Aprilia Rs 125
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Aprilia Rs 125
See kolb,mis praegu mu rs-is on Wiseco 2 rõngaga,mitte Rotax kardi oma.Ei teagi kust otsast ma alustama peaksin,kõige lihtsam oleks vist motodepoosse viia,ja nendega seal konsulteerida,et mis viga võiks olla jne palju korda tegemine maksaks.Juba eile tuli mootorisse mingi imelik "kolin" sisse,kui tuure anda.Ma ei pööranud nagu eriti suurt tähelepanu kaa sellele(loll muidugi olin)aga kõik töötas perfektselt,minek oli super jne,sama täna hommikul,kõik töötas laitmatult.Aind et gaasitross andis lõpuks otsad,aga uus ootas juba riiuli peal.Niisiis,sai ta maale viidud,kus panin siis uue kinni.Hakkasin linna tagasi sõitma,sain mingi 2km sõita,järsult kadus minek ära..kohapeal läks/läheb väga hästi tuuri,aga sõites mitteüldse.Vot ei tea jah..sellised need 2t pillid on.Honda CR-il ostes jooksis kah mootor kokku(sain 100m sõita )Aga peale väntvõlli,silindri,kolbi jne vahetust töötas terve suve laitmatult,ja töötab veelgi uuel omanikul.Aga ma küsiks ühte asja,mis juhe see on,kus on nagu "kübar" peal,samasugune nagu küünlale peale käib(palju väiksem ainult),aga "kübara" sees on selline otsmik,mis käib nagu mingi klemmile otsa? Suht segane seletus,aga kas asi ei käi RAVE juurde?Praegu ta lihtsalt ripub silindri peal,samamoodi nagu eelmine kord,kui klapi vars pooleks läks.
Everybody got a plan until they get punched in the face.