Konserv enne talvist seismajätmist

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6746
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 443 korda

Re: Konserv enne talvist seismajätmist

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Mix kirjutas:

See pigem nö "usuküsimus".
Kui ratas on kaheteistkümnest kuust üheksa jooksul kahel rattal, siis kolme kuu jooksul ühte neist üleval hoides küll mingit efekti ei saavuta. Kas selle aja jooksul (kui tsiklit üldse üles ei tõstaks) jõuavad ka amordivedrud ilma sõitjata ratta all niivõrd väsida, et kasutaja seda tajub?... selleks läheb vist palju talvesid vaja ja ratas saab enne mitut muud kanti remonditud ja ümber ehitatud. Pealegi peaks siis hoopis keskpuki abil ratta üles tõstma. Täielikult üles tõstetud tsikli korral saaks ka rehvides rõhku vähendada (ehk pikendab see nende eluiga), ilma et peaks kartma, et rehv ühe koha peal seisteks loperguseks vajub. Küljejala vedru väsib? Kui see on ainuke probleem, siis ma ühendaks ta talveks ratast seisma jättes ühest otsast lihtsalt lahti - ta puhkab oluliselt rohkem, kui mittetoetuva külejala puhul, kus ta tegelikult on ikkagi pinges.

Aga mida teha klapivedrudega, mis talvel kaua ühe koha peal seistes ära väsivad :D

Edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”