Politsei on asunud tegema tükitööd.

Siit võib leida siis kõikvõimalikke teemasid, mis lahmimiseks ja fleimiks ära kiskunud...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

sang kirjutas:

politseil peaks olema rahvast korrale kutsuv ja VAJADUSEL karistav funktsioon

Kas selline leebe lähenemine on viimase 15 aasta jooksul meie liikluskultuuri oluliselt parandanud?

Tead.... selline asi mis meil üldse liikluspolitseis toimub ei paranda mitte midagi mitte kuhugi isegi mitte tuhande aasta jooksul!

Liikluskultuuri parandamine algaks sealt, et panna politsei linnades liiklusjärelvalvet tegema! Las õpetavad idioodid/saamatud/lihtsalt jahupead korralikult liiklema, siis läheb ka kõik muu paremaks!

Maanteel +20 püüdmine on täielik PASK! PASK ma ütlen... üks ****pea linnas suudab ohustada 30 minuti jooksul kojusõidul 50 kaasliiklejat või jalakäiat! Üks juht maanteel sõites +20 ei ohusta mitte kedagi!!! Aga just selle eest on kõige kergem trahve teha ning selle eest tulevad kõige suuremad numbrid!

Kui paljud teist foorumi kasutajatest siin teavad näiteks seda pisikest LE punkti, et rohelise tulega ristmikule sõitnul on ALATI eesõigus sealt ritmiskult ka ära sõita! Isegi kui järgmisest suunast mõnel mikil on lubav foorituli!

Siis need saamatud tallavad signaali ja pressivad end vahele käega rinda tagudes, et temal on eesõigus - jah sina sitapea said küll praegu vahele (tekitasid ummiku) aga järgmine ristmik eespool on järgmine ahv kes sama teeb ja sa ootad topelt kauem et koju saada!

Läks vähe ot-ks.

"Leebe lähenemine" Kurat võtaks.... asulates sees ei olegi muud lähenemist kui ainult TURVAVÖÖ LÄHENEMINE!

Vaata kus sinise mundri mehed kukkusid värisema kui pisteti munpol ja mis iganes tallinna linnas ristmike valvama! Kõigil käed-jalad värisesid, et nüüd võetakse nende töö käest ära!

:evil:

Dali kirjutas:

Oi aga Sul läks niigi hästi mulle Tartus tehti samalaadselt 1500.- hoiatuseks ja öeldi, et pidavat kampaania nädal olema:S

Jah ja varsti on "soodus nädalad" teevad 300.- sama asja eest trahvi: "Täna sul veda, meil on LEEBE NÄDAL"

Kasutaja avatar

Hondarebel
Postitusi: 330
Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
Tsikkel: MotoGuzzi
Asukoht: Valgamaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hondarebel »

Raigo kirjutas:
rattaletõmmatud kirjutas:

äkki peaks midagi ette võtma, meeleavalduse vms, kuni veel vaba maa on...

Kui julged seadust rikkuda, julge ka vastutada.

Raigo see sõnakõlks tundub Sul sinnamaani ilus kui Sa oma trahvi ntx tõkiskinga puudumise või tähtajata kustuti eest kätte saad.

Julgusega või selle puudumisega pole nendel rikkumistel ja praegusel rahakogumise kampaanial midagi pistmist.

Peeter aka Hondarebel aka Basilio

Think positive
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas tali »

Ütlen nüüd süsteemi ohvrina ja hästi ausalt: sellest hetkest kui hr peadirektori üllitis riigi rahakoti täitmiseks politseiametnikele seaduseks tehakse (seni on see veel unelma staadiumis) ja võetakse oma tööd südamega teha tahtvatelt ning seaduskuulekatele kodanikele abistajaks olevatelt politseinikelt õigus kohapeal ise otsustada rikkumise üle, panen mina oma töötõendi lauanurgale. Vot nii! Öeldud.

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana »

olgu pealegi, et peab hoolikamalt oma tegevust kontrollima.
tuska ehk valmistab hoopis see kuhu AUKU läheb trahvidest laekunud raha??? :evil:
kui keegi arvab, et spordi(auto-moto)arendamiseks, radade ehitamiseks, nagu ehk kasiinost laekuv kultuuri fondi.
see raha läheb AUKU millel pole liiklemisega seost :evil:


Marduk

Lugemata postitus Postitas Marduk »

Reedel nägin "naljakat" momenti. Keskturu juures üle Tartu mnt viivatel vöötradadel passisid 3 naispolitseiniku keelava tulega üle tee minevaid jalakäijaid. Saak oli kopsakas. Vähemalt viiel inimesel paluti endaga furgooni kaasa tulla. Samas jättis politseinikuid totaalselt külmaks need autojuhid kes ristmiku ületada ei jõudnud ning poolenisti vöötraja peal seisid.
Selline asi ajab närvi. Mille põhjal eelistatakse? Selle põhjal kus norm veel täitmata on?

Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

madone kirjutas:

Kui paljud teist foorumi kasutajatest siin teavad näiteks seda pisikest LE punkti, et rohelise tulega ristmikule sõitnul on ALATI eesõigus sealt ritmiskult ka ära sõita! Isegi kui järgmisest suunast mõnel mikil on lubav foorituli!

Siis need saamatud tallavad signaali ja pressivad end vahele käega rinda tagudes, et temal on eesõigus - jah sina sitapea said küll praegu vahele (tekitasid ummiku) aga järgmine ristmik eespool on järgmine ahv kes sama teeb ja sa ootad topelt kauem et koju saada!

Ei saa ka mainimata jätta oponeerivat LE punkti, et ristmikule/ülekäigurajale ei tohi sõita(ka lubava tulega), kui teisel pool tekkinud ummik ei lase sul ületamist lubava tulega lõpetada.

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

speedvana kirjutas:

olgu pealegi, et peab hoolikamalt oma tegevust kontrollima.
tuska ehk valmistab hoopis see kuhu AUKU läheb trahvidest laekunud raha??? :evil:
kui keegi arvab, et spordi(auto-moto)arendamiseks, radade ehitamiseks, nagu ehk kasiinost laekuv kultuuri fondi.
see raha läheb AUKU millel pole liiklemisega seost :evil:

Uus Mersu, paar Lexust...majoneesipurk??...tahavad ostmist ju.

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Andrez kirjutas:
madone kirjutas:

Kui paljud teist foorumi kasutajatest siin teavad näiteks seda pisikest LE punkti, et rohelise tulega ristmikule sõitnul on ALATI eesõigus sealt ritmiskult ka ära sõita! Isegi kui järgmisest suunast mõnel mikil on lubav foorituli!

Siis need saamatud tallavad signaali ja pressivad end vahele käega rinda tagudes, et temal on eesõigus - jah sina sitapea said küll praegu vahele (tekitasid ummiku) aga järgmine ristmik eespool on järgmine ahv kes sama teeb ja sa ootad topelt kauem et koju saada!

Ei saa ka mainimata jätta oponeerivat LE punkti, et ristmikule/ülekäigurajale ei tohi sõita(ka lubava tulega), kui teisel pool tekkinud ummik ei lase sul ületamist lubava tulega lõpetada.

Jah ka see on õige AGA KUI siis ikka sõidetakse, ei teki eesõigust järgmisele rohelisele tulele! :idea:

See pole see mitte oponeeriv punkt vaid see peaks üldse välistama kogu selle jura kuid ka seda ei teata samamoodi!

Ning minu toodud punkt on sellekohta kui alguses vaadates ristmik ka läbitav tundub!

Heaküll hakkab teemast välja minema - lihtsalt näide, et mida võiks liikluspolitsei kontorllida selleasemel, et jalakäijaid peedistada.


triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas triplekix »

Sellepeale oleks tore ATV meeste abi kasutada.
Võtta näiteks 30-40 masinat, mis registris väiketraktorina ning milledel kiirusepiirang passis 40 km/h ning kõik mehed läheksid tipptundidel linnapeale ERINEVATELE pea magistraalteedele 40 km/ sõitma.
Tekiks tohutu kaos ja liiklusummik, kuid mis sa traktoristiga teed.
Kuigi jahh, praeguseks on Tallinnas mitmeid teid, kus tipptunnil "traktoriga" sõit keelatud:)))

Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

mumm
Postitusi: 627
Liitunud: 12 Nov 2003, 15:34
Tsikkel: horney Helga
Asukoht: Kohatu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mumm »

nagu öeldakse - kord ment alati ment. ehk siis lööb välja vajadus kah sõna sekka öelda. kodanik Pihl on oma vaimusünnitustega ennegi tekitanud olukordi, mis ei vasta taotletava eesmärgi saavutamisele. ehk siis, herr Aeg on paraku suhteliselt seotud käsist-jalust sellise ülemuse puhul nagu on Pihl. on autoriteete, keda kuulatakse austusega, ja on autoriteete/autoritaarseid isikuid, keda lihtsalt tuleb kuulata. nii palju siis nö ülakorrusest. mis puutub nö tänavapolitseisse, siis kes teist ütleks ära võimalusest saada palgalisa, tavaliselt veel oma tavatöö tegemise eest ;). ok, idiootsuseni minek on idiootsus, aga mängureeglid pannakse jällegi paika nö ülemistel korrustel.

ühe lahendusena on massiline vaidlustamine kui vähegi vaidlustada annab. iga karistus ja selle suurus peab olema põhjendatud ja mõistlik.

aaa, ja veel tuli meelde, et selline "aktsioon" käib hooti tegelikult iga mõne aja takka. ei ole tegemist mitte millegi uuega...

väike kuri mootorrattur
Kasutaja avatar

Hondarebel
Postitusi: 330
Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
Tsikkel: MotoGuzzi
Asukoht: Valgamaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hondarebel »

tali kirjutas:

Ütlen nüüd süsteemi ohvrina ja hästi ausalt: sellest hetkest kui hr peadirektori üllitis riigi rahakoti täitmiseks politseiametnikele seaduseks tehakse (seni on see veel unelma staadiumis) ja võetakse oma tööd südamega teha tahtvatelt ning seaduskuulekatele kodanikele abistajaks olevatelt politseinikelt õigus kohapeal ise otsustada rikkumise üle, panen mina oma töötõendi lauanurgale. Vot nii! Öeldud.

Karm ja kurb : kui kogu senine maailm kildudeks lendab

Peeter aka Hondarebel

Think positive
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Liikluskultuuri parandamine algaks sealt, et panna politsei linnades liiklusjärelvalvet tegema! Las õpetavad idioodid/saamatud/lihtsalt jahupead korralikult liiklema, siis läheb ka kõik muu paremaks!

Ehk seletad lähemalt, kuidas seda tegema peaks? Ja miks peaks selline järelvalve välistama trahvide tegemise? Kuidas peaks politsei idioodile selgeks tegema, et reeglid on järgimiseks kui mitte trahvides?

Ma isiklikult näen antud sündmuses mõnda kitsaskohta. Kui selline kord on tõesti kehtestatud, siis kas üle Eesti? Näiteks Tallinnas ma küll sellist kannimist ei ole täheldanud nagu artiklis kirjeldatud. Selline tegevus on mõttetu, kui see on vaid lokaalse iseloomuga. Teiseks, miks küll politsei sellise korra kehtestamisest (see vist juhtus juba pea pool aastat tagasi) laialt avalikkust ei teavitanud, et olge nüüd viisakamad, selline värk on käimas. Kolmandaks, see kõik ei oma suurt efekti, kui jääb vaid ühekordseks, ajaliselt piiratud kampaaniaks.

Kui kõik liiklejad teaks, et nii jääbki olema, üle Eesti igal pool ja pikemaks ajaks, küllap siis ka liikluskäitumine muutuks.

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

sang kirjutas:

Liikluskultuuri parandamine algaks sealt, et panna politsei linnades liiklusjärelvalvet tegema! Las õpetavad idioodid/saamatud/lihtsalt jahupead korralikult liiklema, siis läheb ka kõik muu paremaks!

Ehk seletad lähemalt, kuidas seda tegema peaks? Ja miks peaks selline järelvalve välistama trahvide tegemise? Kuidas peaks politsei idioodile selgeks tegema, et reeglid on järgimiseks kui mitte trahvides?

Seletan lähemalt:

LP peaks ristmikel väljas olema ja vaatama mismoodi autojuhid liiklevad - vastavalt sellele neid noomima/harima/õpetama/trahvima.

Sama käiks ka ringteede jpm. kohta!

Asi on selles, et need nö. ahvid ei teagi selliste LE nõuete olemasolust mitte kottigi ja tohmivad ringi arvates, et neil on nende oma ettekujutuse järgi lambi kohas eesõigus põhjustades sellega kaost!

IGA JAHUPEA saab aru, et punase ringiga märk mille sees on must nr 110 tähendab, et üle 110 KMH sõita ei tohi! IGA JAHUPEA aga ei tea absoluutselt milleks on olemas MAAILMAS aeglustus ja kiirendus rajad!

Trahvides +20 maanteel sõitjaid on täiesti pointless, idioot saab aru kah mille eest ta trahvi sai!!! Ta teab, et ta ületas kiirust aga linnas ajab ta zebral lapsed alla ning ei tea, et zebral on jalakäijal eesõigus!

Saan ma sulle seda veel kuidagi lähemalt ja täpsemalt selgeks teha miks oleks vaja "teistmoodi" liilusjärelvalvet mitte mingit arvutimängu pornot kus punkte kogutakse?!

Mingis teemas siin bikeri foorumis tõmbasin ma kunagi sae käima, et kuidas Haabersti ringristmikul liiklemine toimub ning mõni päev pärast seda oli näha seal ringtee ligiduses LP patrulli oma tööd tegemas!

Raudselt loevad seda foorumit ka paljud siklimeestest politseinikud ning ehk on natukenegi abi.

t***.. Tabasalu-Tallinn(estonia tiatr) trassil sõidab üks "Galton" väikebussi liini juht kes p*** teisi liiklejaid iga hommik.. iga tipptund.. igapäev, iga tund mil ta seal trassil paikneb. Pressib kuskilt teepeenralt foorialla ette, rammib autojuhte, keerab A realt välja täiesti pohuilt kõikidele ette, SÕIDAB mul seljataga täistuledega A raja peal kus ma siin tõnismäe kandis tahan parem pööret teha ja närvitseb ringi. Kutt rebib oma pisikese bussiga rannamõisa mnt-l möödasõite nagu segane, alla 110 kmh tal kiirus vaevalt on ja linnas tuiskab raudselt kogaueg 70-ga. Rääkimata hipodroomi ristmikust ja mis iganes.

Ta sõidab oma bussiga samamoodi ristmikel ette nagu sõidaks keegi mootorrattaga arvestamata igasugust liiklusohutust. Ma ei kujuta ette mida need reisijad seal tegema peavad.. ise selles sinises metall kuubikus küll surma saada ei tahaks!

reg nr. 807 ARZ

Kus on LP? Mõõdab maanteel kiirust!!!!!!!!!!

Nüüd läks küll OT-ks aga nu mis teha.. käib asja juurde :P

Viimati muutis madone, 10 Juun 2008, 13:27, muudetud 3 korda kokku.

nisuunn
Postitusi: 130
Liitunud: 29 Mär 2005, 13:31
Tsikkel: zx-6r
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas nisuunn »

Jõudsin minagi selle artikli läbi lugeda ning selle enda jaoks läbi mõelda. Eesti Politseis on tõsiseid probleeme eetikaga.
Järgnev tekst on võetud Eesti Politsei koduleheküljelt(http://www.politsei.ee/?id=47): "Meie eesmärk on turvalisuse ja korra tagamine Eestis, et siin tunneksid end kindlalt nii terve Eesti elanikkond kui ka meie külalised."

Hetkel on Politsei eesmärgiks aga riigi "ühiskassa" täitmine ning seega on politsei funktsioonid totaalselt muutunud. Järeldus :arrow: Eesti politseist on saanud kuritegelik organisatsioon.

Vabandust kui keegi võtab seda isiklikult.

Kasutaja avatar

Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Artemide »

Hurt kirjutas:

Kõigil ju vaja maksta maja/korteri laenud ja pere kellele leib lauale osta, ning vahel ju tahaks soojale maale ka.

[/quote]

Jaa aga kui nad trahvivad ja saavad lisa rulli ja värki, siis politseinukd võibolla saavad jah sööki lauale ja arved makstud, aga ülejäänud inimesed ei suuda enam vee eestki siis maksta, kuna kõik raha läheb iga pisemagi asja eest trahvi maksmiseks.

Mitte keegi, kes enne sõitis inimese kombel, ei suuda hakata lambist liiklema ja elama nagu debiilik-50 alas 47ga jne.

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Artemide kirjutas:

Mitte keegi, kes enne sõitis inimese kombel, ei suuda hakata lambist liiklema ja elama nagu debiilik-50 alas 47ga jne.

Noorhärral soovitaks teiste eest mitte niiväga sõna võtta :wink: . Mitte kõik inimesed ei hakka raha puudumisel SMS-laene võtma vaid paljud muudavad kitsastes oludes hoopis oma käitumisharjumusi ... sama kehtib ka liikluses.

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1782
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 192 korda

Lugemata postitus Postitas simp »

Mina jäin täna süsteemi ohvriks vist...
tulen koolist hakkan teed ületama... esimene auto jääb seisma, mul oli paar meetrit ülekäigu rajani kõndida(siinkohal tänud autojuhile viisakuse eest). Jõuan siis umbes tee keskel ülekäigu raja peale ja teiselt poolt hakkab mingi autojuht sõimlema, et ma uimerdan ja miks ma üldse sellises kohas teed ületan.
Ülekäiguraja lõpus ootas otseses mõttes MENT ja tegi trahvi selle eest, et alustasin tee ületamist valest kohast.

ps: emotsioonid veel veidi kõrged niiet tekst võib segane olla...

edit: tänud kris.

Viimati muutis simp, 10 Juun 2008, 13:47, muudetud 1 kord kokku.

sitavares

Lugemata postitus Postitas sitavares »

tali kirjutas:

Ütlen nüüd süsteemi ohvrina ja hästi ausalt: sellest hetkest kui hr peadirektori üllitis riigi rahakoti täitmiseks politseiametnikele seaduseks tehakse (seni on see veel unelma staadiumis) ja võetakse oma tööd südamega teha tahtvatelt ning seaduskuulekatele kodanikele abistajaks olevatelt politseinikelt õigus kohapeal ise otsustada rikkumise üle, panen mina oma töötõendi lauanurgale. Vot nii! Öeldud.

Kas ainuke politseinik siin foorumis? Mis teised kolleegid sellest asjast arvavad?

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

simp kirjutas:

ps: emotsioonid veel veidi kõrged niiet tekst võib segane olla...

Eriti mis puudutab vahemaade hindamist ... ma olen veendunud et Sinu arvates oligi ülekäigurajani kõigest 100cm jägu maad ...

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

PS: Ülekäiguradadest rääkides siis minu poolest võiks päevapealt hakata trahvima jalakäijaid kes ülekäiguraja alguses bussi ootavad. Kõigepealt muidugi tuleks trahvida linnaplaneerijaid kes bussipeatuse ja ülekäiguraja kõrvuti on pannud. Aga jalakäiatele tahaks sellegipoolest ära panna ... krt kus ajab s***a keema sulle hakatakse vehkima, a la "sõida edasi - ma lihtsalt seisan siin" :evil: .

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1044
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

sain isegi siis kuu aega tagasi trahvi kiiruse ja lubade eest (kahjuks ei teadnud et too võsa vahe seal asula oli kuna just nimelt sinna tulin ma metsa seest (oma arust maanteele) ja load sain ma nädal hiljem ka endale) aga kui nüüd võtta seda et riik maksab 20 000eek mingile politseile preemiat. selle 20 000 eest saab jah see 1 ment endale leiva lauale ja üürid makstud aga just nimelt selle 20 000.- pärast kannatavad paljud inimesed niivõrd et ei saa enam leiba lauale, võtavad sms-laene ja keeravad oma elu tuksi. seega asi ongi niimoodi et mentide maine ka minu silmis langend. see ju puhas totrus teha mingi vilkuva rohelisega üle kõndivale jalakäiale trahvi kui ühtegi autot vb ei ole lähenemaski või siis teha trahvi mingi +5 ületamisele. ütleks pigem et 90kmph on maanteel ohtlikum sõita kui 100kmph. kuna siis akkavad teised su taga hullumeelseid möödasõite sust tegema.

Bluebird.

Kasutaja avatar

Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Artemide »

kris. kirjutas:
Artemide kirjutas:

Mitte keegi, kes enne sõitis inimese kombel, ei suuda hakata lambist liiklema ja elama nagu debiilik-50 alas 47ga jne.

Noorhärral soovitaks teiste eest mitte niiväga sõna võtta :wink: . Mitte kõik inimesed ei hakka raha puudumisel SMS-laene võtma vaid paljud muudavad kitsastes oludes hoopis oma käitumisharjumusi ... sama kehtib ka liikluses.

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

No mina näiteks lihtsalt füüsiliselt ei suuda sõita 50nega linnas, käituda suuruselt nagu auto, mitte vahelt sõita jne. Mul hakkab lihtsalt ajast nii kahju, elu läheb raisku.(jaa jaa saan aruma). Mõned küll ütlevad, et ei võidamidagi mõned minutid. Hommikul kooli sõites reeglite kohaselt läheks mul aega umbes45-50 minutit. Mina sõidan kooli 15-20minutiga, võit on metsik. Ja mõleda nüüd, mida suurem vahemaa seda suurem võit. Ma austan kõiki liiklus seadusi, ei ületa ristmikku punasega, lasen jalakäijaid alati üle jne. Ainuke asi on see rivist ette sõitmine ja kiirust natuke enam vähem ohutuse piirdes ületamine- ja just see annabki vahe. Sest tegelikult on ju nii(vähemalt minul), et kiirust ületades teadvustan ma endale olukorda, ja olen 200% tähelepanelikum ja suurimas valmis olekus ükskõik milleks. st. silmad käivad ühest teeäärest teise nagu kolb silindris ühele teisele poole, jalg ja käsi piduril, ühesõnaga täielik valmisolek kellegi teepeale hüppamiseks, auto ettekeeramiseks, või siis politseiks. Ma saan oma rattaga kiiremini pidama kui politsei jõuab oma käe revolvrile panna.
-Ärge olge kurjad-

Viimati muutis Artemide, 10 Juun 2008, 13:41, muudetud 2 korda kokku.

andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Lugemata postitus Postitas andrias »

Jah jäin ka retsilt vahele, kiirust linnas üle 100, sain paar kuukest jala ja priske trahviraha kah veel. Tee oli sirge, hea nähtavusega, õhtul, väljudes asulast,ei ühtegi jalakäiat, ega autot, keerasin enne märki veidi palju gaasi. Tunnistan süüd. Küll aga esimene kiiruse rikkumine, oleks võinud karistus leebem olla. Mis sest, et viimased rahad maksin trahviks, ometi ei muuda mu suhtumist ja liiklemist. Kui liigelda on ohutu, siis lasen ka tsipa üle.
Et siis järgmine kord, kui mind linnas kahe kaubiku vahele tahetakse lapikuks litsuda, siis enese naha päästmiseks teen ma kindlasti paar "TOP GUN'i" manöövrit kasvagu kiirus või 120neni tehku ment mis tahab. Minu terved põlved-nukid on etem kui trahviraha või 5 ööp arest. Kui liikled linnas viiekümnega siis on kindel pauk, et keegi teeb nii ohtliku manöövri niiet paha hakkab.
Nüüd kus käin jala, kadus ka jalgratta isu, sest nägin kuidas lampi hakati eile üht jalgratturit "koinima". Ei taha enam toastki välja tulla.

üldiselt soodustab see eelnõu v vandenõu või misiganes ainult eest ärasõite, võlavangla broneeringuid, maksmata trahve jne, lisaks veel suurenev pahameel ühiskonna ja politsei vastu.
Ei jää sellest mitte õnnetusi olemata!!!
:evil:

Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

andrias kirjutas:

Ei jää sellest mitte õnnetusi olemata!!!
:evil:

Sellel eelnõul ja selle elluviijatel on õnnetustest ja nende vähendamisest sügavalt pohhui.Kassa tahab lihtsalt täitmist.

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Artemide kirjutas:

No mina näiteks lihtsalt füüsiliselt ei suuda sõita 50nega linnas, käituda suuruselt nagu auto, mitte vahelt sõita jne. Mul hakkab lihtsalt ajast nii kahju, elu läheb raisku.

:D Loodan et ka kogu sinu ülejäänud tegevused on minutilise täpsusega planeeritud ning mingit raiskamist ei toimu.
Liikluse kohapealt saavutad põhilise võidu ilmselt autoderivist ettesõitmisega, mitte +5km/h kiiruse ületamisega ... Ületamise asemel võib hoopis 10min varem alustada ning effekt on sama.

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light


nisuunn
Postitusi: 130
Liitunud: 29 Mär 2005, 13:31
Tsikkel: zx-6r
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas nisuunn »

Sellel eelnõul ja selle elluviijatel on õnnetustest ja nende vähendamisest

Täiesti nõus Primoga!

Kasutaja avatar

Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Artemide »

kris. kirjutas:
Artemide kirjutas:

No mina näiteks lihtsalt füüsiliselt ei suuda sõita 50nega linnas, käituda suuruselt nagu auto, mitte vahelt sõita jne. Mul hakkab lihtsalt ajast nii kahju, elu läheb raisku.

:D Loodan et ka kogu sinu ülejäänud tegevused on minutilise täpsusega planeeritud ning mingit raiskamist ei toimu.
Liikluse kohapealt saavutad põhilise võidu ilmselt autoderivist ettesõitmisega, mitte +5km/h kiiruse ületamisega ... Ületamise asemel võib hoopis 10min varem alustada ning effekt on sama.

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Sama hästi ju miks ma peaksin kodus kiirustama, kui saab veel logeleda ja mõnuleda, kui selle kaotatud aja saab liikluses järele teha, kus nagunii muud teha pole põnevat, kui tsipa rutskat keerata. :D :wink:
-ühesõnaga surnud ring.

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Artemide kirjutas:

Sama hästi ju miks ma peaksin kodus kiirustama, kui saab veel logeleda ja mõnuleda, kui selle kaotatud aja saab liikluses järele teha, kus nagunii muud teha pole põnevat, kui tsipa rutskat keerata. :D :wink:
-ühesõnaga surnud ring.

Ega sellise "statemendi" peale ei olegi midagi rohkemat kommenteerida 8) .

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Sest tegelikult on ju nii(vähemalt minul), et kiirust ületades teadvustan ma endale olukorda, ja olen 200% tähelepanelikum ja suurimas valmis olekus ükskõik milleks. st. silmad käivad ühest teeäärest teise nagu kolb silindris ühele teisele poole, jalg ja käsi piduril, ühesõnaga täielik valmisolek kellegi teepeale hüppamiseks, auto ettekeeramiseks, või siis politseiks. Ma saan oma rattaga kiiremini pidama kui politsei jõuab oma käe revolvrile panna.

Ohjah. Tegelikkus on see, et pöörita silmi palju tahad, su reaktsioonikiirus on jätkuvalt samasugune (keskmiselt umbes 0.8-1 sek), nagu ka pidurite rakendamise kiirus. Kuna aga kiirus on suurem, siis pidurdusmaa on ikka pikem. Kui sa isegi oled väga tähelepanelik ja näpp "on päästikul" kogu aeg (tegelikult suudad sa seda mõned minutid), ei tule su reaktsioonikiirus ikka parem kui 0,6 ehk vahe oleks 0,2-0,4 s, mis on sisuliselt mitte midagi, samas kui suurema kiiruse puhul on pidurdusmaa ruutsõltuvuses kiirusest (oli vist nii, targemad parandage).

Mis ma tahan öelda: odavam su närvidele ja õnnetuse vältimise seisukohalt on mõttekam sõita veits aeglasemalt kui pidevalt pingeseisundis kaasliiklejaid jälgida. Pealegi tuleb mats nagunii ootamatust suunast ja sa ei oska regeerida enne kui see käes on :roll:

Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

arutage parem asja. Selliste Artemide-suguste idiootide peale pole vaja AEGA raisata.


andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Lugemata postitus Postitas andrias »

Kui sa isegi oled väga tähelepanelik ja näpp "on päästikul" kogu aeg (tegelikult suudad sa seda mõned minutid)

No kiirust mina vähemalt ei ületa pikemalt kui 1 minut järjest. Ja kolkaküladest läbisõidul on minulgi näpp või paar pidurilingil :roll:

Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”