Yamaha YBR125

Kasutaja avatar

3m
Postitusi: 408
Liitunud: 25 Juul 2005, 16:24
Asukoht: Keila
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 3m »

Siller kirjutas:

2takt veab ainult kõrgetel pööretel. Hoia seda pöördes nagu ei tea mida.
Sõitsin ka mina siis üks kord ühe hüper 125-sega ja suretasin seda mustmiljon korda välja, sest sellel tuleb enne gaas põhja panna, kui kohalt hakkad minema.
Minu 125 vedas tühikäigul päris hästi ja ka metsas oli minumeelest kergem ringi sõita- ei pidanud tsiklit koguaeg pöördes hoidma.
Kokkuvõtteks võib seda öelda, et kui tahad läbida murevabalt võimalikult palju kilomeetreid, siis soeta endale kindlasti neljataktliline. Minu nelar suutis mnt ilusti sõita 100km/h ja OLI KA mõnusalt ÖKONOOMNE. Lisaks ei väsi ka su kõrvad ära sellest 2taktlilise pininast.

Pöörete kohta tundub mulle vastupidi, kui minu rs sõidab 100km/h kuuendaga suts alla 7000rpm, siis tuttava cbr pöörded on 8000rpm ringis.
Kohalt minek on natuke keerulisem algaja jaoks ilmselt jah, gaasi põhja panemist on asi väga kaugel, kuid sellega harjub kiiresti.
Vähemalt minu jaoks on oluliselt suurem mure see, kui näiteks kahekesi(või ka lihtsalt vastutuulega) maanteel masin üldises liiklusvoolus püsida ei suuda :roll:
Ma küll ei tea mida sa selle hoolduse all silmas pead, aga mõned korrad aastas väljalaskeklapi puhastada ei tohiks ju probleem olla. Küünalt peab ka muidugi tihedamini puhastama. Kolvi vahetus muidugi ka, aga kuna see normaalse sõidu juures 15000km vastu peab siis iga omanik seda ei vahetagi.

Aprilia Rs 125 '01-> Aprilia Rs 125 '04-> Z750-> FZ1S-> Tiger 800XC

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”