Suurematel kiirustel (200+) võtab ratta all vibama
sai siis eile nina tõstetud ja ka tangitud ja täna 190km/h polnud kül mingeid probleeme, liiga tihe liiklus oli, et oleks saanud suuremat kiirust proovida. Ega need vastu tulevad rekkad pole toredad asjad.
rinka omadel ju kondel [Motobot: õige on "gondel"] küljes ja kui tagaotsa tõsta siis surub vastutuul tsiklit veelrõhkem vastu maad, aga neil on ka hark juba tehasest püstisem kui minu VTR-l. Aga pole mina see õige inimene kes teaks sellest hargi nurgast ,mis kuhugi sobib ja kui palju teed kopeerid jne.
Ja mis sellese tagaotsa jäikusse puutub siis eelmisel rattal ma näppisin seda tagaamorti ja kui ta jäigaks keerata siis ei tahtnud ratas kurvis all püsida ja kiirendades võttis nina püsti aga kui ( enda arvates) ta paika regullisin siis püsis nina kiirendades maas ja kurve oli võimalik tunduvalt kiiremini läbida.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.