Gixxer sureb välja! Aidake

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Boymaster
Postitusi: 19
Liitunud: 13 Okt 2005, 20:26

Gixxer sureb välja! Aidake

Lugemata postitus Postitas Boymaster »

Niih.....probleem siis selline, et tühikäigul lähevad pöörded nii maha et mootor jääb seisma. Seda siiski mitte kogu aeg. Kohati uuesti käivitades jääb ilusti käima, kohati jääb seisma jällegi.
Mis sellist jama võiks tekitada?
Tegemist on 2000 aasta 600 sradiga!

Tänud igasuguse info eest!
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

jeerum... keera pöördeid juurde

Teema algataja
Boymaster
Postitusi: 19
Liitunud: 13 Okt 2005, 20:26

Lugemata postitus Postitas Boymaster »

hmh.....ma küll ei usu et pöörete juurde keeramine oleks lahendus....probleem selles ongi et kui masin toimib nii nagu varem, siis pöörded parasjagu ~1000 kandis aga vahest mingil põhjusel lähevad pöörded nii maha et masin sureb välja
minu loogika järgi juhtub tühikäigu pöörete juurde keeramisel see, et kui masin korralikult töötab on pöörded ebanormaalselt kõrged ja hetkedel mil ta praegu välja sureb on siis pöörded normaalsel tasemel!

on veel kellelgi mõni lahendus pakkuda?
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas westel »

Kas selline ebaühtlane tühikäik tekkis äkitselt või aega mööda?
Võib-olla ei taha mõni silinder madalamate tuuride juures töödata.
Vaata küünlad üle jne. Või siis näiteks pane külmalt mootor käima ja katsu, kas kõik tuletorud lähevad ühtlaselt kuumaks.
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Boymaster kirjutas:
hmh.....ma küll ei usu et pöörete juurde keeramine oleks lahendus....probleem selles ongi et kui masin toimib nii nagu varem, siis pöörded parasjagu ~1000 kandis aga vahest mingil põhjusel lähevad pöörded nii maha et masin sureb välja
minu loogika järgi juhtub tühikäigu pöörete juurde keeramisel see, et kui masin korralikult töötab on pöörded ebanormaalselt kõrged ja hetkedel mil ta praegu välja sureb on siis pöörded normaalsel tasemel!

on veel kellelgi mõni lahendus pakkuda?
njahh - algsest jutust sai välja lugeda vaid, et pöörded on liiga madalad...
ebaühtlane tühikäik sõltub nii paljudest asjadest nii, et trüki või õpik ümber - esimese samm on hooldus (filter, küünlad jne), alles teine käik on remont. Tühikäiku võib isegi tahmane siiber mõjutada - õhu ja kütuse teed puhtaks, samuti ka andurid... eks siis näis mis edasi

Teema algataja
Boymaster
Postitusi: 19
Liitunud: 13 Okt 2005, 20:26

Lugemata postitus Postitas Boymaster »

Tänud....kontrollin küünlaid :)

miki
Postitusi: 90
Liitunud: 11 Dets 2006, 18:08

tühikäik

Lugemata postitus Postitas miki »

Tere

Ei hakanud uut teemat tegema aga oleks üks väike küsimus, numelt kus asub tühikäigu reguleerimise kruvi 2001 aasta 600-l gixxeril ja kuda sellele ligi pääseb.

tänan ette

Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: tühikäik

Lugemata postitus Postitas westel »

miki kirjutas:

Kus asub tühikäigu reguleerimise kruvi 2001 aasta 600-l gixxeril ja kuda sellele ligi pääseb.

Seal vasakul pool, karterist natuke kõrgemal, silindrite taga peaks olema üks kruvi mille taga oleks nagu mingi voolik vms. (pikk saba mis läheb sisselaskesüsteemi) Ligi peaks sellele kergelt pääsema. Vaata äkki on gondlite varjus jne. Suhteliselt silmapaistev peaks olema.

Näide:
http://minupildid.ee/main.php?g2_view=c ... alNumber=2

http://minupildid.ee/main.php?g2_view=c ... alNumber=2

Viimati muutis westel, 12 Apr 2008, 17:00, muudetud 1 kord kokku.

miki
Postitusi: 90
Liitunud: 11 Dets 2006, 18:08

tühikäik

Lugemata postitus Postitas miki »

tänud, lähen otsima

Kasutaja avatar

kolka28
Postitusi: 47
Liitunud: 11 Mai 2005, 17:55

Lugemata postitus Postitas kolka28 »

kuna pealkiri sobib, ei hakkanud uut teemat tegema. ratas 750gsxr, 96a.
probleem: hommikuti sõites, kui ilm jahedam, kaob üks või ka kaks silindrit tagant ära (tühikäigul sureb välja). seisma jäädes 60kraadi juures hakkab jällegi kõik ilusti tööle, vähemalt võhikule tundub nii. ühesõnaga soojalt töötab ilusti, külmalt kooleb ära. küünlad, õlid, filtrid vahetatud. proovisin ka teiste küünaldega, ikka sama jamps. jama on just jaheda ilmaga sõites, kui mootori temp jääb alla u. 55 kraadi. vast saite aru jube kiire hetkel. :)

ära torka, kui kindel pole!!!
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

küünlajuhtmed.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

kolka28
Postitusi: 47
Liitunud: 11 Mai 2005, 17:55

Lugemata postitus Postitas kolka28 »

kuda neid kontrollida või tuleb poodi uute järgi tormata? seda võiks ka enda harimiseks teada saada, miks nad siis soojalt nagu töötavad?

ära torka, kui kindel pole!!!
Kasutaja avatar

kolka28
Postitusi: 47
Liitunud: 11 Mai 2005, 17:55

Lugemata postitus Postitas kolka28 »

hea oleks, kui nüüd keegi targutaks ja ka mind hariks, sest juhtmeid niisama, küünal plokist väljas, proovides töötavad kõik ühtemoodi ilusti? või pole seda palja silmaga näha? ei tahaks huupi kah poodi juppe ostma minna!

ära torka, kui kindel pole!!!
Kasutaja avatar

Prii
Postitusi: 170
Liitunud: 10 Nov 2005, 16:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas Prii »

Minul kadus sarnane probleem ära peale karburaatorite sünkroniseerimist.

Braap..

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

mul ka umbes sarnane probleem aga natuke vastupidi, hommikul külmalt on kõik tipp topp, peale 22 km korralikku sõitu hakkab jama pihta, kui gaasi anda siis on sekundi murdosa jagu hing kinni, kui tuurid üleval siis on jõudu ja kõike, ühtlaste sõidutuuride peal pudistab kui väga soojaks läheb, oskab keegi nõu anda?

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

kolka28 kirjutas:

kuda neid kontrollida või tuleb poodi uute järgi tormata? seda võiks ka enda harimiseks teada saada, miks nad siis soojalt nagu töötavad?

niiske ilmaga näed sädet läbi isolatsiooni blokki hüppamas. Sinu gixxer on muidugi nii kinnise ehitusega et seda on raske näha.

Või võta ühest küünlajuhtmest kinni, kui saad särtsu läbi isolatsiooni siis tead :D

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

Prii
Postitusi: 170
Liitunud: 10 Nov 2005, 16:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas Prii »

Margusxx kirjutas:

mul ka umbes sarnane probleem aga natuke vastupidi, hommikul külmalt on kõik tipp topp, peale 22 km korralikku sõitu hakkab jama pihta, kui gaasi anda siis on sekundi murdosa jagu hing kinni, kui tuurid üleval siis on jõudu ja kõike, ühtlaste sõidutuuride peal pudistab kui väga soojaks läheb, oskab keegi nõu anda?

Täpselt sellised sümptomid peaks olema rikka segu korral. Ma küll ei tea, kus leidub meistrit, kes karburaatoreid reguleerib, aga see peaks su mured lahendama.

Braap..

Kasutaja avatar

kolka28
Postitusi: 47
Liitunud: 11 Mai 2005, 17:55

Lugemata postitus Postitas kolka28 »

võtsin juhtmetest käiva mootoriga kinni, aga ei midagi. kipun kalduma samuti sinna karpade poole, sest kevadel oli jamps "hapuks" läind benaga ja see mure pole täielikult kadunud. endal vähemalt sihke mõte!

ära torka, kui kindel pole!!!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”