Yamaha DT50

Moderaator: Moded


Teema algataja
dizze

Lugemata postitus Postitas dizze »

simp kirjutas:
Vabandan lolli küsimuse eest XD
Olin nii unine, et ei suutnud leida teise inimese profiili :D

Teema algataja
dizze

Lugemata postitus Postitas dizze »

Aga kui paljudel on olnud kokkupuuteid Yamaha DT80-ega?
Kas sõita oli mugav?
Kuidas kiirenudus on?
Põhilised probleemid?
Kütuse kulu ka umbes?
Kasutaja avatar

Timmo
Postitusi: 195
Liitunud: 17 Juun 2006, 11:40

Lugemata postitus Postitas Timmo »

Suht mugav on.
Kiirendus on sarnane sportsumpsiga rollerile.Esiratta tõstab õhku küll.
Mul hakkas käiguvahetus hoob lahti tulema viimasel ajal ja praegu sidur ka ei lahuta.
Kütusekulu keskmiselt 4l/100km.
Pilt
Pilt

Teema algataja
dizze

Lugemata postitus Postitas dizze »

Timmo kirjutas:
Suht mugav on.
Kiirendus on sarnane sportsumpsiga rollerile.Esiratta tõstab õhku küll.
Mul hakkas käiguvahetus hoob lahti tulema viimasel ajal ja praegu sidur ka ei lahuta.
Kütusekulu keskmiselt 4l/100km.
Mis on suht mugav? Pika maa peal ära ei väsi sõites?
Ega jah! Mu mõte polegi tagarattal sõita! :D
Kas see hoob selle pärast mitte lahti ei tulnud, et sul kruvil vint maas vms?

Prooviks ka tarka panna! :D
Kasutaja avatar

Timmo
Postitusi: 195
Liitunud: 17 Juun 2006, 11:40

Lugemata postitus Postitas Timmo »

Pikka maad pole sõitnud.Aga käidud on suvel ka suusaradadel , mis saepuruga kaetud ja seal ikka päris palju jõnkse jms. Vedrustus on hea. Krossirajal olen ka käinud ükskord , aga minule oli see masin siis liiga raske ja aeaglaselt tegin ringi ära.Mul esiamordid ka suht läbi , väga pehmed on ,aga sõita kannatab.
Pilt
Pilt

Teema algataja
chryisler

Lugemata postitus Postitas chryisler »

mul on derbi senda sm 1998 ja sellega on väga hea pikka maad ja muidu sõita. ja sellel võimsust jagub mu isa tõmbas see nokka peale nagu niuhti.ma ise sain ka sellega sõidu peal 3-ndalt 4-ndale noka püsti.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

chryisler kirjutas:
mul on derbi senda sm 1998 ja sellega on väga hea pikka maad ja muidu sõita. ja sellel võimsust jagub mu isa tõmbas see nokka peale nagu niuhti.ma ise sain ka sellega sõidu peal 3-ndalt 4-ndale noka püsti.
Ja mis see Derbi siia teemasse puutub?

Teema algataja
dizze

Lugemata postitus Postitas dizze »

Ta vist suunas lihtsalt, et derbi väga sarnane masin ja mugav!

Teema algataja
maddis

tere!

Lugemata postitus Postitas maddis »

Minul on ka yamaha dt50r ja aasta on 1989.mul on praegu käsil suurem remont ja mul on paljud juhtmed kas katki või liiga palju paigadud.Kui kellelgi on yamaha dt50r-i elektri skeemi või teab kust seda saada siis palun andge teada.

Teema algataja
dizze

Lugemata postitus Postitas dizze »

Aga miks on nendel yamahadel sadulad imeliku ehitusega (kujuga)
Kas see on mugavus vms?
Kasutaja avatar

streetr6cer
Postitusi: 329
Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas streetr6cer »

dizze kirjutas:
Aga miks on nendel yamahadel sadulad imeliku ehitusega (kujuga)
Kas see on mugavus vms?
Imeliku kujuga? Mõtled seda, et sadul läheb bensiinipaagini välja? Paljudel endurodel on see nii. Ma arvan, et selliste detailide välimuse peale erilist rõhku ei panna, tähtis on just ergonoomilisus.
Viimati muutis streetr6cer, 10 Nov 2009, 23:43, muudetud 1 kord kokku.
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...

Teema algataja
dizze

Lugemata postitus Postitas dizze »

streetr6cer kirjutas:
dizze kirjutas:
Aga miks on nendel yamahadel sadulad imeliku ehitusega (kujuga)
Kas see on mugavus vms?
Imeliku kujuga? Mõtled seda, et sadul läheb kuni bensiinipaagini välja? Paljudel endurodel on nii see tehtud. Ma arvan, et see on nii tehtud sellepärast, et kui sõidad kuskilt metsavahel ja tee on aukilik ja kui sõidad suurtest aukudest läbi, siis ei lenda sadulalt nii kergelt maha.
Tegelikult ma mõtlen, tagant on ilgelt laiad :S

Teema algataja
dizze

Lugemata postitus Postitas dizze »

Aga kas keegi teab mõnda linki kust oleks hea juppe tellida yamahale
Nt nagu eelnevalt nimetatud:

Yamaha keskus vms
Ramo
Jne...
Kasutaja avatar

Timmo
Postitusi: 195
Liitunud: 17 Juun 2006, 11:40

Lugemata postitus Postitas Timmo »

http://www.atraktsioon.ee/

Siin ka suht palju juppe :wink:
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Timmo kirjutas:
http://www.atraktsioon.ee/

Siin ka suht palju juppe :wink:
Ja näita mõni jupp, mis DT-le pakutakse.
Kasutaja avatar

Timmo
Postitusi: 195
Liitunud: 17 Juun 2006, 11:40

Lugemata postitus Postitas Timmo »

holma kirjutas:
Timmo kirjutas:
http://www.atraktsioon.ee/

Siin ka suht palju juppe :wink:
Ja näita mõni jupp, mis DT-le pakutakse.
Minuviga , ma millegipärast vaatasin et teema aeroxist :oops: Võite ära kustutada need postid.
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar

streetr6cer
Postitusi: 329
Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas streetr6cer »

dizze kirjutas:
Aga kas keegi teab mõnda linki kust oleks hea juppe tellida yamahale
Nt nagu eelnevalt nimetatud:

Yamaha keskus vms
Ramo
Jne...
Ebay-s on väga palju erinevaid varuosi DT-dele müüa, hetkel on müügis ka paar DT-d :wink:
http://www.ebay.de
Viimati muutis streetr6cer, 10 Nov 2009, 23:38, muudetud 1 kord kokku.
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...

Teema algataja
teetk

Lugemata postitus Postitas teetk »

Tere. Soetasin ka endale eelmisel suvel DT 80 ja olin rahul. Kuniks tuli üks targem ja ütles, et minek on lahja võitu. Võtsin lahti ja silindris on paar jubedat kriimu ja üks kolvi rõngas oli paar tükki ära visanud, kolvi pealne oli mingeid imelikke täkkeid täis. Niisiis kas on võimalik saada kusagilt talle uued rõngad ja kolvi?Silindri jaoks ei jätku vist raha:) Palju juppid muidu maksta ka võivad?
Kasutaja avatar

streetr6cer
Postitusi: 329
Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas streetr6cer »

teetk kirjutas:
Tere. Soetasin ka endale eelmisel suvel DT 80 ja olin rahul. Kuniks tuli üks targem ja ütles, et minek on lahja võitu. Võtsin lahti ja silindris on paar jubedat kriimu ja üks kolvi rõngas oli paar tükki ära visanud, kolvi pealne oli mingeid imelikke täkkeid täis. Niisiis kas on võimalik saada kusagilt talle uued rõngad ja kolvi?Silindri jaoks ei jätku vist raha:) Palju juppid muidu maksta ka võivad?
Kui tahad originaalkolbi osta, siis seda saab osta Yamaha esindusest (http://www.yamaha.ee). Uurisin hiljuti kui palju võib maksta kolb koos rõngastega DT50R-le ja sain teada, et hind on üsna krõbe - 1500 kr. Kui originaalkolbi ei taha osta, siis on motopoodides müüa ka suvalise firma (aftermarketi) kolbe, nende hinnad algavad 400 kr. Kui silindris on kriimud sees, siis lase see üle puurida, maksab see 500 kr. Kui tahad odavalt läbi saada, siis tasub uurida Ebay-d (http://www.ebay-de). Seal olen näinud müügis uusi mootoridetaile DT-le.
Viimati muutis streetr6cer, 10 Nov 2009, 23:50, muudetud 1 kord kokku.
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...

rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Re: Yamaha DT50

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Ei näe mõtet uuele teemale pihta anda ja esitan küsimuse siiasamusesse.
Kas SEDA Yamaha DT on mõtet osta?
Ja ülejäänud küsimused selle kohta:
Kuidas on varuosade kättesaadavusega nii vana ratta puhul, kas on saada vaid kuluosi või ka midagi muud?
Mismoodi üle 180 pikad end selle otsas tunnevad, kannatab pikemaid otsi sõita?
Mis teie arvates on ratta head ja halvad omadused?
Milliseid asju ostma minnes jälgida võiks, tüüpvigu või midagi? (Julmalt võhiklik küsimus kuid sorry, ma tõepoolest pole siiani pisikestest jaapanlastest huvitatud olnud...)

Võite ka midagi muud selle asemele soovitada, hinnapiiriga kuni 15 000.

Kasutaja avatar

overboost
Postitusi: 198
Liitunud: 15 Apr 2008, 14:16
Asukoht: Tartu

Re: Yamaha DT50

Lugemata postitus Postitas overboost »

rallitaja kirjutas:

Ei näe mõtet uuele teemale pihta anda ja esitan küsimuse siiasamusesse.
Kas SEDA Yamaha DT on mõtet osta?
Ja ülejäänud küsimused selle kohta:
Kuidas on varuosade kättesaadavusega nii vana ratta puhul, kas on saada vaid kuluosi või ka midagi muud?
Mismoodi üle 180 pikad end selle otsas tunnevad, kannatab pikemaid otsi sõita?
Mis teie arvates on ratta head ja halvad omadused?
Milliseid asju ostma minnes jälgida võiks, tüüpvigu või midagi? (Julmalt võhiklik küsimus kuid sorry, ma tõepoolest pole siiani pisikestest jaapanlastest huvitatud olnud...)

Võite ka midagi muud selle asemele soovitada, hinnapiiriga kuni 15 000.

Varuosad esindusest tellimise peale täiesti saadaval. Tarneaeg umbes 2 nädalat. Tellida saab kõike, peab ainult raha olema. :D
Ise olen 191cm pikk ja olen 80ccm DTga sõitnud küll, pole hullu. Pikemad otsad pole ka probleemiks.
Mootor on pommikindel, kogu tehnika peab hästi vastu, varuosad on saadaval. Halbu külgi nagu polegi. (võibolla vananenud välimus)
Ostma minnes vaata, et mootoril kusagilt tihendite vahelt õli välja ei aja. Tüüpviga on sellel masinal see, et tagaamort väsib suht ruttu ära.
15k eest saab heal juhul mõne Yamaha DT või MBK (põhimetteliselt sama, mis dt) aastast umbes 2000-2002. Ise olen omanud 2003.a. 75ccm tuunitud dt`d ja see oli igati hea pill, ükski asi peale siduritrossi ja piduriklotside ei tahtnud 10000km jooksul vahetust. Minu soovitus oleks parem, et tee load ja osta mõni 125ccm masin, pole politseiga ka probleeme. Või osta 50ccm masin, need 80ccm jm on paras libedale teele minek aga ise otsustad. Mine vaata, proovi, osta! :wink:


rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Re: Yamaha DT50

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

See vana tüübi välimus mulle ratta juures meeldibki, kuigi värvid pole just päris õiged. Vähe plasti on küljes, mis on pluss!
Endale sobivas hinnavahemikus pole praegu veel ühtki normaalse välimusega sõidukorras masinat leidnud, kui rollerid välja jätta. Rolleriga mul aga sõita ei kõlba. Masina ostaks enamvähem selle suve, sügise ja natuke ka talve jaoks, järgmiseks suveks loodetavasti load taskus. Libedast teest nii palju et seda eriti ei karda. Kiirust saab piirata nii parema randme kui ka elektroonikaga, mille ise vaälmis teha ja külge kruvida saab. Viiekümnesest võiks küll mõelda aga kas need ka mägede peal kahe inimese ja pisikese pagasiga liiguvad või koolevad vaikselt ära? Ega ma ainult asfaldil ei liigu, kruusateid on riigis palju ja hetkel olen päris ehtsas maakohas, kus vene mopeedid kevadisel pehmel kruusateel täiesti hätta jäid. Sellest siis ka soov veidi võimsusevaru omada.

Kasutaja avatar

streetr6cer
Postitusi: 329
Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
Asukoht: Tartu

Re: Yamaha DT50

Lugemata postitus Postitas streetr6cer »

rallitaja kirjutas:

Viiekümnesest võiks küll mõelda aga kas need ka mägede peal kahe inimese ja pisikese pagasiga liiguvad või koolevad vaikselt ära?

Kui see masin kohviveski pole, saab temaga edukalt ka kahekesi sõita. Enda DT50R-ga olen praeguseks sõitnud 30 000 km ja midagi pole veel ära lagunenud. Olen sõitnud nii üksinda, kahekesi kui ka kolmekesi. Paar korda olen ma enda aparaadi ka ära suutnud uputada, seda siis mudasse ja jõkke (ikka nii, et masinat pole näha). Läbivus on väga hea kui alla panna endurorehvid. Minu kasutuses on paralleelselt olnud ka DT80LC. DT80 on natukene kõrgem ja suurem kui DT50, kuid mõlemaga on väga mugav sõita. DT80-l on tunduvalt rohkem jõudu, seda just madalatel pööretel, seetõttu meeldis mulle rohkem just DT80-ga maastikul sõita. Kõige rohkem olen järjest sõitnud 800 km, loomulikult tankimispeatustega :twisted:
Kui sa tahad rohkem asfaldivälistel teedel sõita, vali kindlasti DT80, sest tolle tippkiirus on peale piirajate eemaldamist 110 km/h ja jõudu on ka rohkem. Aga kaheksakümnese DT-ga tekib politseiga palju probleeme :P Tean seda omast kogemusest. Mõlemad on väga vastupidavad masinad kui neid regulaarselt hooldada, aga kui ostad, siis osta korralik aparaat, sest varuosade hinnad on väga kallid.

Viimati muutis streetr6cer, 10 Nov 2009, 23:35, muudetud 1 kord kokku.
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...

rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Re: Yamaha DT50

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Asfaldilt välja sõidan niikuinii. Siin ühes Viljandimaa külakeses praegu enamuses kruusateed, vaid paarikilomeetrised asfaldijupid tulevad vahest. Teinekord kui vaja teed lühendada, kasutan ka ilma pinnakatteta radasid, mis traktoriga sisse sõidetud, nii et jõuvaru on vaja ja läbivust kah. Kui suvi läbi saab, sõidan linnas edasi. Suuremamõõtmeline ratas oleks parem ka sellepärast et ise suurt kasvu olen.

Tippkiirusest ja piirajate eemaldamisest ma suurt ei hooli, põhiline et masin viiks mind punktist A punkti B ja vahest ka punkti C ilma suuremate raskusteta; olgu siis sirge asfalt või käänuline rada heinamaa ääres.

Hetkel on seis küll sedasi et erilist valikuvõimalust pole. Hooaeg käes ja kõik sõidavad, vaid mõni üksik mõtleb müügile. Aga selle peale et '85 aasta rattale esindusest igasuguseid juppe tellida saab, on mul ainult hea meel.

Leidsin ka niisuguse DT50R: http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &sort=paid
Hind on küll hea,aga mitte jutt, mis juures on. "Tuunitud" masinad paistavad alati kuidagi kahtlased olevat. :roll:


rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Re: Yamaha DT50

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Nüid küsimus ja samas ka abipalve: milline näeb välja 2000. aasta DT50R süüteandur, millega asendada saaks? Ehk on kellelgi pilti sellest.
Terve generaatori-süüte kooslus läheb vist ligi 3000 maksma?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mopeedid”