krossi,kestvussõidu,metsasõidu kukkumised!

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: krossi,kestvussõidu,metsasõidu kukkumised!

Lugemata postitus Postitas mx77 »

fotek kirjutas:

Katoomile müüakse mingeid lössi vajutatud mutreid, et paremini peaks.

Millest see muidu loogiliselt tuleneb, et telje mutter peaks paremal olema?

mx77 kirjutas:

Hammaka podid peaks ju olema nyloc mutritega kontreeritud. Kui lahti keerata panna alati uued mutrid. Rattavõlli mutrit keermeliimiga panna on vähe liig. Kui ikka telg õigetpidi sisse panna (telg vasakult poolt) ja õige momendiga kinni tõmmata (ca 100 Nm) siis ei lähe ta kuhugi.

Ega seda on raske seletda miks aga tehased näevad nii ette ja ka elu on näidanud, et teistpidi võllil kipub mutter lahti tulema. Miks, ei tea!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”