Miks kulub rehv ühelt poolt rohkem?
Re: Miks kulub rehv ühelt poolt rohkem?
Junzu kirjutas:Keskelt on vast sellepärast nii kulund, et muster "mängib" pidurdades, st paindub läbi ja mustri tagumine serv saab sellega rohkem vatti. Jalgratta piduriklotsiga on sama teema, et kui paralleelselt pöiaga panna, siis hakkab tagumist osa rohkem kulutama, sest klots paindub läbi, sellepärast pannakse klots nii, et esiosa puutub pöida u 1-2 mm varem, kui klotsi tagumine serv.
Küljed kuluvad äkki sellepärast, et oled räme kallutaja? Osadel kummidel on külgmised servad pehmemast segust ka.
Eks kallutada meeldib küll ja nüüd Slovakkias mägiteedel sai kõvasti kallutatud, samas Poolas,Leedus,Lätis oli küllaga pikki sirgeid teid.
Aga jah just hakkas huvitama see mustri klotsi kulumine:) Suhteliselt pehme rehv on tõesti....enam vähem 50:50 endurorehv(Mefo MFE99). Samas esimene on nüüdseks u13Kkm püsinud.
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.