tume piduriõli
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
tume piduriõli
kuuaega tagasi sain oma R6e esi- ja tagapiduriõlid vahetatud ja krt jälle on tagumine märksa tumedam kui esimene. kusjuures esimene näib nii puhas nagu oleks seda just eile teinud. äkki on kellegil mõni idee mis toimub või kui murettekitava probleemiga tegu.
-xjr1300-
On juhuseid kus ei suruta silindreid kokku ja sinna jääb vana õli alles. Seda siis kui klotsid kulunud ja kolvid (kolb) väljas. Kuna tegu väikese õli kogusega, siis pole palju kõntsa tarviski kui tulemus kehva. Omal oli sama olukord aga loputasin uue õliga ohtralt läbi ja sümptomid kadusid.
Terv, Virgo
-
Imaam
-
417
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Imaam kirjutas:Endal sama asi ning nädalavahetusel plaanis vahetust teha (jummal seda teab kui kaua see ködi seal sees olnud on - endal aparaat teist hooaega käes). Protsess muidu samasugune kui autol või on mingeid iseärasusi? Kaherattalisel pole varem vahetanud sellepärast igaks juhuks küsin - paljugi mis.
copi paste
igatahes vaja juppi läbipaistvat PVC voolikut.
keerad anumal kaane maha, alt voolik õhutusnipli külge. vooliku teine ots mingise topsikusse, kus veidi pidurivedelikku sees ja vooliku ots kindlasti vedeliku sisse. siis keerad parasjagu nipli lahti - kui keerad liiga vähe, on raske pumbata, kui keerad liiga palju võib õhku vahele tõmmata.
siis pumpad pidurit ja kallad uut vedelikku peale. läbipaistvast voolikust on hea näha, kui hakkab heledam vedelik tulema (pid.vedelik läheb aja jooksul tumedamaks). ära anumat kunagi kuivale pumpa - ikka värsket vedelikku kogu aeg peale. pane ka mingi kalts vms kohtade juurde, kus pid.vedelik võib värvi peale sattuda - piduriõli närib värvi suht edukalt.
pärast keerad nipli alt kinni, täidad anuma nõutud tasemeni ja keerad lõpuks anumale taas kaane peale.
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
417 öeldu kõik õige ![]()
Kuid sel juhul ei teki süsteemi erilist rõhku ja õhumullikesed ei taha alati just nipli poole liikuda. Et seda vältida võib teha ka nii: kinnise nipliga pumpad heeblit niikaua, kuni raskeks läheb. Jätad heebli pinge alla, samal ajal lased niplit järgi ja sealtkaudu väljub teatd kogus õli koos õhuga - heebel läheb põhja. Enne kui heebli tagasi lased, keerad nipli uuesti kinni ja täidad peasilindri. Ja nii mitu korda järjest, kuni niplist enam õhku ei välju. See meetod eeldab tavaliselt kahte inimest.
Paaril rattal ja mitmel autol nõndamoodi vahetatud ja no prob ![]()
Hans
-
Imaam
olen ise edukalt kasutanud neid võtteid autode peal ei tea kas rattal toimivad
- lased õli vabavooluga niplist läbi
siis pumpama 5- 10 korda lahtise nipliga ( tuleb jälgida et voolik oleks kogu aeg õli sees ja tagada ülevalt piisav õli pealevool) surve peale ja nippel kinni ( vajadusel korrata ) - suruda süstlaga õli niplist sisse
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.