Aku hape keeb üle


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.

Usu nüüd ikka vanemaid tegijaid ka.
Mõõda kõigepealt pinge aku klemmidel töötava mootoriga. Ka suurematel pööretel ei tohi pinge ronida üle 14,5 voldi. Üle selle hakkab üle keetma, rikub aku ja hakkab ka pirne läbi põletama.
Mõõta saad suvalise testriga, mis ikka töökorras. Võiksid ka omale soetada, sest odavad ja tavakasutajale sobivad testrid maksavad suts üle saja krontsi!
Muide, happe tihedus(1,27) on vaid korras ja laetud akul! Kui aku pole täis laetud, on tihedus kohe väiksem, kuid siis ei tohi ikkagi hakata kohe hapet lisama! Liiga vänge hape lagundab aktiivaine plaatidelt ja sadestub see möga põhja, mille tagajärjel plaadid omavahel lühistuvad ja aku kutu.

Nüüd küll juba puus ette tehtud ja kes soovib, võib veel punaseks ka värvida!

Noh, mine juba mõõtma!

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”