navigatsiooniseade

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded


Rebaseonu
Postitusi: 226
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:36
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rebaseonu »

Messi esimesel päeval polnud Coloradost haisugi. Küsisin, et kus Colorado on, siis müügivanake küsis, et kui tahan osta, siis läheb toob ta selle autost ära. Kuna ma osta ei tahtnud, siis ei näinudkli teist. :lol: Üldiselt see Jakari müügimees ei tea eriti palju nendest seadmetest, mida ta müüb. Teist aastat järjest ajab suht umbmäärast juttu suust välja (mis võib võhikule muidugi asjalikuna tunduda).

Kasutaja avatar

Jack
Postitusi: 381
Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
Tsikkel: CBR 1100 XX
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Jack »

Äkki keegi oskab lahti seletada Tom Tom Rider 2 ja Grmini Zümo 500 erinevused, mispoolest üks parem kui teine.

Harva kodus
Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Sõbrad,

Ehk oskab keegi soovitada, kust ma leian Garmin Nüvi 250W-le kena koti ümber, et see asjapuu tsikli lenksul olevale kronsale kruvida.

Motomarketit proovisin - asi jõuab sinna alles järgmise nädala lõpuks. Ma kardan, et selle ajaga navigeerin ma end juba mõne võsa vahel kadunuks ära :wink:

Niisiis - kui keegi teab, siis ärge hoidke vaka all vaid palun vastake.

Yerba

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

plei
Postitusi: 82
Liitunud: 03 Sept 2004, 16:03
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas plei »

Küsimus tehnikataibudele! Kas Garmin GPSMAP 60CSx käsi GPS-il on olemas mingi väljund, et sinna taha näiteks mingi suurem ekraan ühendada?
Antud isend (GPSMAP 60CSx) suudab vastavate kaartide olemasolul navigeerida metsas seenel/endurotades , maanteel autoga sõites ja töötada merel kaardi plotterina! Ehk siis metsas seenetades/endurotades sobib käsivariant ideaalselt aga autos ja merel võiks pilt natuke suurem olla. Eriti huvitab mind veepealne variant- kruviks pisikaatrile statsionaarse ekraani külge ja selle ühendaks omakorda GPS-ga ära. Juhtimine käiks GPS-i kaudu (ei usu, et on võimalik puutetundlik ekraan ja GPS omavahel nii hästi tööle saada, et GPS menüüs sobramist saaks teostada otse ekraanilt.).

Kas selline asi on teoreetiliselt võimalik? Hetkel ei huvita maksumus vaid idee teostatavus!

elu on lill

Rebaseonu
Postitusi: 226
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:36
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rebaseonu »

plei kirjutas:

Küsimus tehnikataibudele! Kas Garmin GPSMAP 60CSx käsi GPS-il on olemas mingi väljund, et sinna taha näiteks mingi suurem ekraan ühendada?

Minu teada mitte. Ainukesed pistikud taga on USB ja toide. Ekraan võiks tal jah suurema resolutsiooniga olla. Samas uuemal Colorado seerial on erkraaniresolutsioon parem (parem loetavus), kuigi ekraan ise praktiliselt sama suur.


Teema algataja
tarragona

küsimus

Lugemata postitus Postitas tarragona »

ega kellelgi ole kogemusi mujalt soetatud GPS-dega.
Nt. Garmin Zümo 550 - ga. Mulle kui võhikule tuundub see et kui usa-st saaks selle ca 6500-7000 EEK ringis kätte ja siin ća 12000 EEK-u.
Jättes transopordi kulud ja tolli välja. Kas siin on tõesti küsimus eestikeelsetes juhendites ja siinse (euroopa) piirkonna kaartides. Muidugi kordan ega mul pole sel alal veel kogemusi. Lihtsalt plaan suveks üx selline mudel ära soetada.

Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Cado »

Hääli ,kaarte jmv. Saab ju alati lisaks laadida.


Teema algataja
Leif

Lugemata postitus Postitas Leif »

plei kirjutas:

Küsimus tehnikataibudele! Kas Garmin GPSMAP 60CSx käsi GPS-il on olemas mingi väljund, et sinna taha näiteks mingi suurem ekraan ühendada?
...
Kas selline asi on teoreetiliselt võimalik? Hetkel ei huvita maksumus vaid idee teostatavus!

Kuna maksumus pole oluline, siis saaks sellist asja teostada CarPC + GarminGPS + nRoute tarkvara (mis on gps'iga kaasas) ja saad ekraanilt kaarti näppida ja käske jagada täpselt nii nagu soovisid. Kuna CarPC toimib 12v pealt, siis sobib ta nii paati kui autosse.

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

ega kellelgi ole kogemusi mujalt soetatud GPS-dega.
Nt. Garmin Zümo 550 - ga. Mulle kui võhikule tuundub see et kui usa-st saaks selle ca 6500-7000 EEK ringis kätte ja siin ća 12000 EEK-u.

Tegelikult see hinnavahe nii suur ei tule. Ma ükskord arvutasin läbi hinna, tollimaksud ja saatmiskulud. Kui paned juurde veel Eesti detailkaardi hinna ja Euroopa teede kaardi (usast tellides euroopa detailkaarti sa pigem ei saa kaasa), siis hinnavaheks kipub kujunema võrreldes Eestis pakutavaga juba alla tuhande krooni. Kui veel mõtled hetke garantii reaalse tagamise peale, siis on Eestist lõppkokkuvõttes odavam osta.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8867
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 377 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Rebaseonu kirjutas:
plei kirjutas:

Küsimus tehnikataibudele! Kas Garmin GPSMAP 60CSx käsi GPS-il on olemas mingi väljund, et sinna taha näiteks mingi suurem ekraan ühendada?

Minu teada mitte. Ainukesed pistikud taga on USB ja toide. Ekraan võiks tal jah suurema resolutsiooniga olla. Samas uuemal Colorado seerial on erkraaniresolutsioon parem (parem loetavus), kuigi ekraan ise praktiliselt sama suur.

idee järgi saab aga mitte otseselt ekraan, vaid tervet arvutit vaja (PDA või tahvelarvuti)

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Kuidas on rahval kogemused sisseehitatud GPSi protsessoriga mobladega, kas kuuluvad pigem mänguasjade kategooriasse või annab nendega midagi päriselus ette kah võtta? Eesmärgiks ei ole sellise lahendusega ümber maailma reisida, aga aegajalt näiteks Euroopas (ja kaartide paranedes miks mitte ka Eestis) õige rada leida.

Avastasin lihtsalt netiavarustest peatselt müügile saabuva SonyEricsson C702 ja nüüd mõtlen, et kas on mõtet :roll:

Arvestades sisemist antenni pakuks, et satelliite leiavad selised asjad aegalaselt, aga see-eest kaotavad signaali kergelt (näiteks kõrgete majade või puude vahel). Samuti tuleb vist kuskilt juurde osta Java põhine kaart, mida ta näitaks, et mitte 3G abil Google Earthi kogu aeg kasutada. Kas on reaalne leida mõistliku raha eest routinguvõimeline lahendus?

Ehk siis lühidalt: kas sellised aparaadid on pigem mänguasjad või on ka reaalset kasutusväärtust omavad?

Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 969
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

Kogemus N95ga - kasutatav,aga mõtetu (minu jaoks) kui sul pole eesmärgiks ka uue telefoni soetamine,et saada 2 ühes siis juba,siis ei tasu selline teema end ära. Kui aeg ajalt vaja euroopas reisida,siis hetkel packard bell koos skandinaavia ja euroopa kaartidega soomes 89 eurot, töötab kordades paremini ja mõistlikumalt kui igasugune telefoni ehitatud lahendus.

Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2410
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Oponeerin N95 koha pealt - täpselt nii palju GPS-i kui mul reaalselt vaja on 8) . Loomulikult võib tuua kümneid põhjuseid, miks eraldiseisev GPS parem on. Ja enamasti on need põhjendused ka õiged ... kui võrrelda mingeid konkreetseid funktsioone. Kuid nagu öeldud - minu jaoks on telefoni poolt pakutav terviklahendus täiesti piisav.
Sõitsin möödunud suvel Norras 2 nädalat selle järgi, telefon pidevalt multitaskingu rezhiimis - kaart juhatas teed, Sports Tracker salvestas teekonda ning music player mängis MP3-sid.
Kiirusest rääkides siis A-GPS-i kasutades saab N95 "külmstarti" tehes lukustuse kätte umbes 10-20 sekundi jooksul. Tõsi - selleks kulub paar kb datat kuid ka kõige kirvemate tariifidega arvutates on sellele kuluv rahasumma tühine. Kui kiiresti teevad seda tavalised GPS-d? (reaalne küsimus - huvitav oleks teada).
Ostmise või mitteostmise peab igaüks enda jaoks ise läbi mõtlema. Aga enda kui offroadi mitte harrastva kasutaja vaatevinklist võin öelda, et kui telefon juba olemas on ei leia eraldiseisva GPS-i ostmiseks enam piisavalt põhjendusi 8) .

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Viimati muutis kris., 09 Mai 2008, 20:18, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

N95 puhul kasutatakse Nokia enda kaardisüsteeme vist? Palju see kaardivärk reaalselt maksab ja mis on see, mille eest täpselt maksta tuleb?
SonyEricssoni jaoks tuleb mingi kolmanda osapoole maksuline lahendus eraldi telefoni laadida.

Kris, kas sul oli telefonil pidevalt laadimisjuhe taga? Ilma selleta ei kesta aku sellise koormusega vist üle poole tunni.

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2410
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Kaart on tasuta, maksma pead hääljuhtimise eest. Täpseid hindu ei viitsi praegu otsida aga kuuajane litsents oli mingist <10EUR.
Mina kasutan Nokia enda elik siis Navteq-i kaarte. Kolmanda osapoole kaartidega on see probleem et need ei oska enamasti sisseehitatud GPSi kasutada - tahavad et oleks BT kaudu ühendatud. Ilmselt on nüüdseks Tom-Tom-il juba ka sisemist GPS-i toetav versioon väljas.
Nokial on beetana väljas ka kaardi versioon 2.0, mis toetab liiklusinfo vastuvõtmis jms lisafunktsioone. Eriti olen rahul teekonna koostamisel peatuste lisamisega, mida eelmises versioonis ei olnud.
Telefonil on laadija pidevalt taga. Ilma selleta peab aku vastu nii mõned tunnid, sõltub ekraani heledusest jms.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Kasutaja avatar

mux2hot
Postitusi: 192
Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
Tsikkel: VFR800
Asukoht: Uugametsa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mux2hot »

sang kirjutas:

Kuidas on rahval kogemused sisseehitatud GPSi protsessoriga mobladega

Minu oma kuulub küll rohkem pihuka kategooriasse, tegemist siis HTC P3300'ga milles sisseehitatud GPS vastuvõtja. Minu jaoks ikka tegemist tõsise tööriistaga, sõitnud sellega nii Eestis, Euroopas kui USA's.

Ratta peale ei ole püüdnud teda paigaldada kuid autos asub ta enam-vähem rooli kõrval. Piisav kaugus ekraanil olevast arusaamiseks ning ka sõidu ajal manageerimiseks. Vastuvõtu võimekusele ei oska midagi ette heita, suudab ka toas ringi liikudes signaali kinni püüda. Vist ainult ühe korra on hetkeks ennast kõrghoonete vahel ära kaotanud. Ristmikel seistes kukub vahete-vahel keerutama, aga seda ei saa talle ette heita mõeldud seade ikkagi töötama liikumise pealt.

Mina olen tehtud valiku ja ostuga väga rahul.

Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 577
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Tafka »

Kas keegi saaks paariks tunniks laenata proovimiseks Garmin GPSMap 60Cx/CSx -i? Plaaniks osta endale gps/navi aga ei suuda nüüd otsustada kas Nüvi või 60C(S)x.
Tore oleks kui keps asuks Tallinnas või Keilas....kella 5-6ni Keila kandis tööl ja siis Tallinna kodu poole.
Edit: laenatud ja testitud.

Viimati muutis Tafka, 13 Mai 2008, 21:43, muudetud 1 kord kokku.
Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

mux2hot kirjutas:
sang kirjutas:

Kuidas on rahval kogemused sisseehitatud GPSi protsessoriga mobladega

Minu oma kuulub küll rohkem pihuka kategooriasse, tegemist siis HTC P3300'ga milles sisseehitatud GPS vastuvõtja. Minu jaoks ikka tegemist tõsise tööriistaga, sõitnud sellega nii Eestis, Euroopas kui USA's.

Ratta peale ei ole püüdnud teda paigaldada kuid autos asub ta enam-vähem rooli kõrval. Piisav kaugus ekraanil olevast arusaamiseks ning ka sõidu ajal manageerimiseks. Vastuvõtu võimekusele ei oska midagi ette heita, suudab ka toas ringi liikudes signaali kinni püüda. Vist ainult ühe korra on hetkeks ennast kõrghoonete vahel ära kaotanud. Ristmikel seistes kukub vahete-vahel keerutama, aga seda ei saa talle ette heita mõeldud seade ikkagi töötama liikumise pealt.

Mina olen tehtud valiku ja ostuga väga rahul.

endal ka HTC P3300 (kahjuks juba mõned kuud remondis, ootab varuosa)
lääne-euroopas töötab GPS väga hästi. eestis pikalt ja põhjalikult ei saanud proovida. eeliseks kindlasti suht suur ekraan mis annab silmad ette paljudele tavamõõdus telefonidele. kehv on telefoni enda osa kus klahvide käsitlemie nõuab harjumist ja menüü just eriti lihtne ja loogiline ei ole. samas on pihuarvuti osa täitsa toimiv.
kokkuvõttes GPS osa täitsa ok teedel liiklemiseks (endurot ei ole saanud veel proovida ja ei teagi kas toimiks siin eesti metsades). stereo bluetooth radio ja MP3. hind suht kirves.

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6781
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 694 korda
Tänatud: 456 korda

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Nagu kunagi ammu kirjutasin, oman SE P1i'd.
GPS on eraldi BT seadmega, süsteemiks Wayfinder Navigator7.
Vähemalt Eesti kaardid on täpsed, EU pole proovinud.
Miinuseks on kaartide laadimine online' serverist. Vaatamisväärsused, bensukad, hotellid jne kaartidel peal. Voice command jne.
Pole teist põhjalikumalt uurinud, ostsin teise alternatiiviks läpparile, ei viitsinud enam 15,4" seljas kanda.

Edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Hitchiker
Postitusi: 535
Liitunud: 24 Sept 2003, 10:31
Tsikkel: suzuki gsr600

Lugemata postitus Postitas Hitchiker »

Sattusin teemat vaatama. Sai kuskil kuu aega tagasi proovitud tripil Nokia n82 nimelist telefoni. Igavesti uhke junn ja puha, kaart tallinnas käras kui kellavärk. Lisaks kasutasin Fujitsu-siemens pocket loox 100. Niisiis trip oli tallinn-viin-Brescia-Veneetsia-Osijek-Tallinn. Kuni Innsbruckini kasutasin FS jublakat, suuremad teed igal pool olemas ja isegi varssavist sai seekord miski 20 mintsaga läbi..tore. Edasi juhtus sedasi, et üle tšehhi piiri saades kadus kaart lihtsalt ära...Nokiat appi võttes ..ka see ei leidnud midagi, kuigi teed olid suured ja uhked aga noh..kuhu sa sõidad kui ei tea kus suunas minna. Küsisime bentsukast suunda ja andsime minna..miski 6 km pärast juhatet suunas liikudes saimegi tee kätte. Niisiis Tšehhi läbinud, saabusime Austriasse, FS käras kui kuriloom, iga põllutee oli peal, huvi pärast keelasime kiirteed (soovitan kõigile kas tahavad tõelist Austriat näha). Ulmeteedel üle alpide oli kaart väga täpne, kohati küll bentsujaamu ei näidanud. Jõudnud Innsbrucki oli vaja ju öömaja leida..jube mugav. Lased junnil lähimad hotellid leida ja kohale navigeerida..miski poole tunniga kammisime 10 hotelli läbi. Hommikul aga selgus, et ma tola ei olnud itaalia kaarti kodus sisse ajanud (loll pea palju vaeva). Niisiis tuli appi võtta Nokia. Esimene jutt oli kohe, et kohalikku kaarti pole, vaja laadida. No okas, laadigu raibe..aga siis küsiti veel navi eest 9 euri(miski 7 päevane pakett). Niih, maksta sai viuhti krediitkaardiga ja kõik käras. Edasi oli kõik lust ja lillepidu, kiirteed välistasime ja teekond üle alpide taas ette võetud..no kuram egas ma ei pidanud teadma, et Itaalia pool mägedes on autoteed ca pool meetrit laiad ja ulmekurvilised. Navigeerimine igatahes oli tasemel, kui ainult oskad ise õigel ajal teeotsa märgata. Nokia positiivne omadus on märksõna järgi kohaotsing. Bresciast edasi Veneetsiasse juhtus jama..nimelt ei suutnud ta meid kohe mitte kuhugi juhatada ja kaarti ka ei näidanud..ilmselt oli siiski asi tihendis mis lenksu ja sadula vahel. Ma nimelt ei tabanud talle kiirteed lubada. Veneetsias üritasin St. Markuse platsi leida..aga noh..ei saanud. Lõpeks Sloveenias aitas taas FS Pocket Loox ja trõnn, otseteed Horvaatiasse, Osijek leitud. Tagasiteel NOkiat panime mõned korrad FS-le abiks, aga nuh tee oli sama mõlemal. Saime kenast Eestisse tagasi FS abil. Paha lugu oli aga telefoniarvega, selgus, et GPRS kasutamine Nokial miski 500 kilomeetri ulatuses maksis 2000 eeq. lisaks navigatsioonijuhised.

Kokkuvõttes: Euroopas võib lopelt navigeerimiseks kasutada eelseadistatud navi, aga telefoni puhul maksab hullupööra kui ei taba õigel ajal kas vaba wifi alas või Nokia Map Loaderiga kaarti ise sisse imeda.
Samas kui kaart on telefoni sisse aetud, siis koha näitab päris hästi ära ja ka kompass on peal.

Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600
Kasutaja avatar

rix
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Sept 2003, 19:35
Tsikkel: HD Street Bob
Asukoht: 5039862
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas rix »

Kui soovin seadet kasutada nii autos kui ka rattal siis oleks mõistlik osta
Zümo 550.

Parandage kui eksin.

Kasutaja avatar

Lutrin
Postitusi: 159
Liitunud: 14 Nov 2007, 23:01
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

zümo 550 ja rider 2

Lugemata postitus Postitas Lutrin »

Sõidan Rider 2-ga teist aastat ja suuri puudusi pole
täheldanud ei Eestis ega Euroopas. Kui peaks midagi häirivat esiletooma, siis
lenksu pealt eemaldades ja kohvikusse vms. minnes on
ta kuju näppuvõtmiseks suht tülikas....ja teine asjaolu, mis
zümo-st eristab on sõidetud tee logi puudumine.
Muidu olen Rider 2-ga väga rahul..... ka selle kandi pealt, et pole
vaja liig palju parameeterid sättida....seadme ülesehitus ja kasutamine lihtne
ja loogiline. Hind oli 499 Eur-i.
Zümo 550 puudus erinevalt Rider 2-st on see, et 550 ei näita
reaalset teepikkust sihtpunktini vaid linnulennult :?
Zümol rohkem parameetreid sättida ja võimalusi seetõttu rohkem,
kuid iseasi kas see alati kasuks tuleb.
Hind zümol suurem.

Kaks 4000 km-st reisi oleme viimase aasta jooksul sõbraga Euroopas teinud (tal oli zümo 550) ja töö tegid ära mõlemad. Huvitav oli see, et
aparaadid suutsid reziimis "leia lühim ja väldi kiirteid" leida erinevad
ruudid päris sageli, aga kuna zümo ei näidanud reaalset teepikkust, siis
täpne võrdlusmoment puudus.

Kokkuvõtteks: head riistapuud mõlemad.....mis 80% põhifunksioonidelt
on sarnased.

998 cm³

bikefan
Postitusi: 585
Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
Tsikkel: VN1500 Nomad
Asukoht: Karksi-Nuia

Lugemata postitus Postitas bikefan »

Selline kiire küsimus Tomtomi teadjatele.
Leidsin netist sellise toote nagu Tomtom Rider V2 Bike W+E-EU.
Minu mõistus ütleb, et tegemist siis Rider 2-ga, kus peal nii lääne kui ida-euroopa kaardid. Kas saan õigesti aru?
Kahjuks aga ei leia infost kas ka Cardo peakomplekti sisaldab, aga tomtomi kodulehel kirjas, et see peaks nii-või naa Rider 2-l pakis sees olema? Kas ikka alati on?

Ei julge lambist enne tellida, ku need asjad selged pole :oops:

-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8867
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 377 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

sisaldab küll cardo rideri, ühe klapiga. see peab 100% komplektis olema, kui ei ole, siis on keegi selle sealt välja noppinud ja pole enam täiskomplekt. oled sa muidu endale selgeks teinud, et miks sul just Tom-Tomi on vaja, mitte Garminit? kui sa põhiliselt eestis liigud ning asfalteelt välja keerama kipud, siis seal lõpeb tom-tomi mõistus otsa.

ning paistab küll sinu kirjelduse järgi olevat ka ida-euroopa kaart sees, kuigi tavaliselt on ainult lääne-euroopa. samas, kui see ida kaart puudu on, siis tomtomi kodukalt saab selle paarikümne naelaga kätte.

Viimati muutis Piipz, 18 Juun 2008, 14:39, muudetud 1 kord kokku.

bikefan
Postitusi: 585
Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
Tsikkel: VN1500 Nomad
Asukoht: Karksi-Nuia

Lugemata postitus Postitas bikefan »

Piipz kirjutas:

oled sa muidu endale selgeks teinud, et miks sul just Tom-Tomi on vaja, mitte Garminit?

Olen ka Garminit uurinud, aga pole leidnud Zümo 550t 8500 (sis.18%km) eeq eest. Ja kuna liigun 99% teedel (sellest 97% asfalt), siis usun et piisab ka Tomtomist... Või eksin?
A kas siis Rider V2 on ikka sama, mis tomtomi kodulehel Rider 2?

-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8867
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 377 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

no siis peaks sulle ka tom-tomist piisama. aga mul näiteks õde elab 20km tallinnast väljaspool, mingi kilomeeter tuleb vist kruusa, kui peateelt välja keerata, tema asukohal ütleb tom-tom et ei saa teekonda luua. sest seda kruusateed polnud enam kaardil. üldises mõttes on tom-tom väga hea aga eesti kaart jätab natuke soovida. V2 on jah sama mis Rider2.
Rider2-l on parem kinnitus, kui Rider1-l ning peakomplekt on ka vist törtsu asjalikum, kuid siiski soovitan sulle touratechist spetsiaalse kinnituse osta, on oluliselt kindlam.
Pilt

Kasutaja avatar

hullmaks
Postitusi: 57
Liitunud: 29 Mär 2005, 21:31
Asukoht: tallinn
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hullmaks »

sai ka soetatud htc 3300, telefonina suht harjumatu, gpsi katsetasin Koiva peal lätis, päikselise ilmaga ekraanilt niisama midagi ei näinud, tõenäoliselt oleks aidanud ekraani heleduse sättimine.Jõe peal asukohta näitas ja lähima linnani juhatas ka. Jõgi ise oleks võinud olla paremini tähistatud, see vist rohkem kaardi viga, maastik kahevärviline, oleks eeldanud et vesi ikka sinine mitte tumehall triip tume- ja helehallide laikude rägastikus, samas Eestis olid vähemasti veekogud ilusti sinised. Piibe mntl üritas ta mind Aegviidus millegipärast meeleheitlikult igale kõrvaltee või metsarajale suunata lühimat teed Väike-Maariasse sõites. Võrreldes mingi Sony gps paari aasta taguse mudeliga, mida sai Saksas kasutatud oli eeliseks see, et ta ei püüdnud mind teele panna kui olin maastikul. Sonyga rongisõit oli päris naljakas kui gps seade proovis meid juhatada mööda igat ristuvat autoteed raudteelt minema.tsikli jaoks peab vast mingi veekindla karbi ehitama talle. muidu minu jaoks päris põnev mänguasi see htc ja ostuga olen rahul .

Kasutaja avatar

mux2hot
Postitusi: 192
Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
Tsikkel: VFR800
Asukoht: Uugametsa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mux2hot »

hullmaks kirjutas:

Piibe mntl üritas ta mind Aegviidus millegipärast meeleheitlikult igale kõrvaltee või metsarajale suunata lühimat teed Väike-Maariasse sõites.

Täiesti õieti tegigi. Lühim trass lähebki mööda kõrvalteesid ning kiireim trass mööda maanteid ja kiirteid.

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 673
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 204 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas randel »

bikefan kirjutas:
Piipz kirjutas:

oled sa muidu endale selgeks teinud, et miks sul just Tom-Tomi on vaja, mitte Garminit?

Olen ka Garminit uurinud, aga pole leidnud Zümo 550t 8500 (sis.18%km) eeq eest. Ja kuna liigun 99% teedel (sellest 97% asfalt), siis usun et piisab ka Tomtomist... Või eksin?
A kas siis Rider V2 on ikka sama, mis tomtomi kodulehel Rider 2?

Mina leidsin jällegi, et parim lahendus on osta ebayst Zumo500, hinnaks tuli umbes 7000 eeku. Siiani pool aastat kasutanud ja väga rahul, eestis navigeerib eomap, euroopas seadmega kaasasolnud City Navigator NT.
Garmini kodulehel registreerimise järel saadeti tasuta koju ka Navigatori 2008.aasta kaardiuuendus DVD-l
Miinused võrreldes Zumo550-ga: sisemälu on väiksem, aparaati mahub tõmbama vaid osa Euroopat, samas viimasel reisil, mis hõlmas baltikumi, Poolat, Slovakkiat, Ungarit, Rumeeniat, Serbiat, Montenegrot, Horvaatiat olid kõik kaardid sees mis vaja ja ruumi jäi ülegi.
Teiseks pole vaikimisi kaasas autohoidikut. Kuna ma autos seda niikuinii eriti ei kasuta, siis ei näinud ka probleemi, aku kestab tal reaalselt miski 6h ja sellest on siiani piisanud et vajalikud autosõidud ka ära teha. Kel hoidikut vaja, siis ca 1500eeki eest saab selle ka juurde osta.
Bluetooth telefoni ühendamiseks ja MP3 mängija on olemas nagu 550-gi.
Ja eelnevalt mainitud kaugust sihtpunktini mööda teid (mitte linnulennult) näitab vähemalt minu Zumo küll alati.

Kasutaja avatar

marxius
Postitusi: 144
Liitunud: 14 Juun 2008, 01:36
Tsikkel: Suzuki GSX-R600
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas marxius »

Endal kasutusel autonavi. (oli sony, miski aasta tagasi sai tomtom'i abi kasutama hakatud)
Siiski olemas ka telefonis tomtom mobile, mis navigeerib päris rahuldavalt.
Kui kõrvas on klapid, siis võib ka telefon taskus navigeerida (kellele kuulmisest piisab. Samas, kui oleks telefonile korralik hoidja ratta küljes, näeks ka reaalset teed.

See kindlasti väga ebamugav, kuid siiski teostatav? Eeliseks oleks hind ja portabiilsus. (kui on olemas vähegi uuem telefon, siis bluetooth GPS juurde maksab miski 1000.- ja sinna tomtom mobile + kaardid sebida)

Keegi ratta seljas ka sellist võimalust kasutab?

Ka 600'ne on ratas.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”