tahan osta rollerit
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
tahan osta rollerit
Tere!
Tahan osta rollerit, aga kahjuks just eriti "tehnikatädi" pole. Olen kuulnud, et 4 taktiline on etem kui 2, on see nii? Itaaliast pidid olema kvaliteetsed rollerid, aga just firmalt kymco. Need aga tublisti 20 tuhat ja rohkem, pole kindel kas just sellist raha korraga välja käia tahan. Muidugi eelis see, et kui miskit läheb tuksi, siis on sellele vähemalt varuosi saada. kas siis üldse 15 tuhandesed ja odavamad nö sooduspakkumisega rollerid pole mõeldav kraam? loomulikult ei sooviks hiinakat, pidi ikka väga jama kraam olema. samas olen ma ju naisterahvas ja hoiaks oma suksut kenasti:) pole tutvusringkonnas arutanud, mis päritolumaa ja firma oma neil on, et kas on läinud ruttu läbi ja kas varuosi saada on...tean, kellel peale talve enam üldse roller käima ei läinud, millest selline reageering sellel masinal?. nö odav masin on siis ainult 1 hooaja rõõm? mis firmade toodangul peale kymco veel varuosi saada on? ka 3 aasta pärast?!
oleksin väga tänulik igasuguse info eest:)
-
Teema algataja
Hei,
Kvaliteetne ja pikema ajalooga Euroopa (peamiselt Itaalia) kaup on tõesti kallim. Firmadel nimeks Piaggio, Gilera, Vespa, Aprilia, Derbi. Teine kamp on kvaliteetsed jaapanlased, peamiselt Yamaha.
Alla 20-tuhandesed rollerid tulevad ikkagi Aasiast. Ka Kymco on Taiwani firma. Aga näiteks selline firma nagu Keeway võib sulle sobida. Neil eriti palju 4-taktilisi mudeleid pole, aga ehk leiad sobiva http://keeway.ee/tooted.php?cat=1
Kindlasti soovitaks 4-taktilist. Sellega vähem jama, vaiksem on ta ka. Tõmbe äkilisus kehvem, kui 2-taktilisel, aga saan aru, et see pole sulle oluline. Varuosade pärast väga ei muretseks, kui vähegi usaldusväärselt müüjalt ostad. Tasub lihtsalt uurida, et kas nad ise hooldust ja remonti ka vajadusel teevad.
Talveks roller seisma jättes tuleb aku maha võtta, ära laadida ja seisma panna. Võimalik, et su sõbral oli see tegemata jäänud ja aku oli lihtsalt tühjaks jooksnud. Kindlasti pole 15-tuhandene masin viisakal hoidmisel ainult ühe hooaja rõõm.
Head otsimist, kui mõni konkreetsem mudel ja müüja sõelale jäänud on, siis anna teada, oskab ehk kommenteerida, kas valik mõistlik :)
-
Teema algataja
Ei soovitaks sul eriti 4-taktilist rollerit,sest mingi aeg viskab üle sul see roller...Tal pole kiirendust jms,lihtsalt oled pärast hädas.Ja maha on ka keeruline müüa.
Soovitaks sul mingi kasutatud rolleri osta. http://rolleriklubi.pri.ee/viewforum.php?f=41 sealt peaksid midagi leidma,ja osade pillide kohta saad ka uurida Lugejate rollrite alt http://rolleriklubi.pri.ee/viewforum.php?f=19
Ahjaa,ja kümso on kõvasti etem kui mingi cpi või keeway
Oleneb millist rollerit sa osta tahad ja suudad!?
Kui igapäevaseks kulgemiseks punktist A punkti B siis piisab täiesti hiinakast(tööloom),eriti kui midagi ise teha(ei oska ka) ei taha.
Selline(15 000eek) on minul ja võin öelda et sõidab(kodu ja tööle) väga hästi.Pole mitte kehvem pealinna liikluses kui mõni teinegi tuntum ja kallim firma sõiduk.
Kui tahad rohkem teistele näidata ja ehitada siis kindlasti mõni kenama nimega roller. Näitamiseks kuidagi imelik öelda et mul tuuning Baotian,STC või Jonway.
Ära lase end eksitada milline on parim ja milline laguneb.Kui ei hoola siis lagunevad kõik ja vahet pole kas on 2T või 4T.
Kindalsti on 2T teravama kiirendusega,samas on 4T lõppkiirus suurem,hohh jahh LE on kirjas et kiirus lubatud 45km/h.
Võta siis nii,et 4t on rahulikum igiliikur ja 2t lihtsalt teravamateks elamusteks.
Ise sõidan just Baotian'i rolleriga ja olen väga rahul hetkel on läbisõit 4800km.Selle ajaga pole peale hoolduse midagi teinud.Akule tuleks rohkem tähelepanu pöörata,muidu tuleb lihtsalt uus(600-700eek) osta.Kui aku lahja ja ei käivitu elektriliselt tuleb laadida,mitte oodata et küll sõites laeb,ei lae, eriti siis kui tuledega sõidad.
Edu siis valimisel ja turvalist liiklemist!
Jan.
Zidist kirjutas:Naisterahvas vaevalt kellegi kasutatud Aeroxit või SR'i tahab, mis on 10 000km sõitnud ning hakkab vaikselt remondi järele igatsema. Pealegi, 2 taktilised ei ole eriti ökonoomsed. 5l/100 km on minu arust ikka palju. 4 taktiline saab vähemalt poole vähesemaga hakkama ning mootor peab hästi vastu.
Ma ei tea kas ikka päris 5/100 liialdus pole aga 2,5/100 võtab küll.Kui jah tuunitud ja kubatuur suurem siis loogiline,et viis sajale.
Naisterahvale soovitaks kindlasit uut ja 4t,päritolu maa polegi nii oluline kui esindaja korralik hooldus ja garantii.
Kütust läheb vastavalt sõidu sujuvusele,vastutuulele,koormusele ja sõiduki seisukorrale.Tegeliku küttekulu saab alles siis teada kui ise seljas oled ja mõnda aega liigelnud.
Samas jälle saad 2T'ga teravamaid elamusi ja selleeest tuleb ka midagi kütusepaaki tankida.
Lahe on ju tuunida ja teistele ka näidata kui lahedalt tõmbab ja kui ilusti vilgub.
Tavaline ümberehituteta 49m3 hiinakas võtab 2,8-3,9l/100km,kõik oleneb eelnimetatud oludest.
Tegelt kõik on maitseasi ja raha küsimus!
Ära kindlasti unusta ütlust enne varustus ja siis kui raha veel järele jääb alles sõiduk,muidu võid tõsiselt haiget saada,täna just näitas kus kaks jälle haiglaravile viidi!
Jan.
Vaatasin ka kunagi huviga seda rollerit aga mulle ei sobinud siis tagumine trummelpidur ja see roller jäi valikust kõrvale.
Ketaspidurid ei olnud muidugi ainus põhjus miks mulle see roller ei sobinud,liiga palju läikivat pinda ja seda tuleb ka puhtana hoida.
Kui keegi sellisega liikluses osaleks vaataksin kindlasti kui ilus roller!
Kindalsti on oluline milline on teekate kus selle rolleriga liiklema hakkad,eriti kui on killustikteed.
Mida suurem on ratas seda mugavam ebatasatel teel liikuda.
Jan.
holma kirjutas:jan22 kirjutas:Tavaline ümberehituteta 49m3 hiinakas võtab 2,8-3,9l/100km,kõik oleneb eelnimetatud oludest.
Nii palju?
Ei saa mina kuidagi üle 2,5 sajale ümberehitatud hiinlasega.
Just vaatasin arvestused üle min. oli kuni 50km/h ja 2-2,5l/100km(üksi sadulas) ja max.oli kuni 70km/h 3,2-4,2l/100km(kaksi sadulas).
Midagi pole rolleril muudetud(hoolduses timmiti vaid),peale sissesõitu keerasin ainult karpast piirajajunni välja!
Jan.
-
Teema algataja
Jaa, see kütusekulu olenebki suuresti rollerist ning muidugi - mitmekesti sellel sõita.
Sõbral võtab kahetaktiline julgelt 5 liitrit sajale, küllaltki tihti sõidab ka kahekesti.
Mõni 4-taktiline hiinakas rüüpab 2-3 liitri vahel. Mootorit pole veel hiinakal näinud ära väsimas, aga tuled-lülitid hakkavad vähe augulisemal teel sõitmise järel streikima - vaja ühendusi kontrollida, kruvisid pingutama jne. Muidugi ei ole see 100% nii, olen lihtsalt seda asjaolu täheldanud.
Ei usu, et sa neljataktilisest peaks mingisuguste kiirendusomaduste pärast ära tüdinema, eriti et sa ju ei pidavat ralliäss olema. Soovitan küll, aga kasutatud rollerit osta vaid hea tuttava käest, kes ei valeta.
-
Teema algataja
oldmoped kirjutas:Tundub, et õiget Vespat ei ole selle masinamargi hinnaklassi pärast mõtet soovitada, aga kui päris vanakooli rolleristiil meeldib, siis meeldib äkki midagi sellist hiinamaist. Vähemalt erineb nendest wannabesuperbikede-rolleridisainist ja suurusklass on ka täiesti täiskasvanud inimesele sobiv.
Kui valik peaks selle kasuks tulema, siis tea, et seda on ka roosat värvi:)
Naistele pidavat meeldima selline.
Sauel liigub ka üks ringi
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
dimi1974 kirjutas:Ma ei tea kas ikka päris 5/100 liialdus pole aga 2,5/100 võtab küll.Kui jah tuunitud ja kubatuur suurem siis loogiline,et viis sajale.
Kuidas see loogiline on? s**t tuuning siis ju, mu 3x raskem ja üle 10x suurema töömahuga aparaat võtab keskmiselt 4,5. Roller üle 2l/100 peale küll ei tohiks võtta, 1,5 oleks paras.
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
-
- Postitusi: 152
- Liitunud: 21 Jaan 2006, 09:53
- Tsikkel: -
Tõesti niisama sõitmiseks piisab 4taktilisest küll ja küll. Käib edasi piisavalt, kütusekulu väike, pikem hooldusvälp jne. (Minu aparatuur võtab 5-6 liitrit 100-le aga eks sõidurõõm=küttekulu)
Ehk siis minu sõna jääks 4taktilise hiina mopeedi/rolleri peale. Kuna ikkagi tegu naisterahvaga.
Ning üks asi veel mis ei puutu antud konteksti. Ehk siis OT.
4taktilisel ei ole üldjuhul suurem tippkiirus. See oleneb mitmest aspektist. Esiteks 2taktilisel on mootor võimsam mis omakorda võrdub, et mootor suudab vedada pikemaid "käike" või kuidas öeldagi. Teiseks 4taktiline ei "revvi" pooltki nii kõrgele kui seda teeb 2taktiline.
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 06 Apr 2005, 15:35
- Asukoht: pirita ja viimsi
ulmo kirjutas:dimi1974 kirjutas:Ma ei tea kas ikka päris 5/100 liialdus pole aga 2,5/100 võtab küll.Kui jah tuunitud ja kubatuur suurem siis loogiline,et viis sajale.
Kuidas see loogiline on? s*** tuuning siis ju, mu 3x raskem ja üle 10x suurema töömahuga aparaat võtab keskmiselt 4,5. Roller üle 2l/100 peale küll ei tohiks võtta, 1,5 oleks paras.
Noh see kütusekulu on muidugi väga paljudes asjades kinni,kui kõik korras ja mitmeksesi seljas ei ratsuta siis püsib see ka norm.piires.
Võin rääkida vaid hiinakatest,neid on olnud paar.
Kogemuste kohaselt võib öelda hiinakate suhtes,et tuleb ette väiksemaid muresid,mõni lüliti vahel ei toimi,signaal ei tööta,plastikud on üsna õrnad.
Samas oluline on kui hea ja kalli rolleri ostad.
Kui toimiv on esindus/kauplus ja garantii,see vist üks olulisemaid.
Kuidas rollerit kasutad,siis et ei lõhu.
Hooldad,et ikka õigel ajal lähed hooldusesse ja kui midagi kummalist avastad siis kohe uurid milles küsimus.
Nii et siis edu ja muretuid km!
Jan.
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.