BMW F650

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
rtf
Postitusi: 44
Liitunud: 29 Juul 2008, 20:33
Tsikkel: Bandit 1200S
Asukoht: Tartu-Tallinn-Pärnu

BMW F650

Lugemata postitus Postitas rtf »

Otsin endale esimest ratast, silma on jäänud BMW F650.
Kas keegi oskab midagi öelda selle ratta vastupidavuse kohta
ja mida kontrollida ennem ostmist.

Asun hetkel Saksamaal ja silma jäänd 2 varianti:

1) BMW F650; 1996; ls 51000 km; hind 1990.- EUR
2) BMW F650; 1997; ls 30000 km; hind 2700.- EUR

Hinnapoolest oleks esimene variant parem ja värv meeldib ka rohkem (must, teine ratas on kollaste detailidega).

Või oskab keegi paremat ratast soovitada, hinnaklass võiks olla kuskil seal 2000 EUR juures.


dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Re: BMW F650

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

leidsin siin kodanik Raitzi vana jutu, ehk on mingit abi.

lisan vaid omaltpoolt, et f650 vibra on LC4ga võrreldes ikka suhtkoht olematu :wink:
Joel

Maanteel on F650 selline mõnus rahulik ratas, millel fun factor on suht olematu. Isteasend on suht püstine, seega on kogu raskus tagumikul ja seljal. Vaatamata pehmele ja üsna pika käiguga vedrustusele ei tundnud ma ennast seal eriti mugavalt.
Minuarust oleks ideaalne masin minna metsa seenele või tibiga randa päikseloojangut vaatama.
Mootor veab hästi madalatelt pööretelt, üle 5000 kipub jõud kaduma ja punasesse ma seda ei saanudki. Lihtsalt 1000 pööret varem ta rohkem pöördeid ei arendanud.
Kuna tegemist on 1 silindrilise mootoriga, siis on üsna arvestatav vibra. Umbes sama nagu KTM LC4 jal.
Kiita tuleks selle ratta manööverdamisomadusi kuna need olid ca poole paremad ku mu Hondal.
Ratas teeb mõnusat plärinat, kuid grupis ma siiski päevast päeva sellise ratta taga ei tahaks sõita.
Kokkuvõtteks hea ratas, aga kindlasti on matkamiseks palju paremaid rattaid, sobib rokem igapäevaselt linna või inimesele, kellel vaja ka mitte asfaldil asju ajada. Asfaldil pole ta midagi märkimisväärset. Kui plaanis ka vahel natuke LE vastu kiirusega patustada on siiski mõtekam seda ratast mitte vaadata.


dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Re: BMW F650

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

sorry, see uus lehekülg vajab veel harjumist

Viimati muutis dubweiser, 29 Juul 2008, 21:27, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
rtf
Postitusi: 44
Liitunud: 29 Juul 2008, 20:33
Tsikkel: Bandit 1200S
Asukoht: Tartu-Tallinn-Pärnu

Re: BMW F650

Lugemata postitus Postitas rtf »

Kui ma LE vastu kiirusega patustada sooviks, siis ostaks parem mingi bike tüüpi masina.
Mind huvitab rohkem see, et kui spidokal on ees 50000 km, siis kas seda on sellele mootorile palju või on täitsa ok alles.

Peab vist minema proovisõitu tegema laupäeval, ega ennem midagi tarka ise arvata ei oska...


rayokas
Postitusi: 42
Liitunud: 19 Juun 2005, 09:17
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Viimsi

Re: BMW F650

Lugemata postitus Postitas rayokas »

Oleneb kuidas ratast on hooldatud ja sõidetud. 50K kellal ei ole veel midagist hullu. Vaata lisa:
http://www.f650.com/

Minsk 125 -> Jawa 350 -> 17 a. vahet -> BMWF650 GS -> Honda XL 1000V -> Honda XRV 750
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6743
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 442 korda

Re: BMW F650

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Proovisin isegi uuema enduro otsingutel F650'et.

+
Madalalt veab hästi
Keerab kopika peal ringi
töökindel

-
On 1,88 pikkusele väike- põlved jäid paagi serva alt välja
Vibra- sõidan tihti üle 100 km otsi
Pöörete ülemine pool kuidagi lahja.

Tegu igati hea rattaga aga just see pikkuse värk jäi segama- võtsin siis TDM'i

Edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Teema algataja
rtf
Postitusi: 44
Liitunud: 29 Juul 2008, 20:33
Tsikkel: Bandit 1200S
Asukoht: Tartu-Tallinn-Pärnu

Re: BMW F650

Lugemata postitus Postitas rtf »

Olen 177 pikk, nii et üsna lühike :)

Selle vibra asjaga on nii, et mõni ütleb et hullult vibreerib, teine ütleb jälle, et
võrreldes teiste ühepütalistega peaaegu polegi vibrat.

Tänud vastuste eest!


mamps

Re: BMW F650

Lugemata postitus Postitas mamps »

Kogemusi küll vähevõitu - alles kevadest saadik, aga usun üha rohkem, et õige valik. Igati mõnus ratas. Punktist a punkti b veab auga ära ja pisut kõrvale keerata saab ka, ei jää ta hätta ei asfaldil ega metsateel. Hea kindel tunne sõita. Isegi minul oma 166 cm kasvu juures, kuigi kannad maha ei ulatu. Ja minu vanade kontide isiklik arvamus on, et mugav on ta ka. Teise eesti otsa sõita pole veel midagi hullu. Ei värista ei peast ogaraks ega vääna seljast vigaseks.
Meil max lubatud kiirust tõesti eriti palju ületada temaga ei saa, aga hääle järgi otsustades meeldib vähemalt minu isendile umbes sajaga kõige rohkem sõita. Väga ülemäärast janu pole ma tal ka täheldanud.

Kasutaja avatar

DGAF
Postitusi: 437
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: BMW F650

Lugemata postitus Postitas DGAF »

ise ka sõitnud antud aparaadiga nüüd peaaegu aasta kokku - algul oli natuke harjumatu ja imelik ( lenks tundus eriti ebamugav ) aga nüüd kui juba taga täitsa harjunud siis on näha, et tegemist on täiesti tänuväärse aparaadiga. Tõesti, kiirust pole taga mõtet ületama hakata - suht ebamugavaks läheb :D jõudu on, kütte kulu on väga meeldiv ja isete on tõsiselt mugav ( vähemalt minu taguotsa jaoks ). Kahekesi taga sõitnud ei ole ning seda kahjuks ei oska kommenteerida ka. Asfaltil libisemisele peab ilusti vastu, ei lagune liialt palju ära ning õli kulu mis pidi bemmidel esinema ei ole mina isiklikult tema juures täheldanud :)

born under a bad sign

Teema algataja
rtf
Postitusi: 44
Liitunud: 29 Juul 2008, 20:33
Tsikkel: Bandit 1200S
Asukoht: Tartu-Tallinn-Pärnu

Re: BMW F650

Lugemata postitus Postitas rtf »

Tänud kõigile, kes vastanud on.
Käisin proovisõitu tegemas 96 aasta F650ga, millel läbisõit 50'000km.
Istumise asend tundus hea, aga konkreetne isend oli üsna kehvas olukorras.
Kuna ratta ostu plaan oli kindel ja saksamaalt lahkumise tähtaeg läheneb hirmsa hooga,
siis ostsin hoopis ühe Suzuki ära, on uuem ja palju paremas seisukorras, kuigi hoopis
teise stiiliga ratas :)

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: BMW F650

Lugemata postitus Postitas pacaan »

rtf kirjutas:

Tänud kõigile, kes vastanud on.
Käisin proovisõitu tegemas 96 aasta F650ga, millel läbisõit 50'000km.
Istumise asend tundus hea, aga konkreetne isend oli üsna kehvas olukorras.
Kuna ratta ostu plaan oli kindel ja saksamaalt lahkumise tähtaeg läheneb hirmsa hooga,
siis ostsin hoopis ühe Suzuki ära, on uuem ja palju paremas seisukorras, kuigi hoopis
teise stiiliga ratas :)

minu arust sa BMW asemel GS500 ostes paremat valikut küll ei teinud... maitse asi muidugi.
aga ausaltöeldes pole ma aru saanud ka sellest miks inimesed TINGIMATA saksa sõidavad ratast ostma ja kui valitud ratas kehvapoolseks osutub (mis pakutavate rataste odavama otsa puhul ka suure tõenäosusega juhtub) siis ostetakse mingi muu suvaline. peaasi, et saksast :)

a kuidas see kõik teemasse puutub? sain paar päeva tagasi ühe 650 GS-i oma kätte, samuti palju sõitnud (ca 45k) aga vähe uuem, 2002 aasta, sõites tundub, et see 45k KM ei tee sellele rattale veel küll midagi, käib nagu kellavärk. minu arust ka ühes Tallinna autokoolis oli/on õppesõiduks sama marki ratas, platsisõit oli sellega nagu lapsemäng, sisuliselt esimese proovimisega sai kõigega hakkama.

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

posta
Postitusi: 17
Liitunud: 07 Okt 2008, 10:26
Tsikkel: BMW F650 ST
Asukoht: Raplamaa

Re: BMW F650

Lugemata postitus Postitas posta »

Sõidan ka BMW F650 ST. See on mul esimene legaalne korralik ratas. Sn 45 000 km. Võimu on täie raha eest. Pole kuskilt märgata mootori ressursi vähenemist. Õli ei pea lisama tilkagi õlivahetus välpade vahel. (4000 km). Mugav on sõita ka kruusastel teedel. Tippkiirust pole mõtet sellega taga ajada. Madalatel pooretel on võimu. Välimus stiilne ja soliidne. :) Minule igati meeldib. Ainult arvan seda, et ühe hooaja sõidan veel siis plaan võimsam soetada. :bsmile:


ufoplast
Postitusi: 77
Liitunud: 10 Sept 2005, 07:54
Asukoht: Põlva/BMW F650

Re: BMW F650

Lugemata postitus Postitas ufoplast »

Mul endal ka 95a. bmw f650. Masin on mul juba 3-ndat aastat. Ise olen väga rahul selle tsikliga. Linnas hea sõita ja kruusal saab ka oma võimete piires väga hästi sõita. Kütet võtab vähe, jõudu ma taga ei aja. Mina olen temaga sõitnud 15000km. Soomesgi käidud sellega 5 päevane tripp ja 2200km, mind ära ei väsitanud, aga tagumik oli küll kangevõitu :)

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”