kui teel rehv katki läheb....
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 257
- Liitunud: 14 Veebr 2006, 21:13
- Asukoht: Rakvere äärelinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 12 korda
kui teel rehv katki läheb....
tegelikkuses peaks selline "nipp" ju tsikli puhul ka toimima -- kummis nael vmt. -- vaenlane väljatõmmata ja siis alternatiiv-õhukummile rõhk sisse ja maanteed neelama....
Oz
_____________________________________________________
Riga 16 -> Jawa 350-634 -> Dnepr MT9 ------> Yamaha DragStar 650 -> Yamaha TDM850 -> BMW GS1150Adv -> Yamaha TT350 -> Honda XL700 -> Honda XRV750 RD04 ->Yamaha XTZ750 ja BMW F800GS
Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/profile.php?id ... tos_albums
minu arvates parim lahendus, väiksed asjad, aga teevad suure ning hädavajaliku töö

terv.
K
Just!Ronk kirjutas:No kui kumm katki läheb, siis ligidal ikka peaks mõni pood olema, kus kummi müügil. Aga miks teel kumm katki läheb? Mis seal sadulas teed?
Igipõline norimisasi siin foorumis ja ikka jätkub jaksu

Kui kumm puruks, siis tõmba aga ruttu-ruttu apteeki ja SOS tablett sisse. Mitte endale muidugi.
Teine variant on rutska põhja keerata ja sajaga Läti poole panna! Noh, et siis katkise kummi tulemus sind ei kotiks!

Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6765
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 692 korda
- Tänatud: 455 korda

BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane

ja paar postitust enne sind on juba viide sellele lehele antud.avenger kirjutas:krossikatele,krossi atv-dele leiutati paarpäeva tagasi sellised ˇtugevast plastikust kuulikesed et topid terve ratta neid täis ja kui kummi auk tuleb ei pane tähelegi sõiduajalpeab varsti tellima . otsin homseks lehe ka.
Võiks ikka teema läbi lugeda enne postituse teele läkitamist.

Ja millega pole sisekummiga ratta puhul midagi teha...grazyid kirjutas:kui ma nuud ikka õieti mäletan siis on kõige trgem osta Bmw esindusest (vist olid seal müügil) kummi parandus komplekt, kuhu siis kuuluvad see nööri nõel, nöör ise ning suruõhu baloonid, et saaks kummi lasta piisavalt täis, et sõita lähimasse bensukasse/ kummiparandus kohta.
minu arvates parim lahendus, väiksed asjad, aga teevad suure ning hädavajaliku töö

Ja "kumminaljameestele" - teie poolt vihjatud tooteid ei tehta üldiselt kummist vaid lateksist!

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
creativ kirjutas:oskab keegi head idee soovitada mida metsikule tripile kummi pumpamiseks kaasa võtta? et oleks väike, kerge lahendus.
olen vaadanud suruõhuballoone. maksvad sigapalju krt! kolm ballooni 5 sotti...
On kusagilt võimalik odavamalt hankida? või väike kompressor? liiga kobakad tunduvad. tõenäosus et kumm katki läheb on 10/90
on keegi väikese käsipumbaga kummi pumbanud? endal on väga korralik rattapump ca 30 cm pikk. peaks testima kaua aega, palju energiat võtab et sõrmejämeduse pumbaga kumm täis lüüa.
tänan ette heade praktiliste nõuannete eest!
Ise kasutasin ka varemalt 30cm pikkust voolikuta pumpa (maksis ca 300 kr), tagarehvi oli päris väsitav täis pumbata, eriti metsatripil ja palava ilmaga. Kõrbekuumuses ei tahtnud see hästi ventiili otsa sobida ja pool pumbatavat õhku läks mööda. Õnneks varastati see mul seal ära.
Nüüd kasutan kuskilt marketsit ostetud Hiinas valmistatud minikompressorit, millelt korpus ruumi kokkuhoiu mõttes eemaldatud, maksis 50kr. Siiamaani on töötanud laitmatult. Istme all on veel 2 40cm-ist heeblit ja augu parandamise lapid koos liimi ja ventiilivõtmega. Lappimiskomplekt, mis pildil ei ole hea, suuremaid auke need lapid ei pea ja komplekti parim osa on see karp (Võib-olla ei oska lihtsalt kasutada, aga siiamaani olen pidama saanud ühe väikese augu, mille oleks ilmselt ka vahuga pidama saanud). Head lapid, millega olen siiamaani kõik augud kinni saanud on REMA TIPTOP.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Gotham kirjutas:creativ kirjutas:oskab keegi head idee soovitada mida metsikule tripile kummi pumpamiseks kaasa võtta? et oleks väike, kerge lahendus.
olen vaadanud suruõhuballoone. maksvad sigapalju krt! kolm ballooni 5 sotti...
On kusagilt võimalik odavamalt hankida? või väike kompressor? liiga kobakad tunduvad. tõenäosus et kumm katki läheb on 10/90
on keegi väikese käsipumbaga kummi pumbanud? endal on väga korralik rattapump ca 30 cm pikk. peaks testima kaua aega, palju energiat võtab et sõrmejämeduse pumbaga kumm täis lüüa.
tänan ette heade praktiliste nõuannete eest!Ise kasutasin ka varemalt 30cm pikkust voolikuta pumpa (maksis ca 300 kr), tagarehvi oli päris väsitav täis pumbata, eriti metsatripil ja palava ilmaga. Kõrbekuumuses ei tahtnud see hästi ventiili otsa sobida ja pool pumbatavat õhku läks mööda. Õnneks varastati see mul seal ära.
Nüüd kasutan kuskilt marketsit ostetud Hiinas valmistatud minikompressorit, millelt korpus ruumi kokkuhoiu mõttes eemaldatud, maksis 50kr. Siiamaani on töötanud laitmatult. Istme all on veel 2 40cm-ist heeblit ja augu parandamise lapid koos liimi ja ventiilivõtmega. Lappimiskomplekt, mis pildil ei ole hea, suuremaid auke need lapid ei pea ja komplekti parim osa on see karp (Võib-olla ei oska lihtsalt kasutada, aga siiamaani olen pidama saanud ühe väikese augu, mille oleks ilmselt ka vahuga pidama saanud). Head lapid, millega olen siiamaani kõik augud kinni saanud on REMA TIPTOP.
see kompresssor on tõesti väike seal kesta sees. sel moel ta palju ruumi küll ei võta. käsipump on ka selline pikk junn ju tegelt.
niet kummivahetust on ette tulnud küll? kas isegi uue rehviga või pigem õhukeseks kulunud?
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
creativ kirjutas:... niet kummivahetust on ette tulnud küll? kas isegi uue rehviga või pigem õhukeseks kulunud?
Hooaja jooksul mõni nael, kruvi, klaasikild vms ese ikka mõne augu kummi torkab - ei ole eriti vahet, kas rehv uus või kulunud. Suurim leid on 5 tolline nael, mis tegi 2 auku - ühe sisse minnes ja teise küljepealt väljudes.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Kui teel katki läheb siis aitab rehvitäitmisballoon.
http://www.gasgas.ee/index.php?resource ... tooteId=34
Nagunii tuleb katkine rehv maha võtta ja ära lappida, täispumpamine ei anna eriti efekti vist.
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
davidsoniharald kirjutas:Kui teel katki läheb siis aitab rehvitäitmisballoon.
http://www.gasgas.ee/index.php?resource ... tooteId=34
Nagunii tuleb katkine rehv maha võtta ja ära lappida, täispumpamine ei anna eriti efekti vist.
kas siserehviga versioonil see balloon toimib? kui sa mõtlesid seda vahtu?
täna avastasin suruõhuballoonid 5 tk 150.- Hawaii Expressis. Täitesüsteem + 1 balloon 350.-
seda kindlasti et rehv tuleb maha võtta, siselohv parandada või vahetada ja uuesti täis pumbata.
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Toimib jah. Ma lasin seda ka rõemsasti rehvile sisse. Pidama sai igatahes küll. Ning järgmised 3000km pidas ka kenasti edasi, kuni rehv kulus sootuks ära.
Hitchiker kirjutas:noh enamikes bentsukates on olemas aerosoolne vaht, millega koju ära saab. Minu kogemuse järgi toimib...loomulikult tuleb leppida parandustöökoja sõimuga, aga see on ikka parem kui miski 50 kilti ratast lükata
Yerba kirjutas:Toimib jah. Ma lasin seda ka rõemsasti rehvile sisse. Pidama sai igatahes küll. Ning järgmised 3000km pidas ka kenasti edasi, kuni rehv kulus sootuks ära.
Hitchiker kirjutas:noh enamikes bentsukates on olemas aerosoolne vaht, millega koju ära saab. Minu kogemuse järgi toimib...loomulikult tuleb leppida parandustöökoja sõimuga, aga see on ikka parem kui miski 50 kilti ratast lükata
Need vahud toimivad ainult mikroskoopiliste aukude puhul. Kui naela või kruvi rehvist leiad, siis see plöga tuleb esimeste poolt tehtud avaustest sama suure hooga välja kui sissegi läheb. Järele proovitud. Vahuga oli mul veel see probleem, et offroadi sõites kippusid nad lekkima ja määrisid kõik ülejäänud asjad ära.
Nende kaasaskantavate suruõhuballonide nõrk külg on, et suruõhu reserv on piiratud; mis siis kui lappimine esimese hooga ei õnnestu, torkad heebliga lohvi kogemata uue augu või satud uuesti naela otsa?
PS. Rääkisin siselohvidega rehvidest ja teema pealkiri oli ka enne "kui teel kumm katki läheb...."
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
mitte midagi ei saa enam aru!!! rehv ja kumm ja lohv....üks räägib aiast , teine aiaaugust!!
tuleks kehtestada eeskiri ja sõnad ritta panna ja kes valesti ütleb see saab väärteoprotokolli! vt. teist, täna väga aktuaalset teemat!
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
cmoon
Olen siit välja lugenud siis ühe konkreetse vastuse, et osta bensujaamast rehvitäitmis ballooni. Ülejäänud jutt on vaid kummist ja rehvist. Kumm on materjal millest on enamjaolt rehvid tehtud. Ja kumm kui (vihjatu) on ju samuti kõne(släng). Saate aru küll millest jutt ja tahaks ise ka teada mida sellises olukorras oleks kõige parem teha.
Ise soovitaks siis endapoolt ka seda rehvitäitmis ballooni aga pole just kõige paremad kogemused sellega.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.