Uus 2009a V-MAX!!!
Suzumen kirjutas:bezdomn6i kirjutas:Juhiks tähelepanu sellisele pisiasjale, mis Sul ilmselt 2 silma vahele jäi ...
Ei jäänud kahe silma vahele. Need olid ainukesed andmed, millest lähtuda. Papagoides seda võrdlust ei ole võimalik teha ja millestki pead sa ju lähtuma. Lisaks Sinu argumendi vastukaaluks vaid seda, et Sinu teooria peaks paika vaid siis, kui rattad seisavad. Ja seda just tänu G jõududele. Kiirendusrajal tuleks iga kilogramm erinevust korrutada ligilähedaselt kolmega, mis kisub kw/kg suhteerinevuse suuremaks. Kui võrdsed need rattad oleks, saab selgeks vaid neid reaalsetes oludes katsetades. Ainuke, mis mind tõsiselt häiris oli maksimaalse võimsuse nii lühike pöörete diapasoon (500 pööret). Positiivne aga on see, et juba tehasest väljub V-Max libiseva siduri ja ABS-ga. Mis igati tervitatav.
Tegelikult ei üritanud argumenteerida ja specide põhjal kiirendusvõistlust korraldada Antud arvud ning nende põhjal tehtud arvutused ongi parajad papagoid, mis ei pruugi väga määravad olla.
Igatahes jään loomkatseid ootama!
PS. Üldise silmaringi avardamise mõttes võiksid seda kaaluerinevuse kg kolmega korrutamist natuke lähemalt seletada. V-Maxil pole siis ju mingit santsu (+75kg on ta kuivalt või märjalt koos piloodiga ikka raskem ning veel see korda ca3)...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.