Aprilia Rs 125
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Aprilia Rs 125
Nonii,nüüd sai siis rave lahti võetud..klapp samast kohast pooleks nagu 3nädalat tagasi,ehk siis vars läinud.Klapp ise nahhui tõmmanud ..nädalavahetusel siis vast silinder maha,ja peab selle klapi sealt välja võtma..huvitav,kas ta võib olla seal kuskil kolvi peal,või on ta kurat päris alla põhja kukkunud?Viimasel juhul peab ju terve mootori lahti kakkuma.. :S
Ja veel..RAVE:t ma EI enam pane,aga mingi pleki jupi sinna nende poltidega ette,või saab kuskilt valmis tooriku osta?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Aprilia Rs 125
Kui klapp on mootorisse kukkunud pead sa terve mootori nii või naa lahti võtma.
Seal on kõik kohad igasugu metallipuru täis, arvatavasti ka silinder päris tõsiselt kahjustatud. Kui on väga vedanud siis võib juhtuda, et see klapp on otse väljalaske kanalisse kukkunud, ja on praegusel hetkel summutis sees.
Kui tahad väljalaske kanali kinni katta peaks seal kanalis midagi ikka sees ka olema, kas siis 11kw piiraja või midagi muud sellist... ühe sellise andsin sulule kaasa. Võid sinna selle asemele panna, ja kui tahad et see edasi ka käiks lase see kellegil käiata selliseks et oleks väljalaske kanali suhtes sujuv.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Aprilia Rs 125
Nii klapp oli seal klapiaugus,sain ta ilusti välja tõmmatud hambaorgiga Aga kolb on klappi seda teist äärt,mis sirge on,kaldu söönud,mitte nii palju nagu klapi nurga all olev pool,aga sinnapoole.Nüüd ei pea tervet mootorit lahti kakkuma?Kolb on vast jah omadega õhtal,eks see homme selgub,kui silindri maha võtan..(2000kr Wiseco kolbiga sai siis 900km sõita
) AGS tuningust tuleb siis rotaxi kolb osta..aga kas neil seda klapi-alternatiivi pole müüa?Mis sinna nagu otse sobiks.
Ja kui ma selle stock "klapi" sinna topin,teeb see ju mu ratta 11kilowatiseks Mismoodi see tööle hakkaks,kui paneks selle "augu" ette,nende rave poltidega lihtsalt raudplaadi?Sama kujuga ikka siis.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Aprilia Rs 125
Nonii,silinder maas,kolb kah.Pütt polnud üldse kahjustatud.Aga kolb tuleb ära vahetada.Nii,AGS-tuuningust kohe vertex oma saada?Loodan et jälle tellimisega aega ei lähe..rave asemele lõikan lihtsalt tugevast metallist "plaadi" ette,ja panen nende samade poltidega kinni,peaks ju töötama?Et nagu sinna klapi auku ei topiks midagi.Väntvõlli liigutasin ka,mingeid üleliigseid helisid kosta ei olnud,seega mootorit kah lahti kiskuma ei hakka,väntvõlli laager kõik on korras.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Aprilia Rs 125
Kui sa seda mootorit lahti ei võta, siis on suur tõenäosus et see jookseb varsti uuesti kokku, sest seal all mingit metallipuru on.
Seletasin sulle juba päris mitu korda, et kui kasutada originaal piiraja (11kw) klappi siis tuleb see käiata selliseks, et see oleks ühes mõõdus silindri väljalaske kanaliga. Selliseks et väljalaske kanal oleks sujuv. Kui sa sinna ette paned lihtsalt raudplaadi.. siis lisaks sellele et ta hakkab tööle piirajana on sul väga suur oht et sealt hakkab lisaõhku võtma. mingist plekist väänatud asjad sellises kohas ei toimi. Osta ags-ist rotax kardi kolb.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Aprilia Rs 125
Mul pole vastavaid tööriistu ega kogemusi,et mootorit päris laiali kakkuda..Tartus keegi ei tegele sellise asjaga,et võtaks lahti,puhastaks ära,ja paneks kokku mingi teatud summa eest?Krt sõita nagu hirmsasti tahaks..rohkem selle rs-iga probleeme olnud,kui sõita saanud..raha juba kuu jooksul,mis ta olnud on,5k läinud..
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Aprilia Rs 125
Sellise lahendusega võib üsna jube sõita olla, endal sai klapp kuidagi puhastamise käigus pahasti sisse pandud, niiet klapp päris kinni ei läinud. Linna vahel sai veel hakkama, aga viienda/kuuenda käiguga ei saanud absoluutselt normaalselt sõita, eriti maanteel. Kuna masinal 6-7k rpm pea jõudu polnud, pidi maanteel sõitma kas 80nega või lihtsalt madala käiguga klapp lahti, ehk siis pöörded vähemalt 7,5k rpm.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Aprilia Rs 125
Selline "palve" veel,et keegi tartus nv teeks mingi 1k eest puhastuse ära?Keegi selline kes asja ikka tunneb.Krt varst lähebki suvi mööda,ja sõita pole õieti saanudki..
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Aprilia Rs 125
Kas keegi oskab öelda, kui palju maksab siduri korvi sees esimene plaati kuhu otsa käivad siduri vedrud ja kuhu kinnitataksae siduri viimane plaat poltidega, kui saite mu selgitusest aru
Re: Aprilia Rs 125
tunga kirjutas:Kas keegi oskab öelda, kui palju maksab siduri korvi sees esimene plaati kuhu otsa käivad siduri vedrud ja kuhu kinnitataksae siduri viimane plaat poltidega, kui saite mu selgitusest aru
58€ + transport
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Rs 125
Kämbu kirjutas:Kui sa seda mootorit lahti ei võta, siis on suur tõenäosus et see jookseb varsti uuesti kokku, sest seal all mingit metallipuru on.
Seletasin sulle juba päris mitu korda, et kui kasutada originaal piiraja (11kw) klappi siis tuleb see käiata selliseks, et see oleks ühes mõõdus silindri väljalaske kanaliga. Selliseks et väljalaske kanal oleks sujuv. Kui sa sinna ette paned lihtsalt raudplaadi.. siis lisaks sellele et ta hakkab tööle piirajana on sul väga suur oht et sealt hakkab lisaõhku võtma. mingist plekist väänatud asjad sellises kohas ei toimi. Osta ags-ist rotax kardi kolb.
Re: Aprilia Rs 125
--DogFood-- kirjutas:Kämbu kirjutas:Kui sa seda mootorit lahti ei võta, siis on suur tõenäosus et see jookseb varsti uuesti kokku, sest seal all mingit metallipuru on.
Seletasin sulle juba päris mitu korda, et kui kasutada originaal piiraja (11kw) klappi siis tuleb see käiata selliseks, et see oleks ühes mõõdus silindri väljalaske kanaliga. Selliseks et väljalaske kanal oleks sujuv. Kui sa sinna ette paned lihtsalt raudplaadi.. siis lisaks sellele et ta hakkab tööle piirajana on sul väga suur oht et sealt hakkab lisaõhku võtma. mingist plekist väänatud asjad sellises kohas ei toimi. Osta ags-ist rotax kardi kolb.
siis kui see osta siis ei ole juu madalatel põõretel jõudu.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Aprilia Rs 125
Nonii,rs sõidukorras nüüd.Sai tehtud,nagu kodanik Kämbu juhendas.Alguses sai lihtsalt raudplaat ette pandud,hakkasirmsasti paukkuma,ega töödanud üldse,tegin siis sellest katkisest solenoid klapist jne sellise asja,nagu ülalmainitud lingil.Asi töötab superhästi,ainult jah,jõudu madalatel pööretel ei ole,ja mäest üles sõidud on piin,aga see-eest töötab Samas sai natuke tuuningut kah tehtud
Led suunatuled,nr-i märk teise kohta,kukkumispunnid tagasi pandud jne.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Aprilia Rs 125
Nonii,ei oskagi üldse alustada..rs jättis mu siis ilusti teepeale jälle,sai oma 4km kodu lükatud.Asi lihtsalt jäi seisma,käima ei lähe..algus küll lubas,siis hakkas mootorist mingit suitsu kerkima,ja nüüd vapsee ei luba kah enam Mis kurat küll seda tsiklit vaevab?Sain tuttuue kolbiga ilusti 50km sõita..Krt see rs on ikka s**t kuubis..sai lollusega hädaks omale kaela võetud.
EDIT: viga teada,paagist tosool kadunud,ehk siis tihend vms valesti paigaldatud..
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Aprilia Rs 125
Eieiei Juppidena ma teda kindlasti maha ei müü,lihtsalt oma lollusega ei vaadanud,et tihend korralikult vahele saab.Ja miks ma mito peaks ostma,kui se saab lutti mu rs-i käest ja varsti nagunii võrri iga möödas?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 04 Apr 2005, 15:11
- Asukoht: tallinn/luige
Re: Aprilia Rs 125
tervist, kuna see üldine rs125-e teema siis julgen siia postitada oma mure, nimelt kust saab eestist uue kerega rssile ( öelge ka mis mootor uue kerega rssil on ) kolbi ja silindrit, ise arvan, et kolbi on võimalik saada aga silindrit mitte, et võiksite rääkida kust saaab ja kas saab, viimaseks juhuks jääks ebay sest pole kes telliks seal lihtaslt, või kui keegi kes on abivalmis ja valmis väikse lisaraha eest neid osi ebayst osta saaks siis oleks tore kui ühendust võtaksite
EDIT: vaatasin ebayst saaks uue silindri ja kolvi u 280 euri ? palju oleks hind koju toomisega ? keegi kes tellib sealt võiks ühendust võtta kas siis msnni teel või tel:58175636. Oleks vaja kiiret abi !
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Aprilia Rs 125
Nii...täitsa lõpp..mootori kraad läks 101 peale,avasin tosoolipaagi ja lõi mulle kõik selle tosooli näkku..mida see nagu tähendama peaks?Vedelik ei ringle mootoris?Käima läks ainult lükates,isegi siis kui mootor oli soe,ei läinud starterist käima.Tühikäiku kah polnud asjal.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Aprilia Rs 125
LähmeSõidame kirjutas:tervist, kuna see üldine rs125-e teema siis julgen siia postitada oma mure, nimelt kust saab eestist uue kerega rssile ( öelge ka mis mootor uue kerega rssil on ) kolbi ja silindrit, ise arvan, et kolbi on võimalik saada aga silindrit mitte, et võiksite rääkida kust saaab ja kas saab, viimaseks juhuks jääks ebay sest pole kes telliks seal lihtaslt, või kui keegi kes on abivalmis ja valmis väikse lisaraha eest neid osi ebayst osta saaks siis oleks tore kui ühendust võtaksite
EDIT: vaatasin ebayst saaks uue silindri ja kolvi u 280 euri ? palju oleks hind koju toomisega ? keegi kes tellib sealt võiks ühendust võtta kas siis msnni teel või tel:58175636. Oleks vaja kiiret abi !
tere
sul peaks olema siis rotax 122.BNeid juppe on saada nii Eestis kui ka ebay-st aga mis juhtus et silkut ja kolbi vaja on?
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 04 Apr 2005, 15:11
- Asukoht: tallinn/luige
Re: Aprilia Rs 125
väljalaskeklapp jooksis kolbi, lõhkus rõngad jne ...
aga kust eestist saaks silindri ? kolvi saaks 1200 krooni eest ags racingust jah ? selle 1rõngaga... ???
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Rs 125
Rieju kirjutas:Nii...täitsa lõpp..mootori kraad läks 101 peale,avasin tosoolipaagi ja lõi mulle kõik selle tosooli näkku..mida see nagu tähendama peaks?Vedelik ei ringle mootoris?Käima läks ainult lükates,isegi siis kui mootor oli soe,ei läinud starterist käima.Tühikäiku kah polnud asjal.
Mootoril surve kadunud... hakka otsast pihta jälle, vaheta pealmine ots ära.
Re: Aprilia Rs 125
Rieju kirjutas:Nii...täitsa lõpp..mootori kraad läks 101 peale,avasin tosoolipaagi ja lõi mulle kõik selle tosooli näkku..mida see nagu tähendama peaks?
See tähendab seda, et sa oled mitte natukene vaid päris loll. Tegelt mul on praegu ilgelt paha tuju, sest kogu töö mida ma selle tsikliga tegin umbes 2 aastat, et see saada nii kiireks nagu ta oli, on suudetud väga lühikese ajaga perse keerata. Seni on mulle jäänud mulje, et igakord kui sa seda tsiklit oled üritanud parandada oled sa asja hullemaks ajanud. Teeks nüüd nii, et sa ennem seda tsiklit ei puudu kui sa oled kasvõi mõne raamatugi kahetaktilise mootori kohta läbi lugenud.
Väga lihtne on õelda, et see rs on s*** kuubis jne, kuigi tegelt oled sa keeranud väga hea asja ISE täiesti perse. Mitte tsikkel ei ole s, vaid sina oled liiga s et sellise tsikliga sõita.
See tsikkel, enne kui see igasugu idiootsustega perse keerati, suutis eest ära kiirendada nii mõnelgi vanemal 600sel tsiklil, arendas lõppkiirust üle 200kmh ja oli sealjuures veel piisavalt vastupidav et sellega sõita terve hooaeg eestis ilma kolbi vahetamata.