannna , mask ette ja tuld
algeline fighteri moodi ratast olemas.
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Customi poolelt veel üks variant- Dragstar: http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha ... r_2004.php
Hans
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Drag Stari tundub eestis vähe olevat, müügis ma näinud ei ole. Võimalus teistest erineda. Esimest korda sain 125 Drag Starist teada siitsamast, biker.ee-st mõnda aega tagasi. Uue ostmine ületaks kindlasti minu eelarve. Samas on Star veidi võimsam kui näiteks seesama Virago.
Minski peaks kaks tükki ostma, niikaua küi ühe valmis remondid kooleb teine ära...
No mitte päris nii ta ei ole aga eks ta tahab ikka rohkem kätt külge saada kui mõni japs või itaallane. Tänapäeval kui on saadaval palju paremaid rattaid siis ma leian et Minsk ei ole kohe kindlasti see ratas mis omale tarbeesemeks hankida.
Naked siis vaid kellegi teise või iseenda omaloominguna, viimasega saaksin hakkama küll. Võibolla mõni naked on ka tehasetoodanguna kui sedagi.
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Naked, 4takti, 125cc, V2 täpselt peaks siis sulle sobima
http://hyosung.ee/indexsub.php?file=mud ... GT125-tehn
edit: ise olen ka A1 kat ja ei tea ikka kas 2takti või 4 takti... palun keegi öelge kas 2 takti hind väärib seda? ja on tõesti 4 takti kiirendus palju halvem kui 2 ? ma tean küll et 2 taktisel on kütusekulu suurem jne. aga palun aidake mind ka ja seletage natuke
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.