Õuduslugu odava momentvõtmega
-
- Postitusi: 8463
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Rebaseonu kirjutas:-Tomm kirjutas:Momendid antakse ju kinni keeramiseks ja palju neid vastupäeva vindiga mutreid/polte tsiklil ikka on.
Ega neid vastupäeva keeratavaid asju tõesti palju pole, kuid need mõned, mis on, on üsna kriitilised, kus tuleks kindlasti momentvõtit kasutada.
Kui seesama väntvõlli otsas olev veohammika mutter, mida ma keerasin, üle- või alakeerata, siis võib see mutter/hammikas sõidu ajal küljest ära tulla ja suure jama korraldada. Mu rattamudelil paar aastat tagasi oli üks tüüpviga, et see mutter tuli juba tehasest liiga lõdvalt kinni keeratuna ja esines seda probleemi, et mõnel juhul tuli sõidu ajal otsast ära (läheb kalliks maksma).
Tegelikult ta ei tohiks lahti tulla. Sõidu ajal peaks ta ennast kogu aeg kinni keerama, sellepärast ka tagurpidikeere. Lihtsaim lahendus oleks tugev keermeliim ja õhk- või elektrimutrikeerajaga kinni. Viimaste eelis on see, et ei keera vinti maha kuna ei rakenda pikaajalist suurt momenti.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.