Käiguvahetus täisautomaatseks

Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

Üks omapärane siduri lahendus oli vanadel invaliidisapikatel- väiksem trummel suuremas trumlis, ühe sise- ja teise välisläbimõõdu vahe mingi paar kümnendikku (?) mm, vahes mõnikümmend grammi rauapuru. Kogu kupatust ümbritsesid mähised. Edasi juba füüsika- särts mähistes tekitas magnetvälja, magnetväli pani rauapuru jõujoontele vastavalt "püsti" ajama ja seetõttu hakkas üks mähis teist ringi ajama ja sidur oli seotud. Särts maha ja sidur lahutus. Mikrolüliti oli käigukangi küljes, et tagada siduri lahutumine käiguvahetusel, gaasipedaali all oli teine lüliti, mis rakendus kohalt võtmisel. Vot seda ei mäleta millega tagati sujuv kohaltvõtt... Üks häda süsteemil oli- mootori kuumenedes mähis soenes, takistus suurenes, amprid langesid ja sidur hakkas libisema. Pole aimugi, kas sellist siduri tööpõhimõtet annaks kasutada tsiklite juures (jõud oluliselt suuremad kui 33 hobust ;) ), aga tubli treial oleks aparaadi võimeline valmis treima küll.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”