Suzuki TL1000 R

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


kermo10
Postitusi: 5
Liitunud: 29 Okt 2007, 10:23
Tsikkel: Suzuki TL1000S
Asukoht: Raasiku

Re: Suzuki TL1000 R

Lugemata postitus Postitas kermo10 »

Ei hakka uut teemat tegema vaid küsiks kuidas Suzuki TL1000 S vastupidavusega lood on? Ja kuidas on lood varuosade saadavusega? TL võeti vist ju 2002 tootmisest maha.


rai00
Postitusi: 107
Liitunud: 28 Nov 2007, 22:37
Asukoht: Pärnu Tallinn

Re: Suzuki TL1000 R

Lugemata postitus Postitas rai00 »

TL-i mootor on tootmises siiani ja laialdaselt kasutuses.Järelikult suht kuulikindel.(SV 1000, DL 1000 V storm,Cagiva).Seega varuosadega probleeme ei tohiks olla.Piduri klotsid simmekad jms. pole probl.

Mootorrataste müük remont ja hooldus.
http://www.motard.ee/

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: Suzuki TL1000 R

Lugemata postitus Postitas Raigo »

kermo10 kirjutas:

Ei hakka uut teemat tegema vaid küsiks kuidas Suzuki TL1000 S vastupidavusega lood on? Ja kuidas on lood varuosade saadavusega? TL võeti vist ju 2002 tootmisest maha.

Esimese aasta TLs-id kannatasid lastevigade käes, hiljem parandati need ära.
Infot leiad netist väga palju


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re:

Lugemata postitus Postitas harimal »

mega1 kirjutas:

Ebamugavust tekitab kui märjal asfaldil esimese käigu pealt umbes 5000 pöörde juures ja täiesti rahuliku gaasiga teise käigu peale hakata vahetama võtab tagaratta ringi. Sama lugu teise pealt kolmandale minnes aga selle kiiruse juures juba suht tugev nõks läbi käib (olen sõidus suht algaja).
ja ka käiguga pidurdades kui asfalt märg siis pidurdusjõud nii tugev et võtab tagaratta plokki.

Käiguvahetusel üles aja gaas korraks maha (pöörded kukuvad nõksa). Kui sul gaas suht stabiilselt peal või lased liiga vähe maha ja sidur ka all, lendavadki pöörded üles ja tagaratas spinni.

Käiguvahetusel alla, vastupidi, kasuta vahegaasi ehk siduri sisse tõmmates anna törts gaasi juurde. Võtab kenasti tagaratta bloki maha.

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”