Tähikiu veovõll
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Tähikiu veovõll
Tere! Kas on kellelgi kogemust tähiku veovõlli laagri(te) vahetamisega.
Masin on GSXR 750, 96 aasta. Pingutasin ketti , kuna tundus teine lõtv veidike ja peale pingutamist kui tagarattast jooksu ringi ajada siis käib selline kahtlane klõbin krõbin mis minu mõistruse järgi ei saa mujalt tulla kui tähiku veovõlli laagist.
kas selle laagri vahetamiseks on vaja kiskuda kogu mootor maha ja käigukast laiali või saab ka lihtsamalt (kaldun arvama et vist ei saa).
Oleks tänulik kui targemad mehed kellel rohkem kogemust oma tarkust ja nõu jagaksid, kuina ei leidnud foorumist antud teema kohta esialgu midagi.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
mul oli sama jama eelmine aasta samal ajal, kui on klõbin ja krobin siis suur tõenäosus, et laager läbi, kontrolli asja nii, et lase mootor soojaks, siis kalluta tugevasti kohapeal seistes vasakule poolele, kui laager õhtul siis peaks hakkama sealt õli välja ajama. Vahetamisega on nii, et mootor tuleb kindlalt maha võtta kuna see laager istub sees sellise poolkuu kujulise teras stopperiga. Vanemad mehed teavad et mossel olid käimakas laagrid niimoodi stoperdatud. samas, gixxeri mootori mahavõtmine ja lahtivõtmine pole iseenesest mitte midagi keerulist, põhiline on, et pärast keerad kõik poldid korralikult manuaali järgi õiges järjekorras ja õige tugevusega kinni, ilma Nm võtmeta mina kallale ei läheks. kui mootori pooled ei taha lahti tulla, siis jumala eest ära hakka kuhugi kruvikat vahele ajama, selle jaoks peaks olema eesosas selline kõrvake kus auk ja keere sees, sinna keerad minu mäli järgi kuuese või kaheksase poldi sisse vaikselt ja rahulikult ja tuleb kõik ilusti lahti. Kui laagri vahetad siis vaheta kindlasti ka kett ja hammakad, ega see laager ilma asjata õhtule ei lähe, kui kett erinevatest kohtadest erinevalt veninud siis sõidu ajal kakub see jõnksudega kett veovõlli igatpidi ja see paneb laagri kiirelt per*se.
-
- Postitusi: 1179
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Tähikiu veovõll
mndmarko kirjutas:kahtlane klõbin krõbin mis minu mõistruse järgi ei saa mujalt tulla kui tähiku veovõlli laagist.
kas selle laagri vahetamiseks on vaja kiskuda kogu mootor maha
Enne mootori lammutamist alustaks ikka lihtsamate testidega... kett uuesti lõdvemaks; kett maha ja aja tähikuvõlli ringi, kontrolli laagri lõtke. kui anomaaliaid ei ole, pane käima ja lase mootoril ühtlase kiirusega ringi vedada - peppus laagri korin peaks ometi kuulda olema.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.