Gixxer sureb välja! Aidake
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Gixxer sureb välja! Aidake
Mis sellist jama võiks tekitada?
Tegemist on 2000 aasta 600 sradiga!
Tänud igasuguse info eest!
minu loogika järgi juhtub tühikäigu pöörete juurde keeramisel see, et kui masin korralikult töötab on pöörded ebanormaalselt kõrged ja hetkedel mil ta praegu välja sureb on siis pöörded normaalsel tasemel!
on veel kellelgi mõni lahendus pakkuda?
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
njahh - algsest jutust sai välja lugeda vaid, et pöörded on liiga madalad...Boymaster kirjutas:hmh.....ma küll ei usu et pöörete juurde keeramine oleks lahendus....probleem selles ongi et kui masin toimib nii nagu varem, siis pöörded parasjagu ~1000 kandis aga vahest mingil põhjusel lähevad pöörded nii maha et masin sureb välja
minu loogika järgi juhtub tühikäigu pöörete juurde keeramisel see, et kui masin korralikult töötab on pöörded ebanormaalselt kõrged ja hetkedel mil ta praegu välja sureb on siis pöörded normaalsel tasemel!
on veel kellelgi mõni lahendus pakkuda?
ebaühtlane tühikäik sõltub nii paljudest asjadest nii, et trüki või õpik ümber - esimese samm on hooldus (filter, küünlad jne), alles teine käik on remont. Tühikäiku võib isegi tahmane siiber mõjutada - õhu ja kütuse teed puhtaks, samuti ka andurid... eks siis näis mis edasi
tühikäik
Tere
Ei hakanud uut teemat tegema aga oleks üks väike küsimus, numelt kus asub tühikäigu reguleerimise kruvi 2001 aasta 600-l gixxeril ja kuda sellele ligi pääseb.
tänan ette
Re: tühikäik
miki kirjutas:Kus asub tühikäigu reguleerimise kruvi 2001 aasta 600-l gixxeril ja kuda sellele ligi pääseb.
Seal vasakul pool, karterist natuke kõrgemal, silindrite taga peaks olema üks kruvi mille taga oleks nagu mingi voolik vms. (pikk saba mis läheb sisselaskesüsteemi) Ligi peaks sellele kergelt pääsema. Vaata äkki on gondlite varjus jne. Suhteliselt silmapaistev peaks olema.
Näide:
http://minupildid.ee/main.php?g2_view=c ... alNumber=2
kuna pealkiri sobib, ei hakkanud uut teemat tegema. ratas 750gsxr, 96a.
probleem: hommikuti sõites, kui ilm jahedam, kaob üks või ka kaks silindrit tagant ära (tühikäigul sureb välja). seisma jäädes 60kraadi juures hakkab jällegi kõik ilusti tööle, vähemalt võhikule tundub nii. ühesõnaga soojalt töötab ilusti, külmalt kooleb ära. küünlad, õlid, filtrid vahetatud. proovisin ka teiste küünaldega, ikka sama jamps. jama on just jaheda ilmaga sõites, kui mootori temp jääb alla u. 55 kraadi. vast saite aru jube kiire hetkel.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
mul ka umbes sarnane probleem aga natuke vastupidi, hommikul külmalt on kõik tipp topp, peale 22 km korralikku sõitu hakkab jama pihta, kui gaasi anda siis on sekundi murdosa jagu hing kinni, kui tuurid üleval siis on jõudu ja kõike, ühtlaste sõidutuuride peal pudistab kui väga soojaks läheb, oskab keegi nõu anda?
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
kolka28 kirjutas:kuda neid kontrollida või tuleb poodi uute järgi tormata? seda võiks ka enda harimiseks teada saada, miks nad siis soojalt nagu töötavad?
niiske ilmaga näed sädet läbi isolatsiooni blokki hüppamas. Sinu gixxer on muidugi nii kinnise ehitusega et seda on raske näha.
Või võta ühest küünlajuhtmest kinni, kui saad särtsu läbi isolatsiooni siis tead
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 170
- Liitunud: 10 Nov 2005, 16:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 7 korda
Margusxx kirjutas:mul ka umbes sarnane probleem aga natuke vastupidi, hommikul külmalt on kõik tipp topp, peale 22 km korralikku sõitu hakkab jama pihta, kui gaasi anda siis on sekundi murdosa jagu hing kinni, kui tuurid üleval siis on jõudu ja kõike, ühtlaste sõidutuuride peal pudistab kui väga soojaks läheb, oskab keegi nõu anda?
Täpselt sellised sümptomid peaks olema rikka segu korral. Ma küll ei tea, kus leidub meistrit, kes karburaatoreid reguleerib, aga see peaks su mured lahendama.
Braap..
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.