Yamaha WR 450 vs. KTM 450/530 EXC
Moderaator: Moded
Yamaha WR 450 vs. KTM 450/530 EXC
Sooviks teadjameestelt arvamusi enne ostuotsuse tegemist nende rataste osas. Otsingut kasutasin! Plaanin osta uue ja kasutada sihtotstarbeliselt ja mõõdukalt ca.1-2x nädalas u.10 kuud aastas. Kumma kasuks langeks igaühe subjektiivse arvamuse kohaselt ostuotsus ja mille tõttu. Sooviks asjalikke kommentaare ja tänan ette targutamata jätmise eest. Mina olen asja kaalunud nii ja naa ning ikka kahevahel. Mõlemad rattad on väga sarnaste tehniliste näitajatega. Yamahal paak standardis väiksem, kuid kas kütusekulus on erinevust. Kaaluvad ühepalju. Hind on praktiliselt sama. Sõitnud olen ainult KTM-iga.
Meeldivale arutelule lootes
Krister
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Väga raske vastata tegelikult. Selle klassi rattad on ikka väga sarnased oma omadustelt.
Mis ise oskan arvata:
KTM - vähe väiksem hooldusvajadus mootoripoolelt ja vedrustuses (link puudu), samas jälle amordid tahavad rohkem vaeva normaalselt toimima saamiseks.
Yamaha - Ehk vähe suurem hooldusvajadus. Samas jälle tervikuna võta ja sõida ilma suurema timmimiseta.
Mõlemad on head rattad.
Ilmselt saavad olema määrajaks kas sõpruskonnas olevate rataste profiil või tsikli füüsiline sobivus.
proovi kusagilt WR-ga ka proovisõitu teha. Võimalik, et sõiduasendite erinevus paneb juba asjad paika.
WR kohta ei tea, kuid veidi vanemad KTM-d on küll peaaegu vandaalikindlad.
re
MX77 - mis on Yamaha puhul rohkem hooldust?
Kuidas on erinevus mehhaaniku vaatepunktist-kumb on mehhaaniku sõbralikum ehk lihtsam remontida? Kas kuluvamate kallimate varuosade puhul oleks kummalgi eelist?
Järelturg? KTM on teada, aga WR-i liigub harva seetõttu raske hinnata.
Ilmselt oleks ise ka kahevahel.
Natuke oleneb, kus tahad sõita, WR-il on 5 käiku EXC 6 käigu vastu ja maanteel on mugavam kuuekäigulisega (madalamad pöörded ülesõitudel kulgemiseks), maastikul aga on 5 käigust maa ja ilm, pigem isegi parem.
WR on sadulakõrguse poolest EXC-st pea 6 cm kõrgem ja seda on istudes tunda, kui keskmisest nats lühem oled. Sõiduasend on puhtalt maitseküsimus, lenksuasukohaga saab mõlemal korrigeerida ka nats.
Hoolduse küsimuses ei ole minu arvamuse kohaselt suurt vahet ja töökindluse poolelt annan oma hääle Yamule, aga see on rohkem subjektiivne ja järelduslik. Samuti ei ole ilmselt madalate pöörete juures vedu EXC-l nii võimas, kui WR-il tänu Yamu 2-nuka ja 5-klapi kombinatsioonile (noh aga üks klapp rohkem hooldada ka muidugi). Ma ei tea, miks sa krossikatelt tahad endurode peale minna, aga hoiatan, et see kaaluvahe on päris hästi tunda käitumises 250 RMZ/KXF/YZF ja nt. WR450 vahel.
Ilu on küll vaataja silmades, aga 2008 WR 450 on ilusam ka
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: re
Funduro kirjutas:MX77 - mis on Yamaha puhul rohkem hooldust?
Kuidas on erinevus mehhaaniku vaatepunktist-kumb on mehhaaniku sõbralikum ehk lihtsam remontida? Kas kuluvamate kallimate varuosade puhul oleks kummalgi eelist?
Järelturg? KTM on teada, aga WR-i liigub harva seetõttu raske hinnata.
Lingiga tagavedrustus, mida tuleks tegelikult suht tihti lahti kakkuda ja määrida, eriti survepesurit kasutades, mis maastikul sõites on hädavajalik. Porgandil on ka klappide regull lihtsam (vana RFS mootori puhul, RF4 ja XC4 mootil vahet ei ole).
istu selga ja proovi sõita.
Minu tunnetuse järgi KTM on kuidagi kergem manööverdada ja tundub selline "sõbralikum". Yamu on vähe jäigem ja raskem joonel hoida, aga agressiivse sõidustiili puhul jälle kindlam.
Arvamuste paljusust kirjeldavad vast meie seltskonna suhteliselt kirjud arvamused: meil kambas üks yamumees kes mõtleks ktm peale üle minna, üks ktm mees, kellele meeldib yamu rohkem ja üks mees, kes pidas yamut ktm-ist palju etemaks aga ostis siis ktm-i
re
Tänan seniste kommentaaride eest. Minu 176cm pikkuse juures on metsas ukerdamisel WR-i sadulakõrgus ka argument omaette. Saqule vastuseks - krossirattalt üleminek endurole on puhtalt mugavuse ja praktilisuse küsimus. Istun kodus registripilli sadulasse ja sõidan rajale kus tippsporti niikuinii ei plaani teha. Hetkel aega napib ja kahte ratast sõidutada ei jõua ja garaazi ei mahuta. Registripilliga saan kasvõi poes ja tööl ca.10 km kaugusel veel mugavalt käia. Krossirattaga läks asi puhtalt spordiks ära ja sportlikke hobisid praegugi liialt palju. Vaen siis ka ise edasi ja kui kelleltki veel argumente tuleb then god bless you.
Parimat
K
Soovitan BETA RR 450/525 ka uurida .
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
proovimis võimalus olemas.
Nüüdseks meeletu tuhnimine netiavarustes andnud tulemuseks selle, et olen 99% otsustanud KTM 450 EXC kasuks. Kaalukad argumendid-
õlid eraldi, 6-käiku, lihtsam klappide reguleerimine ja ka vähem klappe:), madalam sadulakõrgus ja madalam sadula- jalaraua kõrgus, esindus kodu lähedal, varuosadel korralik laoseis, soodsam kohustuslik
lisavarustus (käekaitsed ja põhjakaitse), Dirtrider testi võit http://www.dirtrider.com/tests/offroad/ ... index.html (võrreldi EXC 07 Ja WR 07, kuid 08 Yamu pole muutunud, aga 08 KTM on parem), proovitud ja meeldis ning võitis ka ''kulli ja kirja'' testi:). Lisaks veel korralik infofoorum http://www.ktmtalk.com/
Loodan, et ei pea hiljem oma otsust kahetsema, sest aeg-ajalt sattusin ka
KTM-i töökindlusele etteheiteid tegevatele viidetele. Kuid üldjoontes oli KTM-ile positiivseid argumente rohkem ja Yamahale üldist infot vähem kuigi enamus arvamused olid siiski positiivsed.
Kohtumisteni metsaradadel.
Funduro kirjutas:Kuid üldjoontes oli KTM-ile positiivseid argumente rohkem ja Yamahale üldist infot vähem kuigi enamus arvamused olid siiski positiivsed.
Kohtumisteni metsaradadel.
Sa pole vist sattunud http://www.thumpertalk.com foorumile
Ei saa kurta Yamahat puudutava info vähesusele , samas USA varuosade hinnad Yamule on muidugi kordi odavamad kui siin...
Aga ega ma su valikut maha ei tee, edu.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Re: Yamaha WR 450 vs. KTM 450/530 EXC
Tere jälle ennast teemast puudutatuna tundvad bikerlased.
Seekord läks siis sedasi,et 99% kindlusega KTM-i ostma pidanud mees saab järmisel nädalal oma Yamaha WR 450 kätte. Ei oskagi põhjendada miks ma siis ikkagi WR-i ostsin ja kas sellel ongi mingit vahet.
Kohtume nüüdsest rohkem metsaradadel.
Krister
Re: Yamaha WR 450 vs. KTM 450/530 EXC
Funduro, mul tekkis selline küsimus, et kas wr arvele võtmisega arkis mingeid probleeme ei ole. 125cc endurodega tean pole mingit probleemi, aga oleks plaanis endal ka just selle pärast järgmine aasta, kui finantsseisud lubavad, enduro osta, sest siis on hea lähimale krossirajale sõita mitte käruga vedada. Olen ise ka vaadanud wr aga siis väiksemat 250cc mudelit
Re: Yamaha WR 450 vs. KTM 450/530 EXC
WR-il on olemas registrikõlbulik variant s.t tuled,viled jne peal, maksab mitte registripillist 6-7 tuh. rohkem.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.