BMW F650
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 44
- Liitunud: 29 Juul 2008, 20:33
- Tsikkel: Bandit 1200S
- Asukoht: Tartu-Tallinn-Pärnu
BMW F650
Otsin endale esimest ratast, silma on jäänud BMW F650.
Kas keegi oskab midagi öelda selle ratta vastupidavuse kohta
ja mida kontrollida ennem ostmist.
Asun hetkel Saksamaal ja silma jäänd 2 varianti:
1) BMW F650; 1996; ls 51000 km; hind 1990.- EUR
2) BMW F650; 1997; ls 30000 km; hind 2700.- EUR
Hinnapoolest oleks esimene variant parem ja värv meeldib ka rohkem (must, teine ratas on kollaste detailidega).
Või oskab keegi paremat ratast soovitada, hinnaklass võiks olla kuskil seal 2000 EUR juures.
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: BMW F650
leidsin siin kodanik Raitzi vana jutu, ehk on mingit abi.
lisan vaid omaltpoolt, et f650 vibra on LC4ga võrreldes ikka suhtkoht olematu
Joel
Maanteel on F650 selline mõnus rahulik ratas, millel fun factor on suht olematu. Isteasend on suht püstine, seega on kogu raskus tagumikul ja seljal. Vaatamata pehmele ja üsna pika käiguga vedrustusele ei tundnud ma ennast seal eriti mugavalt.
Minuarust oleks ideaalne masin minna metsa seenele või tibiga randa päikseloojangut vaatama.
Mootor veab hästi madalatelt pööretelt, üle 5000 kipub jõud kaduma ja punasesse ma seda ei saanudki. Lihtsalt 1000 pööret varem ta rohkem pöördeid ei arendanud.
Kuna tegemist on 1 silindrilise mootoriga, siis on üsna arvestatav vibra. Umbes sama nagu KTM LC4 jal.
Kiita tuleks selle ratta manööverdamisomadusi kuna need olid ca poole paremad ku mu Hondal.
Ratas teeb mõnusat plärinat, kuid grupis ma siiski päevast päeva sellise ratta taga ei tahaks sõita.
Kokkuvõtteks hea ratas, aga kindlasti on matkamiseks palju paremaid rattaid, sobib rokem igapäevaselt linna või inimesele, kellel vaja ka mitte asfaldil asju ajada. Asfaldil pole ta midagi märkimisväärset. Kui plaanis ka vahel natuke LE vastu kiirusega patustada on siiski mõtekam seda ratast mitte vaadata.
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: BMW F650
sorry, see uus lehekülg vajab veel harjumist
-
Teema algataja - Postitusi: 44
- Liitunud: 29 Juul 2008, 20:33
- Tsikkel: Bandit 1200S
- Asukoht: Tartu-Tallinn-Pärnu
Re: BMW F650
Kui ma LE vastu kiirusega patustada sooviks, siis ostaks parem mingi bike tüüpi masina.
Mind huvitab rohkem see, et kui spidokal on ees 50000 km, siis kas seda on sellele mootorile palju või on täitsa ok alles.
Peab vist minema proovisõitu tegema laupäeval, ega ennem midagi tarka ise arvata ei oska...
Re: BMW F650
Oleneb kuidas ratast on hooldatud ja sõidetud. 50K kellal ei ole veel midagist hullu. Vaata lisa:
http://www.f650.com/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: BMW F650
Proovisin isegi uuema enduro otsingutel F650'et.
+
Madalalt veab hästi
Keerab kopika peal ringi
töökindel
-
On 1,88 pikkusele väike- põlved jäid paagi serva alt välja
Vibra- sõidan tihti üle 100 km otsi
Pöörete ülemine pool kuidagi lahja.
Tegu igati hea rattaga aga just see pikkuse värk jäi segama- võtsin siis TDM'i
Edu
-
Teema algataja - Postitusi: 44
- Liitunud: 29 Juul 2008, 20:33
- Tsikkel: Bandit 1200S
- Asukoht: Tartu-Tallinn-Pärnu
Re: BMW F650
Olen 177 pikk, nii et üsna lühike
Selle vibra asjaga on nii, et mõni ütleb et hullult vibreerib, teine ütleb jälle, et
võrreldes teiste ühepütalistega peaaegu polegi vibrat.
Tänud vastuste eest!
Re: BMW F650
Kogemusi küll vähevõitu - alles kevadest saadik, aga usun üha rohkem, et õige valik. Igati mõnus ratas. Punktist a punkti b veab auga ära ja pisut kõrvale keerata saab ka, ei jää ta hätta ei asfaldil ega metsateel. Hea kindel tunne sõita. Isegi minul oma 166 cm kasvu juures, kuigi kannad maha ei ulatu. Ja minu vanade kontide isiklik arvamus on, et mugav on ta ka. Teise eesti otsa sõita pole veel midagi hullu. Ei värista ei peast ogaraks ega vääna seljast vigaseks.
Meil max lubatud kiirust tõesti eriti palju ületada temaga ei saa, aga hääle järgi otsustades meeldib vähemalt minu isendile umbes sajaga kõige rohkem sõita. Väga ülemäärast janu pole ma tal ka täheldanud.
-
- Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: BMW F650
ise ka sõitnud antud aparaadiga nüüd peaaegu aasta kokku - algul oli natuke harjumatu ja imelik ( lenks tundus eriti ebamugav ) aga nüüd kui juba taga täitsa harjunud siis on näha, et tegemist on täiesti tänuväärse aparaadiga. Tõesti, kiirust pole taga mõtet ületama hakata - suht ebamugavaks läheb jõudu on, kütte kulu on väga meeldiv ja isete on tõsiselt mugav ( vähemalt minu taguotsa jaoks ). Kahekesi taga sõitnud ei ole ning seda kahjuks ei oska kommenteerida ka. Asfaltil libisemisele peab ilusti vastu, ei lagune liialt palju ära ning õli kulu mis pidi bemmidel esinema ei ole mina isiklikult tema juures täheldanud
-
Teema algataja - Postitusi: 44
- Liitunud: 29 Juul 2008, 20:33
- Tsikkel: Bandit 1200S
- Asukoht: Tartu-Tallinn-Pärnu
Re: BMW F650
Tänud kõigile, kes vastanud on.
Käisin proovisõitu tegemas 96 aasta F650ga, millel läbisõit 50'000km.
Istumise asend tundus hea, aga konkreetne isend oli üsna kehvas olukorras.
Kuna ratta ostu plaan oli kindel ja saksamaalt lahkumise tähtaeg läheneb hirmsa hooga,
siis ostsin hoopis ühe Suzuki ära, on uuem ja palju paremas seisukorras, kuigi hoopis
teise stiiliga ratas
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: BMW F650
rtf kirjutas:Tänud kõigile, kes vastanud on.
Käisin proovisõitu tegemas 96 aasta F650ga, millel läbisõit 50'000km.
Istumise asend tundus hea, aga konkreetne isend oli üsna kehvas olukorras.
Kuna ratta ostu plaan oli kindel ja saksamaalt lahkumise tähtaeg läheneb hirmsa hooga,
siis ostsin hoopis ühe Suzuki ära, on uuem ja palju paremas seisukorras, kuigi hoopis
teise stiiliga ratas
minu arust sa BMW asemel GS500 ostes paremat valikut küll ei teinud... maitse asi muidugi.
aga ausaltöeldes pole ma aru saanud ka sellest miks inimesed TINGIMATA saksa sõidavad ratast ostma ja kui valitud ratas kehvapoolseks osutub (mis pakutavate rataste odavama otsa puhul ka suure tõenäosusega juhtub) siis ostetakse mingi muu suvaline. peaasi, et saksast
a kuidas see kõik teemasse puutub? sain paar päeva tagasi ühe 650 GS-i oma kätte, samuti palju sõitnud (ca 45k) aga vähe uuem, 2002 aasta, sõites tundub, et see 45k KM ei tee sellele rattale veel küll midagi, käib nagu kellavärk. minu arust ka ühes Tallinna autokoolis oli/on õppesõiduks sama marki ratas, platsisõit oli sellega nagu lapsemäng, sisuliselt esimese proovimisega sai kõigega hakkama.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: BMW F650
Sõidan ka BMW F650 ST. See on mul esimene legaalne korralik ratas. Sn 45 000 km. Võimu on täie raha eest. Pole kuskilt märgata mootori ressursi vähenemist. Õli ei pea lisama tilkagi õlivahetus välpade vahel. (4000 km). Mugav on sõita ka kruusastel teedel. Tippkiirust pole mõtet sellega taga ajada. Madalatel pooretel on võimu. Välimus stiilne ja soliidne. Minule igati meeldib. Ainult arvan seda, et ühe hooaja sõidan veel siis plaan võimsam soetada.
Re: BMW F650
Mul endal ka 95a. bmw f650. Masin on mul juba 3-ndat aastat. Ise olen väga rahul selle tsikliga. Linnas hea sõita ja kruusal saab ka oma võimete piires väga hästi sõita. Kütet võtab vähe, jõudu ma taga ei aja. Mina olen temaga sõitnud 15000km. Soomesgi käidud sellega 5 päevane tripp ja 2200km, mind ära ei väsitanud, aga tagumik oli küll kangevõitu
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.