Uus 2009a V-MAX!!!
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 123
- Liitunud: 12 Mai 2008, 22:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Uus 2009a V-MAX!!!
Lõpuks on siis tulevane V-Max ka ametlikult välja pandud
Väga korralik asi, kellele vana juba meeldis, seda ei jäta ka uus kindlasti külmaks
Sellel lehel saab näha ka kõiki tehnilisi andmeid, uuendusi ja pilte!
Mõned huvitavad näitajad: võimsus 200hj, tagumine tehv 200mm, vääne 167Nm, jne!
Lisainfo: http://www.new-vmax.com/landing.jsp
Kommenteerige, et kuidas meeldib
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Ain, V-Max-ile on üritatud läbi aegade nö. "V-Max killereid" kõrvale luua. Paraku pole veel ühelgi tootjal see siiani õnnestunud. B-King-ist pole ka nii tugevale kultusrattale konkurenti. Olles ise mõned aastad V-Maxi-ga sõitnud ja seda ehitanud, võin öelda, et selles rattas on midagi, mida teistes pole. Eelmine mudel oli aga sisuliselt ju aastast 85, mis pisikeste muudatusetega jooksis pea siiani välja. Juhitavus ja pidurid olid sisuliselt olematud, küll aga mootoris oli jaksu võistelda ka tänapäevaste mudelitega. Uskumatult toore jõuga ja õnnestunud mootor, millele keerati easy-lt lisahobuseid juurde. Väljanägemine- super, minu meelest täiesti ajatu pill ! Igal juhul ootan huviga, millal uut saab proovida
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Suzumen kirjutas:Motomarket kirjutas:Ain, V-Max-ile on üritatud läbi aegade nö. "V-Max killereid" kõrvale luua. Paraku pole veel ühelgi tootjal see siiani õnnestunud. B-King-ist pole ka nii tugevale kultusrattale konkurenti.
Vaieldamatult on V-Maxi puhul tegemist ühe kultusega tsiklimaailmas. Kuid selliseid kultusi on kümneid kui mitte sadu. On kindel grupp inimesi, kes hindaksid seda ratast olenemata sellest, millised on tema tehnilised või sõiduomadused. Piisaks vaid nimest... V-Max. Mina lähtusin oma tagasihoidlikus arvustuses puhtalt praktilisusest ja tehnilistest näitajatest. Ei tahaks, et meie vaidlus sarnaneks usuhullude vaidlusega, kes vaidlevad kumb religioon on parem. Kristlik või budistlik.
Absoluutselt õige. Aga sõltumata usust, ei ole ei V-Max ega ka B-King absoluutselt praktilised rattad- ei tehniliste näitajate poolest paberil ega ka reaalelus, võta millise nurga alt tahad...
Rääkidest veel- V-Max on sündis aastal 1985 1/4 miili jaoks, sõiduomadused olid tol hetkel täiesti teisejärgulised. Maksis toores jõud. Vaatame, mis on vahepeal toimunud, kui 2009 mudelit proovida saame. Tehnilised näitajad nii raami, amortide kui ka pidurite poole pealt lubavad väheke ka sõiduomadusi lisaks hobujõududele
PS. Selliseid kultusrattaid, mis on loodud 1/4 miilile otse stockist, ei ole kümneid ega sadu.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Suzumen kirjutas:Tänapäeval poleks avatud klassis, kus kõik lubatud (kubatuuri järgi läheks ta just sinna klassi) selle V-Maxiga kiirendusrajal eriti palju peale hakata.
Tõsi või ? Eelmise generatsiooni V-Max on tabelis ajaga 7,749. Täiesti tavaline, otse kastist võetud stock eelmine V-Max sõidab õige mehe käes aegu, mis algavad 10-ga. Usun, et kui sellele uuele generatsioonile istutada peale turbo ja aidata teda veel nitroga, on ta vägagi konkurentsis
http://www.ufocycles.com/Ingo/qm.htm
PS. Ja mis paneb eriti imestama- see ratas on naked ja paugutab selliseid aegu...
[quote="Suzumen"]Tehniliste näitajate poolest esmapilgul tundub aukartustäratav. Kuid siiski ainult esmapilgul. Kaaluvahe B-Kingiga 75kg (see siis tühikaalus). Seda streetbaigi jaoks pole just vähe. Võimsuselt suhteliselt võrdsed. V.Maxi 147kw B-Kingi 142kw vastu. Kuid kui nüüd arvutada see suurus kaalu ja võimsuse suhtarvu, siis V-Maxil tuleb see kõigest 0,47kw 1 kg kohta. Kui B-Kingil on see 0,6kw 1kg kohta, mis peaks tagama 20% jõulisema edasimineku. /quote]
Juhiks tähelepanu sellisele pisiasjale, mis Sul ilmselt 2 silma vahele jäi - ei ole kummagi ratta tehniliste parameetritega kursis, aga üldjuhul antakse tehnilistes andmetes ratta kuivmass (ducati armastab koguni ilma akuta kuivmassi näidata) ja võimsust väntvõllilt, ning tundub, et Sa oled sellistest andmetest lähtunud. Praktikas võiks arvestada sõiduvõimelise ratta massi + ratturiga ning tagarattast mõõetud võimsusega. Suhtelisetl peaks olema vahe väiksem isegi arvestades V-Maxi kepivedu ja joonele pannes oleks see võrdsete võitlus.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Suzumen kirjutas:bezdomn6i kirjutas:Juhiks tähelepanu sellisele pisiasjale, mis Sul ilmselt 2 silma vahele jäi ...
Ei jäänud kahe silma vahele. Need olid ainukesed andmed, millest lähtuda. Papagoides seda võrdlust ei ole võimalik teha ja millestki pead sa ju lähtuma. Lisaks Sinu argumendi vastukaaluks vaid seda, et Sinu teooria peaks paika vaid siis, kui rattad seisavad. Ja seda just tänu G jõududele. Kiirendusrajal tuleks iga kilogramm erinevust korrutada ligilähedaselt kolmega, mis kisub kw/kg suhteerinevuse suuremaks. Kui võrdsed need rattad oleks, saab selgeks vaid neid reaalsetes oludes katsetades. Ainuke, mis mind tõsiselt häiris oli maksimaalse võimsuse nii lühike pöörete diapasoon (500 pööret)
Tagasi tulles B-Kingi ja V-Max-i võrdluse juurde, siis kiirendusrajal on just pöördemoment see, mis teeb tegusi. Uuel V-Maxil väidavad olevat 167 Nm @ 6500 rpm, B-Kingil justkui 140 Nm @ 7200 rpm. Nende näitude põhjal võib B-Kingile üsna kindlalt joonel bye-bye öelda...
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Suzumen kirjutas:Motomarket kirjutas:Tagasi tulles B-Kingi ja V-Max-i võrdluse juurde, siis kiirendusrajal on just pöördemoment see, mis teeb tegusi. Uuel V-Maxil väidavad olevat 167 Nm @ 6500 rpm, B-Kingil justkui 140 Nm @ 7200 rpm. Nende näitude põhjal võib B-Kingile üsna kindlalt joonel bye-bye öelda...
Oh Sind tulihingelist kiirendajat
![]()
Kuid jälle peame vaatama asja väheke laiemalt kui ainult Nm summa. Ehk siis Nm/kg suhe. V-Maxil on see 0.54 B-Kingi 0,61 vastu (minu andmetel B-Kingi on 147Nm. Kuid see 7Nm pole just eriti oluline). V-Maxil saavutab max väände 6500 pöörde juures. Piiraja hakkab 9500 juures. Ehk maksimaalne väände diapasoon oleks 3000 pööret. B-Kingil algab 7200 juures ja kuni 12500. Maksimaalse väändega diapasoon jääks 5300 pööret. Ehk siis B-Kingiga annaks tunduvalt pikemalt sõita maksimaalse väändega ilma käike vahetamata. Lisaks ei jää alla B-Kingi väände suhtarv V-Maxi väände suhtarvule, vaid ületab seda. Lisaks kui palju läheb aega käiguvahetusteks rajal jne tead sa juba ise
Eks ta ole- liiga palju teooriat Et asi lihtsam oleks, too järgmiseks aastaks joonele B-King, mina toon uue V-Max-i
Ja jätame mõlemad tehaseseadesse, vähemalt esialgu...
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Saab 9-5 Aero oma 191kW'ga (R4 turbomootor) kiirendab 100km/h-160km/h palju kiiremini, kui Porsche 911 Turbo oma 310kW'ga (H6 turbomootor).
Kui me nüüd teeme selle sõitmise natuke tehnilisemaks, kui sirgjooneline kiirendamine, siis Saabil ei oleks mingitki võimalust Porgele järgi jõuda.
Miks?Sest nad on kaks täiesti erinevat autot.
Samamoodi, nagu seda on V-Max ja B-King (mudelinimed on ainult sarnase väljanägemisega).
Honda Magna on see V-Maxi klassis ratas.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Suzumen kirjutas:Motomarket kirjutas:Eks ta ole- liiga palju teooriat
Et asi lihtsam oleks, too järgmiseks aastaks joonele B-King, mina toon uue V-Max-i
Ja jätame mõlemad tehaseseadesse, vähemalt esialgu...
Mind esindaks siis Rivo Jundas, kes mõõdab juba kilomeetreid B-Kingi sadulas. Kui sobib on käed löödud. Kaotaja teeb õlled välja koos sakuskaga
Sobib
Enne tuleb aga uus Max kätte saada. Loodan, et sellega ei teki järgmisel aastal probleemi... Kuulsid Ott
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 123
- Liitunud: 12 Mai 2008, 22:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kuulsin, kuulsin, jälgin siin vaikselt suure huviga, et mis mehed uuest V-Maxist arvavad, no tundub, et külmaks ei jäta kedagi kuidas saakski
Annan kindlasti kohe hinna ka teada, kui selline info lõpuks Yamaha Keskuseni peaks jõudma ja kuna tegu on uue mudeliga, siis soovitaks kõigil huvilistel, kellel kindel soov seda ratast omale soetada, teha kindlasti ettetellimus.
Ma ei usu, et neid rattaid esimesel aastal nüüd väga palju saab.
Kunagi annan koos hinnaga ka ettetellimuse aja teada, arvan, et kõik see juhtub veel sellel aaastal!
Tekst kodulehelt http://www.new-vmax.com/news/newsevents.jsp
There are a limited number of bikes available in Europe and from the 1st of July you will be able to reserve your bike online, and select your local dealer for delivery.
Suzumen kirjutas:bezdomn6i kirjutas:Juhiks tähelepanu sellisele pisiasjale, mis Sul ilmselt 2 silma vahele jäi ...
Ei jäänud kahe silma vahele. Need olid ainukesed andmed, millest lähtuda. Papagoides seda võrdlust ei ole võimalik teha ja millestki pead sa ju lähtuma. Lisaks Sinu argumendi vastukaaluks vaid seda, et Sinu teooria peaks paika vaid siis, kui rattad seisavad. Ja seda just tänu G jõududele. Kiirendusrajal tuleks iga kilogramm erinevust korrutada ligilähedaselt kolmega, mis kisub kw/kg suhteerinevuse suuremaks. Kui võrdsed need rattad oleks, saab selgeks vaid neid reaalsetes oludes katsetades. Ainuke, mis mind tõsiselt häiris oli maksimaalse võimsuse nii lühike pöörete diapasoon (500 pööret). Positiivne aga on see, et juba tehasest väljub V-Max libiseva siduri ja ABS-ga. Mis igati tervitatav.
Tegelikult ei üritanud argumenteerida ja specide põhjal kiirendusvõistlust korraldada Antud arvud ning nende põhjal tehtud arvutused ongi parajad papagoid, mis ei pruugi väga määravad olla.
Igatahes jään loomkatseid ootama!
PS. Üldise silmaringi avardamise mõttes võiksid seda kaaluerinevuse kg kolmega korrutamist natuke lähemalt seletada. V-Maxil pole siis ju mingit santsu (+75kg on ta kuivalt või märjalt koos piloodiga ikka raskem ning veel see korda ca3)...
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Vidget kirjutas:Hans kirjutas:Kas miskit hinnast ka teada on juba
Teaks kõhu kõrvalt kokku hakata hoidma
Hans
Arvatavasti sinna 200K(+-20K) kanti hind tuleb.
Vidget kirjutas:No kui jänkidel on juba nii kallis hind, siis ei taha mõeldagi, mis ta meil maksma hakkab.
Mul vanaema ütles kunagi, et räägi jutt, mis on jutt ja situ s**t, mis on s**t, aga ära pasanda.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Siin http://www.starmotorcycles.com/star/Pri ... _VMAX.aspx siuke tekst:
Priority Delivery : The 2009 VMAX will be available beginning
in November, 2008 through Spring 2009.
Tea kas sellega on samamoodi, nagu näiteks I-phonega, mis pool aastat hiljem Euroopasse jõudis
Siin promovideo ja muud infi:
http://www.starmotorcycles.com/star/msite/micro_v1.aspx
Hans
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Pihelgas kirjutas:Mul vanaema ütles kunagi, et räägi jutt, mis on jutt ja situ s, mis on s, aga ära pasanda.
Võrdle sealseid hindu meil müüdavatega. Üldine seaduspärasus on selline, et dollari kursi võid kohe veega pasale peale tõmmata ja võtta ette euro kurss, mis annab palju tõepärasema tulemuse. Lihtne matemaatika 17 990$15,7=282 443eek.
Võtame võrdluseks sealt lehelt näiteks
R1: 11699$15,7=183674,3 (Yamahakeskuse hind: 194 900eek)
XV1900A Stratoliner: 15480$15,7=243036 (Yamahakeskuse hind: 233 900eek)
Roadliner Midnight(XV1900A Midnight Star):13880$15,7=217916 (Yamahakeskuse hind: 214 000eek)
Let the good times roll.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.