Kawasaki Z 750 / 750 S
Moderaator: Moded
Kawasaki Z 750 / 750 S
Tere õhtust!
Pärast pikka otsimist ja uurimist on sõelale jäänud selline ratas. Oleks nagu plaan osta, kuid tahaks enne kuulda foorumi rahva arvamust ja teadmisi selle ratta kohta. Otsingut olen kasutanud ja sealt pole midagi leidnud. Ratast kasutaks vastavalt otstarbele,milleks ta loodud on. Ligikaudu tuleks 70% linnas ja ülejäänud maanteel. Igapäeva rattaks on plaanis osta.
Nüüd siis tahaks teada, mida olete antud rattast kuulnud, mis on head ja mis on vead? Kuidas üldiselt Kawasaki juppide hidnadega on? Ja kuidas oleks antud ratta vastupidavusega? (siin võiks vastata need kes omavad sellist ratast)
Lugupidamisega,
Siim
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z 750 / 750 S
Kevadel omasin ühte Z750-t umbes kuuaega. Sinu tingimustele sobib ratas väga hästi. Linnas normaalse manööverdamis võimega (supermoto oli ikka täielik linnaratas) ja mugava asendiga (bikega mul väsivad randmed ära). Maanteel nii 100-110ga pole mingi probleem pikki otse teha. Üle 200kmh siis läheb veidi ekstreemseks (aga harjub ära). Minu omal oli originaalist kõrgem klaas ka, see veidi aitab maanteel. Praegusel Z-il on originaal klaas ja pole ka midagi hullu. Kui võrrelda z750t ja z1000ndet, siis minuarust on kiirenduses vahe päris suur ja amordid/pidurid on ka suuremal paremad.
Edit: Juppide hindade kohta ei oska öelda, aga ega neid tänapäeva rattal ei lähe ka. Vahetad õli ja rehve (vahepeal piduriklotse) ja ongi pm kõik.
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki Z 750 / 750 S
No praegu on IT motos suht odava hinnaga müügil z750 (Auto24 kuulutus). Erinevates võrdlustes pole teda eriti kiidetud, aga minu silmis on ta ilusa väljanägemisega ja võrreldes Horneti või Gsr'ga ka natuke suurema kubatuuriga, kuid ta on oma konkurentidest raskem. Aga soovitan soojalt minna proovima ka Aprilia Shiverit, mille hind on natuke kallim....ca 110K
Muidu ülevaateid netis kuhjaga: Google
Let the good times roll.
Re: Kawasaki Z 750 / 750 S
Minul on Z1000 ja mind hoidsid ära Z750 ostust esimeseks rattaks ühe Z750 omaniku sõnad, küsisin miks müüd, ütles et esimene aasta oli ok aga see aasta tunbub juba nõrgavõitu, tahaks midagi võimsamat, Z tuhandest näiteks. Pani ikka mõtlema, ja vaatasin Z1000 variante ning üks läks kohe ostuks ka.
Z1000 on selline parajalt seksikam ka kui Z750. Ma väga rahul.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z 750 / 750 S
Paaaaa kirjutas:Z1000 on selline parajalt seksikam ka kui Z750. Ma väga rahul.
maitse asi - mulle isiklikult näiteks meeldib vähemalt VÄLIMUSELT 750 rohkem. Jõudu jah, muidugi on tonnisel rohkem. Ja ilmselt ka miskit muud ehk (suurem kaal? - sõltuvalt kasutusotstarbest kas pluss või miinus, minu jaoks isiklikult on see alati miinus ) Pealegi - kipub tonnine ka veidi kallim ikkagi olema.
Ägedad rattad mõlemad - sõltub...
EDIT: järgmisele postitajale kommentaariks - kaalu osas võib sul tõesti õigus olla. Klaas aga on tihtipeale ka 750 paigaldatud (ju siis lisana). Summutite arv nüüd küll ei tohiks olla määraja, et üks on tingimata parem/ägedam kui teine - nagu mainisin - maitse asi, mulle näiteks need 1000-se kroomitud lookiga pihlakapüssid meeldivad oluliselt vähem kui 750 traditsiooniline lahendus. Seevastu aga mõnel teisel rattal näevad need mitmetorulised summutid minu silmis stiilsed välja (MV Agusta, Triumph mõned mudelid näiteks).
Ehk - et mitte rohkem OT tekitada siis kokkuvõtvalt - maitse asi see välimuse pool (nagu alati). Mulle meeldivad ikkagi mõlemad (kuigi tonnise sumpsid vahetaks aftermarket asjade vastu välja ) -
- ja natuke ka teemasse ja teema-algatajale: kuigi sul juba 750 silma jäänud oli, tasuks tõesti võimalusel korra z1000 proovida, äkki on sulle sobilikum. juppide ja vastupidavuse kohta öeldi juba õieti, et kui uue (või suht uue) ratta ostad siis vahet suurt pole nagunii, ega see ratas nüüd nii kiiresti ka lagune ja vaevalt sa eluaeg sellesamaga sõidad (selles olen täitsa kindel).
Ja veel kord EDIT: millistest aastakäikudest me üldse räägime?
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: Kawasaki Z 750 / 750 S
pacaan kirjutas:Paaaaa kirjutas:Z1000 on selline parajalt seksikam ka kui Z750. Ma väga rahul.
maitse asi - mulle isiklikult näiteks meeldib vähemalt VÄLIMUSELT 750 rohkem. Jõudu jah, muidugi on tonnisel rohkem. Ja ilmselt ka miskit muud ehk (suurem kaal? - sõltuvalt kasutusotstarbest kas pluss või miinus, minu jaoks isiklikult on see alati miinus
) Pealegi - kipub tonnine ka veidi kallim ikkagi olema.
Ägedad rattad mõlemad - sõltub...
z750 on lisaks jõu poolest ka välimuselt lahjem, on üks sumps z1000-de nelja vastu ja asjatundjamad teavad, et puudub ka esiklaas (tulekorpus lihtsalt klaasimoodi kujuga) ning esituli on väiksem kui tonnisel. Kaalu poolest ei ole z1000 raskem, ühes kaalus on need rattad, seda oleme sõbraga juba võrrelnud (tal z750). Sõiduomadustelt on need rattad aga väga käepärased ning hea manööverdusvõimega, mida just linnas eriti vaja.
Re: Kawasaki Z 750 / 750 S
erinevusi veel mis välimusest meenus... tonnisel on radika otstes pisut disainitud plastikut ja veljed on 3kodaraga lihvitud nagu kroomid.
Re: Kawasaki Z 750 / 750 S
pacaan kirjutas:Ja veel kord EDIT: millistest aastakäikudest me üldse räägime?
Täpsemalt oleks aastakäik 2006
Re: Kawasaki Z 750 / 750 S
Minul on olnud z750 3 aastat ja ei kurda. Tõsist remonti veel ei ole vajanud. õli, filtri, piduriklotside ja kõvasti tagarehvidevahetust.
Kaks eelnevat aastat on olnud läbisõit 14000 see aasta ei ole üle 3000 sõitnud. Seda juttu ma ei usu et lahjaks jääb. Ma ei sõida ka nagu viieline ,aga võimsuse pärast ma küll seda ratast väljavahetada ei kavatseks. linnas üli hea, pikka otsa sõites väsivad natuke käed ära.Ratta ilu üle pead küll ise otsustama, aga välimus sõiduomadusi ju ei muuda. Z750 on OK.
Re: Kawasaki Z 750 / 750 S
Sõidan teist hooaega Z750S-ga aastast 2006. Ise olen sõitnud 8000 ja kellal on hetkel 20 000km. Mingeid tehnilisi probleeme pole esinenud (kummaline kui nii vara ka oleks) ja ratta sõiduomadustega olen ülimalt rahul. Kui viriseda, siis päevas üle 500-600km sõites kipub taguots valusaks jääma. Iste on küllaltki kõva ja tagaistuja asend pole ka parim pikkadeks sõitudeks. Aga kui nii pikki päevasõite ei plaani, siis selle raha eest paremat ratast on üsna raske leida.
Re: Kawasaki Z 750 / 750 S
Endal nüüd seesammune Junzu mainitud z750 aastast 2005..
Ja ei oska ka kurta. Päris 500+km trippe pole veel teinud.. aga 100-200 vahel pole küll kannikas ära väsinud. Väga mugava asendiga tõesti. Sai veel veidi saba ka tõstetud ja linnasõiduks väga ideaalne pill (hea manööverdada, rataste vahe lühike), kuid ega maanteelgi hätta jää.. läheb.. ja läheb hästi. Ise sai selle peale istutud, kuna soovitati kui algajamale (kuid mitte ainult) hea kerge ratas.. ja tõsi ta on.. väga lihtne on sõita. : )
Samas mõne teisega võrrelda isiklikult ei saagi ; )
Re: Kawasaki Z 750 / 750 S
Tere
Plaan osta uus Z 750.Äkki oskab keegi rumalale seletada miks enamus räägivad ,et osta Z 1000.
Võrdlesin natukene andmeid.
Z 750 -- Z 1000
77.7KW -- 92KW
78nm -- 98.7nm
1/4MILE 11.2s -- 1/4MILE 11.4s
KIIRUS 233.1 km/h -- KIIRUS 234 km/h
Mulle tundub ,et Z 750 kiirendab alguses küll paremini ja lõppkiirus on ka praktiliselt sama.
Ise kaalun 72kg ja enamus aega sõidan üksi ja linnas.
Ja ikka ei saa ma aru sellest,et kui räägin kawast, siis paljud hakkavad rääkima käigukastist ise omamata seda pilli.Ootaks arvamisi kes omavad või on omanud antuid isendeid.Tänan.
Z1000 2014a-GSXR750-MT07 2018- Z900 2020a
Re: Kawasaki Z 750 / 750 S
Ka endale on Z750 silma jäänud.
Minupoolne küsimus siis järgmine:
olen täheldanud, et osadel Z'idel põlevad lähitulena mõlemad laternad aga osadel vaid üks. Millest see tuleneda võib? aastakäigust? modifikatsioonidest? võimsusest?
Mind isiklikult häirib kui kaherattalisel on ees kaks laternat ning üks neist põleb ainult lähitulena, kuidagi nagu poolik tundub eks see käib kaa muidugi maitse alla ja keda häirib keda mitte
Re: Kawasaki Z 750 / 750 S
Ermpz kirjutas:Ka endale on Z750 silma jäänud.
Minupoolne küsimus siis järgmine:
olen täheldanud, et osadel Z'idel põlevad lähitulena mõlemad laternad aga osadel vaid üks. Millest see tuleneda võib? aastakäigust? modifikatsioonidest? võimsusest?
Mind isiklikult häirib kui kaherattalisel on ees kaks laternat ning üks neist põleb ainult lähitulena, kuidagi nagu poolik tundubeks see käib kaa muidugi maitse alla ja keda häirib keda mitte
Minu Yamu Fz6 -l olid eelmise omaniku poolt mõlemad esituled põlema moditud. Tulemus oli see, et linnasõidul sai pidevalt aku tühjaks. Genekas ei suutnud laadida piisavalt. Lasin originaalseisu taastada ja enam akuga mitte üks probleem. Äge oli muidugi, eriti pimedas sõita.
Re: Kawasaki Z 750 / 750 S
Sõidan sellesama 2008 aasta Depoost ostetud mudeliga. Praeguseks kilomeertreid läbitud 4400. Viimane sõit oli 650km ühe söögi ja kolme tankimispausiga Klaipeda-Tallinn ots.Kiirendusest puudu ei tulnud. Seda peab küll tunnistama, et kannikas nats valusaks jääb sellise pika maa peale. Aga eks ta ongi ju streetfighter, mitte matkaratas väga pikkadeks sõitudeks. Siiani olen ostuga väga rahul. Väinzi poolt mainitud suure-kiirusel-tuul-vastu-rinda sündroomi vastu võitlemiseks ostsin Velt`ist universaalse tuuleklaasi. MInu meelest aitab päris palju. Leedus suurematel kiirustel oli hea paagi peale kõhuli lasta ja tuulevarjus sõita.
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z 750 / 750 S
rico kirjutas:Tere
Plaan osta uus Z 750.Äkki oskab keegi rumalale seletada miks enamus räägivad ,et osta Z 1000.
Võrdlesin natukene andmeid.
Z 750 -- Z 1000
77.7KW -- 92KW
78nm -- 98.7nm
1/4MILE 11.2s -- 1/4MILE 11.4s
KIIRUS 233.1 km/h -- KIIRUS 234 km/h
Mulle tundub ,et Z 750 kiirendab alguses küll paremini ja lõppkiirus on ka praktiliselt sama.
Ise kaalun 72kg ja enamus aega sõidan üksi ja linnas.
Ja ikka ei saa ma aru sellest,et kui räägin kawast, siis paljud hakkavad rääkima käigukastist ise omamata seda pilli.Ootaks arvamisi kes omavad või on omanud antuid isendeid.Tänan.
Olen küll omanud vanemaid mudeleid, aga kogemus siiski (välismaa foorumistest ka lugenud uute kohta kommentaare). Esiteks käigukast, pole mitte kuskil kuulnud, et mingeid probleeme oleks olnud (erinevalt näiteks yamaha r1 käigukast )
Nüüd z1000 ja z750st. Tuhandene on ikka teisest puust pill, kui z750. Numbrites pole jah eriti mineku vahet, aga persedünoga on vahe tuntav. Eriti maantee sõidul näiteks mööda kiirendades vms. Muidugi z750 otseselt maha ei jää, aga teda tuleb veidi rohkem sundida. z1000 on paremad pidurid ja amort on ka regulaaritav ja tunduvalt parem, kui z750ne oma. Kütust võtavad kõik samapalju, isteasend on ka suht sama. Tegelikult saad kõik oma asjaajamised tehtud ka 750nega aga 1000 on mõnusam . Tooks võrdluseks, et miks osta näiteks bmw m5 või ming mb amg, kui sama töö teeb ära ka mudeli nõrgem ots. Ühega on emotsiooni veidi rohkem lihtsalt.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.