Bike'i suuremaks muutmine.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:13
- Tsikkel: Aprilia Tuono Arancio
- Asukoht: Tallinn
Pihelgas kirjutas:suur_renx kirjutas:ma ka ca 2 m ning sõidan Tuonoga. Loodan, et väga tsirkust ei tee linnarahvale.
krt nii suurtel meestel ei tohiks ometi komplekse olla..
sõitke millega endale meeldib, mitte kuidas linnarahvale meeldib.
ja sina hardo lõpeta see nutt ja hala ning tee proovisõite erinevate ratastega.
jutt jumala õige...eks ma seepärast Tuonoga sõidangi, et endale meeldib. Sõiduasend mugav, jõudu on ning välja näeb ka super. Selle taga on muidugi suur kodutöö - Helsingi motomessil kõikide rataste peal redutamine, Elumoto, proovisõidud jne. Eks suurtel poistel on valik väiksem, et oleks enamvähem sõiduasend ning väga jalge vahele ratas ära ei kaoks.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
AndrusB kirjutas:Tere
minna võib veel customiseerija juurde,
seda loomulikult peale poes käimist.Lugupidamisega
Andrus
Tõlge siis: kõigest saab teha kõike, niiet tee load, osta mis meeldib ja eestis on küllaga asjalikke mehi, kes tsikli sulle mugavaks teevad. Kui küsimus on aga "passipildis" et kuidas sa koos tsikliga välja näed, siis pead oma egoga midagi ette võtma või Peep Pre-d külastama.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
lase reite juurest ja siis altpoolt põlvi a 8cm vahelt ära võtta, saad enam vähem õigesse mõõtu. ega seal midagi rasket pole, telekas näitas kuidas arstid puusaliigest vahetavad, vaja on meislit, haamrit, rauasaagi ja tuttavat treialit, kes uue liigese treib, aga üldiselt teeb koduste vahenditega ära, ma arvan, et umbes 2 tunniga.
-
- Postitusi: 184
- Liitunud: 26 Juul 2005, 19:30
- Tsikkel: VN 1500 / tl1000R
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mis sääl ikka, disainid sikkli pepu ümber ja pool muret juba murtud. Just pool tundi tagasi nägin linnapääl suuremat sorti kavalpead, kellele Virago pisikeseks osutus. Mees ei lasknud end sellest mitte häirida ja istus lihtsalt kaassõitja koha peal. Eks ta natuke kummaline paistis, a näed, ajas asja ära
-
- Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
tige päkapikk kirjutas:Mis sääl ikka, disainid sikkli pepu ümber ja pool muret juba murtud. Just pool tundi tagasi nägin linnapääl suuremat sorti kavalpead, kellele Virago pisikeseks osutus. Mees ei lasknud end sellest mitte häirida ja istus lihtsalt kaassõitja koha peal. Eks ta natuke kummaline paistis, a näed, ajas asja ära
kui on huvi on alati ka variant!
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Olen 2m pikk ja kunagi sai plaani peetud bike soetada. Istusin mitmed aparaadid läbi ja kõige mugavam tundus zx-9r, oli selline vanem mudel aastast 1995, mahutasin oma pikad koivad ilusti gondlite varju ära. Vastupidiselt busale, mis tundus visuaalselt suurem, aga põlved ei mahtunud paagi õnarustesse. Sai proovitud ka R-1 ja R-6, ei leidnud head asendit.
Ära jää ühte mõttesse liialt kinni, erinevaid marke ja mudeleid küll, istu, sõida ja proovi!
ps. lõpuks leidsin endale vahva enduro hoopis:)
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
eriktoom kirjutas:No kui ta teebki praegu kuni 25kW load ära,ega ta siis R6-ga sõita ei saa,või pannakse tõesti ca 93kW võimsuse pealt passi 25kW?
Seda ma usun et 25kW pealt 11kW peale,kuna endal tõesti nii on,aga kas nii suure vahega ära tehtakse?
Ka busale paigaldatakse 25kw piirajaid. Aga seda seni, kuni jõustub uus seadus, mille kohaselt ei tohi üle poole (oli vist...?) võimsusest piirata.
Villem aka Villu aka Madis

noh 600-ne piiratakse ilusti ära, gaas käib kogu ulatusest ainult veerandi, pöörded üle 6000 ei lähe ja sisselaskesse seibid vahele mis muudavad augu suuruse 1/5 :D:D
Ma kujutan ette, et isegi tuunitud roller paneb selllisele pillile pika puuga
Mul cbr600fs oli piiratud ja tean seda tunnet... 2 päeva pärast lendasid need seibid ja gaasi piiraja riiulisse.
Aga üldiselt hardo1990.... pakun, et ära raiska siin inimeste kallist aega, sa oled 17, sul pole lube, sul pole varasemat kogemust.. pmst mitte kellagi, sa ei tea millist ratast sa ise kah tahad vaid tohmid lampi.
Niisama kõvatada pole mõtet - kui raha olemas, load käes ja kuu aja jooksul võiks midagi ära osta siis tule siia tagasi nõu küsima.
praegu niisama jutu ajamiseks suundu biker.ee JUTUKASSE!
SEDA ENAM, et kui sul lõpuks see raha ja load käes on.... on juba eelpool mainitud aparaatidest 2009 versioonid väljas ning jutud hoopis teised.
-
Teema algataja
madone kirjutas:noh 600-ne piiratakse ilusti ära, gaas käib kogu ulatusest ainult veerandi, pöörded üle 6000 ei lähe ja sisselaskesse seibid vahele mis muudavad augu suuruse 1/5
:D:D
Ma kujutan ette, et isegi tuunitud roller paneb selllisele pillile pika puuga
Mul endal RS-il ainult passis 11kW,mujal niimodi piiratud pole. Piirajasse läheb ilusti.
Aga piiratakse R6 siis nii väga ära? Sel juhul pole see mõte eriti hea kui juba rollergi mööda läheb
-
Teema algataja
-
Teema algataja
aga mida sa jebised siin siis praegu?
tule 4 aasta pärast tagasi. senikaua vaata väiksemaid rattaid läbi suure luubi. aga ole ettevaatlik, et sa valgus ei koonda sellega ühte punkti - võib sulama/põlema minna. füüsika noh, põhikooli oma.
suur inimene (kasvu poolest kindlasti vähemalt) aga jutt ja aru nagu idioodil.