Ühissõidukirajal sõitmisest
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
mad - songissepp puutub asja vähe, liikluskorralduse muudatuste jaoks on minu teada komisjon (oli nii 5 aastat tagasi) kus asjad läbi arutatakse, ka kõige nõmdamad ettepanekud. mutlid ja teised linnaisad, kes seal komisjonis on, määravadki suures osas selle mis välja mõeldakse, songissepp peab kaasa laulma, muidu järgmine kord saab ilma vaseliinita.
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
Eile õhtul oli siis jummala ehtne näide kuidas tõepoolest liikluspol teeb ainult seda mida vist peamajast kästakse teha ning kõik muu on poogen.
Nimelt tegin parem pööret noolfooriga ristmikul ning vahetult ennem ristmiku keeras vastas suunast mulle takso tuimalt ette, et pidin korralikult pidurdama ja oma eesõigusest loobuma.
Samal ristmikul passis 2 menti, üks oli mingi tegelase maha võtnud ja koinis toda teab mille prast... teine kes kõike ristmikul juhtunut pealt nägi vaatas kotka silmadega kas mul turvavöö peal on....
Nii, et liikluses peab ise enda eest väljas seisma ja et ellu jääda siis tasuks enda eesõigusest loobuda + veel nahaalile pai kah teha!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
jup kirjutas:Paldiski mnt-l suunaga rocca poole erirada ning minu teada tohib seda kasutada vaid kiirenduseks ja parempöördeks (vahetult enne pööret aeglustuseks) ja rajal ei tohi sõita kauem, kiirendus vajalik või enne pööret kuini esimese parempöörde võimaluseni!?.
kuna ise iga päev praktiliselt liigun seal kas tsikli või autoga siis ajavad ilglt närvi mind need juhid, kes seda rada valesti kasutavad. nimelt on mul vaja parklast väljasõita paldiski maanteele ja esimest rada on jube hea kiirenduseks kasutada, et mitte teisi liiklejaid takistada. Kahjuks on aga just sel suunal juba palju neid juhte, kes ei ole autokoolis veel täpselt aru saanud millal seal sõita tohib! Ja minu on ükskõik kas see on auto või motikas - reeglid kehtivad mõlemale ühtmoodi.
Sõidan ise ka (viimased 5 aastat) seda teed pea igapäevaselt kuid ühtegi märki küll pole märganud, mis selle rea nii "eriliseks" teeb. Ehk keegi valgustaks mind ?!?!
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Primo kirjutas:Määd, Pirita teel see ühissõidukirada toimib suht hästi.Aga noh, see on ka vist ainuke koht Tallinnas.
See ka ainuke koht, kus ühissõidukirada tavaautole ületamatute tõketega eraldatud. Meil tuleks kõik sõiturajad sedasi omavahel eraldada, siis saaks ehk ka korra liiklusesse. Kui juhtute rajataha minema, vaadake, kuidas seal inimesed ummikutes seisavad, ja palju neid ühissõidukirajal sõidab.
Näiteks Amsterdami südalinn palju kitsamate tänavatega kui Tallinn, ei trügi keegi tee keskel olevale ühissõidukiterajale. Kõik teavad, mis on selle palk. Jõuavad kõik tööle ja igale poole kuhu vaja.
Kui meie riigis mingit korda karmistatakse, siis tehakse kohe virinat juttu politseiriigist. Võrreldes meid Lääne EU-ga on meie politsei igapäevane liikluses kohalolek lääneriikide võrreldes olematu ja karistamatuse tunne väga suur.
PS. Näiteks Parisis on kas kirjutatud, või kirjutamata reegel, et viimase ja eelviimase sõidurea vahel on tsiklite ja mobode jaoks jäätud ummikutest läbisõidu ruum ja nad kasutavad ainult seda ning asi toimib. Olen näinud, kuidas Parisi motopollar ühte üleannetut autojuhti manitses, kes selle raja sulges kogemata, või meelega, aga oma koosa ta sai.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Meil on liikluskultuur nii kuradima p...s et sellepärast ei toimi ei saa igale poole ehitata tõkiseid ja seinu ja ma ei tea mida et autojuhid ja muud liiklejad ei sõidaks ühissõidukite rajal, inimesed ei saa aru lihtsalt et seal ei sõideta ja kõik, segad sa või ei sega kedagi. Kui siis ainult parempöördeks ja seda ka siis vahetult ennem pööret mitte 3 km sõidad sellele rajal et pöörata paremale, juhid lihtsalt ei lase vahele ja sellepärast sa takistadki seda liiklust, kui oleks liikluskultuur inimese mitte looma moodi siis saaks kenasti vahele ja ära pöörata, võrdluseks võiks tuua Saksamaa, kus sul lastakse tulla vahele ja pöörata ja keerata jne ! Küll kõrvalteelt peateele jne. Meil ei suudeta sest ego ei lase kellelgi vahele tulla, muidu äkki jään 2 min hiljaks jne. Sõidetakse hullu pilk ees kõik ristmikud kinni ja kui foori taga oodatakse rivis siis ei saa jätta ju vahekohta vastutulevale masinale kes soovib pöörata hoovi näiteks ja nii see masin seal takistab ja hoian 1 rida kinni, ma ei kujuta ette mida peab tegema et see asi paremaks läheks, ma arvan et trahvimine on 1 moodus ja see peaks toimima küll kui ikka litaka saad või 2 siis hakkad mõtlema juba et kas on ikka vaja sõita seal ühissõiduki rajal, lambi kohtades tegemise vastu puudub mul arusaam ja praegune trahvimismaania on kohati ikka haige aga selliseid asju peab kontrollima ja trahvima et see anarhia liikluses väheneks ja et ka Landcruiseri mees saab aru et ta ei ole bussijuht või troll.
Ohutut liiklemist !
Tervist
Tervitatav teema siin üles võetud.
On tekkinud mõte Tallinnas tsikliga ligeldes, et kas ei võiks ntx teha lobitööd, et tsikliga võib sõita ühissõidukirajal, kuna tsikkel võtab vähe ruumi on oluliselt fleksibiilsem linnaliikluses.
Tsikliga ummikus istumine samas kui kõrval ühissõdiuki rada on tühi tundub pisut imelik, kuna tsikkel ikkagi pikendab ummikut väikeauto pikkuse võrra, sama laiuse osas mahub ta hõlpsasti autode kõrvalt läbi ja kokkuvõttes takistab ühissõiduked vähe IMHO.
Või on mõte liiga sinisilmne...
terv
tarmo
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
tarx76 kirjutas:Tervist
Tervitatav teema siin üles võetud.
On tekkinud mõte Tallinnas tsikliga ligeldes, et kas ei võiks ntx teha lobitööd, et tsikliga võib sõita ühissõidukirajal, kuna tsikkel võtab vähe ruumi on oluliselt fleksibiilsem linnaliikluses.
Tsikliga ummikus istumine samas kui kõrval ühissõdiuki rada on tühi tundub pisut imelik, kuna tsikkel ikkagi pikendab ummikut väikeauto pikkuse võrra, sama laiuse osas mahub ta hõlpsasti autode kõrvalt läbi ja kokkuvõttes takistab ühissõiduked vähe IMHO.
Või on mõte liiga sinisilmne...terv
tarmo
Üleeile oli mul Sõpruse pstl kella 17:30 paiku huvitav olukord. Kuna Sõpaka rajad on suht laiad, vudisin oma tsikliga auto ja bussi vahele. 11 liini bussi numbrimärgiga 140 TAK juht tegi akna lahti ning küsis "Vabandage, noormees, kuidas ME (auto/bussijuhid?) peaksime TEID (tsiklijuhid?) AUSTAMA (sic!), kui te NIIVIISI sõidate?"
Eeldan, et probleem oli selles, et olin parema jalaga pidevjoonel, sest ei tahtnud vasakul olevat autojuhti tulutult segada ning nagu autojuhtki, olin ristmiku algust tähistavast joonest esirattaga üle.
Küsisin vastu "Kas teid häirib minu sõidustiil?" Arusaamatu porisemise taustal manööverdasin enda tsikli kenasti pool meetrit tahapoole ning mingi 15 cm autole lähemale. Nüüd täitsin ilusti kõiki vastavaid LE nõudeid. Bussijuht porises veel midagi, aga kiivri tõttu ei kuulnud, mida täpselt.
Endla tänaval ootas Mandariini esisel ristmikul sama bussijuhti aga sõiduauto tema rajal.
Ise näen igal hommikul kodust lahkudes vähemalt 2 autojuhti, kes sõidavad kahe raja keskel, suunda näitamata vabalt pool km - takistavad ning ohustavad kaasliiklejaid. Kokku näen iga päev 5-10 rikkumist autojuhtide poolt, mis on liiklust kas takistav või kaasliiklejaid ohustav. Mina nendega seepärast kõnelema ei lähe. Olen vaid mõnele teada andnud, et tal seelikusaba ukse vahel, uks kergelt lahti või bensuluuk lahti. Paar korda, kui mingi tegelane on rämedalt viimasel hetkel ette sõitnud või ilma suunatuleta hakanud pidevjoonega teel tagasipööret tegema, olen vaid kaugtuld vilgutanud, et tüüp mõtleks, mida ta nüüd tegi.
PS! Kas nüüd üritame luua arusaama liikluskäitumisest, mille alusel meid mitte ei MÄRGATAKS vaid AUSTATAKS? Miks mitte.
PPS! Rootsist Lätti minnes oli mul tunne, et olen liiklushuligaan. Lätist Eestisse tulles arvasin, et LP peaks mu kinni pidama ja kohapeal maha laskma. Niipalju siis liikluskultuuride erinevusest lähinaabruskonnas.
PPS2! Ahja, Endla tänaval vudisin nädal tagasi autode vahel kuni ristmikuni. Üks auto oli ratastega peaaegu sõiduradu eraldaval joonel ning ma ei mahtunud mööda. Andsin törts gaasi, et tüüp mind kuuleks ja hiljem oma raja keskele läheks, aga selle asemel keeras vend veel rohkem ette ning kui lõpuks tast ühe teise auto abiga mööda sain, hakkas vend metsikult zhestikuleerima ning midagi röökima..
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Primo kirjutas:jup kirjutas:"vahetult", "aegsasti"
Ma liigitaks neid tüüpilisi ja ähmaseid seadusandluse sõnavaras kasutatavaid sõnu valdkonda "no-t***-seda-teab-mis-nad-tähendavad"
ÕS kohaselt:
- Aegsasti - (küllalt) vara, varakult.
http://keelevara.ee/login/?d=qs2006&id=355&q=aegsasti - Vara - vastand hilja.
Kokkuvõttes sul õigus :p "no-t***-seda-teab-mis-nad-tähendavad"
Mina ärkan umb 08:00, mu papi 06:00. Kumb ärkab vara? Mu vennanaine ärkab 05:30. Kas vennanaine ärkab aegsasti
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
tarx76 kirjutas:Tervist
Tervitatav teema siin üles võetud.
On tekkinud mõte Tallinnas tsikliga ligeldes, et kas ei võiks ntx teha lobitööd, et tsikliga võib sõita ühissõidukirajal, kuna tsikkel võtab vähe ruumi on oluliselt fleksibiilsem linnaliikluses.
Tsikliga ummikus istumine samas kui kõrval ühissõdiuki rada on tühi tundub pisut imelik, kuna tsikkel ikkagi pikendab ummikut väikeauto pikkuse võrra, sama laiuse osas mahub ta hõlpsasti autode kõrvalt läbi ja kokkuvõttes takistab ühissõiduked vähe IMHO.
Või on mõte liiga sinisilmne...terv
tarmo
Ma arvan, et see ei ole eriti hea mõte, sest mõtle mida kadedad autojuhid sellest arvaksid. Ühissõiduki rada on ikka ühissõidukitele! Niigi on praegu juba liiga palju idioote, kes elavad oma mulli sees ja ei saa üldse aru, mis maailmas toimub! Peaasi, et endal hea oleks! Pohhui teistest!
Veel ajab iilgelt närvi sellised tropid, kes sõidavad teisel raja kui esimesel rajal liigub teine auto sama kiirelt ja kummaltki poolt mööda ei saa! Ma ei saa aru, sõidku siis natuke kiiremalt või aeglasemalt korraks ja tõmmaku kõrval ratta ära, et kiiremini liikuv auto või siis tsikkel mööda saaks. Ja kui õnnestubki mööda saada, siis näitad, et sõitku esimeses reas, sellele järgneb tavaliselt keskmine sõrm! Vot on ikka mullimehi siin ilmas!
madone kirjutas:Samal ristmikul passis 2 menti, üks oli mingi tegelase maha võtnud ja koinis toda teab mille prast... teine kes kõike ristmikul juhtunut pealt nägi vaatas kotka silmadega kas mul turvavöö peal on....
![]()
See oli Toompuiestee-Tehnika rist eksole?
Üks neist oleks suures agaruses teisest reast maha võttes esimeses reas sõitva auto alla jäänud. Turvavöid passisid..
GHOSTi jutt jumala õige. Ristmikud ummistatakse ära, pressitakse igale poole, pikivahet ei hoita... Aga miks ei hoita? Sest nii kui 2-2,5 m vahet jätad, leiab keegi, et see on täpselt tema autole paras vahe, et nina vähemalt sisse pista. Jõuame tagasi sinna, et liikluskultuur on nii p****s.
Ütlen ühe hea lause ka lõppu... Mul hea meel, et tänamine on moodi läinud (erandeid pole mõtet mainida). Tõstetakse kätt ja tänatakse ohukatega kasvõi.
Lugupidamist peab teiste vastu olema.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Mõnest küljest on Tallinna liikluskultuur tunduvalt paranenud võrreldes nii 3-4 aasta taguse seisuga - kui ikka sõidad vales reas ja avastad selle, siis paned suunatule sisse ning ei peagi eriti kaua ootama, et sind vahele lastakse.
Teistele - mis siin siis nii väga paha on, et teised avaldavad oodates soovi ja suunatulega sinu ritta tulla?Või see võrdub riista telliskivide vahele löömisega?
Samuti lastakse kenasti vahele kõrvaltänaval oma võimalust ootavaid liiklejaid.Ja nagu juba öeldud, tänatakse ka selle eest (mõnede eranditega).
Reguleerimata ülekäiguraja ees jäädeks järjest rohkem ja rohkem seisma, kui selleks on põhjus.
Nii paar aastat tagasi võis Pirita teel kasvõi telgi sinna ülekäiguraja kõrvale püsti panna ning peast halliks minna, enne kui sind üle lasti.
Küll eelmine aasta nägin Pirita teel olukorda, kus üks kodanik otsustas jalakäia üle lasta.Tulemuseks oli 5 üksteisele otsa sõitnud autot .
Liikluskultuur, aeglaselt küll, kuid siiski paraneb, vähemalt pealinnas
On tekkinud mõte Tallinnas tsikliga ligeldes, et kas ei võiks ntx teha lobitööd, et tsikliga võib sõita ühissõidukirajal, kuna tsikkel võtab vähe ruumi on oluliselt fleksibiilsem linnaliikluses.
Lõuna-Euroopas ja näiteks ka Londonis (kindlasti kuskil mujal kah) selline korraldus täiesti toimib ja kõik on häppid. Sellist seaduseparandust soovitab ka FEMA.
-
- Postitusi: 222
- Liitunud: 24 Mär 2008, 15:26
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
madone kirjutas:Mina ei saa üldse aru miks seda faking A rida meile siia Tallinna vaja on kui need A read ei kulge ühissõidukite marsruutide ulatuses!
See on täielik raiskamine ja selgelt näha, et songissepal on lihtsalt rõvedalt igav olnud!
Ühistrantsport liikleb oma marsruute SAMA KAUA nagu 5 a. tagasi.. mis kuradi vahet seal siis on? Lihtsalt on lahe ummikuid kunstlikult juurde tekitada?
see just, et täna saab ühistranspordiga sama kiirest kui 5 aasta eest näitabki, et süsteemist on kasu. Ehkki vbla mitte veel niipalju kui vaja oleks... Üldine liiklustihedus on ju kasvanud!
Pole ka alust arvata, et tavaliikluseks mõeldud radade suurem ummistumine on mingi ettenägematult tekkinud kõrvalprodukt. Ühissõidukile eraldi raja omistamise pikem eesmärk oli, et inimsed eelistaksid autoga liikumisele rohkem ühissõidukit, just selle tõttu, et autoga on pain in the ass aga bussiga suts ja valmis. Ja selliste valikute tagajärg olekski ideaalis ka üldiste ummikute leevenemine.
Veits tala paneb pühale üritusele muidugi see, et ega bussiga ei kipu keskmine eestlane minema ka siis, kui ta 2x pool tundi päevas võidab.
See, et paldiski mnt-l on äärmist rada eraldav lai katkendjoon aga märke ja täpsustusi pole, on ilmselt lihtsalt tõsiasi, et plaanid vahepeal kuskil muutusid, aga joon oli juba maha tõmmatud ja mustaks värvida oli kallim kui niisama jätta. Sarnane lugu on pirita teel suunal kesklinna, kus möödunud suvel, kui tehti uus liikluskorraldus, värviti maha katkendjooned, mis viitavad 70km/h alale, ometi kehtestati 50km/h. Nagu ikka asjad käivad meil siis eestis - hakkame kiiresti tegema, küll siis mõtleme, kuidas täpselt tegema peaks.
Paar sõna ühikate rajal sõitmisest. Sele jutu eesmärgiks ei ole mitte ühikaterajal sõidu propageerimine.
Lugu nimelt järgmine: Kui siin oli lugeda, et tehti pollade poolt reid Endla jne. tänavatel ja võeti kõik maha a la kes julges nina bussirajale toppida, siis... Tsiteerin Villu Vane kommentaari selle sama teema kohta, mis tuli mõned päevad tagasi Vikerraadiost. Nimelt: "ei ole reguleeritud kui kaua ja kui pikka maad sõidab autojuht ühissõiduki rajal enne parempööret. Tähtis on, et autojuht lõpuks pööraks paremale".
Kahetsusväärne on see, et see teadmine ei ole jõudnud nende nubludeni, kes tänaval kätega vehivad...
Nagu elus ikka sobib ka praeguse politsei tegevuse kohta järjekordne tsitaat meie kunagise kuulsa kirurgi suust " Ei maksa üle pingutada."
Tervet talupojamõistust kõigile
Üldjuhul ei saa ühissõidukiga kiiremini, kui autoga, sest kogu jama on läbimõtlematta, väljaarvatud tramm ja rong. Juhtusin nägema Top Geari seda osa, kus testiti Londoni liiklust. Punktist A punkti B jõudsid jalgrattur, metroo ja auto kasutaja 5 min sees! Resümee oli saatejuhtidel selline, et liikluse ümberkorraldusega ühistranspordi kasuks võimaldas sisse viia ummiku maksu, autojuhtide elu keerati peesse ja kogu lugu. Nii, et pole meie ainsad labori rotid kelle peal liiklus katseid tehakse. Tore, et vähemalt Mikidel lõbus on ja pappi tuleb.
Kas ma eksin, kui ma ütlen, et on selline seadus olemas, et kui lased tee keskel olevast trammist inimestel välja tulla, ise ootad trammi taga otsaga kohakuti oma atuo/tsikliga ja kui inimesed on otsa saanud ja kedagi enam ei kõnni sealt, vb trammi esiuksest mingi vanamutike/taadige rebib ennast vaikselt sellest käsipuust üles, et siis võib juba vaikselt siduriga edasi libisema hakata ja kui oled trammist möödas siis juba gaasi anda ja ilusti mingist rohelisest veel üle jõuda?
Minuarust on selline seadus täitsa olemas, aga mitte selline, nagu praktiliselt Kõik juhid arvavad, et trammiuksed peavad täiesti kinni olema ja alles siis võib vaikselt tiksuma hakata.
Ja see, kui tsiklitel oleks rohkem õigusi ja autojuhid sellepärast nende peale kadedaks läheksid, on minuarust just hea, siis nad vaatavad kui hea ja praktilise tsikkel just pealinnas on, siis mõtlevad võibolla endalegi tsikli soetada.
Ja kui nüüd tallinnas nii hirmsasti ühistranspoti soositakse ja neid radu tehakse jne, siis ma ikkagi lihtsalt ei taha ühistranspordiga sõita, sest need on nii kurdai pasad ja haisevad ja paksult inimesi täis lihtsalt, et enne istun tunde ummikus. No uusi busse on nüüd tulnud, aga reeglina on kõik ühistranspordid niiiii täis, et ma pean seal mingite rõvedate parmude ja mis peamine, haisvate inimeste keskel hõõruma ja nühkima. Pluss, on trammid näiteks mingid ERRRITI aeglased, meelega. Mõnikord kui ma seal ukse ees seisan ja esiaknast välja näen, siis lähen ma ikka väga pühaviha täis ja tahaks sellele juhile kallale minna, sest endal pole üldse aega, higistan üleni sest inimesi on nii rämedalt palju seal trammis ja üli palav on ka, ja siis lihtsalt ees on see vertikaalpulk (roheline tuli) ja trammijuht lihtsalt raaahuliiikult võtab hoo maha,et oh ei ole vaja läbi minna, kuhu mul kiiret umbes. see kõik sellepärast, et TTK ja TAK pole vist mingi 10 aastat oma sõiduplaane uuendanud. kokkuvõtteks siis, miks kurat ma peaks tahtma sõita ühistranspordiga? Kui nad on aeglased, (ikka väga väga), need on räpased, inimesi paksult täis, haisevad ja liinid on ka tobedad.
Sa ei tohi trammile minevaid ega sealt väljuvaid inimesi segada, elik neil on antud olukorras eesõigus. Kui inimesi pole, kuid uksed on lahti, võid sa edasi liikuda. Aga ettevaatlikult. Kunagi ei tea, millal mõni mürsik otsustab viimasel hetkel välja joosta.
Pets222 kirjutas:tarx76 kirjutas:Tervist
Tervitatav teema siin üles võetud.
On tekkinud mõte Tallinnas tsikliga ligeldes, et kas ei võiks ntx teha lobitööd, et tsikliga võib sõita ühissõidukirajal, kuna tsikkel võtab vähe ruumi on oluliselt fleksibiilsem linnaliikluses.
Tsikliga ummikus istumine samas kui kõrval ühissõdiuki rada on tühi tundub pisut imelik, kuna tsikkel ikkagi pikendab ummikut väikeauto pikkuse võrra, sama laiuse osas mahub ta hõlpsasti autode kõrvalt läbi ja kokkuvõttes takistab ühissõiduked vähe IMHO.
Või on mõte liiga sinisilmne...terv
tarmo
Ma arvan, et see ei ole eriti hea mõte, sest mõtle mida kadedad autojuhid sellest arvaksid. Ühissõiduki rada on ikka ühissõidukitele! Niigi on praegu juba liiga palju idioote, kes elavad oma mulli sees ja ei saa üldse aru, mis maailmas toimub! Peaasi, et endal hea oleks! Pohhui teistest!
Osade autojuhtide emotsionaalse ebastabiilsuse jätsin ma meelega välja. Puht pragmaatiliselt saab seda teemat tegelikult ju rakendada, kui see UK's ntx juba on kehtiv. See näpu näitamine käib kogu aeg ja osad on kogu oma elu maailmaga võitluses, see kas nad võidavad või kaotavad on teada vaid neile endale.
mcu kirjutas:Juhtusin nägema Top Geari seda osa, kus testiti Londoni liiklust. Punktist A punkti B jõudsid jalgrattur, metroo ja auto kasutaja 5 min sees! Resümee oli saatejuhtidel selline, et liikluse ümberkorraldusega ühistranspordi kasuks võimaldas sisse viia ummiku maksu, autojuhtide elu keerati peesse ja kogu lugu.
Võimalikud resümeed:
1) olemasolev
2) sõida jalgrattaga ja loobu autost sest see on pointless
3) sõida metrooga ja loobu autost sest see on pointless
Ehk tegu on olukorraga, kus võib kokkuvõtteks öelda just seda mida on soov öelda.
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
madone kirjutas:Teekatte märgistuste järgi on seal küll ühissõiduki rada...... võta kinni.
jup kirjutas:Paldiski mnt-l suunaga rocca poole erirada ning minu teada tohib seda kasutada vaid kiirenduseks ja parempöördeks (vahetult enne pööret aeglustuseks) ja rajal ei tohi sõita kauem, kiirendus vajalik või enne pööret kuini esimese parempöörde võimaluseni!?.
kuna ise iga päev praktiliselt liigun seal kas tsikli või autoga siis ajavad ilglt närvi mind need juhid, kes seda rada valesti kasutavad. nimelt on mul vaja parklast väljasõita paldiski maanteele ja esimest rada on jube hea kiirenduseks kasutada, et mitte teisi liiklejaid takistada. Kahjuks on aga just sel suunal juba palju neid juhte, kes ei ole autokoolis veel täpselt aru saanud millal seal sõita tohib! Ja minu on ükskõik kas see on auto või motikas - reeglid kehtivad mõlemale ühtmoodi.
Paldiski mnt.-l Jazzist Rocca Al Mare poole EI OLE ühissõiduki rada. Olen seal 3 aastat iga päev vähemalt korra sõitnud ja täna tsekkasin SPETSIAALSELT üle. Ei ühtegi märki ega teekattemärgistust. Vaid linna mineval suunal on. Nii et Jup, sa vist ei ole ise autokoolis kõigest õigesti aru saanud. Trolliliinid sõiduraja kohal ei tähenda veel ühissõidukite rada...
Ühissõidukirada ning aeglustus- ja kiirendusrada saab tähistada lisaks vastavale liiklusmärgile ka teekattemärgistusega ning see ei piirdu ainu suure "A" tähega.
LE:
Ühissõidukiraja all mõistetakse vastavalt «Liiklusseaduse» § 4 lõikele 7 sõidutee osa, mis on ette nähtud liiklemiseks sõiduplaani kohaselt sõitvale bussile ja trollile, samuti sõitjaid vedavale taksole. Ühissõidukirada tähistatakse vastavate liiklusmärkide või teekattemärgistega
LE: teekattemärgis 924
Seega kui silmad lahti teha, siis on näha, et Paldiski maanteel suunaga Õismäe poole on parem rada tähistatud laia katkendjoonega mis tähendab, et mõeldud on see rada siiski aeglustamiseks, kiirendamiseks või siis ühissõidukitele.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.