Aprilia Rs 125

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

KURAT KÜLL!!Kuidas saab JUST aprilia esinduses kolb ja väljalaske klapp vahetatud tsiklil jõud lambist ära kaduda?Suri välja,ja käima EI lähe..Sama asja tegi siis,kui väljalaske klapp katki läks ja sedakaudu kolb.Krt just 2nädalat tagasi kulutasin 4000 Eesti krooni,et Tartu Aprilia esindus(Wild Riders) asja korda teeks.Täna sai uus gaasitross vahetatud,sain mingi 2km sõita,kaob jõud TÄITSA ära.Pöörded kohapeal lähevad küll üle 11 tuhande,aga sõiduajal vapsee 9k.Ja 8-11.500 tuhande pöörde peal,kus see tsikkel lendama peaks,pidi krt pea-aegu jalaga hoogu juurde tõukkama.Möödasõidud olid VÄGA aeglased..asjal mingi 30kw(forseeritud mootor) peaks ju ometi kiirem olema :x Muidu läks 185 -195 probleemideta välja,täna 30min tagasi vapsee üle 110 ei läinud.Mis ma nüüd tegema peaks?Misasi seal nt veel võib olla,et äkki ei olegi klapi viga?Siin mingi 2päeva tagasi kadus samuti minek ära,aga eile tuli tagasi.Kõik töötas super hästi,kuni tänaseni.Natuke narr tunne,et 4k maksad,ja saad 3nädalat sõita..

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”