Suzuki sv 1000 mure
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Suzuki sv 1000 mure
Mure siis järgmine:
Kui mootor on külm siis käib nagu ema süda.Niikui soojeneb kaob üks silinder tagant ära.Seda just tyhikäigul.Üle 2500 pöörde tuleb teine silinder ka tagasi.Küünalde vahetust proovisin,ei aidand.On kellelgil veel mingeid ideid?
Ette tänades.
Kenneth
Kas probleem on esimese ehk esirattapoolse silindriga?
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
Teema algataja - Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Kui oleks tegu esimesega siis mida soovitad??
Kuidas seda kõige parem tuvastada on kumb ei tööta?
Ma ei tea ,kui palju sellest abi on ,aga täiesti tyhja koha pealt hakkas jamama.Olin ca 30 kilti sõitnud vaikselt linna vahel,kui äkki foori tagant minnes kadus üks silinder tagant ära.
-
Teema algataja - Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Küünlad,juhtmed üle kontrollitud ja korras.
Siis kui asi oleks juhtmetes oleks viga kogu aeg mitte ainult sooja mootoriga.
Pakuti,et äkki klapp kõver võik klapi juhtpuks mingit jama täis,et sooja mootoriga poob klapi kinni.
-
Teema algataja - Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
cool200 kirjutas:aku osta oleks kergem variant kui klappe sirgeks painutada
,
sulle ju antakse nõu ,uus aku ei tee kunagi paha!!!
Ma ju just rääkisin,et aku on hea.Pinge korralik,laadimine toimib jne.
Klappe sirgeks painutama ei hakka.Sry aga sellise asjaga nalja ei tee.
Kui ongi klapi viga siis ikka uued klapid.Ramo pakkus küttesysteemi viga.
Kui pump ei lööks siis ei töötaks kumbki silinder,niiet üle jääb pihusti ja voolikud üle vaadata.
Tundub,et ise omade vahenditega hakkama ei saa ikkagi ja tuleb ratas teadjamate kätte viia.
Kui kellelgil ikkagi tuleb mingi idee mida saaks veel koduste vahenditega kontrollida siis andke teada.
Ma laseks aparaadil tiksuda natukene ühe pütaga ning vaataks pärast mis nägu küünal on - märg või täiesti kuiv.
Sellest saad aimu kas asi on kuskil klappide kandis või süütega miski kala
Millegipärast arvan, et see silinder ei saa kütust (pöörete tõustes hakkab juba kompresiooniga kütust juurde imema).... kui saaks ja oleks süüte viga siis pöörete tõustes peaks asi korralikult paukuma ja sumpa ots täiesti tilkuma.
Klapi ummistust ei tahaks uskuda... kui klapp kinni jääb siis peaks kolb talle pähe taguma - nukk lükkab ju enivei klapi alla isegi kui klapp natukene kinniselt liiguks
madone kirjutas:Ma laseks aparaadil tiksuda natukene ühe pütaga ning vaataks pärast mis nägu küünal on - märg või täiesti kuiv.
Sellest saad aimu kas asi on kuskil klappide kandis või süütega miski kala
Millegipärast arvan, et see silinder ei saa kütust (pöörete tõustes hakkab juba kompresiooniga kütust juurde imema)....
Endal oli kah sarnane probleem aasta tagasi, kus lambist esimene silinder töötamast lakkas. Veaks ostus igatahes "poolkõvalt" kinni olev piibu juhe. Aga et seda korralikult kinni saada tuli radikas maha võtta.
Mad, kas pritsega ratas imeb bensu ?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Tegin aasta tagusest postitusest kopipasta. Masinaks küll 650 aga ehk on abi.
COPY Mul uuem sissepritsega mudel aga oli ka sarnane probleem. Vihmaga sõites hakkas esisilinder välja lülituma ja siis suri üldse välja. Kui mingi aja pärast uuesti käima panin töötas jällegi ainult tagumine silinder.. Peale seda kui oli 20 minti töötanud ja vahest gaasi andsin läks ka teine tööle. Hakkasin uurima ja selgus et SV-del on see tuntud probleem.
Ise sain niimodi asja lahendatud et võtsin esiküünla maha ja puhastasin suruõhuga pildil näidatud ava. Puhastasin tolmust ka ka küünla kummist tihendi.. Uut küünalt ei pandnud. Nüüd olen 2 kuud sõitnud, mitu korda paduvihmaga päev läbi ja probleem pole kordunud.
Siin siis selle ava pilt mida puhastama pidi:
http://www.bluepoof.com/motorcycles/040 ... 2_5242.JPG
Inglisekeelne jutt probleemist siin:
Tegemist siis avaga, kust jookseb vesi välja sellest august, kus asub kyynal ja piip mootori peas. kui avake umbes, siis piip upub ja eks see vesi ka sealt tihendi vahelt läbi pääseb piibu sisse ja hakkab üle peksma sädet.
Endal fighteri projektis gondli eemaldamisel sattus yks syytepool vihma kätte, symptomid olid sarnased, aitas syytepooli ja kyynlajuhtmete sanitaar-silikooniga tihendamine
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.