Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Moderaator: Moded
Tere
Sai ka mõned nädalad tagasi soetatud TDM, igati rahul rattaga. Täna hommikul tööle sõites suutsin bensiini paagi kuivaks sõita ja teele jääda, seoses sellega tekkisid ka mõningad küsimused. Ei suutnud tuvastada reserv kraani, kas TDM-il on selline asi olemas? Kas enne bensiini lõppemist peaks hakkama põlema ka märgutuluke? Bensunäidiku juures olemas mingi tuluke, aga mingitel põhjustel see minu rattal ei süttinud, samas süüde sisse keerates see hetkeks läheb põlema, pirn läbi ei ole. Ratas aastast `99
Mul on 98a TDM, 850 kuubikut. Kas 99 ka vorbiti veel selliseid või on 99a omad juba 900sed, ning õli ning bensunäidikuga isendid?
Aga reservist niipalju, et reservkraan on täitsa olemas, aga tema asend on minu meelest vastupidi igasugust loogikat Enda meelest krutid reservi pealt ära, aga tegelikult ongi just reservi peal. Tänu sellele sain esimene nädal tsikliomanik olles kenasti õnneliku näoga ka paar km tsiklit tankla suunas lükata.
alar kirjutas:Tere
Sai ka mõned nädalad tagasi soetatud TDM, igati rahul rattaga. Täna hommikul tööle sõites suutsin bensiini paagi kuivaks sõita ja teele jääda, seoses sellega tekkisid ka mõningad küsimused. Ei suutnud tuvastada reserv kraani, kas TDM-il on selline asi olemas? Kas enne bensiini lõppemist peaks hakkama põlema ka märgutuluke? Bensunäidiku juures olemas mingi tuluke, aga mingitel põhjustel see minu rattal ei süttinud, samas süüde sisse keerates see hetkeks läheb põlema, pirn läbi ei ole. Ratas aastast `99
alar kirjutas:99 aasta TDM samuti 850ccm,98 aasta mudeliga erinevust vaid kellade disainis minu teada. Kust kandist ma seda kraani otsida võiksin? Vabandan rumala küsimuse pärast, aga kohe mitte ei hakanud pealiskaudsel vaatlusel silma.
Erinevusi on, aga peale kellade ja peeglite mitte midagi märkimisväärset. Reservi kohta, ma polegi uurinud, aga lugege kasutusjuhendit http://www.hot.ee/imre72i/usermanual_TDM850_2001.pdf seal vast kirjas.
Järgmine nädal ajan enda oma ka õue ja õpin sõitma
Tallinna ja lähiümbruse TDM-i omanikud, saaks äkki mõni õhtu kokku kusagil?
Kas kellegil on enda omale külge kruvitud MRA aftermarket tuuleklaas?
www.louisi.de ja kood 10006779 ?
VWman kirjutas:Kas kellegil on enda omale külge kruvitud MRA aftermarket tuuleklaas?
www.louisi.de ja kood 10006779 ?
kood peaks olema vist 10006658,kui sa ikka tdm-i mõtled.
Ka http://www.polo-motorrad.de/ on asi olemas.
kood:60190101940
omalgi on mõte peast läbi jooksnud,aga asi ikka selle küsimuse taga,et kas tolku ka asjast on?
to alar:ega me äkki eile hommikul vabakal kokku ei juhtunud??
-
- Postitusi: 148
- Liitunud: 21 Apr 2004, 21:59
- Tsikkel: Yamaha FZS1000
- Asukoht: Eestimaa.Saku
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
TDM-d,millel on temp.kella asemel bena kell,peb hakkama märgutuli põlema.Vähemasti minu viimasel 3-l isendil on küll hakanud.Palju sõita saab ei oska öelda.olen võimalikult kähku jaama sõitnud.
Vaatasin raamatust järgi ja kui ma õieti aru sain siis tulukese süttides peaks rserv olema paagis 3,1 liitrit.
Leidsin garaashist 850TDM 96-2001 raamatu,selle mis tehasest kaasa antakse.
Kui kellelgi huvi saab omale!!!
Edu kõigile!!
kris. kirjutas:Minu bensunäidikuga '99 TDM-i kraanil ei ole ka reservi. Märgutuli nagu läheks põlema... aga täpselt ei mäleta
- ei ole sel aastal veel paaki tühjaks sõitnud.
Tule korrasolekut saab kontrollida.. süüde sisse, suretus nupp,suretavasse asendisse ja siis vajutada starteri nuppu ja korraks peaks vilkuma bena näidiku tuli ja mingi punane tuli vist oli kah.
Edit: kui kollane paar korda vilkus, siis mahtus statoilis paaki 15, ** liitrit.
andrusl kirjutas:kood peaks olema vist 10006658,kui sa ikka tdm-i mõtled
Jah, "vale kood" minu viga.
Kappa klaasi ma olen näinud, aga minu meelest tiba liiga kõrge.
Ma vaataks MRA ka üle, see peaks paar cm madalam olema .
Endiselt, saaks mõni õhta Hiiu pubi juures kokku ??
Tõstataks rehvi teema jälle.
On siis keegi omale värskelt uue tagarehvi alla kurvinud? Millise ?
Endal oleks nagu varsti vaja kruvida.. aga ei suuda otsustada.
Kruusale nagu eriti asja pole, kui siis paar 2-3-4 teelõiku, mis saab rahulikult kulgetud.
Michelin Anakeed sellisel juhul vist priiskamine?
Valikus on veel:
Heidenau K 76
Heidenau K 68
Maxxis SUPERMAXX
Continental Conti Force
Continental RoadAttack (see vist ainult kuiva ilma rehv, minu kehva sõidu kogemuse juures)
VWman kirjutas:Kas tagumine pidur blokeerub suht kergesti või ?
Mul on tunne, et mul on midagi selle tagumise piduriga nagu valesti, natuke vajutad ja juba lohiseb. Hooba keerasin alla poole, aga ei aidanud.
eks tagumine blokeerubki kergelt,pane rõhk ikka esipidurile ja tagumisega aita natuke lisaks.
Mu rattal michelin macadam nii ees,kui taga.Minu sõidu jaoks täiesti piisab.
eks tagumine blokeerubki kergelt,pane rõhk ikka esipidurile ja tagumisega aita natuke lisaks.
Mu rattal michelin macadam nii ees,kui taga.Minu sõidu jaoks täiesti piisab.
Rehv on mul ka Misu oma, mudelit peast ei mäleta.
Sõitsin siin ühe Suki-suki GS500-ga vahepeal, selle tagumine ei blokeerunud, sai rahulikult pidurdada, aga sellel oli see häda, et esipidur oli nagu kännu taga, nigu näppisid, nii oli kohe tunne, et lendad üle võlli.
Ma pidurdamisel, alguses korraks taga pidurit ja siis esimest.
Nohh, kui midagi väga piiresti läheneb, nagu üks valgusfoor täna , siis lasen tagumise blokeeruma ja esimesega imiteerin ABS-i . ( teen ma midagi väga valesti ? )
Tagumine läheb mull ikkagi minu meelest kuidagi väga lihtsalt blokki, peab vist proovima äkki klotse vahetada .
Oma vanale TDM-le kruvisin kunagi Maxxise alla ja olin väga rahul, samas ega rattaga ekstreemtingimusi eriti ei proovi, et äkki kallimad rehvid oleks paremad, kui arvestada, et hind on tal võrreldes teistega kõvasti soodsam: http://www.motopood.ee/pood/product_inf ... ts_id=1373
Mis puudutab tagapidurit, siis sel teemal ei oska kaas rääkida, kasutan seda suht harva või kui kasutan, siis väga mõõdukalt, sest mul on jäänud mulje, et tema kasutegur võrreldes esipiduriga on 10-20%. Eelmine suvi oleks ma äärepealt külje maha pannud, sest arvasin ennast tagapiduriga pidurdavad, aga tegelt oli ratas ammu blokkis (mida ma sõites ei tundnud) ja kui hakkas äkki külge ette vedama...
Survivali koolitusel just õpetatigi, et äkkpidurduste puhul tagumine blokki ja siis esimest. Toodi mitmeid pointe välja miks nii hea on ja peale seda hakkasingi endale sisse harjutama iga pidurduse puhul, et kõigepealt natuke tagumist ja siis esimest.
A minu kogemuse järgi TDM-i tagumine lähebki suht lihtsasti blokki. Tuleb harjutada, küll see tunnetus sisse tuleb.
Bean kirjutas:Oma vanale TDM-le kruvisin kunagi Maxxise alla ja olin väga rahul, samas ega rattaga ekstreemtingimusi eriti ei proovi, et äkki kallimad rehvid oleks paremad, kui arvestada, et hind on tal võrreldes teistega kõvasti soodsam: http://www.motopood.ee/pood/product_inf ... ts_id=1373
...
See on tõesti soodne, peab vist ära proovima selle.
TDM pisut raske ekstreemsuset harrastamiseks. 19.05 on Yamu keskuses testipäev ja seal saab proovida WR250R , mis on igati sobib ekstreemstusteks, WR250F on muidugi veel parem
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 73 korda
- Kontakt:
Super Tenere omanikud võiksid jagada kommentaare kütusekulu kohta. Kas vastab tõele, et kuskil 7l/100 keskmiselt? Otsin endale enuurokat reisiks euroopasse kus kütusekulu mängib suurt rolli eelarves. Ah ja, kas esipiduriga pidurdades sellised väikesed nõksud esirattas enne seisma jäämist on OK või on seal läbi miskid esihargi laagrid või ... SAi eile ühte proovimas käidud. Enduurokas veel suht tume maa minu jaoks nii, et ärge pahandage minu teamatuse üle. Tänud
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
Väikese nõksud - hüplemine - tekib siis kui esiratas on juba blokeerunud pidurdamise lõpus enne seisma jäämist. Seega igati asine ja õige käitumine esiratta poolt.
kurisookaru kirjutas:Super Tenere omanikud võiksid jagada kommentaare kütusekulu kohta. Kas vastab tõele, et kuskil 7l/100 keskmiselt? Otsin endale enuurokat reisiks euroopasse kus kütusekulu mängib suurt rolli eelarves. Ah ja, kas esipiduriga pidurdades sellised väikesed nõksud esirattas enne seisma jäämist on OK või on seal läbi miskid esihargi laagrid või ... SAi eile ühte proovimas käidud. Enduurokas veel suht tume maa minu jaoks nii, et ärge pahandage minu teamatuse üle. Tänud
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 73 korda
- Kontakt:
[quote="Yerba"]Väikese nõksud - hüplemine - tekib siis kui esiratas on juba blokeerunud pidurdamise lõpus enne seisma jäämist. Seega igati asine ja õige käitumine esiratta poolt.
Plokeerumisest oli asi kaugel, kuskil 30-40km/h kiirusel pidurdamisel kuni seisma jäämisel olid need nõksatused tunda. Ei midagi hullu aga olid olemas.
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
kurisookaru kirjutas:Super Tenere omanikud võiksid jagada kommentaare kütusekulu kohta. Kas vastab tõele, et kuskil 7l/100 keskmiselt? Otsin endale enuurokat reisiks euroopasse kus kütusekulu mängib suurt rolli eelarves. Ah ja, kas esipiduriga pidurdades sellised väikesed nõksud esirattas enne seisma jäämist on OK või on seal läbi miskid esihargi laagrid või ... SAi eile ühte proovimas käidud. Enduurokas veel suht tume maa minu jaoks nii, et ärge pahandage minu teamatuse üle. Tänud
Minu Super Tenere kütusekulu on kuskil 7-7.5l/100, aga mingeid väikseid nõkse esirattas esipiduriga pidurdamisel ei ole küll nagu tundnud
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Matkates täiskoormaga kütusekulu ca 7,5. Aga alla 7 pole seda kulu küll kuidagi saanud, nii et pisut janune pill on küll...

-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
Mida nendest 4-5 viimasest arvate? Mida tähendab lühend TT?
http://motokaup.ee/index.php?cPath=112_113_181
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.