tume piduriõli

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
daffy
Postitusi: 42
Liitunud: 29 Juun 2007, 12:23
Asukoht: keila
Tänanud: 1 kord

tume piduriõli

Lugemata postitus Postitas daffy »

kuuaega tagasi sain oma R6e esi- ja tagapiduriõlid vahetatud ja krt jälle on tagumine märksa tumedam kui esimene. kusjuures esimene näib nii puhas nagu oleks seda just eile teinud. äkki on kellegil mõni idee mis toimub või kui murettekitava probleemiga tegu.

-r6-
-xjr1300-
Kasutaja avatar

xdream
Postitusi: 101
Liitunud: 05 Aug 2006, 10:20
Tsikkel: Honda

Lugemata postitus Postitas xdream »

Kontrolli alustuseks kas piduriõli topsiku tihend ja kork oleksid terved, et ei tõmbaks kuskilt vahelt mingit sodi ja tolmu sisse.

Honda CX500 79'

Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Lugemata postitus Postitas Jussike »

On juhuseid kus ei suruta silindreid kokku ja sinna jääb vana õli alles. Seda siis kui klotsid kulunud ja kolvid (kolb) väljas. Kuna tegu väikese õli kogusega, siis pole palju kõntsa tarviski kui tulemus kehva. Omal oli sama olukord aga loputasin uue õliga ohtralt läbi ja sümptomid kadusid.

Terv, Virgo


Imaam

Lugemata postitus Postitas Imaam »

Endal sama asi ning nädalavahetusel plaanis vahetust teha (jummal seda teab kui kaua see ködi seal sees olnud on - endal aparaat teist hooaega käes). Protsess muidu samasugune kui autol või on mingeid iseärasusi? Kaherattalisel pole varem vahetanud sellepärast igaks juhuks küsin - paljugi mis.


Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Millele või kellele sa jummala abiga ködi vahetad ja kas eest voi takast? :roll:

Päikest, Virgo

Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

Imaam kirjutas:

Endal sama asi ning nädalavahetusel plaanis vahetust teha (jummal seda teab kui kaua see ködi seal sees olnud on - endal aparaat teist hooaega käes). Protsess muidu samasugune kui autol või on mingeid iseärasusi? Kaherattalisel pole varem vahetanud sellepärast igaks juhuks küsin - paljugi mis.

copi paste

igatahes vaja juppi läbipaistvat PVC voolikut.

keerad anumal kaane maha, alt voolik õhutusnipli külge. vooliku teine ots mingise topsikusse, kus veidi pidurivedelikku sees ja vooliku ots kindlasti vedeliku sisse. siis keerad parasjagu nipli lahti - kui keerad liiga vähe, on raske pumbata, kui keerad liiga palju võib õhku vahele tõmmata.
siis pumpad pidurit ja kallad uut vedelikku peale. läbipaistvast voolikust on hea näha, kui hakkab heledam vedelik tulema (pid.vedelik läheb aja jooksul tumedamaks). ära anumat kunagi kuivale pumpa - ikka värsket vedelikku kogu aeg peale. pane ka mingi kalts vms kohtade juurde, kus pid.vedelik võib värvi peale sattuda - piduriõli närib värvi suht edukalt.

pärast keerad nipli alt kinni, täidad anuma nõutud tasemeni ja keerad lõpuks anumale taas kaane peale.

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

417 öeldu kõik õige 8)

Kuid sel juhul ei teki süsteemi erilist rõhku ja õhumullikesed ei taha alati just nipli poole liikuda. Et seda vältida võib teha ka nii: kinnise nipliga pumpad heeblit niikaua, kuni raskeks läheb. Jätad heebli pinge alla, samal ajal lased niplit järgi ja sealtkaudu väljub teatd kogus õli koos õhuga - heebel läheb põhja. Enne kui heebli tagasi lased, keerad nipli uuesti kinni ja täidad peasilindri. Ja nii mitu korda järjest, kuni niplist enam õhku ei välju. See meetod eeldab tavaliselt kahte inimest.

Paaril rattal ja mitmel autol nõndamoodi vahetatud ja no prob 8)

Hans

V-MAX

Imaam

Lugemata postitus Postitas Imaam »

Sedapidi see pidurite õhutamine peaks välja nägema jah. Sain oma teadmistele ainult kinnitust ent läbipaistva vooliku peale pole küll tulnud.

Kasutaja avatar

- ÖÖ -
Postitusi: 786
Liitunud: 18 Sept 2007, 15:46
Tsikkel: Drag Star XVS 1100
Asukoht: Muraste

Lugemata postitus Postitas - ÖÖ - »

olen ise edukalt kasutanud neid võtteid autode peal ei tea kas rattal toimivad

  1. lased õli vabavooluga niplist läbi
    siis pumpama 5- 10 korda lahtise nipliga ( tuleb jälgida et voolik oleks kogu aeg õli sees ja tagada ülevalt piisav õli pealevool) surve peale ja nippel kinni ( vajadusel korrata )
  2. suruda süstlaga õli niplist sisse
Ööd on siin mustad !!!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”