Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
pitbull kirjutas:eesti veel vaene riik...ei suuda veel rattateid välja ehitada...soomes tatid sõidavad mööda jalgrattateid ja asi ants....kedagi ei sega
Eestis varustatakse peale ilusti projekteeritud ja rahastatud jalgrattateede valmimist rattateed pensionäride ja kepikõndijate hulgas polulaarsuse võitmiseks liiklusmärkidega 433/434/435, mis juhul tegu ei ole enam rattateedega ning välistavad Eestis kehtiva liikluseeskirjatõlgenduse järgi nendel teedel mopeediga liiklemise. Vähe sellest, ka need vähesed olemasolevad õige 431 liiklusmärgiga rattateed on jalakäijate ja rulluisutajate poolt vallutatud ja igat mopeedijuhti vaadatakse seal nende illegaalide poolt kui kurjategijat, kes neid häirib.
pitbull kirjutas:eesti veel vaene riik...ei suuda veel rattateid välja ehitada...soomes tatid sõidavad mööda jalgrattateid ja asi ants....kedagi ei sega
ma kardan,et isegi kui me nii heale järjele saame,et igalepoole need teega paraleelsed kõnni/rattateed tehakse,siis juhtub see,et kui seal nüüd need tatid sõitma hakkavad,siis mingi seltskond nad ikka sealt tõrjub.meil ju kõik väiklased ja kadedad,vingumis oskus aint kõrgelt arenenud.
tiigrr kirjutas:Mõte ongi selles, et olgu sõitnud või rolleriga, LE-d peaks teadma, kuna nad alles lapsed, siis peavad vanemad selle eest hoolitsema.
Kuid G4S juht, EI tohi kiirust ületada
ja suvi alles ees....
Samaliigiliste teede ristmikule ei tohi mitte ühestki suunast hooga peale lennata. Kui tegu on pimeda ristmikuga , nagu siin teadjate jutust on välja tulnud, oleks pidanud hoo täiesti maha võtma nii poisid bitbikega kui ka auto. Kust see autojuht teadis et tema parem käsi vaba on? Tundub, et toimus vene rulett, kus võitjateks ei jäänud tegelikult mitte keegi. Tegelikult need Nõmme, Kristiine jt eramurajoonide teedevõrgud ei sobi ja pole kunagi sobinud poisikestele jalgrataste ja moppidega kulgemiseks. Suurtel teedel on palju ohutum kui neis rägastikes. Oli juba siis, kui ma teismelisena Tallinnlasena seal veloga kulgesin.
Huvitav oleks teada ekspertiisi tulemusi turvafirma auto kiirusele.
Ise olen õnnetul kombel kunagi jalgratturile umb 30 km/h küljepealt sisse sõitnud ning auto oli purunenud rohkem kui see G4S oma ehk samamoodi läks kapott, esituli, aga juurde tuli veel ämblikuvõrk esiklaasklaasile, iluvõre, stange. Jalgrattur sai murtud reieluu ning peapõrutuse.
Enda selle ühekorde kogemuse põhjal ei hakkaks väitma, et turvatüüp kihutas. Lihtsalt väga sitalt (sry) välja kukkunud õnnetus.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Osad paigalolijad rääkisid, et see G4S mees elab kõrval tänavas, seega kaldun arvama, et see "väljakutse" pole just päris õige põhjus. Samas see tänav on mäest alla ja pidurdusjälg oli autol u. 25 meetrit. Selle järgi annaks ehk mingi õige kiiruse arvutama saada. Samas pitbike trajektooril polnud ühtegi pidurdusjälge..
Võsavillem, kusjuures meie kandis saab sõita küll. Saku-Männikul on nii krossirada, kui ka tankodroom, kus lase nii, et silm ruutus. Lisaks tegid Saku mehed sinna siseraja. Ole mees ja anna tuld!
Ma uurin meie linnavalitsusest, ehk saame oma karjääri ka mingi väikese raja teha
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: 17 Sept 2007, 23:25
ma oletan, et see G4S-i turva tuli paraja hooga ja ilmselt vahtis kael pinges ainult hoolega paremale, et ega sealt kedagi ei tule ning kui nägi, et paremalt käsi vaba vajutas veel isegi juurde ja siis ootamatult käis laks...
seal metsas saab sõita küll. mu oma poiss käib paar korda nädalas seal koos sõpradega sõitmas ja ei ole veel keegi koeraga ähvardanud või kepiga udjanud. ei pea ju nendel tervisradadel kihutama, vaid kõrval ruumi küll, kus väikeste hüpekatega metsarajad.
Kusjuures see väikeste hüpekatega metsarada on vana krossirada, millest ma ennist kirjutasin. Käin seal aegajalt mägirattaga rappimas. Kunagi sai seal CZ peeneks lastud
kais kirjutas:Osad paigalolijad rääkisid, et see G4S mees elab kõrval tänavas, seega kaldun arvama, et see "väljakutse" pole just päris õige põhjus. Samas see tänav on mäest alla ja pidurdusjälg oli autol u. 25 meetrit. Selle järgi annaks ehk mingi õige kiiruse arvutama saada. Samas pitbike trajektooril polnud ühtegi pidurdusjälge..
Võsavillem, kusjuures meie kandis saab sõita küll. Saku-Männikul on nii krossirada, kui ka tankodroom, kus lase nii, et silm ruutus. Lisaks tegid Saku mehed sinna siseraja. Ole mees ja anna tuld!
Ma uurin meie linnavalitsusest, ehk saame oma karjääri ka mingi väikese raja teha
Endal mingi samasugune plaan mõttes.Ma arvan et peaks ehk rohkem inimesi ka kaasama siis nagu ehk läheks see läbi isegi.Kui sinna mäepeale näiteks ei lasta teha siis võiks ju sinna mägede alla teha.Mõtlen sealt kossuka tagant Rännaku puiestee poole minna.Ja vanemuise 67 elanikke see ka segada ei tohiks seal päris korralik võsa ees.
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Ränk Noor organism, loodame et taastub täielikult!
Poisi onu reaktsioon on pehmelt öeldes kummaline- kinnitamata kiivriga, ilma juhtimisõiguseta, liiklusvahendiga, millega tänavale ei ole asja- ka ilma tuledeta, eirates paremakäereeglit... ja tema otsib ikkagi süüd turvaautolt ja süüdistab juba ette politseid kokkumängus turvafirmadega. Veri on paksem kui vesi, aga kusagilt läheb ikkagi mõistuse piir.
See onu Aldo on paras debiil. Otsib süüdlasi teiste seast. Süü on otseselt temal ja selle poisi vanematel. Kurat ma ei mõista kuidas saavad täiskasvanud inimesed nii lollid olla.
Ja ega see riigi suhtumine parem pole. Lihtsalt vaadatakse pealt kuidas väiksed lapsed liikluses sandistuvad. Igasugune huvi selle tegevuse seadustamiseks puudub.
all kirjutas:See onu Aldo on paras debiil.
Otsib süüdlasi teiste seast. Süü on otseselt temal ja selle poisi vanematel. Kurat ma ei mõista kuidas saavad täiskasvanud inimesed nii lollid olla.
Ja ega see riigi suhtumine parem pole. Lihtsalt vaadatakse pealt kuidas väiksed lapsed liikluses sandistuvad. Igasugune huvi selle tegevuse seadustamiseks puudub.
Täiesti nõus.
Pooled rollerivennad sõidavad nii uljalt, et hoia kahe käega peast kinni.
Teine asi on meie ajakirjandus -- nii Sõnumileht kui Reporter, mõlemast kumab läbi mingi eriti loll kollane lähenemine, et saaks aga lugu teha ükskõik mis hinnaga. SL-is ruulib onu Aldo haige mõtteviis ja Reporteris jälitavad lõpuks seda autojuhti, kes ei tahtvat asja kommenteerida ja peitvat ennast politseiautos. Kindlasti pani SL selle ka kaanelooks?
all kirjutas:Ja ega see riigi suhtumine parem pole. Lihtsalt vaadatakse pealt kuidas väiksed lapsed liikluses sandistuvad. Igasugune huvi selle tegevuse seadustamiseks puudub.
Kuidas peaks riik seadustama väikeste laste liikluses sandistumise??
Seadused on ju olemas, antud juhul neid ju täielikult eirati nii maks kubatuuri, vanuse kui varustuse lõikes. Kurb on see, et antud õnnetuses on süüdi ennekõike need täiskasvanud, kes sõiduriista lapsele ostsid ja tal sellega absoluutselt seadusevastaselt, ilma vastava ettevalmistuse ja varustuseta ringi lubasid sõita. Lisaks veel teisi lapsi sõidutada.
Laps ju muidugi teeb kui vanemad lubavad.
Mida siin riik veel teha saaks? Kas oleks vaja veel nüüd poisi vanematele trahvi teha? Ilmselt seadus võimaldaks, aga inimesena... Usutavasti on kõik osapooled on saanud sellest kurvast juhtumist oma õppetunni. Loodetavasti vähemalt selle foorumi lugejad mõtlevad ka kaks korda enne kui oma võsukesele analoogse "kingituse" teevad.
PS. Kuidas on selle "miks riik midagi ei tee" suhtumisega - kust see tuleb? Kui keegi naaber, üleadne teadis juba varem nende poiste ebaseaduslikust hobist, kas siis politseisse teatati? Kas püüti sel teemal vanematega vestelda? Prooviti poisid tee äärde kinni pidada ja nende endiga vestelda? Mis see riik on siis, mingi kauge kõrge jumalus kes näeb ja teeb kõike? Et ise lillegi ei liiguta, küll "riik" teeb.
Jah ja kui antud juhtumit vaadata siis oleks norimist veel, et kui G4S juht politsei autost hüppas teise G4Sautosse, mis kohe minema sõitis, siis oleks pidanud politsei trahvi tegema kinnitamata turvavöö eest, kuna auto hakkas kohe liikuma, ilma et ta oleks jõudnud turvavööd kinnitada.
Aga ei tehtud ju ?!
Kui vaadata meie tänavaliiklust siis LE, LO jms PEAB olema kohustuslik juba lasteaiast peale.
Edasi koolis suuremas mahus kui praegu õpetatud on ja ikka sellises ulatuses, et liigeldes lapsed võimalikult vähe oma elu ohtu seaks.
KUID kõik algab kodust.
Ei ole minagi seadusekuulekas liikleja
Ja suvi alles ees.
okaloka kirjutas:Mida siin riik veel teha saaks?
Probleem on järelvalve ja karistamise puudumine/leebus. Kui oleks karistused karmid ja VÄLTIMATUD, siis huligaanitsemine ja idiootsused väheneksid. Liiga vähe liikluspolitseid näha ja kohtu määratud karistused on liiga leebed. Seadused on olemas aga millegipärast paljudel juhtudel pääsetakse tingimisi, roolijoodikud jäävad vahele juba kuuendat korda jne jne.
Võsavillem. Ma kardan, et seal karjääris kisub jamaks, sest seal on liivane pind ja pitiga suht raske sõita. Olen ise Mulgikrossil pitiga võistelnud ja paganama raske oli
Lähen õhtul seda perimeetrit uurima.
mina annaks sellele G4S mehele medali. tubli töö või midagi sinnapoole.
elan ise samuti nõmme. metsa tänaval lõuna ning sambla vahel ning need korrad kui ilma kiivriteta rollerimehed "pimedat panevad" üle ristmike on väga sage nähtus.
ise olen peaaegu pikali jooksnud rollumehe kes pinistas tund aega järjest edasi tagasi põhjagaasiga mööda tänavat. vastuseks tuli, et teen mis tahan ja see on avalik tänav. kui järgmine kord ta mulle parema käe reegliga teed ei andnud, oli küll suhteliselt kiire kasvõi võssa sõitma.
samuti kui rollerihundid võtavad ristmike kurve nagu suured rekkad laia kaarega läbi vastassuuna ning seetõttu sulle täiega kümnesse sõidavad on samuti pea iganädalane teema.
vanemaid lihtsalt ei koti - peaasi, et saab rolleri, sest naabripoisil on juba ammu. neid, kes ka elementaarseid liikluseeskirju ka reaalselt oma võsukeste käest kontrollivad, on vast iga kümnes. vanemad hakkavad siis karjuma kui nende kallis laps on ennast ribadeks sõitnud. ja reeglina selle pihta, kes süüdi pole. ja see on kõik suhtumise "mis see maja ees tänaval sõitmine ikka teeb". aga majaesisest saab mingi maa pärast ka ristmik ja teine tänav jne.
Ei saa ega tohi suhtuda leplikult olukorda kus inimeste elud on kaalul. Selle pere karistus on olnud liigagi karm ja mingeid lisa sanktsioone poleks loomulikult vaja.
Mida saab riik teha? Näiteks seda et suunab liiklust reguleerivad jõud rollerite laus kontrollile. Massiliselt tuleks hakata neid väikseid tapamasinaid lastelt ära võtma. Kui midagi ei klapi masin käest ära, vanematele karm karistus jne. (selline lihtne ja toores varjant)
Suurem osa rahvast on rumal ja loota et inimesed ise miskit korda saadaksid on liiga naiivne. Kümned tuhanded ei tea milleks autosõidul turvavööd kasutadagi, mis me räägime siis rolleritest ja nende ohtlikusest lapse käes.
Sellepärast peabki riik kasutatma n.ö jõumeetodit et neid tapatalge peatada.
Eile sõitsin koju, vabakal tuli vastu ca 8 krossi moppi. Mitte ükski neist ei vastanud teeliikluse nõuetele. Täielik vabadus, neil tattidel pole mingit hirmu vahalejäämise ees, sest see võimalus on äärmiselt väike.
Vat siis ongi jama. Mis alusel sa tsikli konfiskeerid? Kas seaduses on konfiskeerimine lubatud? Mõni targem võiks rääkida.
See trahv on süht tühine, mis pärast makstakse.
Ja vanematega ja tüüpide endaga rääkimine on suht mõttetu. Neid ei koti mingi "vinguja" jne. Viskab sul õhtul akna sisse jne. On juhuseid olnud küll, kus kurjad vanurid utsitasid ja pärast kasvuhooneklaasid sees jne. Ma arvan, et see laks on parim õppetund. Kui on suva, siis ise vastutad. Loll saab ju ka kirikus peksta
-
- Postitusi: 1515
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Minagi olen mõelnud, et kaua võib? Kaua võib Eesti politsei mökutada?Kas silmi pole üldse peas?Terve Tartu on täis rollereid, millel pole ühetegi tuld, kiivrita sellid(õnneks neid vähemaks jäänud).Mõni rollerimees laseb isegi ilma piduriteta.Selle asemel, et turvavöösid kontrollida, võiks ju nooremat põlvkonda ümber kasvatada.
Nokk kinni, saba lahti. Roller pole mootorsõiduk - seega ei kuulu tema tehniline seisund rohkem kontrollimisele kui jalgratta oma. Sõidab ilma piduriteta - eks siis varsti saavad vanemad oma lapse matustele minna.
Seeriast: "Aga äkki teeks hoopis nii, et politsei jätaks kõik muud asjad (narko, vargused, röövimised jms) tegemata ja kontrolliks rollereid (omamata selleks seaduslikku alust)"