Yamaha YBR125
Moderaator: Moded
125 4t rataste võrdlemine on üldse põnev teema. pm seisnebki nende vahe ju ainult keretüübis ja välimuses. sest olgem ausad, erilist mõnu suurest kiirusest ja toredast kiirendusest tuleb nende võrride puhul vähe ette. mäletan ka aegu kui sai kunagi 250cc jawat proovitud..lendas kenasti küll..aga kui sai xt125 soetatud, mis liikus samamoodi edasi, siis umbes 4 kuu pärast ammendas end seegi .
kui tahad juba mingitki kiirendust tunda, siis osta korralik 2t või oota oma aega, et mingit vikat soetada ..sest ega seegi enam vaevalt kaugel on.
YBR-ga olen elus 1x sõitnud ja ma arvan et tegu on täiesti eesti keskmise 4t 125 . midagi pole puudu ja midagi pole üle.
ja tglt on üldse kõige vägevam 100 000 eegu eest rollerist p*** valmis voolida
Vaata oleksin ma ka eelmiseks rattaks ostnud mingi 125 2t VÕRRI, siis oleksin ma pidanud putitama seda 100miljon korda. Sest minu läbisõit oli aastas võrdlemisi suur ja see 2t VÕRR vajab iga teatud kilometraazi järel hoolt. Mina lihtsalt sõitsin oma XR125L, mis liikus tõepoolest minu jaoks hästi edasi.
2takt veab ainult kõrgetel pööretel. Hoia seda pöördes nagu ei tea mida.
Sõitsin ka mina siis üks kord ühe hüper 125-sega ja suretasin seda mustmiljon korda välja, sest sellel tuleb enne gaas põhja panna, kui kohalt hakkad minema.
Minu 125 vedas tühikäigul päris hästi ja ka metsas oli minumeelest kergem ringi sõita- ei pidanud tsiklit koguaeg pöördes hoidma.
Kokkuvõtteks võib seda öelda, et kui tahad läbida murevabalt võimalikult palju kilomeetreid, siis soeta endale kindlasti neljataktliline. Minu nelar suutis mnt ilusti sõita 100km/h ja OLI KA mõnusalt ÖKONOOMNE. Lisaks ei väsi ka su kõrvad ära sellest 2taktlilise pininast.
Siller kirjutas:2takt veab ainult kõrgetel pööretel. Hoia seda pöördes nagu ei tea mida.
Sõitsin ka mina siis üks kord ühe hüper 125-sega ja suretasin seda mustmiljon korda välja, sest sellel tuleb enne gaas põhja panna, kui kohalt hakkad minema.
Minu 125 vedas tühikäigul päris hästi ja ka metsas oli minumeelest kergem ringi sõita- ei pidanud tsiklit koguaeg pöördes hoidma.
Kokkuvõtteks võib seda öelda, et kui tahad läbida murevabalt võimalikult palju kilomeetreid, siis soeta endale kindlasti neljataktliline. Minu nelar suutis mnt ilusti sõita 100km/h ja OLI KA mõnusalt ÖKONOOMNE. Lisaks ei väsi ka su kõrvad ära sellest 2taktlilise pininast.
Pöörete kohta tundub mulle vastupidi, kui minu rs sõidab 100km/h kuuendaga suts alla 7000rpm, siis tuttava cbr pöörded on 8000rpm ringis.
Kohalt minek on natuke keerulisem algaja jaoks ilmselt jah, gaasi põhja panemist on asi väga kaugel, kuid sellega harjub kiiresti.
Vähemalt minu jaoks on oluliselt suurem mure see, kui näiteks kahekesi(või ka lihtsalt vastutuulega) maanteel masin üldises liiklusvoolus püsida ei suuda
Ma küll ei tea mida sa selle hoolduse all silmas pead, aga mõned korrad aastas väljalaskeklapi puhastada ei tohiks ju probleem olla. Küünalt peab ka muidugi tihedamini puhastama. Kolvi vahetus muidugi ka, aga kuna see normaalse sõidu juures 15000km vastu peab siis iga omanik seda ei vahetagi.
Rieju kirjutas:matzz007 kirjutas:minenohh kirjutas:Ma ei viitsinud kogu teemat läbi lugeda, seepärast võib mu jutt olla korduv. Nimelt sõitsin minagi YBR-iga õppesõitu ning endal oli samal ajal garaažis Suzuki gs125s aastast 83'. Mulle tundus üllatusena yamaha peale istudes, et ´peaaegu mittemiski ei olnud arenenum minu enda 25aasta vanusest masinast. Kuid sellespärast ilmselt hind odav ongi, et tehnika on lihtne jms. Ma polnud küll teab-mis baikidega sõitnud, aga sõita oli päris hea - tahhokas olemas, hääled on mõnusad ja pehmed ja kurvides ei tundunud lambajalana. Häirib ming 4T 125ccm juures ilgelt suured pöörded maanteel sõites, nii ka selle juures. Võiks 1 käik juures olla. Arvan, et vastu peab küll, sest mul endal oli ju põhimõtteliselt samasuguse tehnikaga masin, mis oli veerand sajandit vana ja sõitnud 46000km. Igastahes hulga parem valik kui rollerid või hiinakad.
seda minagi, hiinakatele ja rolleritele peaks ikke pika puuga ära laskma. samas tundub et see masin on vägagi säästlik.
Sellest aitab,kui nt Aprilia rollule sportsumps panna,jääb ybr maha nagu koliseb.Endal oli Derbi senda 4t ja krt vastu tuulega sirgel 85-90km/h..peale seda siis hakkasin teda võimsamaks ehitama,kuni aprilia rs-i vastu vahetasin.
Aga ära seda unusta, et igasugused sportsumpsid jms. vähendavad mootori eluiga. Asi on suuresti selles, kes mida väärtustab, kas kiirust või vastupidavust.
Rieju kirjutas:matzz007 kirjutas:minenohh kirjutas:Ma ei viitsinud kogu teemat läbi lugeda, seepärast võib mu jutt olla korduv. Nimelt sõitsin minagi YBR-iga õppesõitu ning endal oli samal ajal garaažis Suzuki gs125s aastast 83'. Mulle tundus üllatusena yamaha peale istudes, et ´peaaegu mittemiski ei olnud arenenum minu enda 25aasta vanusest masinast. Kuid sellespärast ilmselt hind odav ongi, et tehnika on lihtne jms. Ma polnud küll teab-mis baikidega sõitnud, aga sõita oli päris hea - tahhokas olemas, hääled on mõnusad ja pehmed ja kurvides ei tundunud lambajalana. Häirib ming 4T 125ccm juures ilgelt suured pöörded maanteel sõites, nii ka selle juures. Võiks 1 käik juures olla. Arvan, et vastu peab küll, sest mul endal oli ju põhimõtteliselt samasuguse tehnikaga masin, mis oli veerand sajandit vana ja sõitnud 46000km. Igastahes hulga parem valik kui rollerid või hiinakad.
seda minagi, hiinakatele ja rolleritele peaks ikke pika puuga ära laskma. samas tundub et see masin on vägagi säästlik.
Sellest aitab,kui nt Aprilia rollule sportsumps panna,jääb ybr maha nagu koliseb.Endal oli Derbi senda 4t ja krt vastu tuulega sirgel 85-90km/h..peale seda siis hakkasin teda võimsamaks ehitama,kuni aprilia rs-i vastu vahetasin.
tahaks seda näha, vea oma roller siis siia ja paneme joonele (Y), ta võib algkiirenduses vb ää teha, kuid kiiruse suurenedes ta jääb taha ikka.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
matzz007 kirjutas:Rieju kirjutas:matzz007 kirjutas:minenohh kirjutas:Ma ei viitsinud kogu teemat läbi lugeda, seepärast võib mu jutt olla korduv. Nimelt sõitsin minagi YBR-iga õppesõitu ning endal oli samal ajal garaažis Suzuki gs125s aastast 83'. Mulle tundus üllatusena yamaha peale istudes, et ´peaaegu mittemiski ei olnud arenenum minu enda 25aasta vanusest masinast. Kuid sellespärast ilmselt hind odav ongi, et tehnika on lihtne jms. Ma polnud küll teab-mis baikidega sõitnud, aga sõita oli päris hea - tahhokas olemas, hääled on mõnusad ja pehmed ja kurvides ei tundunud lambajalana. Häirib ming 4T 125ccm juures ilgelt suured pöörded maanteel sõites, nii ka selle juures. Võiks 1 käik juures olla. Arvan, et vastu peab küll, sest mul endal oli ju põhimõtteliselt samasuguse tehnikaga masin, mis oli veerand sajandit vana ja sõitnud 46000km. Igastahes hulga parem valik kui rollerid või hiinakad.
seda minagi, hiinakatele ja rolleritele peaks ikke pika puuga ära laskma. samas tundub et see masin on vägagi säästlik.
Sellest aitab,kui nt Aprilia rollule sportsumps panna,jääb ybr maha nagu koliseb.Endal oli Derbi senda 4t ja krt vastu tuulega sirgel 85-90km/h..peale seda siis hakkasin teda võimsamaks ehitama,kuni aprilia rs-i vastu vahetasin.
tahaks seda näha, vea oma roller siis siia ja paneme joonele (Y), ta võib algkiirenduses vb ää teha, kuid kiiruse suurenedes ta jääb taha ikka.
Kes seda öelnud on et mul roller? Aprilia RS 125 on nüüd.
Rieju kirjutas:Kes seda öelnud on et mul roller? Aprilia RS 125 on nüüd.
SINA väitsid, et iga aprilia rollu sportsumpsiga jõuab YBR125'st ette. Kaua pean ma seda näitama?
See on vale jutt.
Pealegi - 2taktilised on üdini ebavajalikud ja EBAsobilikud. Tean seda isegi.
Rieju kirjutas:matzz007 kirjutas:Rieju kirjutas:matzz007 kirjutas:seda minagi, hiinakatele ja rolleritele peaks ikke pika puuga ära laskma. samas tundub et see masin on vägagi säästlik.
Sellest aitab,kui nt Aprilia rollule sportsumps panna,jääb ybr maha nagu koliseb.Endal oli Derbi senda 4t ja krt vastu tuulega sirgel 85-90km/h..peale seda siis hakkasin teda võimsamaks ehitama,kuni aprilia rs-i vastu vahetasin.
tahaks seda näha, vea oma roller siis siia ja paneme joonele (Y), ta võib algkiirenduses vb ää teha, kuid kiiruse suurenedes ta jääb taha ikka.
Kes seda öelnud on et mul roller? Aprilia RS 125 on nüüd.
no vea SEE roller siis siia mida sa silmas pidasid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.