Africa Twin RD07 Kristjan
Moderaator: Moded
Africa Twin RD07 Kristjan
Tervist!
Siin foorumis selline alateema nagu "kasutajate rattad" kahjuks puudub aga tahtsin ikkagi oma tsikli kohta teema teha. Siia kirjutan aja jooksul kõik tehtavad ja tehtud tööd ja panen pilte kah tegemistest.
Alustuseks pildid praegusest olukorrast:
Laadimisaja kokkuhoiu mõttes vaadake teisi siit:
http://www.helicam.ee/tsikkel/at/IMG_9139.jpg
http://www.helicam.ee/tsikkel/at/IMG_9140.jpg
http://www.helicam.ee/tsikkel/at/IMG_9143.jpg
http://www.helicam.ee/tsikkel/at/IMG_9144.jpg
http://www.helicam.ee/tsikkel/at/IMG_9145.jpg
http://www.helicam.ee/tsikkel/at/IMG_9146.jpg
http://www.helicam.ee/tsikkel/at/IMG_9147.jpg
Ratta versioon siis XRV750 RD07 aastast 1994
Õiget läbisõitu ei oska ütelda, kuna originaal spido on asendatud Touratechi spidoga (seal juba 40k ees). Passis on ta võimsusepiirganguga, seda kas piirang ka reaalselt peal on, pole ma veel uurinud.
Ostsin ta 2007 septembri alguses. Plaan oli osta juba 2007 I kvartalis aga ei sujunud teatud asjad tol hetkel.
Hele ja kirju värv mulle ei meeldi. Täna lasingi valmis segada mati musta värvi ja nädalavahetusel lähevad gondlid töösse. Tuleb tume ja soliidne matkatsikkel. Ahjaa, ostupõhjuseks oligi see, et kaheinimese tsikkel peab ikka suur ja mugav olema ja kohvrid võiks ka külge mahtuda.
Tehniliselt on tsikkel korras ja kontrollitud, käivitusprobleeme ei esine ja kõik töötab ilusti.
Muideks ostes oli passis ratta nimeks XLV750 , läksin siis ARKi ümber regama ja juhtisin ARKi personali tähelepanu antud tõigale. Tõepoolest, isegi arvuti andis kohe errori ja viitas, et selle VIN koodiga ratta mark on ikka XRV750.
Järgmised pildid siis juba mustast rattast.
Terv,
K.
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Mul vennal ka TA. Ikka juba suur on see. Ma olen 1.83 pikk ja jalad ulatuvad vaevalt maha. Ja raske on ka. Pikka maad sõita peaks aga väga hea olema. Igatahes väärt relv see sul.
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Junzu kirjutas:Mul vennal ka TA. Ikka juba suur on see. Ma olen 1.83 pikk ja jalad ulatuvad vaevalt maha. Ja raske on ka. Pikka maad sõita peaks aga väga hea olema. Igatahes väärt relv see sul.
Nüüd on küll kuskil mingi vimka sees. AT pole kohe kindlasti "kõrge" ratas, ka 1m 70 pikkused saavad hakkama ja varbad ulatuvad maha.
Aga Kristjanile soovin edu ja pikki kilomeetreid nõnda muretu ratta o
Re: Africa Twin RD07 Kristjan
Kristjan kirjutas:Hele ja kirju värv mulle ei meeldi. Täna lasingi valmis segada mati musta värvi ja nädalavahetusel lähevad gondlid töösse. Tuleb tume ja soliidne matkatsikkel.
Eks igaühele oma.. aga seda plaani ma küll heaks ei kiida, originaalvärv pigem lisab tsiklile väärtust (minu silmis vähemalt), kui mis iganes soliidne või muu variant. Mina mõtlen tihtipeale suvavärvides ratast nähes, et järelikult oli nii raibe või crashitud, et polnud mõtet originaalvärve taastada.
Ja kuidagi moraalselt vanad ja väsinud näevad nad minuarust välja ka.
Kui sa hangiksid teise kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] ja jätaksid alles võimaluse taastada originaalvälimuse, siis oleks teine teema!
Ok, rohkem ma ei hala, I´ve made my point.
Tehtud:
Nüüd vaja veel kirjad peale osta ja siis on tiptop. Originaalvärv oli suht porno, vana tsikkel kriimud peal jne. Ja pooled punased triibud olid ka sinna ise lisatud seega mingist originaalkonditsioonist ja selle säilitamisest ei saanudki juttu olla.
Gondlid värvisin ise.
Kukkumisraami viin mõnel tööpäeval pulbervärvimisse, seda ise ei taha teha. Midagi tuleb veel ette võtta valgete käekaitsmetega ja selle lenksu peal oleva valge rulliga.
Aga üldiselt tulemus on tiptop ja täpselt sellist tahtsingi.
K.
-
- Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Igati mehine tsikkel.Endalgi oleks huvi , et kuskohas värvi lasid segada?Tallinnas vist Kemiras segatakse ka värve (parandage kui eksin)?

viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Kristjan kirjutas:Ja siis tahaks korraga 2 lähituld ka põlema saada, üksik põlev tuli on kole.
Aga see vaid juhtmete ühendamise vaev. AT-l on mõlemas pesas H4 pirn ja rehase seades on ühes pesas ühendatud lähituli ja teises kaugtuli. Kui nüüd mõlema pesa vastavad klemmid paraleeli viia, tekibki olukord, kus mõlemad "silmad" töötavad. Minu isendil on nõnda tehtud, juba kellegi eelmise omaniku poolt.
CB500 kirjutas:...originaalvärv pigem lisab tsiklile väärtust (minu silmis vähemalt)...
Just nimelt sellel põhjusel sõidan ma juba mitu hooaega mõlkis paagiga:-( Paak muide oli juba ostes mõlkis. Eks kunagi peab selle mõlgi ikka sirgeks ajama ja siis loomulikult ka uue värvi selga laskma. On igasuguseid mõtteid ja värviskeeme peast läbi käinud, praegu olen küll seda meelt, et võimalikult originaalilähedane asi hoida. Aga see vaid minu arvamus. Kristjanile igatahes jõudu, väga hea tsikli oled omale soetanud
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Raigo kirjutas:hannes, imo peaks su twinil tehasest juba "dual headlights" olema.
Paljudel euronormiversioonidel on algselt ühel silmal lähi- ja teisel kaugtuli ühendamata jäetud. Põhjus on erinevate riikide erinevates lubatud valgusjõu tugevustes mootorratastele. Kui ma õieti mäletan, siis alles hiljuti oli ka Eestis see pool autole lubatud valgusjõust, momendi seisu ei tea.
Värvi ostsin Carneto Autovärvikeskusest.
Tallinnas aadressil Kadaka tee 72A, kaardil rohelise noolega näidatud pisikeses hoones.
Tartu kontaktid saab siit:
http://www.carneto.com/index.php?id=4
Ostsin 0.5L ja see maksis 400 krooni.
Värv segatakse komponentidest kokku ja antakse kahe topsiga kaasa - ühes siis värv ja teises kinniti. Ja ei vaadata seal üldse imelikult, kui nii väikseid koguseid osta... sellepärast ei pea muret tundma.
Värvimisest endast siis niipalju, et kõigepealt kui olin gondlid eemaldanud, lasin kõik survepesuga puhtaks. Siis pesin veel nuustiku ja seebiga kõik seestpoolt ka üle. Seejärel hakkasin kleepekaid eemaldama (kõige ebameeldivam töö), originaalkleepsud on elukõvasti kinni ja tulevad naks naks millimeetri kaupa lahti. Võtsin siis kuumaõhu puhuri ja sain kleepekad lahti aga liim jäi ikka gondlite külge, aga atsetoon ja muu säärane on abiks. Siis poldi avad (roostesed kohad näiteks) ja tagumised gondlid õlist ja muust pasast puhtaks.Seejärel matistasin kõik gondlid 800se liivapaberi ja veega (hoolikalt).
Krunti ma ei kasutanud kuna arvasin, et ma ju värvin värvi peale ja siis ei ole krunti vaja, keegi võiks rääkida kas oli see hea mõte või mitte...
Värvi on ainult üks kiht. Seestpoolt värvisin ainult need gondlid, mida mõlemalt poolt näha on, näiteks esimene tulede gondel ja kõige tagumine gondel, kuhu tagatuli ja number kinnituvad.
piloot kirjutas:Tegid Twinist Dominatori...???
Mismõttes? Värvimõttes või?
hannes kirjutas:Aga see vaid juhtmete ühendamise vaev. AT-l on mõlemas pesas H4 pirn ja rehase seades on ühes pesas ühendatud lähituli ja teises kaugtuli. Kui nüüd mõlema pesa vastavad klemmid paraleeli viia, tekibki olukord, kus mõlemad "silmad" töötavad. Minu isendil on nõnda tehtud, juba kellegi eelmise omaniku poolt.
Selge pilt, siis tuleb lihtsalt ära teha.
Terv,
K.
Eelmine aasta sõitsin DR800ga (jällegi must nagu Euroopa tulevik ):
Kui kedagi peaks mu arvamus kottima siis ütleks niipalju, et tsiklid on suht võrdsed aga teatud asjade pärast on AT ikkagi parem valik. Näiteks esimese käiguga tühikäigul vaikselt löristades ja loodust nautides käib AT ilusti aga DR hakkab jõnksutama (1 silinder). Selliseid pisiasju on veel aga kui ka DR`i keegi kruusateedel matkamiseks osta soovib siis julgen soovitada küll.
K.
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
oldmoped kirjutas:Raigo kirjutas:hannes, imo peaks su twinil tehasest juba "dual headlights" olema.
Paljudel euronormiversioonidel on algselt ühel silmal lähi- ja teisel kaugtuli ühendamata jäetud. Põhjus on erinevate riikide erinevates lubatud valgusjõu tugevustes mootorratastele. Kui ma õieti mäletan, siis alles hiljuti oli ka Eestis see pool autole lubatud valgusjõust, momendi seisu ei tea.
Usun sind. Aga kui ma ei eksi, siis minu eks ratas ja hannese twin on mõlemad 96 aasta omad ja mõlemad ka saksast. (VIN koodi järgi)
AT möödasõidu kiirendus on ka parem kui DR-il.
Küll aga on DR väga ökonoomne.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Kristjan kirjutas:piloot kirjutas:Tegid Twinist Dominatori...???
Mismõttes? Värvimõttes või?
Kodanik Käbil oli kunagi mattmust domikas ja seda pilti vaadates, esimene asi, mis mul meelde tuli..., lase siilid ka peale teha...
Ilu on muidugi vaataja silmades aga mulle isiklikult meeldib tehase värvides rohkem aga see värvilahendus nagu oli Raigo AT ja ka Hannese omal sama, see sobib Twinile nagu rusikas silmaauku.
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 2 korda
Kristjan
Krunti ma ei kasutanud kuna arvasin, et ma ju värvin värvi peale ja siis ei ole krunti vaja, keegi võiks rääkida kas oli see hea mõte või mitte...
Kruntvärvi mõte on ühtlustada aluspindade erinevat poorsust ja kattevärvi jaoks parema nakkuvusega aluspinna moodustamine. Kui vana värvi all on pahteldatud kohti, siis eriti suur oht, et hakkab n.ö. keema. Seda tavaliselt küll kohe näha, kuid ühel oma autol lõi mullid üles alles kolmandal päeval päikese käes seistes !?
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Tean'd mis see minu asi peaks olema, oma tsikkel, teed mis ise tahad. Aga värvid on minumeelest AT olemuse üks osa. Ise kaifin täiega seda kõike alates mootoripodinast lõpetades värviga.
Kunagi värviti "ilu" pärast Sigulle ja Taunuseid mustaks - mind ennast häiriks selline paralleel väga Keegi väga diplomaatiliselt vihjas ka juba
Sry mu puritaanlike vaadete pärast.
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Kristjan kirjutas:Eelmine aasta sõitsin DR800ga (jällegi must nagu Euroopa tulevik
):
Kui kedagi peaks mu arvamus kottima siis ütleks niipalju, et tsiklid on suht võrdsed aga teatud asjade pärast on AT ikkagi parem valik. Näiteks esimese käiguga tühikäigul vaikselt löristades ja loodust nautides käib AT ilusti aga DR hakkab jõnksutama (1 silinder). Selliseid pisiasju on veel aga kui ka DR`i keegi kruusateedel matkamiseks osta soovib siis julgen soovitada küll.
K.
ühesilindriline on ikka hoopis teine maailm. tahumatum ja toorem. madalalt on vääne ka midagi muud. minule dr800 sõitnule tuli AT peale istudes ebameeldivaks üllatuseks, et põlved ei mahtunud paagikumerusse. sellevõrra pidin oma "normaalasendist" tahapoole kolima. tegu oli 90 aasta pilliga. võibolla rd07 on see viga lahendatud. ... jalad on mul pigem tavalised kui pikad
Sellised kleepsud:
Enne:
Pärast:
Koos raamidega:
Koos Transalpiga:
Kõrgelt:
Nüüd vaja veel kohvriringi koos raamidega. Eeldatavalt mustad ja Givi omad. Kui kellelgi on pakkuda siis ES. Ning samuti vahetaks ära valged käekaitsmed mustade vastu, kui keegi on huvitatud siis jällegi ES.
-
- Postitusi: 203
- Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
- Tsikkel: Aprilia Tuono
- Asukoht: Jõgeva/Tallinn
Väga kena.
Räägi veidi enda masina kiirendusest.
Möödasõidu kiirendust mõtlen. Kuskil 100-st kuni 140-ni.
Ja kuidas siiani ise rahul oled üldiselt?
http://www.pohjatuultepojad.net
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.