honda cr125
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
honda cr125
nii siis sai mootoril siduri poolne kaan maha võetut kuid nüüd on vaja tagasi kokku panna kuid ma ei tea mis asendis peab olema see hoob mis silindri juurde läheb, isend 95a oma, too hoob liigudab mingit klappi vist silindris. ehk sai keegi mu murest aru ja oskab aidata
ette tänades
Re: honda cr125
Kasuta oma suurepärast vahendit mis aitas sul selle küsimuse esitada. See miski asi on seisuasendis "kinni". Kui kaane peale paned siis peabki jääma sellisesse asendisse. Et see see link mis teda liigutab on kõige nö. ülemises asendis.
Tee omale selgeks kahetaktilise mootori tööpõhimõte ja selle klapi funktsioon, edasi laheneb kõik pea iseenesest.
Re: honda cr125
See miski on väljalaskeklapp, seisuasendis on jah asi suletud, ehk "kinni" ja suurematel pööretel avaneb, 2T vajab vastusurvet, et normaalselt edasi liiguks, klapp regullib selle vastusurve hulka, et paremini edasi veaks madalatel pööretel ka.
Lõppude lõpuks on ju krossikad häälestatud tippvõimsusele,madalatel pööretel, aga ei avaldaks piisavalt vastusurvet selline summuti, sellepärast ongi klappi vaja,regullimaks vastusurve hulka, muidu käiks nagu iga 2ne Cž, ei liigu üldse madalatel pööretel aga punn põhjas liigub veidi aega suht nobedalt, endurokal mul küll selline asi puudub näiteks.
Re: honda cr125
et siis ma lükan ta sisse ja panen kaane nii peale et ta jääks kinni asendis ja asi vask
siis ta nagu ise reguleerib ennast?
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 05 Mär 2008, 10:45
Re: honda cr125
Umbes nii, samas pole küll selle konkreetse masinaga kokku puutunud, aga loogika ütleb seda et selliste sõlmede puhul ei saa kinnitamisel mingeid "variante" olla, muudmoodi kui õigesti ei tohiks asi ennast monteerida lasta - nt YZ l on hoova kinnitusplaadis kandiline auk , mis läheb sama kujuga puksile otsa, nii et ei saagi vale nurga all kokku panna. Igatahes väljalaskesiibri algasend on "kinni", ja hoova vedru peakski selles asendis siibrit hoidma. Kui asi koos ja üritad siibrit läbi väljalaskeaugu sõrmega keerata "lahti" asendisse, peaksid tundma vedru vastupanu. Loodan et oli abiks.
Re: honda cr125
kui kaan peal kas siis ei saanende klapide asendit muuta?
ning ehk kellegil on selle ratta manuali oleks tänulik
Re: honda cr125
no nii nüüd sai asi kokku õieti ja töötab enam vähem kuid mind huvitab et kas nii vana 125 2t peaks olema enamvähem võrdne 250 4t? kui nii siis minu oma küll pole 250 4t võrdne
ehk kedagi on lõuna eestis kes omab taolist rattast tahaks näha kui hää ta olema peab.
Re: honda cr125
nii sain ratta tööle kuid järsku enam eile hommik käima ei lähe aint paugub vänta lüües ja kõik ehk oskab keegi aidata
-
- Postitusi: 41
- Liitunud: 16 Mai 2007, 19:03
- Asukoht: Tallinn
Re: honda cr125
Äkki tõmbas täis? töristasid ehk liiga kaua...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.