Rolleril klõbin mootoris
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Rolleril klõbin mootoris
Tere . Lugu siis selline, et viimasel ajal olen tähele pannud, et mootoris on vaba käigul koha peal töödates paremal pool, kuskil sundjahutuse taga või seal kandis klõbin sees, siis kui sõitma hakkata muutub klõbin sahinaks, mis teatud kiirusega sõitmisel kuulda pole .
Et küsimus siis selline, et mis võib põhjus olla, et mootoris klõbin sees ?
Tänud igasuguse abi ja info eest .
NB: Rolleri koha pealt täielik algaja, mainin igaksjuhuks ära
Nonii, üritasin siis klõbinat ära unustada ja sõitsin edasi, viimasel ajal on hääl, klõbin läinud valjemaks ja nüüd on ka nii, et kui sõidad on kolin sees. Täna lammutasin ja tundsin, et loks on väntvõllil sees väike ja sain rohkem kindlust, et ikkagi on väntvõlli laagrid läbi nagu siin ennem vastatud postitustest välja tuli .
Homme tahaks käsile võtta siis laagrite vahetuse, nagu mainitud olen algaja ja nii tahakski infot, et kui ma selle töö käsile võtan, et mida ma siis jälgima ja vaatama pean, et ma selle mootori ikka pärast korralikult kokku saan ja see edasi ikka töötaks .
Panen siia ka lingi rollerist, abimeheks, et te saaks paremini mulle nippe jagada
http://www.geelybike.com/JL50QT-15.htm
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
-
Teema algataja
Re: Rolleril klõbin mootoris
Defu kirjutas:Tere . Lugu siis selline, et viimasel ajal olen tähele pannud, et mootoris on vaba käigul koha peal töödates paremal pool, kuskil sundjahutuse taga või seal kandis klõbin sees, siis kui sõitma hakkata muutub klõbin sahinaks, mis teatud kiirusega sõitmisel kuulda pole .
Olen tähele pannud ka seda, et klõbin tuli just siis sisse kui hakkasin teist õli kasutama. Roller ei kuulu mulle vaid on venna oma, vend läks soome ja roller jäi maha ja mis ta seal kuuris ikka kopitab, nii ajasingi pöörde. Roller on 2 taktiline, bensiin ja õli käivad eraldi. Aga jahh vennast järele jäänud õli sai otsa ja nii läksingi linna ja küsisin autopoest 2 taktilise õli mis sobiks rollerile ja nii antigi mulle pudel õli kus kirjas, et 2 taktilisele ja peal oli ka väikse krossika vms pilt . Aga jahh just peale selle õli kasutamist on tekkinud nagu mootori klõbin . Sõiduomadusi see muutnud pole, sõidab ikka ideaalselt, aga ikkagi häirib .
Et küsimus peale pikka juttu siis selline, et mis võib põhjus olla, et mootoris klõbin sees ?
Kas kehv õli ja ei täida oma eesmärki jättes mootori natuke kuivaks ja tänu sellele tekib mootori klõbin ?
Tänud igasuguse abi ja info eest .
NB: Rolleri koha pealt täielik algaja, mainin igaksjuhuks ära
õli seda häält ei tekitanud.äkki on sul mingi jalavedru või asi lahti või midagi.vaata kas poldid ja asjad kõik ikka alles ,äkki summuti kate logiseb või midagi.
atm50(2),Keeway ARN,aprilia amico 1993,aprilia sr50,
pocetbike(2),125 cc Qingqi Sport -06(2)
-
Teema algataja
Cado kirjutas:Ei usu ka ,et asi õlis. Kas ventika vahele ei ole võinud midagi jääda??
Arvasin ise ka, et natuke jama kahtlus õli poole pealt, lihtsalt mingi kokkusattumus kindlasti. Ventikal keerasin kaitsme maha ja vaatasin kõik korralikult üle, mitte midagi ebatavalist seal ei olnud, proovisin ka, et ega äkki ventikas lahti pole või mingit loksu seal, aga kõik oli jumala korras, mitte mingit loksu, mitte midagi just nii nagu peab olema, niiet klõbin sees, endalegi tundub see imelik .
Aga tänud nõu eest siiski
-
Teema algataja
holma kirjutas:Väntvõllilaager võib ka häält teha. Vahetust vajav väntvõllilaager siis.
Kas seda laagrit on raske vahetada, kogu mootor tuleb laiali võtta ?
Või mispidi seda vahetatakse, saan aru, et kui vahetuseks läheb siis tuleb ikka mõlemad pooled ära vahetada ?
Äkki viitsid kirjutada natuke selle vahetamisest
Siis tean mis mind ees ootab .
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Ikka mõlemad jahh vahetatakse. Mis seal ikka pikalt rääkida, mootor tuleb jah pooleks võtta. Silinder-kolb maha, variaator maha, generaator maha, mootoripooli kooshoidvad poldid eemaldada ja hakkabki hargnema.
Ühesõnaga eemaldada detailid, mis segavad mootorit pooleks võtmast.
Kasutatakse reeglina ka spetsiaalseid tõmmitsaid ja rakiseid(variaatori eemaldamisel, generaatori eemaldamisel, väntvõlli laagrite eemaldamisel)
-
Teema algataja
holma kirjutas:Ikka mõlemad jahh vahetatakse. Mis seal ikka pikalt rääkida, mootor tuleb jah pooleks võtta. Silinder-kolb maha, variaator maha, generaator maha, mootoripooli kooshoidvad poldid eemaldada ja hakkabki hargnema.
Ühesõnaga eemaldada detailid, mis segavad mootorit pooleks võtmast.
Kasutatakse reeglina ka spetsiaalseid tõmmitsaid ja rakiseid(variaatori eemaldamisel, generaatori eemaldamisel, väntvõlli laagrite eemaldamisel)
Oijahh, tööd siis jagub selle masinaga .
Kas muude asjadega ei saa neid lahti kui ainult tõmmitsate ja rakistega, sest selliseid asju mul ei ole kuskilt võtta .
-
Teema algataja
Üks küsimus tekkis veel, et kaua võib rolleriga sõita kui tal väntvõllilaager häält tegema on hakkanud ja nõuab äravahetamist ?
Või pole üldse lubatud sõita ?
Ja seda ka, et katsusin ventikast, et kas on mingit loksu või muud sellist ja siis kõik oli jumala kõvasti paigal ja mitte mingit loksu ei olnud .
Kas ikkagi võib viga olla laagrist ?
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Võiks ikka ära vahetada küll, kui juba häält tegema hakkab. Ise sõitsin mõnda aega küll, sest ei olnud kindel misasi häält teeb.(hääl tuli ja kadus vaheldumisi, lõpuks kippus pidevaks) Iseasi ka sinu
rolleril just väntvõllilaager häält teeb
Ise sain ilma tõmmitsate-rakisteta hakkama. Aga see on seotud omakorda riskidega, et võid midagi ära lõhkuda. Juhul kui väntvõllilaagrite
vahetuseks sul läheb, siis vaheta simmerid ka ära. Need käivad vahetuse juurde ja ei maksa praktiliselt midagi. Mis rolleriga muidu tegu?
-
Teema algataja
holma kirjutas:Võiks ikka ära vahetada küll, kui juba häält tegema hakkab. Ise sõitsin mõnda aega küll, sest ei olnud kindel misasi häält teeb.(hääl tuli ja kadus vaheldumisi, lõpuks kippus pidevaks) Iseasi ka sinu
rolleril just väntvõllilaager häält teeb![]()
Ise sain ilma tõmmitsate-rakisteta hakkama. Aga see on seotud omakorda riskidega, et võid midagi ära lõhkuda. Juhul kui väntvõllilaagrite
vahetuseks sul läheb, siis vaheta simmerid ka ära. Need käivad vahetuse juurde ja ei maksa praktiliselt midagi. Mis rolleriga muidu tegu?
Rolleri kohta ei ole mul mitte ühtegi paberit ega muud dokumenti, on ainult kirjad mis rolleril omal peal ja need ma nüüd kirjutan siia ka siis. Rolleri peal oli kirjas Fashion JL50QT-15 Geeli Motors . Seda ütlen ka, et aparaat suht vana juba .
Aga nii, laagrist siis niipalju veel, et ühekorra kui sõitsin siis nagu panin tähele sellise väikeasja, et hääl läks nagu väiksemaks rolleril( siin ei pea silmas laagri häält vaid ikka mootor, nagu roller ikka häält teeb ) See nagu läks vaiksemaks ja kiiruski langes natuke, siis järsku võttis korralikud hääled sisse jälle ja kiirus kasvas. Jäi selline tunne, et kuskil oli nagu mingi tropp ees, või et summutis oli mingi junn ees mis summutas hääle, vms. Sedasi on juhtunud ainult üks kord ja see ei pruugigi midagi tähendada . Aga niiet, sa ei ole ise ka päris kindel, et väntvõllilaager sellist häält teeb ? Ja misasjad simmerid veel on
Kõik on nii vööras ikka .
Seda tuletaks ka meelde, et roller koliseb/klõbiseb just tühikäigul, kohapeal töödates, siis kui sõitma hakkad on natuke kolinat kuulda veel aga kui juba kiirus üle 30 on siis kaob kolin ära ja pole enam midagi, sõiduomadused on jäädavalt ideaalsed
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Ega summutis midagi lahti ei ole? Simmerling on teisisõnu tihend(kaelustihend) Mootoritest, käigukastidest jne. väljuvate võllide ühenduskohtade tihendamiseks. Rolleri puhul siis väljuvate väntvõllikaelte tihendamiseks.
Sihuke roller? http://www.geelybike.com/JL50QT-15.htm
-
Teema algataja
holma kirjutas:Ega summutis midagi lahti ei ole? Simmerling on teisisõnu tihend(kaelustihend) Mootoritest, käigukastidest jne. väljuvate võllide ühenduskohtade tihendamiseks. Rolleri puhul siis väljuvate väntvõllikaelte tihendamiseks.
Sihuke roller? http://www.geelybike.com/JL50QT-15.htm
Jeps just selline roller, ainult kollast värvi Ise kahtlustasin ka summutit, aga just natuke aega tagasi käisin kuulamas, ajasin jala peale püsti ja hääl tuleb just tagumise rattaga kohakuti mootori seest. Niiet summut see ikkagi vist ei ole. Väntvõllilaagrid on ju äärtes? Hääl aga tuleb mootori keskelt . Asi on nii müstiline, eriti veel mulle kes ei tea midagi rollerist .
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
See klõbin võib kiirata teab kuhu. Ise kuulsin krõbinaid-kahinaid variaatorist.
Sellel sinu rolleril ei ole variaatorit. Tsentrifugaalsiduri ja kettülekandega
variant on. Neid minu andmeil eestis enam ei müüda. Võimalik, et tühikäigul võib häält teha ka seesama tsentrifugaalsidur. Vedu tuleb järgi ja kaob. Seda on raske öelda
-
Teema algataja
holma kirjutas:See klõbin võib kiirata teab kuhu. Ise kuulsin krõbinaid-kahinaid variaatorist.
Sellel sinu rolleril ei ole variaatorit. Tsentrifugaalsiduri ja kettülekandega
variant on. Neid minu andmeil eestis enam ei müüda. Võimalik, et tühikäigul võib häält teha ka seesama tsentrifugaalsidur. Vedu tuleb järgi ja kaob. Seda on raske öelda
Täpselt nii, sellega olen kursis, et tsentrifugaalsidur on ja kettülekanne, sest mäletan, et vennal kunagi tuli kett meha ja siis ta keeras vasakult küljekaane maha ja seda ma näinud olen. See võib siis tõesti sidur olla mis seda häält teeb, aga mis see tähendab siis, et sidur hakkab läbi minema ? Siinkohal mainiks seda ka, et sidur vähe lohiseb . Sidur ongi otsa saamas ?
Kas mingi viga võis ka sellest tekkida, et tihti olen kedagi tagaotsa peal vedanud, vaatasin aadressilt mis saatsid, et kandevõime max on 80 kg, aga kahekesi peal olles ületab see kõvasti 80 kg ju . Kas viga võib kuskile tekkida ülekoormatusest ?
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Selle liikuriga sõites tundubki, et sidur libiseb. Peabki nii olema. Kandevõime ületamine siiski rohkem kerekonstrukstioonile võib halvasti mõjuda. Ei oska öelda, mis seal siduri juures klõbiseda näiteks võiks.
Võtad lahti, vaatad üle kas on midagi ligadi-logadi. Eks katseeksitus meetodil pead asja uurima.
-
Teema algataja
holma kirjutas:Selle liikuriga sõites tundubki, et sidur libiseb. Peabki nii olema. Kandevõime ületamine siiski rohkem kerekonstrukstioonile võib halvasti mõjuda. Ei oska öelda, mis seal siduri juures klõbiseda näiteks võiks.
Võtad lahti, vaatad üle kas on midagi ligadi-logadi. Eks katseeksitus meetodil pead asja uurima.
Okei teeme nii, keeran lahti ja uurin asja. Kui tekib mingi probleem olen siin tagasi ja arutame teemat .
Suured tänud igasuguse abi eest Oli palju kasu sinust ja sain targemaks
-
Teema algataja
Selliste markidega masinatel on see väike klõbin hinna sees.. Kui natuke klõbiseb, siis ära pabista, vaid sõida.. Kui vändalaagrid oleks läbi, siis oleks nii, et pöörete kasvades ka kolin suureneks, kui sa väidad, et sul kiiremini sõites kaob see kolin ära, siis ei ole kindlasti vändalaagrid läbi.. Kui vändalaagrid oleks läbi ja sa masina pöördesse lased, siis teeb ikka väga koledat häält.
holma kirjutas:ats91 kirjutas:Kui vändalaagrid oleks läbi ja sa masina pöördesse lased, siis teeb ikka väga koledat häält.
Enda rolleril pöördesse ajades vastupidi kadus laagrihääl ära. Sümtomid seega ei pruugi olla alati ühesugused
Järelikult ei olnud sul veel laagrid nii kulunud, et peaks kohe kohe vahetama.
-
Teema algataja
ats91 kirjutas:Selliste markidega masinatel on see väike klõbin hinna sees.. Kui natuke klõbiseb, siis ära pabista, vaid sõida.. Kui vändalaagrid oleks läbi, siis oleks nii, et pöörete kasvades ka kolin suureneks, kui sa väidad, et sul kiiremini sõites kaob see kolin ära, siis ei ole kindlasti vändalaagrid läbi.. Kui vändalaagrid oleks läbi ja sa masina pöördesse lased, siis teeb ikka väga koledat häält.
Ei jahh, tühikäigul klõbin sees, aga täispööretel ja sõites klõbinat tõesti pole . Kolin kaob lihtsalt ära .
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.