Suzuki sv 1000 mure

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Suzuki sv 1000 mure

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Mure siis järgmine:
Kui mootor on külm siis käib nagu ema süda.Niikui soojeneb kaob üks silinder tagant ära.Seda just tyhikäigul.Üle 2500 pöörde tuleb teine silinder ka tagasi.Küünalde vahetust proovisin,ei aidand.On kellelgil veel mingeid ideid?

Ette tänades.

Kenneth

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

Kas probleem on esimese ehk esirattapoolse silindriga?

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897

Teema algataja
Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Kui oleks tegu esimesega siis mida soovitad??
Kuidas seda kõige parem tuvastada on kumb ei tööta?
Ma ei tea ,kui palju sellest abi on ,aga täiesti tyhja koha pealt hakkas jamama.Olin ca 30 kilti sõitnud vaikselt linna vahel,kui äkki foori tagant minnes kadus üks silinder tagant ära.

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R

Teema algataja
Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Esimene silinder on jah see mis ära kooleb kui soojaks läheb mootor.

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Kasutaja avatar

ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

Küünlajuhe piibu küljest lahti ?


Teema algataja
Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Küünlad,juhtmed üle kontrollitud ja korras.
Siis kui asi oleks juhtmetes oleks viga kogu aeg mitte ainult sooja mootoriga.
Pakuti,et äkki klapp kõver võik klapi juhtpuks mingit jama täis,et sooja mootoriga poob klapi kinni.

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Kasutaja avatar

munaz
Postitusi: 200
Liitunud: 16 Veebr 2007, 14:43
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas munaz »

Kuidas aku seisukord on? Mu rattal oli sedasi, et kehva akuga käivitus ja käis külmalt kenasti, kuid soojalt jupsis - suri tühikäigult välja ja ei tahtnud enne uuesti käima minna, kui sai natuke jahtuda. Uus aku kaotas vea täielikult.


Teema algataja
Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Aku peaks olema korralik.Seisupinge ilus 12,3 volti.
Nagu rääkisin siis probleem hakkas täiesti tyhja koha pealt,lihtsalt linnas foori taga.Oleks aku viga siis ta oleks juba enne jupsinud.

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas cool200 »

aku osta oleks kergem variant kui klappe sirgeks painutada :) ,
sulle ju antakse nõu ,uus aku ei tee kunagi paha!!! :D

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)

joel
Postitusi: 1826
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 117 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Jah muidugi. Samas miks piirduda ainult uue akuga? Ostaks siis juba kohe uue tsikli! (help)

Joel

Teema algataja
Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

cool200 kirjutas:

aku osta oleks kergem variant kui klappe sirgeks painutada :) ,
sulle ju antakse nõu ,uus aku ei tee kunagi paha!!! :D

Ma ju just rääkisin,et aku on hea.Pinge korralik,laadimine toimib jne.
Klappe sirgeks painutama ei hakka.Sry aga sellise asjaga nalja ei tee.
Kui ongi klapi viga siis ikka uued klapid.Ramo pakkus küttesysteemi viga.
Kui pump ei lööks siis ei töötaks kumbki silinder,niiet üle jääb pihusti ja voolikud üle vaadata.
Tundub,et ise omade vahenditega hakkama ei saa ikkagi ja tuleb ratas teadjamate kätte viia.
Kui kellelgil ikkagi tuleb mingi idee mida saaks veel koduste vahenditega kontrollida siis andke teada.

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 927
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas retro »

mõõda sooja mootoriga kompressiooni.
mõõda üle küünlajuhtmete takistus. proovi ka mudida, äkki tekib mingil hetkel katkestus.

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Ma laseks aparaadil tiksuda natukene ühe pütaga ning vaataks pärast mis nägu küünal on - märg või täiesti kuiv.

Sellest saad aimu kas asi on kuskil klappide kandis või süütega miski kala

Millegipärast arvan, et see silinder ei saa kütust (pöörete tõustes hakkab juba kompresiooniga kütust juurde imema).... kui saaks ja oleks süüte viga siis pöörete tõustes peaks asi korralikult paukuma ja sumpa ots täiesti tilkuma.

Klapi ummistust ei tahaks uskuda... kui klapp kinni jääb siis peaks kolb talle pähe taguma - nukk lükkab ju enivei klapi alla isegi kui klapp natukene kinniselt liiguks

Kasutaja avatar

ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

madone kirjutas:

Ma laseks aparaadil tiksuda natukene ühe pütaga ning vaataks pärast mis nägu küünal on - märg või täiesti kuiv.

Sellest saad aimu kas asi on kuskil klappide kandis või süütega miski kala

Millegipärast arvan, et see silinder ei saa kütust (pöörete tõustes hakkab juba kompresiooniga kütust juurde imema)....

Endal oli kah sarnane probleem aasta tagasi, kus lambist esimene silinder töötamast lakkas. Veaks ostus igatahes "poolkõvalt" kinni olev piibu juhe. Aga et seda korralikult kinni saada tuli radikas maha võtta.
Mad, kas pritsega ratas imeb bensu :D ?

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6767
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Tegin aasta tagusest postitusest kopipasta. Masinaks küll 650 aga ehk on abi.

COPY Mul uuem sissepritsega mudel aga oli ka sarnane probleem. Vihmaga sõites hakkas esisilinder välja lülituma ja siis suri üldse välja. Kui mingi aja pärast uuesti käima panin töötas jällegi ainult tagumine silinder.. Peale seda kui oli 20 minti töötanud ja vahest gaasi andsin läks ka teine tööle. Hakkasin uurima ja selgus et SV-del on see tuntud probleem.
Ise sain niimodi asja lahendatud et võtsin esiküünla maha ja puhastasin suruõhuga pildil näidatud ava. Puhastasin tolmust ka ka küünla kummist tihendi.. Uut küünalt ei pandnud. Nüüd olen 2 kuud sõitnud, mitu korda paduvihmaga päev läbi ja probleem pole kordunud.

Siin siis selle ava pilt mida puhastama pidi:

http://www.bluepoof.com/motorcycles/040 ... 2_5242.JPG

Inglisekeelne jutt probleemist siin:

http://svrider.com/tips/one_cyl.htm PASTE

Saadetud kettaga lauatelefonist!

uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Lugemata postitus Postitas uuggu »

Tegemist siis avaga, kust jookseb vesi välja sellest august, kus asub kyynal ja piip mootori peas. kui avake umbes, siis piip upub ja eks see vesi ka sealt tihendi vahelt läbi pääseb piibu sisse ja hakkab üle peksma sädet.

Endal fighteri projektis gondli eemaldamisel sattus yks syytepool vihma kätte, symptomid olid sarnased, aitas syytepooli ja kyynlajuhtmete sanitaar-silikooniga tihendamine

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”