Maailmaränduri tsikkel?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Nii palju kui mina olen tsiklireisijate kodulehti uurinud, on tsiklivalikus varem või hiljem ikka jõutud pigem keskmõõtu ja ökonoomsemate ratasteni. Üks NY abielupaar ostsid omale rattad selliselt, et mehele GS 1100 ja naisele GS 650. Peale paarikümmet tuhandet km-t läks valik unifitseerimisele ehk mees vahetas suure GS-i välja GS 650 vastu. Vähem juppe kahe peale kaasas kanda, lihtsam remontida ja väiksem kütusekulu ka.
Suured GS-id on ekstra populaarsust võitnud tänu McGregori ja Boormani reisidele aga keskmine lihtsurelik ei oma sellist 'backup teami' nagu need härrad.
Minu isiklik huvi (ja paljude teiste tsiklireisihuviliste huvi) on vastvalminud F 800 GS. Kaks pütti, sissepritse, ketivedu, kvaliteetne raam ja vedrustus jne. Varsti peaks Eestis proovida ka saama!
-
Teema algataja
ei vaidle vastu-kellele ema,kellele tütar. Olen sõitnud väga paljude erinevate tuntud ja kõrgelt hinnatud matkaratastega (loomulikult mitte ümbermaailmareisidel)nagu nt. africa twin,super tenere, pan european,varadero xl jne. pärast bemmi 1150gs omanikuks saamist olen seitsmendas taevas-nii mõnusat pilli ei ole mul enne olnud-toetun siin puht isiklikule kogemusele mitte maailmarändurite reklaamitud ratastele!
Kui oled 190cm + pikk ,siis katsu sõita kümneid tuhandeid km. suure varustusega selle 650gs junniga-päris karm ja mis kõige problemaatilisem,see on see ketivedu!!! aga bemu 800gs saab kindlasti olema müügihitt,kaesin isegi seda põksuva südamega Helsingi messil
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.