Aprilia Rs 125

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Bubba

Lugemata postitus Postitas Bubba »

Mul sama teema, sõites ja gaasi maha lastes jäävad pöörded 2-3 sek 3000 peale seisma ja siis langevad, veidi häirib aga sõitu ei sega. Aga üks küsimus minu poolt ka: vasakult poolt(siduri poolt) teeb mootor imelikku kõrinat, õli vahetatud, kõik töötab aga see vastik hääl häirib, on kellegil mingeid lahendusi pakkuda ?

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

Matu991 kirjutas:

KillerBee kaua sul umbes jubin tuli saksast?:P

tere

ma tellisin ESTBAY kaudu ja tuli 3 nädalat.

Kasutaja avatar

Matu991
Postitusi: 67
Liitunud: 24 Apr 2008, 21:03
Tsikkel: Kawasaki
Asukoht: Saaremaa/Tallinn

Lugemata postitus Postitas Matu991 »

Okei siis öeldi õieti et kolm nädalat.

Bubba see võib olla kolvi sõrm, mul oli sama lugu enne kokku jooksmist. Aga ei ole kindel kas sul võib olal sama probleem. Eriti käis see läbi madalatel pööretel, kui natuke gaasi juurde anda siis jäi nagu vaiksemaks.

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

tere

kiire küsimus, kumb on segu kruvi ja kumb on tühikäik
http://nagi.ee/photos/KillerBee/5461123/

Ja palju peab (normaalselt ) segukruvi välja keerama.

Kasutaja avatar

Võnnu
Postitusi: 292
Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
Tsikkel: otsimisel...
Asukoht: Saue/Saku
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Võnnu »

KillerBee kirjutas:

tere

kiire küsimus, kumb on segu kruvi ja kumb on tühikäik
http://nagi.ee/photos/KillerBee/5461123/

Ja palju peab (normaalselt ) segukruvi välja keerama.

Segukruvi see väiksem, tühikäigu oma suurem. (peaks sedasi olema)

Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
Kasutaja avatar

Piats
Postitusi: 137
Liitunud: 08 Dets 2006, 01:20
Asukoht: Florida,Fort Lauderdale

Lugemata postitus Postitas Piats »

Vasakul väike on segukruvi ja paremal tühikäik
Segukruvi peab olema täesti kinni asendist lahti keeratud kolm täisringi !
Edit: ikka keegi jõudis ette !

Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

Lisaks veel, et see segukruvi mõjutabki sisuliselt segu tühikäigul (1/8 siibri asendist).

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

Kui see segu kruvi väiksem. siis peaks seal all olema juu mingi vedru(mull ei ole)et kui ma selle lahti keeran siis kas ta ära ei põru ja ennast liigutama ei hakka?(mull oli see väike kruvi mingi 1 ring lahti)ja(suur oli 4 ringi lahti) :shock:

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

Suured Tänud
Piats, HannesN ja Karupoeg puhh

sain kenasti tõõle ja tühikäik on ka :bsmile:

aga see veel et kas seal segukruvi all peab siis mingi vedru ka olema(praegu ilma)?

Kasutaja avatar

Piats
Postitusi: 137
Liitunud: 08 Dets 2006, 01:20
Asukoht: Florida,Fort Lauderdale

Lugemata postitus Postitas Piats »

nii palju kui ma enda masinast mäletan siis mul vist ka ei olnud.


NewCustomer
Postitusi: 110
Liitunud: 29 Juul 2007, 14:03
Tsikkel: Oli Aprilia RS 125
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas NewCustomer »

Mul on tühikäigu kruvil vedru olemas, aga segukruvil pole.

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

NewCustomer kirjutas:

Mul on tühikäigu kruvil vedru olemas, aga segukruvil pole.

mul sama

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

tere

mis tunnused on siis kui exaust valve on tahmunud? või ei tõõta õieti

Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

kui on kinnisesse asendisse kinni jäänud siis üle 7000 pöörde ei tule powerit enam. Kui lahtises asendis siis ei tööta madalalt.
Kui klapp ilusti puhas siis on madalal pöördel ilusti kuulda kuidas klapp kinni läheb(oli vist mingi 2300 pööret või midagi sellist...täpselt enam ei mäleta) Klapp on siis nimelt tühikäigul lahti, siis keskel kinni ja üle 7800(umbes) jälle lahti. Klapi liikumisel on kuulda klõpsatus. Kui klapp korralikult töötab läheb üle 7800 pöörde hääl jämedamaks.

Kasutaja avatar

3m
Postitusi: 408
Liitunud: 25 Juul 2005, 16:24
Asukoht: Keila
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 3m »

Minu masinal on on 2500 pealt oluliselt rohkem seda hääle muutust tunda kui 7500rpm juures, külma mootoriga on millegi pärast klapi liikumine raskendatud, vahel ei taha 2500 edasi kiirendada kuna klapp ei taha sulguda ja millegi pärast esimene kiirendus peale mootori soojenemist ei taha klapp kohe 7500 pealt avaneda. Aga need on väiksed mured ja häirivad ainult külmema mootoriga.

Aprilia Rs 125 '01-> Aprilia Rs 125 '04-> Z750-> FZ1S-> Tiger 800XC
Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

Karupoeg puhh kirjutas:

kui on kinnisesse asendisse kinni jäänud siis üle 7000 pöörde ei tule powerit enam. Kui lahtises asendis siis ei tööta madalalt.
Kui klapp ilusti puhas siis on madalal pöördel ilusti kuulda kuidas klapp kinni läheb(oli vist mingi 2300 pööret või midagi sellist...täpselt enam ei mäleta) Klapp on siis nimelt tühikäigul lahti, siis keskel kinni ja üle 7800(umbes) jälle lahti. Klapi liikumisel on kuulda klõpsatus. Kui klapp korralikult töötab läheb üle 7800 pöörde hääl jämedamaks.

kuule mul on vist kinni sest üle 7000 ei tule enam powerit jah.mis ma tegema pean kas lihtsalt puhtaks?


Hexor

Lugemata postitus Postitas Hexor »

Kas RAVE2 klapil on samuti see, et tühikäigul lahti, sest ehitus on seal nii lihtne, aga kuidagi ei mõista mismoodi tühikäigul klapp avatud saab olla.


Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

Hexor kirjutas:

Kas RAVE2 klapil on samuti see, et tühikäigul lahti, sest ehitus on seal nii lihtne, aga kuidagi ei mõista mismoodi tühikäigul klapp avatud saab olla.

Rave 2 klapp ei avane tühikäigul, see avaneb siis kui tekib mootorisse kõrge surve (Kõrgetel pööretel).

Ei ole ise testinud, aga olen kuulnud, et RAVE 2 (vaakumklapp) ei avane Rotax 122 mootoril täielikult kuna ei teki piisavalt tugevat survet.

AP-Moto küll paigaldab neid, aga tegelikult pole need mõeldud Rotax 122 mootorile.
VÕIBOLLA saab sellest probleemist siis jagu kui panna väljalaske klapi vedru asemele pehmem vedru.

Kui enam kõrgetel pööretel jõudu pole siis on klapp must, ja tuleks seda puhastada, alguses võid panna selle likku bensiini\piduripuhastus vedeliku sisse ja hiljem hõõruda terasvilla\nõudepesu lapi karedama poolega. Selle puhastamine võtab päris korralikult aega kui see pikemat aega puhastamata on.

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

nii ma sain klapi kätte oli kinni jäänud.kas ma ainult puhastan kalpi ära ja siis aitab või peab veel midagi tegema?

Ette tänud


NewCustomer
Postitusi: 110
Liitunud: 29 Juul 2007, 14:03
Tsikkel: Oli Aprilia RS 125
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas NewCustomer »

Kui ma paagi üles tõstan ja gaasi annan, siis ma näen kuidas klapp läheb sisse-välja. Puhasta ära korralikult klapp ja siis proovi tuuritada.

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

NewCustomer kirjutas:

Kui ma paagi üles tõstan ja gaasi annan, siis ma näen kuidas klapp läheb sisse-välja. Puhasta ära korralikult klapp ja siis proovi tuuritada.

ok

Tänud

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

mul mingi kamm on veel sees et mis tunnused on siis kui see sisselaske klapp läbi(kui see ültse saab läbi minna)

Kasutaja avatar

Matu991
Postitusi: 67
Liitunud: 24 Apr 2008, 21:03
Tsikkel: Kawasaki
Asukoht: Saaremaa/Tallinn

Lugemata postitus Postitas Matu991 »

Kumb ots mootorist ennem peale läheb kas esi või tagu?


MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Mnjah, ma järgmine saarlane RSiga, millel mootor koos. Ostsin Saksamaalt 95.a ratta, millel müüja jutu järgi kolb otsas, aga pildi peal väga hea näiv välimus ahvatles. Reaalsus on paraku siiski karmim - ratas on kodus värvitud, värv mullitab, krobeline, on kokku pandud enne värvi kuivamist, sõrmejäljed külje peal jne. Täna hommikul lammutasin mootori ka laiali - keps on veel ainult tahtejõuga mootoris püsinud, kolb ja silinder ka laiali.. Kõik kohad metallipuru täis. Lisaks sellele on läbisõit üle 3000km suurem kui kuulutuses oli. Siga. Ninjaga sõitmine ja trahvi maksmine oleks tunduvalt odavam ja mugavam variant olnud need mõned kuud mis veel A1 jäänud...

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

MotoMell kirjutas:

Mnjah, ma järgmine saarlane RSiga, millel mootor koos. Ostsin Saksamaalt 95.a ratta, millel müüja jutu järgi kolb otsas, aga pildi peal väga hea näiv välimus ahvatles. Reaalsus on paraku siiski karmim - ratas on kodus värvitud, värv mullitab, krobeline, on kokku pandud enne värvi kuivamist, sõrmejäljed külje peal jne. Täna hommikul lammutasin mootori ka laiali - keps on veel ainult tahtejõuga mootoris püsinud, kolb ja silinder ka laiali.. Kõik kohad metallipuru täis. Lisaks sellele on läbisõit üle 3000km suurem kui kuulutuses oli. Siga. Ninjaga sõitmine ja trahvi maksmine oleks tunduvalt odavam ja mugavam variant olnud need mõned kuud mis veel A1 jäänud...

mul oli sama
oli 94 aasta masin välimus ok õeldi et mingi rallimees oli veel karpa kallal ka käinud et nüüd täis püss.(tõin Tartust, aga see oli tuli Itaaliast vist)sain Saaremaale ja 35km ja koos :evil:
Mul läks õlipump kotti ja tänu sellele jooksis ka mootor.
Mis edasi teed siis?kas korda või müüki.


NewCustomer
Postitusi: 110
Liitunud: 29 Juul 2007, 14:03
Tsikkel: Oli Aprilia RS 125
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas NewCustomer »

Masin muidugi Rs 125, 96 aasta.Kuulun ka teiega enam-vähem yhte ja samasse patta, kuna 1.apr sai Aprilia rs viidud Pärnumoto-sse, kus ei suudetud seda korda teha, omakorda sealt läks see AP-motosse arvatavasti ( aprilia esindus), peale 2 kuud tuli välja et nemad ka ei suuda korda teha, ja saadavad tagasi, ehk lähipäevil peaks masina kätte saama. Ja saab viga otsima hakkata.

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

NewCustomer kirjutas:

Masin muidugi Rs 125, 96 aasta.Kuulun ka teiega enam-vähem yhte ja samasse patta, kuna 1.apr sai Aprilia rs viidud Pärnumoto-sse, kus ei suudetud seda korda teha, omakorda sealt läks see AP-motosse arvatavasti ( aprilia esindus), peale 2 kuud tuli välja et nemad ka ei suuda korda teha, ja saadavad tagasi, ehk lähipäevil peaks masina kätte saama. Ja saab viga otsima hakkata.

Mis viga on :?


NewCustomer
Postitusi: 110
Liitunud: 29 Juul 2007, 14:03
Tsikkel: Oli Aprilia RS 125
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas NewCustomer »

ei teagi täpselt, saab kätte, hakkab uurima...


unlimited
Postitusi: 203
Liitunud: 17 Okt 2005, 18:47
Tsikkel: Kawasaki EN500
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas unlimited »

Ülimalt OT ja ebaadekvaatne aga...

Sähh teile 2-taktist :lol: :D

Mopeed V-50 - Dirtbike-110cc - GasGas SM50 - Honda CBR125R - Kawasaki EN500

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Mis edasi teed siis?kas korda või müüki.

Palgapäev tulekul, eks ma teen ta korda ikka, eBay abiga ei lähe asi nii kalliks ka et mõtet poleks... Kui värvida ja mootor korda teha, saab normaalse masina, rehvid on uued, tagaamort on tutikas, müüja jutu järgi kogu esihark ka, raam ja veljed ok...

2 takti jaaah. Siis vaatame edasi kui sõidab :D

Suletud

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”