R1 versus R6

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas allan777 »

Ei võtnud isiklikult, ma lihtsalt üritan siin natuke Yamu kaitsta :D. Jah, olen samtui kuulnud, et R1 tuunimine on kallis lõbu ja seda ka omal nahal maitsta saanud :P. Ja samuti pean tunnistama, et 2005-2006 R1 on päris raske karakteriga tsikkel võrreldes oma noorema vennaga. Kuid siiski on minu arust hea tunnetuse eelduseks see, et sadulas oleks mugav istuda. Ja kahjuks niipalju kui ma Intsu gixxeri ja kawa otsas olen aelenud, siis minu jaoks on istumine liiga kõrgel, mul ei ole mugav seal. Aga ma tahangi öelda, et see on isiklik traagika, mis näiteks võibolla pikemate vendade puhul ei toimi.


Teema algataja
M2rks

Lugemata postitus Postitas M2rks »

Sepale;)

Arvan küll et tonnine jõuab varem kohale;)

Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

M2rks kirjutas:

Sepale;)

Arvan küll et tonnine jõuab varem kohale;)

Bikeris on kahh HUUMORI teema... postita oma naljad sinna...

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

allan777 kirjutas:

Ja kahjuks niipalju kui ma Intsu gixxeri ja kawa otsas olen aelenud, siis minu jaoks on istumine liiga kõrgel, mul ei ole mugav seal. Aga ma tahangi öelda, et see on isiklik traagika, mis näiteks võibolla pikemate vendade puhul ei toimi.

Intsul oli ju TÕSTETUD kawa.... Ilmselt ka suzu... Mäletan garaazist, et Intsul oli suisa oma tagaamordikõrgendusteooria, et miks see hea on.... Äkki ongi... Väemalt minu kiiruste juures see kõrgendamine pole vajadust leidnud...Mõnedel kiiretel on kahh see tõstetud.. aga neil kahh jalad oluliselt pikemad... ja ilmselt Kuse?miskiiruses oleksimest neist kiiremad... see eelis juba jalgade arvelt...

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Suzumen kirjutas:

Uut tonnist Hondat tahaksin isegi proovida :P

On Sul ikka fantaasiad... :?

Mis ajast honda on tonnist ratast teha suutnud??? Las keskenduvad parem CIVIC-ule nohh ja inverter/genekad on kahh OK.

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kommionu kirjutas:
Suzumen kirjutas:

Uut tonnist Hondat tahaksin isegi proovida :P

On Sul ikka fantaasiad... :?

Mis ajast honda on tonnist ratast teha suutnud??? Las keskenduvad parem CIVIC-ule nohh ja inverter/genekad on kahh OK.

Misasi see Honda CBR 1000 RR siis on?

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Rieju kirjutas:
Kommionu kirjutas:
Suzumen kirjutas:

Uut tonnist Hondat tahaksin isegi proovida :P

On Sul ikka fantaasiad... :?

Mis ajast honda on tonnist ratast teha suutnud??? Las keskenduvad parem CIVIC-ule nohh ja inverter/genekad on kahh OK.

Misasi see Honda CBR 1000 RR siis on?

Saa nüüd irooniast aru...

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Rieju kirjutas:

Misasi see Honda CBR 1000 RR siis on?

Matkaratas... ehk??? :shock: :x

Ise küll ei mäleta, et ükski EM võistlussportlane sellisega liikugda oleks julgend/tahtnud... Matkasellidele ja vandersellidele ehk sobib.... Suht ökonoomne ja vastupidav.... Toredaid reisielamusi....

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

CTR
Postitusi: 107
Liitunud: 28 Juul 2006, 10:46

Lugemata postitus Postitas CTR »

olin sama küsimuse ees kas osta tonnine või kuuesajane, kuna tol hetkel kui ostsin oli turul parem valik tonnist siis sai see muretsetud. Siiani pole kahetsema pidanud. Tuttav ostis veel sama aasta R6 ja korra sai rattaid vahetatud proovimise eesmärgil. 186cm pikkuse juures ma näiteks oma tonnise seljas tunnen mugavamalt kui kuusajase, seal kuidagi kitsam.

Mis puutub teemasse kas tonnine või kuusajane, siis jubaühes teises teemas ma saanud peatäie et milleks tonnine kui rajal ei käi, no milleks inimesed ostavad omale luksautosid kui mosse viib ka punktis a punkti b, BECAUSE THEY CAN!

Jah iga ratsionaalne argument räägib kuuesajase kasuks, mulle aga meeldib tonnine ja kui piisavalt mõistust peas siis võib tonnine olla ka vabalt esimene ratas, pealegi kui tekib soov siis saad hakata ka rinkal käima, nagu kõik siin räägivad et on kohustuslik, sest muidu oled moskva esine wannabe

R1 2004 -> CBR1000RR 2008 -> pseudomootorrattur -> Ducati Scrambler Classic 2015

theres' a child in all of us, mine just likes to go fast

Teema algataja
Maxzy

Lugemata postitus Postitas Maxzy »

eelmine hooaeg sai soetatud R6..mitte esimeseks rattaks,teiseks..nüüd teine hooaeg R6 käsil ja mina küll pole märganud et lahjaks jääks..need jutud et sõidad 2 kuud kuuesajasega ja siis pole sellega midagi teha ning kohe tahad tonnist mina neid jutte küll väga tõsiselt ei võta. olen kuulnud kui koolitajad räägivad pigem sellist juttu, et esimene hooaeg harjud ära rattaga ja alles teine-kolmas hooaeg tunnetad ratast nii hästi et suudad kasutada enamus tema võimalustest!

Kasutaja avatar

matu
Postitusi: 250
Liitunud: 13 Jaan 2007, 13:39
Tsikkel: välismaa motikas

Lugemata postitus Postitas matu »

Mul endal täpselt sama situatsioon ja ütleks, et jutt jumala õige sul. Ma olen ka ullu moodi selliseid jutte kuulnud, et jääb kohe lahjaks, nokk ei tõuse, teised vaatavad kui võrrimeest ja sada häda veel. Eriti kuuleb seda teksti just sellistelt tegelastelt kes pole kunagi rolleri otsagi istunud rääkimata midagigi teadmistest tsiklitest.
Tean ka tegelasi, kes sõidavad ainult tänaval ja aint tonnise jutt käib...mis sellega linnas peale hakata, elusees ei läe 600se eest ära, kindlasti mitte ka maanteel - kiirendusrajast ma siinkohal ei räägi!
Kunagi üks kutt ütles, et no sõidaks vabalt isegi 600sega aga tee mis tahad, EGO ei luba.

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Huviline7 kirjutas:

Kunagi üks kutt ütles, et no sõidaks vabalt isegi 600sega aga tee mis tahad, EGO ei luba.

No eks see ole sama juhtum nagu on vaja paljudel osta länkar või porge gayyenn või H3 vms. LIHTSALT poekäruks/ostukorviks!

See, et 600-ne lahjaks jääb ja paari kuu pärast hakatakse 1000-st tahtma on jah natukene veider jutt. Kuni 200-ni pole tänava mõistes tonnase ja 600-se kiirenduses mitte midagi vahet (juuksekarva jagu ehk) , üle 200kmh aga on.

Ma saan aru, et lahjaks jääb mingi 600-ne ühepütane enduurokas... kui kogematta keegi maantee/kiiruse hull peaks sellise ostma :D

Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

lõppkokkuvõttes - R1- sul lihtsalt teadmine et kui tahan siis teeb seda ja seda.
R6 - sul lihtsalt teadmine et kui tahan siis teeb seda ja seda.

ainuke vahe et vahet ei ole aga r1 on parem aga põhjendada ei oska

endal oli kindel plaani enne R1 te R6 osta kuid viimane hetk enne otsustamist mingi sisemine hääl ( irvik kass )sundis r1 he kasuks

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

Teema algataja
Simso

Lugemata postitus Postitas Simso »

Tee või tina, mina tunnen küll nö. maanteeliikluses meeletut vahet 600 vs. 1000. Ju ma olen siis imelik, või nii laisk et ei viitsi käiku vahetada, tulen kurvist välja, tahaks kiirendada ja misasja, ma pean paar käiku alla lööma, milleks kui saan ka ilma??? Võibolla olen ma ka eriline ja imelik selles osas, et tee või tina, 600 käib ainult kõrgelt normaalselt, enne seda on üks suur puuks (jah uut mudelit pole proovinud, aga vaadates mis kw on välja aetud 600ccm mootorist, siis loogiliselt ei saa sealgi mootori alumises otsas väänet olla). Hea ütlus oli, et kw/hp müüb rattaid, nm (vääne) võidab võistlusi. 297kw(404hp) corvette jäi 2he nädalaga nõrgaks, panen turbod peale, saab 700hp - jääb kunagi ka see kindlasti lahjaks, aga kindlasti mõni 250hp masin ringrajapeal teeb mulle ära.. so what? Sama see et 600ccm teeb 1000ccm ära kuskil.. so what? Mulle meeldib vääne. Jah peaks V2 siis võtma, kuid mind ei huvita vääne mis kestab 3000rpm vaid, terves pöördeulatuses on vaja. Ja ei mäleta kuna viimati enda tonnise baigiga kuskil poosetamas käisin, ta mul ikka sõitmiseks ja eriti maanteel sõitmiseks. Samas mulle meeldib lennuväljal tagarattapeal sõita... ja no vaielge vastu kui tahate, 1000ccm on seda märksa lihtsam teha tänu oma väändele.
Teema läks mööda R1 vs. R6 natukene, aga mingi seos on olemas.
Mina võtaks kindlasti R1, kuna ma olen laisk inimene ja ei võta igast kurvist viimast, vaid naudin sõitu, olgugi et võibolla ajaliselt kaotan mõne sekundi liikudes ühest linnast teise täis tempos... so what, ega me võidu ei sõida tänavaliikluses, vaid et saaks maksimaalse fiilingu.

Kasutaja avatar

Kristjan
Postitusi: 202
Liitunud: 14 Apr 2005, 22:09
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Kristjan »

-

Viimati muutis Kristjan, 25 Juun 2011, 18:39, muudetud 1 kord kokku.
Africa Twin - vaese mehe LC8

Teema algataja
CRD

Lugemata postitus Postitas CRD »

Olles omanud mõlemaid, siis peale R1-te, ei tahaks R6-st kuuldagi...

R6 on väike, maanteel märgatavalt nõrgem ja ebastabiilsem.

Kui mõistus endal peas, siis võib esimene tsikkel vabalt R1 olla! 8)

Kui tahad aga head 600-st, osta GSX-R alates 2004...

Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

Umbes 3 nädalat tagasi parkisn bike vainupeal parklasse autode vahele ja läksin eemale helistama - siis kuulsin äkki röögatust " kutid tulge vaadake , PÄRIS EHTNE R1"

tagasitulles ootasin 16 aastaseid kõvatajaid, kuid võta näpust , umbes 30a ligi mehed olid siklit uudistamas ja mõmisesid rahulolevalt kui mootori käivitasin ja kiivrit asusin pähe settima.

nii et veel üks põhjus miks osta r1

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3833
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 89 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

tänapäeval on 1000 ja 600 kaaluvahe 9kg :lol:


triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas triplekix »

417 kirjutas:

Umbes 3 nädalat tagasi parkisn bike vainupeal parklasse autode vahele ja läksin eemale helistama - siis kuulsin äkki röögatust " kutid tulge vaadake , PÄRIS EHTNE R1"

tagasitulles ootasin 16 aastaseid kõvatajaid, kuid võta näpust , umbes 30a ligi mehed olid siklit uudistamas ja mõmisesid rahulolevalt kui mootori käivitasin ja kiivrit asusin pähe settima.

nii et veel üks põhjus miks osta r1

Kui seda põhjust poleks, siis R1 ei müüks nii hästi kah:)

me@ex R1 omanik

Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

417 kirjutas:

...umbes 30a ligi mehed olid siklit uudistamas ja mõmisesid rahulolevalt kui mootori käivitasin ja kiivrit asusin pähe settima.

nii et veel üks põhjus miks osta r1

Nojah, eks see ole jälle kapiteema, orientatsioon jms. Kellele mehed, kellele naised.... :roll:

Isiklikult peletab selline asi küll eemale, kui 30a MEHED ilatsema ja mõmisema tulevad. Mine tea, ma nõrguke kah, kasutavad veel ära... :evil:

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)

Teema algataja
CRD

Lugemata postitus Postitas CRD »

Ega R1 iga mehe tsikkel pole jah! :D


Teema algataja
mart211

Lugemata postitus Postitas mart211 »

CRD kirjutas:

Kui tahad aga head 600-st, osta GSX-R alates 2004...

Mismõttes alates 2004 :D Ikka 2003 on hea kaup :D Või olen rämedalt eksinud.

Kasutaja avatar

Kristjan
Postitusi: 202
Liitunud: 14 Apr 2005, 22:09
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Kristjan »

Villem kirjutas:

Isiklikult peletab selline asi küll eemale, kui 30a MEHED ilatsema ja mõmisema tulevad. Mine tea, ma nõrguke kah, kasutavad veel ära... :evil:

Arvad päriselt ka, et meestel ila tilkus kui nad motikat vaatasid?
Mis seal imelikku on kui tullakse uurima, vaatama või küsima? Et kui 30 oled siis ei tohi enam R1 omale tahta?

K.

Africa Twin - vaese mehe LC8
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

Kristjan kirjutas:
Villem kirjutas:

Isiklikult peletab selline asi küll eemale, kui 30a MEHED ilatsema ja mõmisema tulevad. Mine tea, ma nõrguke kah, kasutavad veel ära... :evil:

Arvad päriselt ka, et meestel ila tilkus kui nad motikat vaatasid?
Mis seal imelikku on kui tullakse uurima, vaatama või küsima? Et kui 30 oled siis ei tohi enam R1 omale tahta?

K.

kusjuures ise ma hindan KTM Duket kõrgemalt kui R1 te kuid miskipärast Duke ei kutsu vaatama ja näpuga katsuma.

Kui KTM ile uue mootori peale saan siis arvan et R1 jääb vähemalt kaheks kolmeks nädalaks tolmu koguma

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”