Suzuki Intruder 1800
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 206
- Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
- Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
- Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
T.T. kirjutas:Tere Intruderiga ringi vurajad! Küsin, et kuidas Teie Intruder kruusateel käitub? Pean silmas just esi amorti. Need harvad korrad kui ma asfaldilt kõrvale keerasin ja teeolud suht auklikuks mutusid siis isegi väga väikestel kiirustel tagus amort põhja
Käisin Veldis esma hoolduses ja vanad võrdlesid teise Intruderiga ning väitsid amordid identsed olevat
vaata siit, äkki saad mingi seletuse nähtusele
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 22 Sept 2007, 19:29
- Tsikkel: MV Augusta F4RR
- Asukoht: Männiku
J a n n o kirjutas:T.T. kirjutas:Tere Intruderiga ringi vurajad! Küsin, et kuidas Teie Intruder kruusateel käitub? Pean silmas just esi amorti. Need harvad korrad kui ma asfaldilt kõrvale keerasin ja teeolud suht auklikuks mutusid siis isegi väga väikestel kiirustel tagus amort põhja
Käisin Veldis esma hoolduses ja vanad võrdlesid teise Intruderiga ning väitsid amordid identsed olevatvaata siit, äkki saad mingi seletuse nähtusele
Just analoogiline läbi peksmine ongi.
_______________________________________
Liikluses piisaks kui me EI TAKISTA JA EI OHUSTA, ülejäänud reeglid võiks siis ka olemata olla.
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 22 Sept 2007, 19:29
- Tsikkel: MV Augusta F4RR
- Asukoht: Männiku
M109R kirjutas:Kui päris aus olen siis ei ole väga kruusale trüginud! Aga mõned sajad meetrid olen sõitnud ja ei pole probleemi kruusal olnud.
Intruderi omapära ongi see et esi amort on suheliselt pehme seda on juu linas sõiteski tunda aga samas ka hea!
Ega siledal kruusateel probleeme ei olegi aga kui tee vähe augulisem, on küll nadi tunne pidevalt amordi paukumist kuulda/kogeda.
Hea oleks kuulda kas keegi midagi sama kogenud ja kas siis ka mingi lahenduse leidnud?
_______________________________________
Liikluses piisaks kui me EI TAKISTA JA EI OHUSTA, ülejäänud reeglid võiks siis ka olemata olla.
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 22 Sept 2007, 19:29
- Tsikkel: MV Augusta F4RR
- Asukoht: Männiku
Suzumen kirjutas:T.T. kirjutas:Hea oleks kuulda kas keegi midagi sama kogenud ja kas siis ka mingi lahenduse leidnud?
Kaks lahendust oleks:
osta endale krossikas
Ürita mõista, milleks Intruuder konstrueeritud on ja lähtu oma sõiduvalikutes sellest.
Selliseks sõiduks, nagu seal videos sõideti pole Intruuder ette nähtud.
1. Krossikas olemas ja seetõttu äkki olengi hämmingus?
2. Asi selles, et vähe auklikumal kruusateel ei kannata sõita isegi 10km/h tunnis, ka siis peksab läbi
_______________________________________
Liikluses piisaks kui me EI TAKISTA JA EI OHUSTA, ülejäänud reeglid võiks siis ka olemata olla.
T.T. kirjutas:
- Asi selles, et vähe auklikumal kruusateel ei kannata sõita isegi 10km/h tunnis, ka siis peksab läbi
Kas tegu on Suzuki inseneride poolt väga valusa mõõdalaskmisega või on Su rattal siiski midagi viga. Sellisel kiiruse ei tohiks amort küll põhja taguda ebatasasel teel, olgu ta siis või 100% asfaldirattaks mõeldud. Loogika vastane
-
- Postitusi: 206
- Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
- Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
- Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
T.T. kirjutas:Asi selles, et vähe auklikumal kruusateel ei kannata sõita isegi 10km/h tunnis, ka siis peksab läbi
minu põhiline sõidutrajektoor Viimsi - Mustamäe. Viimsis käinud teavad milline kuumaastikku meenutav lõik jääb enne raudteeülesõitu (Miiduranna). tavaliselt lasen seal ikka 60-80 vahel. otse aukudesse sõitmist väldin, aga kõiki konarusi seal võimalik vältida ei ole. aga sellist amordi põhjatagumist ei ole täheldanud. võibolla tulebki selle tsikliga anda täiega, et aukudest ülelennata. sellepärast see M109R nii heade kiirusomadustega ongi tehtud
-
- Postitusi: 206
- Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
- Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
- Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Piipz kirjutas:oot kas m1800r ja m109r on sama ratas? sa ostsid selle siis usast või?
ok, tunnistan eksimust ja palun kergemat karistust. on, on M1800R, pekske kui tahate, aga ärge ainult näkku lööge. mis neil nii kardinaalselt erinev on? kui veenvalt põhjendad ja M109R oluliselt parem on, siis jumala eest vahetan ära.
-
- Postitusi: 203
- Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
- Tsikkel: Aprilia Tuono
- Asukoht: Jõgeva/Tallinn
Nii uuel rattal ei tohiks reeglina sellist tõsisemat viga olla aga loogiline , et võib ette tulla et defekt küljes.
Kõlab kahtlaselt minu ratta probleemiga sarnaselt,kuigi rattad ei ole võrreldavad. Mul 88 aasta shadow ja amort käis pidevalt põhja ja probleem oli zimmekad,need vahetatud oli kõik bro.
Aga loogiline mõistus ütleb , et see on tiba võimatu ,et sul zimmekad läbi juba, aga who knows. Kontrolli,samas,kui esmahoolduses käidud siis vaevalt tal midagi viga.
-
- Postitusi: 206
- Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
- Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
- Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Suzumen kirjutas:T.T. kirjutas:2. Asi selles, et vähe auklikumal kruusateel ei kannata sõita isegi 10km/h tunnis, ka siis peksab läbi
Uurin natuke probleemi. Kui targemaks olen saanud annan teada
ega Sa meid M1800R sõitjaid unustanud pole? oled ehk miskit teada saanud? ette tänades
Janno
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 22 Sept 2007, 19:29
- Tsikkel: MV Augusta F4RR
- Asukoht: Männiku
Suzumen kirjutas:J a n n o kirjutas:Suzumen kirjutas:T.T. kirjutas:2. Asi selles, et vähe auklikumal kruusateel ei kannata sõita isegi 10km/h tunnis, ka siis peksab läbi
Uurin natuke probleemi. Kui targemaks olen saanud annan teada
ega Sa meid M1800R sõitjaid unustanud pole? oled ehk miskit teada saanud? ette tänades
Janno
Kisub sinna poole, et selline esiamordi käitumine on tehase poolt ette nähtud. Teine varjant on see, et üks amort ei tööta. Seda peaks vaatama siis, kui ratas alt ära ja amordid eraldi. Miks vaikind on see, et lubati teatada kas on millega asendada neid vedrusid. Ehk probleemile mingit lahendust pakkuda.
Eile sai tuttavad kruusateed uue Intruderiga läbi sõidetud ja sellist probleemi uuel rattal ei esinenud !! Ehk tegemist oli tõenäoliselt konkreetse isendi probleemiga. Milles see probleem oli, kahjuks ei tea kuna antud isend sai vahepeal poodi tagasi antud ja selle kohta tagasiside puudub. Uus Intruder käitub kruusateel suhteliselt talutavalt, krossikaga ei võrdle aga mööda kuiva kruusakat saab sõita küll. Kui tee aga põhjatuks muutub läheb selle isendi vaoshoidmine suhteliselt vaevaliseks.
Aga kokkuvõttes on ligi 900km seljataga ning tunne muutub järjest paremaks
_______________________________________
Liikluses piisaks kui me EI TAKISTA JA EI OHUSTA, ülejäänud reeglid võiks siis ka olemata olla.
-
- Postitusi: 206
- Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
- Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
- Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
nonii, nüüd kus M1800R sõiduomadusi küll ülistatud, tuleb tuunimisele mõtlema hakata. nägin täna motoboxis ühte isendit, millel oli osa liigseid vidinaid küljest visatud, tagaveljele 280 kumm venitatud ja summid oli poole võrra lühemaks tehtud. häälega summutaks muidugi rokkkontserdi. nii valju häält ei ole mina varem kuulnud.
280 tagakumm nägi küll päris vinge välja. oskab keegi rääkida sellise muudatuse mõjust sõiduomadustele?
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 22 Sept 2007, 19:29
- Tsikkel: MV Augusta F4RR
- Asukoht: Männiku
J a n n o kirjutas:nonii, nüüd kus M1800R sõiduomadusi küll ülistatud, tuleb tuunimisele mõtlema hakata. nägin täna motoboxis ühte isendit, millel oli osa liigseid vidinaid küljest visatud, tagaveljele 280 kumm venitatud ja summid oli poole võrra lühemaks tehtud. häälega summutaks muidugi rokkkontserdi. nii valju häält ei ole mina varem kuulnud.
280 tagakumm nägi küll päris vinge välja. oskab keegi rääkida sellise muudatuse mõjust sõiduomadustele?
Just, endalgi säärased mõtted peas. Esmajärjekorras peab ette võtma midagi nende originaal suunakate ja numbrilauaga.
Matkamise jaoks sai USA`st tellitud klaas ja plastkohvrid ning seljatugi aga neid kruvib külge ainult siis kui pikem sõit plaanis.
Sellest motoboxi vana Intruderist ja tema juhist olen isegi legende kuulnud. Isegi mingist seinapõrkest tean seda säga. Kahjuks ei ole aga õnnestunud seda aparaati veel näha, küll aga vist üks kord Narva mnt. õnnestus kuulda ja sellest järeldus, et ise vist esialgu summuti kallale ei lähe .
_______________________________________
Liikluses piisaks kui me EI TAKISTA JA EI OHUSTA, ülejäänud reeglid võiks siis ka olemata olla.
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 22 Sept 2007, 19:29
- Tsikkel: MV Augusta F4RR
- Asukoht: Männiku
Kommionu kirjutas:T.T. kirjutas:Isegi mingist seinapõrkest tean seda säga.
Äkki tõlgid???
Ehh, mis seal tõlkida. „Seinapõrge“ ehk naabrimees võistleb/võistles pikalt motoboxi logode all ja on seal oma klemm . Kuna mul on intruder siis on naabrimees rääkinud mida see „säga“ ehk mees on oma intruderi`ga teinud. Samas sai selle vennaga ise ka kunagi businessi tehtud, ehk tema ostis ja mina müüsin, jne.
Kas jõudis pärale?
_______________________________________
Liikluses piisaks kui me EI TAKISTA JA EI OHUSTA, ülejäänud reeglid võiks siis ka olemata olla.
T.T. kirjutas:Ehh, mis seal tõlkida. „Seinapõrge“ ehk naabrimees võistleb/võistles pikalt motoboxi logode all...
oot-oot... võistles siis milles??? "Vastu seina põrgatamises" või milleski veel??? Mul jääb fantaasiast tugevalt puudu....
T.T. kirjutas:Samas sai selle vennaga ise ka kunagi businessi tehtud, ehk tema ostis ja mina müüsin, jne.Kas jõudis pärale?
Jõudis jõudis.. siin vist "valgest hiinlasest" juttu... sellest ma eriti ei taipa...
-
- Postitusi: 206
- Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
- Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
- Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
T.T. kirjutas:J a n n o kirjutas:paistab, et värskeid 1800 omanikke on tänavatele päris paras hulk tekkinud. ei tea kas varsti hakkab uus klubi moodustuma?
Mina käpp, ja paar sõpra võtaks ka kaasa! Kes asja käima lükkab?
ei tea palju selliseid isendeid siis kokku saaks. tahaks kaeda, kes mis varustust talve jooksul külge kruvinud on ka. Yamaha Starivennad juba organiseeruvad.
J a n n o kirjutas:T.T. kirjutas:Asi selles, et vähe auklikumal kruusateel ei kannata sõita isegi 10km/h tunnis, ka siis peksab läbi
minu põhiline sõidutrajektoor Viimsi - Mustamäe. Viimsis käinud teavad milline kuumaastikku meenutav lõik jääb enne raudteeülesõitu (Miiduranna). tavaliselt lasen seal ikka 60-80 vahel. otse aukudesse sõitmist väldin, aga kõiki konarusi seal võimalik vältida ei ole. aga sellist amordi põhjatagumist ei ole täheldanud. võibolla tulebki selle tsikliga anda täiega, et aukudest ülelennata. sellepärast see M109R nii heade kiirusomadustega ongi tehtud
Sellel teelõigul sõidan mina vaevalt 40km/h ning kui august läbi lähen, siis läheb ka mul amort põhja. Lubatud kiirus on seal 50km/h ning 80km/h pealt vaevalt seal lõigul ratast korralikult valitseda saaksid.
Vabandused OT pärast.
klaas
Äkki on kellelgi soovitusi kust on võimalik mõistliku hinnaga 1800 R2- le klaasi osta. Mitte ei täi 8K + välja käia.
-
- Postitusi: 115
- Liitunud: 11 Sept 2007, 17:36
- Tsikkel: R1200GS Adv, R18
- Asukoht: Harjumaa - Tuulna
Re: klaas
...alltooduld lingilt peaksid leidma endale sobiva....ja üleüldse kõik kunagi vajaminevad jupid oma m1800-le..Praegu taal odav ka, transp peaks ka kindlalt alla tonni eegu tulema..aint siis et km juurde
ttp://www.directlineparts.com/byProduct.asp?p ... D=53967152
mcu kirjutas:Äkki on kellelgi soovitusi kust on võimalik mõistliku hinnaga 1800 R2- le klaasi osta. Mitte ei täi 8K + välja käia.
-
- Postitusi: 115
- Liitunud: 11 Sept 2007, 17:36
- Tsikkel: R1200GS Adv, R18
- Asukoht: Harjumaa - Tuulna
280 tagakumm nägi küll päris vinge välja. oskab keegi rääkida sellise muudatuse mõjust sõiduomadustele?[/quote]
olen 280 tagakummiga sõitnud nüüd üle 3Tkm, ainus erinevus mis mõnikord tunda annab on kurvist- või möödasõiduks kiirendades, siis hakkab korraks "ujuma" aga sama oli ka tegelt orig-ga...üldiselt tundub et teel püsib lai paremini, vajunud-kulunud teesooned pole nii "tundlikud" ja ka väiksemad augud jäävad "ehk märkamata"..aga eks ta ikkagi rohkem näitamiseks ole...aga juba on ka 300 tagaots saadaval...ni et
Re: Suzuki Intruder 1800
kas kellelgi on kogemusi sellisest kohast directlineparts.com pudinate tellimisel. Tekkis mõte tellida teised sumpad ja fuel port. Kaua tellimus aega võtab ja kas lisaks posti kuludele midagi tolli laadset lisandub.
Suzuki Intruder 1800
Ei hakanud uut teemat tegema. Soov endalgi selline osta ja silma on jäänud see konkreetne pakkumine:
http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
Küsimus aga selles, et kuna see on toodud USA-st, kas seal on ka mingeid erinevusi euroopasse müüdud ratastega?
Et kui midagi läheb katki, kas saab varuosa siit või peab hakkama USAst tellimisega vaeva nägema...
Ette tänades
-
- Postitusi: 206
- Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
- Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
- Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: Suzuki Intruder 1800
Nonii, lehed langevad, aeg hakata meenutama, kuhu kevadel auto sai pargitud. Uuriks siis 1800 Intruderi omanike käest, kuidas keegi oma ostuga rahule on jäänud. Müüginumbrid on suured aga näeb teisi suht harva. Kõikvõimalikud paraadid väljaarvatud. Ise liiklen iga päev. Selle hooajaga olen sõitnud 14 tuhat km ja kindlasti tuleb kilomeetreid veel palju. Ise olen selle rattaga küll ülimalt rahul. Eriti hea meel on selle üle, et ei ostnud (vabandage Honda omanikud) Honda VTX 1800, sai seda nüüd proovitud. Kindlasti ei avanud Honda oma trumpe ühe proovisõiduga... võibolla on kuskile peidetud turbonupp, mida ma üles ei leidnud, aga lihtviisil gaasi keeramine igatahes hunti lambanahast välja ei päästnud.
14 tuhat ei ole uuele rattale mingi näitaja ja iseenesest mõistetavalt pole pidanud hooldamiseks muud ette võtma, kui ettenähtud hooldevälba läbides hooldusesse suunduma. Mingit viga, mis vajaks erilist sekkumist, pole aset leidnud.
Pikemaid otsi on hea sõita, üsna mugav. Kõige pikemad ühe soojaga sõidetud (peatus ainult tankimiseks) otsad on 500-600 km. Igatahes kangeks ei ole jäänud ja ma arvan, et ka 1000 km ei tapaks. Proovin veel sellel sügisel järele, et kindel olla.
Ostsin selle ratta ilma enne isegi näpuotsaga puutumata. Esimest korda puudutasin siis kui poe ees sadulasse istusin ja minema sõitsin. Ja peab ütlema, et kahetsema pole grammi võrragi pidanud. Ei taha ka ära sõnuda. Loodame, et kolme hooaja pärast sama arvan. Kui vahepeal midagi veel paremat välja ei tule, mille pärast nõus kohe välja vahetama. Mida aga teised aktiivsed sõitjad asjast arvavad?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.