Aprilia Rs 125

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

FleXer
Postitusi: 369
Liitunud: 10 Juun 2007, 21:00
Tsikkel: smv 750

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas FleXer »

LähmeSõidame kirjutas:

väljalaskeklapp jooksis kolbi, lõhkus rõngad jne ...
aga kust eestist saaks silindri ? kolvi saaks 1200 krooni eest ags racingust jah ? selle 1rõngaga... ???

On siis kellegil infot, kust eestist silindrit saada ?

oli: kymco agility 50 ; aprilia rx 50 ; mz 125 sx

Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

FleXer kirjutas:
LähmeSõidame kirjutas:

väljalaskeklapp jooksis kolbi, lõhkus rõngad jne ...
aga kust eestist saaks silindri ? kolvi saaks 1200 krooni eest ags racingust jah ? selle 1rõngaga... ???

On siis kellegil infot, kust eestist silindrit saada ?

AP-Moto, Velt.
Kiirem tee oleks kusagilt netist ise tellida ma arvan.
Üldjuhul saab silindreid taastada, kui just pole kusagilt mingi väga kõva tükk väljas.
Silinder vaja ära hoonida, ja vajadusel uus nikasiili kiht peale.
Hoonimisega tegeleb Hanno Rajamets. Nikasiili peale panemisega eestis ei tegeleta. Parima hinnaga seda tehakse vist itaalias kui ma õieti mäletan. Maksis vist 1600 vms krooni. Kui Hanno juurde selle silindriga lähed, siis ta kindlasti oskab õelda mida sellega peale hakata.

Aprilia RS250 , CB600F HORNET
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kämbu kirjutas:
Rieju kirjutas:

Nii...täitsa lõpp..mootori kraad läks 101 peale,avasin tosoolipaagi ja lõi mulle kõik selle tosooli näkku..mida see nagu tähendama peaks?

See tähendab seda, et sa oled mitte natukene vaid päris loll. Tegelt mul on praegu ilgelt paha tuju, sest kogu töö mida ma selle tsikliga tegin umbes 2 aastat, et see saada nii kiireks nagu ta oli, on suudetud väga lühikese ajaga perse keerata. Seni on mulle jäänud mulje, et igakord kui sa seda tsiklit oled üritanud parandada oled sa asja hullemaks ajanud. Teeks nüüd nii, et sa ennem seda tsiklit ei puudu kui sa oled kasvõi mõne raamatugi kahetaktilise mootori kohta läbi lugenud.

Väga lihtne on õelda, et see rs on s*** kuubis jne, kuigi tegelt oled sa keeranud väga hea asja ISE täiesti perse. Mitte tsikkel ei ole s, vaid sina oled liiga s et sellise tsikliga sõita.

See tsikkel, enne kui see igasugu idiootsustega perse keerati, suutis eest ära kiirendada nii mõnelgi vanemal 600sel tsiklil, arendas lõppkiirust üle 200kmh ja oli sealjuures veel piisavalt vastupidav et sellega sõita terve hooaeg eestis ilma kolbi vahetamata.

Tõesti,nagu see oleks MINU süü,et asjal 1 kuu jooksul klapp 2 korda silindrisse lendab,ja kolbi ära lõhub.Mind ei koti see kas ta arendab kiirust üle 200kmh või kiirendab 600 eest ära,sest eesti teede peal nagunii nii kiiresti sõita on VÕIMATU.Tahtsin omale ratast,millega oleks hea sõita,aga ei teadnud,et ma sellise JUKERDISE vastu saan,millele juba 5500kr kuus ära kulunud ja mis ma sõita olen saanud hmm...700km?Ja asja on remonditud st kolbi ja klapp vahetatud esinduses.Viimase korra jah,tegin ise,ja sain asja ilusasti tööle.Ja mingil hetkel lihtsalt jääb seisma..suht vastupidav masin küll jah.Kui saa nii kõva vend oled,siis ma toon selle rs-i sulle õue peale,ja tee ta mingi SUMMA eest siis selliseks,nagu oli.Saad hakkama,või äkki keeran ta VEEL rohkem perse?

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Tuhkur
Postitusi: 165
Liitunud: 17 Apr 2008, 13:14

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas Tuhkur »

2T värk, pigem müü see masin maha ja ostan mingi 4T masin .

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Müüks kohe,kui keegi aind ostaks.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas spinna »

Rieju kirjutas:

Tõesti,nagu see oleks MINU süü,et asjal 1 kuu jooksul klapp 2 korda silindrisse lendab,ja kolbi ära lõhub.Mind ei koti see kas ta arendab kiirust üle 200kmh või kiirendab 600 eest ära.....

Aga oled Sa kindel, et ostes just nimelt need ei olnudki argumendid miks just see ja mitte 11kw asi osta? Noored kipuvadki kW peale pöördesse minema ja seda unustama, et mistahes tuunitud aparaat on ALATI pirtsakas ja vajab ka oskajat ja hoolikat peremeest. Või vähemalt õpihimulist ja sihikindlat.

Suzuki GSX 750 Inazuma

janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas janis »

Rieju kirjutas:

Nii...täitsa lõpp..mootori kraad läks 101 peale,avasin tosoolipaagi ja lõi mulle kõik selle tosooli näkku..mida see nagu tähendama peaks?Vedelik ei ringle mootoris?Käima läks ainult lükates,isegi siis kui mootor oli soe,ei läinud starterist käima.Tühikäiku kah polnud asjal.

Tundub nagu kompressioon kadunud, sul võib silindri tihend läbi olla ja lööb rõhu jahutussärki. Võimalik et oled tihendid valesti paigaldanud.

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Sellepärast ta siis ainult tõugates käima lähebki+tühikäiku ei ole,alla 2k jääb kohe seisma.Isegi soojana starteristkäima ei läind.Täna proovisin 8nr iga NGK küünalt,vahet ei midagi.Nii kui mootor käima läheb,hakkab mootori juurest sinist suitsu tõusma.Samas pöördesse läheb nagu ennegi,ehk siis väga hästi.Keegi TARGEM võiks öelda,kust otsast asja uurima jälle hakata.Täna läks tosool ilusti sisse,mingit jama enam sellega polnud.10nese küünla tegi koguaeg aind märjaks ja märjaks,tõugates läks veel kuidagimoodi käima.Nagu bensiin oleks liiga õline,küünlal südamik must. Bensiin statoilist ostetud 98.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas spinna »

Hakka pihta uutest tihenditest ja õigest koostamisest. Kuna ta juuba kuuma saanud on ja tont teab mida veel siis otsi keegi, kes silndri ja kaane oskab üle vaadata. Ma ei tunne seda mootorit aga ülekuumenemine ja pidevad loomkatsed vigase mootoriga suudavad uskumatult palju ja uskumatult kiiresti vanarauda toota.
Ja ära käivita ja katseta enne kui mootor õigesti koos! Lased lõpuks lisaks silindrile ja kolvile veel kepsu-vända kah segi.

Suzuki GSX 750 Inazuma

Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

Rieju kirjutas:

Sellepärast ta siis ainult tõugates käima lähebki+tühikäiku ei ole,alla 2k jääb kohe seisma.Isegi soojana starteristkäima ei läind.Täna proovisin 8nr iga NGK küünalt,vahet ei midagi.Nii kui mootor käima läheb,hakkab mootori juurest sinist suitsu tõusma.Samas pöördesse läheb nagu ennegi,ehk siis väga hästi.Keegi TARGEM võiks öelda,kust otsast asja uurima jälle hakata.Täna läks tosool ilusti sisse,mingit jama enam sellega polnud.10nese küünla tegi koguaeg aind märjaks ja märjaks,tõugates läks veel kuidagimoodi käima.Nagu bensiin oleks liiga õline,küünlal südamik must. Bensiin statoilist ostetud 98.

Pane siia pilt sellest detailist mis sa katkisest klapi avast ringi tegid...

Kui 2 taktilisel mootoril on väljalaske ava väga suureks aetud, siis ta ei käigi hästi madalal pöördel.. proovi tühikäiku lihtsalt kõvasti peale keerata.
Küünla värv läheb siis normaalseks, kui sõidad kõrge pöördega. Kui vaatad küünalt peale mingit aega kohapeal tõristamist siis ta ei näitagi mitte midagi, siis on see alati must ja sealt midagi välja lugeda on suhtkoht võimatu. Sa oled seal vahetanud ka õhufiltreid jms asju mis sulle muide mitte midagi peale selle et mootor vähem kestab ei anna. Kui neid vahetama hakata siis peab hakkama muutma düüse jne.

Hea meelega teeksin selle raha eest korda, aga lähima aja jooksul seda ei juhtu sest mul aega selleks lihtsalt ei ole.
Kui tahad et see hästi tööle saaks siis vii see Hanno Rajametsa juurde, tema telefoni nr leiad siit foorumist otsingut kasutades. Enne küsi ka mis töö hinnaks umbes kujuneda võib, odav see pole.

Aprilia RS250 , CB600F HORNET
Kasutaja avatar

LähmeSõidame
Postitusi: 199
Liitunud: 04 Apr 2005, 15:11
Asukoht: tallinn/luige

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas LähmeSõidame »

1 küsimus, mis võib üldse põhjustda selle, et 12k km. läbinud rattal jookseb klapp kolbi ?

RS 125
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kui tõesti muud üle ei jää,siis võtan hannoga ühendust.Ei ole ma mingit õhupuhastajat vahetanud,panin täna orig tagasi.Aga kas see võib olla,et seal mootoris on lihtsalt liiga palju seda tosooli,mis sinna jooksis?Et sellepärast ta ei taha käia korralikult?Samas kui nii mõelda,oleks pidanud ta eile sealt juba kadunud olema.Küünal lausa tilgub õlist,kui see lahti võtta.Ja käima tõukamisel summutaja "paugub".Krossikal tegi seda liiga rasvane bensiin,aga samas see ratas ju ise segab omale kokku,kui just õlipump katki pole?Rajametsa nr on olemas,tundub,et homme võtan temaga ühendust.
Pilte mul kahjuks ei ole..

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

tere
2 küsimust siis et ma ostsin endale uue klappi ja täna tegin proovi sõidu ja põõrded ei ole üle 9 läinud nagu oleks piiraja milles see viga võib olla?
Ja siis kas silkut saab nõnda ka maha võtta et mootor jääb peale(pole ise veel proovinud ja lihtsalt küsin huvi pärast :wack: )

Kasutaja avatar

Kipsi
Postitusi: 1515
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
Tsikkel: cbr600RR
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas Kipsi »

KillerBee kirjutas:

tere
2 küsimust siis et ma ostsin endale uue klappi ja täna tegin proovi sõidu ja põõrded ei ole üle 9 läinud nagu oleks piiraja milles see viga võib olla?
Ja siis kas silkut saab nõnda ka maha võtta et mootor jääb peale(pole ise veel proovinud ja lihtsalt küsin huvi pärast :wack: )

panid klapi valepidi sisse ;)

Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee


nojah

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas nojah »

,

Viimati muutis nojah, 11 Aug 2008, 05:49, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

LähmeSõidame
Postitusi: 199
Liitunud: 04 Apr 2005, 15:11
Asukoht: tallinn/luige

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas LähmeSõidame »

mõni rotaxi fänn võiks öelda kindlalt üle, kas uue kerega aprilial on rotax122 mootor ?

RS 125
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

KillerBee kirjutas:

tere
2 küsimust siis et ma ostsin endale uue klappi ja täna tegin proovi sõidu ja põõrded ei ole üle 9 läinud nagu oleks piiraja milles see viga võib olla?
Ja siis kas silkut saab nõnda ka maha võtta et mootor jääb peale(pole ise veel proovinud ja lihtsalt küsin huvi pärast :wack: )

Vähemalt minu 2003a rs-il saab. Võtad selle mootori kinnituse mis silindri "pead" kinni hoiab,raami küljest lahti.4 kuuskant kruvi on,sellised suht suured.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

-mart91-

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas -mart91- »

LähmeSõidame kirjutas:

mõni rotaxi fänn võiks öelda kindlalt üle, kas uue kerega aprilial on rotax122 mootor ?

100% Rotax 122

Kasutaja avatar

LähmeSõidame
Postitusi: 199
Liitunud: 04 Apr 2005, 15:11
Asukoht: tallinn/luige

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas LähmeSõidame »

suured tänud ;)
ja siis selline küsimus, et kui mul ratas tehase täisvõmsusel ehk siis kirjade järgi u 22kw, et palju annab juurde see rave2 klapp vms.
väljalaskeklapp vajab vahetust ja mõtlesin et ags-ssist visyt kõige mõtekam see osta ?
Küsimus siis selline, mida ta paremaks otseselt teeb ? jõud madalatel pööretel ?

RS 125
Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

Kipsi kirjutas:
KillerBee kirjutas:

tere
2 küsimust siis et ma ostsin endale uue klappi ja täna tegin proovi sõidu ja põõrded ei ole üle 9 läinud nagu oleks piiraja milles see viga võib olla?
Ja siis kas silkut saab nõnda ka maha võtta et mootor jääb peale(pole ise veel proovinud ja lihtsalt küsin huvi pärast :wack: )

panid klapi valepidi sisse ;)

oled kindel?enne oli nõnda pidi!!

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

täna proovisin et kui ma ültse klappi ära võtsin siis läks ikka ainult 9 ?? minu mõistus ei oska enam midagi teha

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

KillerBee kirjutas:

täna proovisin et kui ma ültse klappi ära võtsin siis läks ikka ainult 9 ?? minu mõistus ei oska enam midagi teha

Mis sa sinna klapi asemele avasse panid?

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Symster
Postitusi: 119
Liitunud: 16 Aug 2006, 21:00
Tsikkel: üks liiga vähe
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas Symster »

vaata et sul bena õiges koguses peale saab (õiges koguses õhu sissevoolusuhtes) .. mul oli kah vahepeal karpa paigast ära ja pöörded üle 7,5 ei läinud siis tõstsin /langetasin(ei mäleta) nõela siis läks 9k juurde ära ja siis tõstsin/langetasin veel rohkem siis nüüd on jälle paigas ja kõik funkab

NSR125R,RMZ250,RMZ450,LTR450,XV535,CBR600RR,GSXR600,650ieGARDA,650ie
Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

tere
mul läheb kohe 9000 ära ja siis on vaikus aga 9-ni läheb kohe mitte ei purtsu või paugu. kas ikka võib segu paigast ära olla :oops:

Kasutaja avatar

Symster
Postitusi: 119
Liitunud: 16 Aug 2006, 21:00
Tsikkel: üks liiga vähe
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas Symster »

ei tea kindlalt aga proovida võid ju ( karpa nõelast muidugi rääkisin enne ) seda ei ole ju raske muuta.. proovida ikka võib .. pärast paned tagasi kui ei juhtunud midagi :wink:

NSR125R,RMZ250,RMZ450,LTR450,XV535,CBR600RR,GSXR600,650ieGARDA,650ie
Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

Symster kirjutas:

ei tea kindlalt aga proovida võid ju ( karpa nõelast muidugi rääkisin enne ) seda ei ole ju raske muuta.. proovida ikka võib .. pärast paned tagasi kui ei juhtunud midagi :wink:

ok
tänud!!!!

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

tere
ma panin endale uue väljalaske klappi sisse aga klappi mehanism ei tõõta. tross on terve ja klapp on puhas nii et peaks liikuma aga ei tõõta kus kohas ma peaks vea otsimist alustama.Enne kui vana klapp oli kõik tõõtas aga seisi mini 2 nädalat ja panin uue kalppi ja enam ei tõõta.

Ette Suured Tänud

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

tavai kui keegi soovib ma võin ratta odavalt ära müüa.


andrest

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas andrest »

Pole 2t-ga varem kogemusi olnud, aga kas mootori hääl ongi nii ebarütmiline või midagi on viltu?

Käivitamiseks on vaja anda gaasi, kas see on normaalne?

Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas makuke »

kõik on normis.

Suletud

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”