Powershifting +/-
Põhimõtteliselt peaks saama iga rattaga sidurita vahetada, kastid neil ju dog-boxid. Või on mõnel sünkrodega kast
ma tiba amatöör tsiklite sisemise ilu alal. Sünkrodega on sidurita vahetus ebamugavam.
Mu FJ vahetab rõõmsalt nii alla kui üles sidurita, aga käigukasti tervise huvides ma seda eriti tihti ei pruugi. See väike amps sidurit vahetuse ajal ei võta mingit erilist aega ka.
Skip Barberi autosõiduraamatus oli tiba juttu ka sidurita vahetusest dogboxi puhul, nende väide oli, et suurem osa (auto) tippringrajasõitjaid kasutab alati sidurit. Kes ei kasuta, on pigem erandid. Kiirendusmehed/naised kasutavad rohkem sidurita vahetust. Tsiklikastid on selles mõttes muidugi auto omadest tiba erinevad, et käikude vahel vabakäiku ei ole, vahegaasi jms. jura ei ole vaja jne. Kindel on sellegipoolest see, et siduriga vahetus lõhub kasti vähem, kui sidurita. Kasti vastupidavus sõltub mõistagi konkreetsest kastist, mootorist ja sadula & lenksu vahelisest tihendist.
Edit: üks terminoloogiline eriarvamus veel. Powershiftingu all mõistetakse minu arusaamist mööda sellist käiguvahetust, kus gaasi maha ei lasta, mitte sidurita vahetust. Powershift peab enamasti toimuma siduri abiga, sest gaasi maha laskmata on sidurita vahetus suht raske.

Mu FJ vahetab rõõmsalt nii alla kui üles sidurita, aga käigukasti tervise huvides ma seda eriti tihti ei pruugi. See väike amps sidurit vahetuse ajal ei võta mingit erilist aega ka.
Skip Barberi autosõiduraamatus oli tiba juttu ka sidurita vahetusest dogboxi puhul, nende väide oli, et suurem osa (auto) tippringrajasõitjaid kasutab alati sidurit. Kes ei kasuta, on pigem erandid. Kiirendusmehed/naised kasutavad rohkem sidurita vahetust. Tsiklikastid on selles mõttes muidugi auto omadest tiba erinevad, et käikude vahel vabakäiku ei ole, vahegaasi jms. jura ei ole vaja jne. Kindel on sellegipoolest see, et siduriga vahetus lõhub kasti vähem, kui sidurita. Kasti vastupidavus sõltub mõistagi konkreetsest kastist, mootorist ja sadula & lenksu vahelisest tihendist.
Edit: üks terminoloogiline eriarvamus veel. Powershiftingu all mõistetakse minu arusaamist mööda sellist käiguvahetust, kus gaasi maha ei lasta, mitte sidurita vahetust. Powershift peab enamasti toimuma siduri abiga, sest gaasi maha laskmata on sidurita vahetus suht raske.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.