Eriti tobe küsimus
Re: Eriti tobe küsimus
http://en.allexperts.com/q/Tires-2359/A ... -Tires.htm
Directional tires will have an arrow on the sidewall, and I suspect you looked for one and didn't find one.
What makes tires directional is that there are channels that move the water to the side - and typically this results in a "V" shaped pattern. When reversed, the "V" pattern moves the water towards the center. So the direction of rotation is important to get the effect - but the effect is relatively small compared to the overall wet traction properties of a similar non-directional tread pattern - on the order of 10%.
However, if the grooves don't properly line up, the "V" shaped pattern doesn't generate the effect so the performance is the same as a non-directional pattern. That is what is going on here.
Jutt on ilmselt autode kohta, aga peaks andma vastuse.
Tsikli puhul on esirattal oluline pidurdamise funktsioon, et kui pidurdad ja tsikkel liigub edasi, siis sodi liiguks ratta keskelt eemale ning ratta alla ei tekiks liugu. Põhimõtteliselt pidurdamise puhul esiratas nagu peaks pöörlema teistpidi, siis oleks kõige suurem effekt, aga kuna maapind ise liigub ja ratas on paigal, siis teeb sama välja.
Tagaratas jällegi veab ja sel juhul ihaldatakse paremat haakumist liu tekkimise vältimiseks kiirendamisel ja sellest ka v mustri suund parema kontakti soodustamiseks paigalt ära minekul.
Kiirema seisma saamise jaoks oleks õige mõlemad rehvid pidurdamise suunas töötama panna, aga siis ei tarvitse paigalt minek nii nobe olla..
Ülal toodud lingil väidetakse, et erinevus a sümmeetrilise ja V kujulise kummi efektiivsuses on 10 %, et mine tea, ma pakun, et asfaldi peal on see vahe väiksem pori sees suurem.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.