Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
spinna kirjutas:Mis imeloom su siis maha niitis?
Eks ikka see inimeseloom lenksu taga... Ehk siis juhtimisviga. Õnneks võtsin oma esimese kukkumise ette parimas võimalikus kohas - Sauga ringrajal. Olukord ise selline, et tulin just maha tonnise rinkabaigi seljast, millega 25 minti proovi tegin ja siis mõtlesin oma rattaga niisama raja peal kallutamist proovida. Ja kohe enne esimest kurvi pidurdasin külili. Ei teagi mis juhtus. Ilmselt olid poole suurem mass ja külm tänavarehv põhilised süüdlased, sest pidurdasin ilmselt samamoodi kui just hetk enne seda R1-ga. Igal juhul väga kummaline kogemus.
aga noh, TEHTUD!
Julge
-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 12 Juul 2006, 11:59
- Tänatud: 4 korda
Re: Õnnetused mootorratastega
Sain ka hakkama. Neljapäeval Tartus Raadi lennuväljal. Harjutasin tagarattal ja esirattal sõitmist. Viimati siis esimesel. Hoog oli vast nii 60-70km/h ja tagaratas juba õhus, kui äkki kadus esimene alt ära. Rattas lendas paremale, mina vasakule. Maandusin näo ja õla peale - rangluu kildudeks.
Kiirabi oodates vaatasid teised, et seal kuskil oli õli laik. Võimalik, et selle peale sattusin siis. Igatahes jäi minu rattast ka korralik laik maha sinna, suht raja algusesse, nii et olge ettevaatlikud.
Mida üldse rajale sattunud õliga tegema peaks?
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
- Tsikkel: Sõber
- Asukoht: EESTI
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
tokintmash kirjutas:Mida üldse rajale sattunud õliga tegema peaks?
Absorbenti peale
Re: Õnnetused mootorratastega
baltroon kirjutas:tokintmash kirjutas:Mida üldse rajale sattunud õliga tegema peaks?
Absorbenti peale
Krt, ma panin just absinti peale..
+358458693818
Re: Õnnetused mootorratastega
Julge kirjutas:TEHTUD!
Julge
Oi pagan...
Aga kuna luud-kondid kõik ilusti terved tunduvad olevat, siis ei saa mitte nöökimata jätta : Oli ikka jube häbi ka harrikaga küljutada?
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Re: Õnnetused mootorratastega
tuleb ainult headmeelt tunda, nende kukkunud bikerite lugude üle, kes on võimelised pärast kukkumist veel kirjutama... või veel midagi...
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
spinna kirjutas:Julge kirjutas:TEHTUD!
Julge
Oi pagan...
Aga kuna luud-kondid kõik ilusti terved tunduvad olevat, siis ei saa mitte nöökimata jätta : Oli ikka jube häbi ka harrikaga küljutada?
Mis seal ikka häbeneda... Tegijal juhtub ikka! Ja ega see Harrikas ju mingi imeloom ei ole, et peaks rohkem häbi olema. Kahju oli küll...
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Õnnetused mootorratastega
Julge kirjutas:spinna kirjutas:Julge kirjutas:TEHTUD!
Julge
Oi pagan...
Aga kuna luud-kondid kõik ilusti terved tunduvad olevat, siis ei saa mitte nöökimata jätta : Oli ikka jube häbi ka harrikaga küljutada?Mis seal ikka häbeneda... Tegijal juhtub ikka!
Ja ega see Harrikas ju mingi imeloom ei ole, et peaks rohkem häbi olema. Kahju oli küll...
Mõnede minutitega täitus Sauga ringraja ja selle ümbruse õhkkond erinevate kõlavate suguelunditega
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
Primo kirjutas:Mõnede minutitega täitus Sauga ringraja ja selle ümbruse õhkkond erinevate kõlavate suguelunditega
Kusjuures kui ma õigesti mäletan, siis ühe T--A lasin lendu ainult...
Muidu olukord nii uus, et ei osanud vandudagi Kõigepealt ratas püsti, siis vaatad, et endal kondid terved ja hakkad kohe kalulatsiooni tegema mõttes...
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Õnnetused mootorratastega
Julge õpi, osa inimesi virutab vihas nt kiivri vastu maad(minul näiteks andis tõuke see, et autojuht sõitis ise minema)
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Õnnetused mootorratastega
Julge kirjutas:Primo kirjutas:Mõnede minutitega täitus Sauga ringraja ja selle ümbruse õhkkond erinevate kõlavate suguelunditega
Kusjuures kui ma õigesti mäletan, siis ühe T--A lasin lendu ainult...
Ega seal saa kõiksugu "karvaseid" lennutada - pärast kogu rada libe...
Re: Õnnetused mootorratastega
Täna oli ülemiste ristmikul buss ja ratas kokku saanud. Ratas pilbasteks ja juht selili maas. Keegi teab natuke lähemalt rääkida?
Re: Õnnetused mootorratastega
Kuuldavasti lõppes see õnnetus kurvalt, rohkemat ei oska hetkel öelda.
Taavi
Re: Õnnetused mootorratastega
fastMF kirjutas:Liikluses hukkunute kaart http://www.politsei.ee/?id=1822
Kui neid andmeid vaadata siis liikluses hukkunud õnneks ainult 1 mootorrattur ja seegi ilma lubadeta. Seega paistab, et üldine tendents on liikumas paremuse poole ikkagi.
Ilmselt on oma osa selles ka jaheneval majandusel mille tulemusena on kadunud need nn. suurarendajad või niisama ärimehed kes kunagi on sõitnud jawaga ja nüüd endale RRR ratta ostavad ja siis lühikeste pükstega ringi kimavad.
-
- Postitusi: 581
- Liitunud: 04 Veebr 2007, 13:07
- Tsikkel: Drag Star
- Asukoht: Rakvere (Rockvere)
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
Ülemiste Rimi parkimisplatsi ristil Suur sõjamäel oli just üks mootorrattaga õnnetus. Verd oli maas.
Paistab, et sõiduauto keeras ette.
Re: Õnnetused mootorratastega
sama õnnetus, millest paar posti tagasi juba juttu või õnnetu kokkusattumus?
-
- Postitusi: 581
- Liitunud: 04 Veebr 2007, 13:07
- Tsikkel: Drag Star
- Asukoht: Rakvere (Rockvere)
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
Tips kirjutas:Täna oli ülemiste ristmikul buss ja ratas kokku saanud. Ratas pilbasteks ja juht selili maas. Keegi teab natuke lähemalt rääkida?
Meie nägime mõlgist tumepunast Honda universaalkerega sõiduautot tsiklivrakki kõrval... tumehall Yamaha (vist Fazer) nr 53--
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
- Tsikkel: Sõber
- Asukoht: EESTI
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
Terve suvi on möödunud suht valutult võrreldes eelmise aastaga.
Nüüd on September käes ja sellega seoses ka kogu maale sõitnute porukas enamuses tagasi linnas.
Ka on vesisele Augustile järgnenud suhteliselt kuiv September, mistõttu tsiklimehi rohkem.
Arvestage sellega ja proovigem siiski ära mahtuda!
Ei taha siit musta kroonikat lugeda
Re: Õnnetused mootorratastega
Ülemiste ristmikul juhtunud õnnetust kajastab delfi:
Eile päeval ei andnud vasakule pööranud sõiduauto Tallinnas teed mootorratturile, kes sai kokkupõrkes vigastada.
- septembril kella 11.50 ajal toimus liiklusõnnetus Tallinnas Suur-Sõjamäe 4 parkla juures, kus vasakpööret sooritanud sõiduauto Honda Civic, mida juhtis 48-aastane Leelo, ei andnud teed vastassuunas otse liikunud mootorrattale Yamaha, mida juhtis 27-aastane Raul, teatas siseministeeriumi korrapidaja.
Mootorrattur toimetati Põhja-Eesti regionaalhaiglasse.
Benelli TNT 1130
Re: Õnnetused mootorratastega
Tere
nonii andke nüüd tuld, kuna tegemist oli minu EMAGA seal roolis. Ja kahuks ei mainita teatud fakte seal artiklis. Kuna ta poeg igapäevaselt sõidab rattaga ringi, siis jälgib ta teraselt rattureid. Ja ka seekord nägi ta mootorratturit. Nimelt kurvis teise ritta reastumas, mis on oma 100 m kaugusel ristmikust ja kuna ta oli ristmikule välja sõitnud ja ootas oma vasakpööret(autod olid just lõppenud ja ratturini pikk vahemaa). Vilkuvat rohelist foorituld märgates ja kaugelt (selleks hetkeks 48 meetri kaugusele jõudnud mootorratturit(politsei mõõdetud vahemaa)) veelkord nähes alustas vasakpööret. Samal ajal oli otsustanud aga ka siklimees kiirendada ja rismik ületada kollase tulega (see on minu oletus). Aga kuna ta märkas pööret sooritavat autot ( mõtles ümber ) ja pidurdas olles teises reas pidurdas aga liiga tugevalt ja/või suure kiiruse tõttu tõusis taga ratas õhku (pealtnägijate ütlus)(mina pole veel 50 pealt taga ratast õhku saanud, ette keeratud küll ja küll) ja hakkas ratas käes vibama ja kaotas tasakaalu ja sõitiski ESIMESES reas olevale autole tagumisse vasakusse nurka sisse (poleks olnud piisav maa oleks tsikkel olnud kas külje pealt sees või lausa esimeses nurgas sees). Niiet kaassõitjad 2 rattal jälgime rohkem liiklust ja hoiame kiirused ringrajale ,juhtub tänaval vähem õnnetusi. Siin kahjuks on mõlemad süüdi üks selles, et ei andnud teed ja teine kiirustas natuke lootes üle ristmiku jõuda tähele panematta seal suunatulega ootavat autot, mis on pöördeks juba ületanud stoppjoone. Isiklikult ei julge nagu kuidagi sellise auto eest läbi kiirendama hakata.
Nüüd on üks rattur haiglas oma parema jala lihashaava lappimas ja teine pole shokist siiani välja tulnud.
Ahjaa leidsin klaasi raami vahelt benz paagi korgi luku kaitsme ( küll tuli lause) seega oli ratas kokkupõrke hetkel 90 kraadise või enam nurga all juba.
Turvalist sõitu soovides RR
Re: Õnnetused mootorratastega
RoadrunnerII kirjutas:nonii andke nüüd tuld, kuna tegemist oli minu EMAGA seal roolis.
Polegi ju midagi tulistada. Artikkel ise lakooniline ning informatiivne nagu kõik ülejäänud liiklusuudised. Kusagile ei täheldata üles asjaosaliste emotsioone "märkasin seda tsiklimeest juba kaugelt!" jne. Sündmuse kirjeldus võimalikult tõeste faktidega.
Isiklikult julgeks üle kiirendada sellises olukorras juhul kui olen autojuhi tähelepanus veendunud. St. veendunud selles, et autojuhile ei tule minu tegevus ootamatult.
Mis parata et seekord nii läks. Kuidas oleksid reageerinud praegu, kui autoks oleks olnud Toyota Avensis ning roolis 36-aastane Indrek? Emadel juhtub ka! Ja kui ongi süüdi, siis ega ta halvem ema sellepärast ole
Benelli TNT 1130
Re: Õnnetused mootorratastega
tok-tok kirjutas:RoadrunnerII kirjutas:nonii andke nüüd tuld, kuna tegemist oli minu EMAGA seal roolis.
Polegi ju midagi tulistada. Artikkel ise lakooniline ning informatiivne nagu kõik ülejäänud liiklusuudised. Kusagile ei täheldata üles asjaosaliste emotsioone "märkasin seda tsiklimeest juba kaugelt!" jne. Sündmuse kirjeldus võimalikult tõeste faktidega.
Isiklikult julgeks üle kiirendada sellises olukorras juhul kui olen autojuhi tähelepanus veendunud. St. veendunud selles, et autojuhile ei tule minu tegevus ootamatult.
Mis parata et seekord nii läks. Kuidas oleksid reageerinud praegu, kui autoks oleks olnud Toyota Avensis ning roolis 36-aastane Indrek? Emadel juhtub ka! Ja kui ongi süüdi, siis ega ta halvem ema sellepärast ole
M.O.T.T
isegi tegelikult oma süü läbi rangluu pooleks saanud ja ei süüdista kedagi teist... ja ei mölise, et teised süüdi...peace
Re: Õnnetused mootorratastega
Hmh... eelneva kokkuvõtteks saab siis jälle tunnistada tõsiasja, et mitte ainult kiirus ei tee häda vaid samuti ka üldisest massist erinev kiirendus.
Täna hommikul ajasin silmad lahti järjekordselt raadiost tulevate liiklusteadete ehk "laibalugemise" peale. Masendav. Kolm mootorratturit viga saanud. Neist kaks lubadeta ja üks joobes. Terve loogika ütleb, et load ei sõida, faktid kinnitavad aga järjekordselt, et justnimelt load sõidavadki. Mõlemad lubadeta tegelased ei osanud õigesti hinnata komplekti kiirus+kurvi trajektoor+pidamine+oma võimed. Loodetavasti saavad kõik asjaosalised terveks ja suudavad juhtunust objektiivsed järeldused teha.
Link kah : http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=19819327
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Õnnetused mootorratastega
pigem saavad määravaks juhi kogemused ja oskus ohtusid ette näha ja ohtlikest olukordadest tervelt välja tulla aga mite ainult lubade olemasolu.
lubadega vennad satuvad ka kahjuks õnnetustesse, kas siis omal süül või tänu teistele kaasliiklejaile.
Re: Õnnetused mootorratastega
Tean-tean, aga näed faktide vastu ei saa. Statistika tervikuna räägib sama juttu. Autokoolis kellegist sõiduässa ei tehta ja mingit imevitsa seal kah ei ole, aga õnnetustes on lubadeta sõitjate osakaal väga suur. Terve loogika ütleb, et autojuhilube ja ka sõidu/liikluskogemust omav inimene peaks tsikli seljas sama edukalt toime tulema, aga võta näpust. Võib muidugi oletad, et lubade vormistamata jätmine põhimõtteliselt ju ainult viitsimise ja pealehakkamise pärast lihtsalt viitab mingile inimtüübile kel on niikuinii igasugu jamadeks eeldused olemas.
Re: Õnnetused mootorratastega
Ja jälle hommikune äratus tsikliohvriga - Tallinnas mingi Opel ühe Yamahamehe peale ristmikku ümber rivistudes äärekivisse pikali pressinud. Kuidagi õnnetult tihedaks läinud need jamad sügisesel ajal.
-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 12 Juul 2006, 11:59
- Tänatud: 4 korda
Re: Õnnetused mootorratastega
tok-tok kirjutas:Isiklikult julgeks üle kiirendada sellises olukorras juhul kui olen autojuhi tähelepanus veendunud. St. veendunud selles, et autojuhile ei tule minu tegevus ootamatult.
Kusjuures, see ongi koht, kus võid eksida. Ise olen ka sõitnud autole külje pealt sisse (õnneks oli ainult väike kõks ja kummalgi ei juhtunud midagi) ja mäletan täpselt, et vaatasin juhile otse silma ja olin täiesti veendunud, et ta näeb mind, sest tema vaatab mulle ka silma. Seda sama rääkis ka see Husqvarna kapotile keeranud vend - vaatasid juhiga silma üksteisele.
Mõlemal juhul väitsid autojuhid, et tsikkel ilmus ei tea kust. Ma ei tea, mis see on, võimalik, et autojuht on juba mõlemale poole ära vaadanud ja otsustanud tegutseda ning aju enam ei registreeri mootorratast. Igal juhul peab alati olema valmis pidurdamiseks või manöövriks.
Kusjuures, vaadake kui palju situatsioonidest on just sellised, kus vasakpööret sooritanud auto ei lase läbi otse liikuvat mootorratast. Minu mainitud 2 juhtumit olid samuti just sellised.
Re: Õnnetused mootorratastega
tokintmash kirjutas:Mõlemal juhul väitsid autojuhid, et tsikkel ilmus ei tea kust. Ma ei tea, mis see on, võimalik, et autojuht on juba mõlemale poole ära vaadanud ja otsustanud tegutseda ning aju enam ei registreeri mootorratast. Igal juhul peab alati olema valmis pidurdamiseks või manöövriks.
Valmis tuleb nagunii olla, lihtsalt sellises fifty-sixty olukorras võiks autojuhiga silmside tekkida. Täiesti kindel ei saa kunagi olla. Olen tähele pannud, et teatud liik autojuhte on teadlikud küll liiklussituatsioonist, aga otsustavad vene ruleti kasuks ja vahetavad sõna otseses mõttes silmad kinni rada. Ehk nad kardavad sõita ning lähevad "pea liiva alla" teed mööda.
Benelli TNT 1130