bena paak

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
kermekas

bena paak

Lugemata postitus Postitas kermekas »

mis asjaga saab parandada bena paaki ?

Kasutaja avatar

Dimitri
Postitusi: 184
Liitunud: 12 Nov 2004, 20:53
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Dimitri »

metall vqi plastik ?

Suzuki TL1000R
Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R

Teema algataja
kermekas

Lugemata postitus Postitas kermekas »

metall

Kasutaja avatar

taimo_80
Postitusi: 143
Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
Tsikkel: Honda TL1000R
Asukoht: tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas taimo_80 »

keevitusega


Teema algataja
kermekas

Lugemata postitus Postitas kermekas »

ok aitäh eks ma hakkan siis keevitust sebima :lol:


Ice
Postitusi: 171
Liitunud: 17 Juul 2006, 18:21
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Ice »

Krt... kas keevitus on ikka kõige õigem vahend? Sõltub muidugi defektist aga kui paagis peaks veel kasvõi aure olema siis...
Äkki mingi sulametalliga oleks õigem?

Patsu kah! :)
Mõni roller -> 125cc 4 taktiline Hiina roller -> Honda NSR 125cc -> Aprilia RS125 -> GSXR 600 -> GSF600S
Kasutaja avatar

taimo_80
Postitusi: 143
Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
Tsikkel: Honda TL1000R
Asukoht: tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas taimo_80 »

paak tuleb surve õhuga läbi uhuda, ja pole probleemi, need liimid ei ole nii head selleks. Aga sa võiks tõesti oma olukorda täpsustada, ehk on mõni parem variant.

Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

Bensiini ja aurud saab paagist ju alati välja valada-uhta-tuulutada.
Paaki keevitanud ma pole, kuid tinaga olen parandanud küll.
Teema-algataja on oma allkirjaks kirjutanud "Zid". Just zidi paaki ma tinaga lappisingi. Paak hakkas lagunema tema külge keevitatud kinnituskõrvade juurest. Need tehases tehtud punktkeevitused roostetasid läbi ja ratta vibratsioon aitas lagunemisele usinalt kaasa.
Suurim vaev oli tinaga katmise piirkonnast värvikihi maha saamine.
Jootmiseks sai kuumapuhuriga vajalik piirkond paagil nii kuumaks aetud, et tina ise sulametallina seal laiali jooksis ja halja metalliga korralikult nakkus. Mingi lahja jootekolviga sai veel pisut korrektuuri tehtud ja oligi paak külgmiste kinnitusjalgade- ja esimese kinnitusplaadi ümbrusest korralikult tinaga kaetud. Jätkus aastateks.
Eelnevalt olin nn "Keemilise Metalliga" mitmeid kordi samu kohti lappinud, kuid tulemuseta.

Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1962
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 149 korda
Tänatud: 184 korda

re: bena paak

Lugemata postitus Postitas Vint »

Lased paagi vett täis ja keevitad! :wink:

Kasutaja avatar

Õnnekas
Postitusi: 842
Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: re: bena paak

Lugemata postitus Postitas Õnnekas »

vintisvint kirjutas:

Lased paagi vett täis ja keevitad! :wink:

Toimib kenasti, alles hiljuti keevitati mul sellise meetodi abil paaki aga vett peab olema sõnaotseses mõttes servatasa täis, muidu säilib plahvatusoht. Hiljem pead korralikult vee välja nõrutama ja mõõdukalt soojendama paaki, et vesi välja aurustuks. Võiks ka kasutada vett siduvaid bena lisandeid hiljem.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: re: bena paak

Lugemata postitus Postitas piloot »

vintisvint kirjutas:

Lased paagi vett täis ja keevitad! :wink:

Ma kunagi kuulnud sellist asja: Vene ZiL-il immitses paagi kaela vahelt, keevitaja, tõsine omaaegne vene keevitaja, käskis autojuhil paagi silmini täis tankida, siis võttis suitsu otsast pitsi otsa tuld, tegi korgi lahti, pani paagile ka tule otsa :shock: ja keevitas paagi kinni, lõi korgi uuesti kinni ja valmis. Kõik kes seda nalja pealt vaatasid hoidsid aupaklikule kaugusele :wink:
Mina nii julge pole ja olen sellisel puhul paagi tühjaks teinud. Üks võimalus aurudest lahti saada on paar ampulli nuuskpiiritust paaki tühjendada aga kindlam moodus on keevitamise ajaks auto väljalaskest voolik paaki vedada.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Teema algataja
kermekas

Lugemata postitus Postitas kermekas »

mul on sama jama mis oli mix-il. et seda siis kõige parem hoopis tinaga parandada?

Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

kermekas kirjutas:

mul on sama jama mis oli mix-il. et seda siis kõige parem hoopis tinaga parandada?

Kui leiad oskaja keevitaja, siis lase ikka keevitada. Mina tinutasin, sest tahtsin tulemust kiiresti ja ise. Keevitust käepäralt polnud ja minu oskused ei lubakski õhukest plekki keevitada. Tinutamiseks olid aga kõik vahendid olemas, ka oskused.

Viimati muutis Mix, 14 Apr 2008, 21:30, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

rootsikunn
Postitusi: 11
Liitunud: 29 Juul 2006, 14:07
Tsikkel: FXSTC

Lugemata postitus Postitas rootsikunn »

parem ikka minna mõnda autotöökotta, kus vastavad keevitus vahendid olemas ja lasta kinni keevitada.
mul oli selline lugu, kus ostsin ratta, mis esialgu tundus igati ok ja peale esimest suve kasvas paagi küljeje üks korralik tiss.lähemalt uurides selgus, et paaki oli üritatud lappida käepäraste vahenditega(keemiline metall+pahtel) ja nendest hakkasid päikese käes tekkinud bensiiniaurud välja pressima lapitud kohast.Nüüd istun ja ootan, millal saaks paagi külge ja kulgema.
Nii,et tee üks kord ja korralikult.

Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1962
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 149 korda
Tänatud: 184 korda

Re: re: bena paak

Lugemata postitus Postitas Vint »

piloot kirjutas:
vintisvint kirjutas:

Lased paagi vett täis ja keevitad! :wink:

Ma kunagi kuulnud sellist asja: Vene ZiL-il immitses paagi kaela vahelt, keevitaja, tõsine omaaegne vene keevitaja, käskis autojuhil paagi silmini täis tankida, siis võttis suitsu otsast pitsi otsa tuld, tegi korgi lahti, pani paagile ka tule otsa :shock: ja keevitas paagi kinni, lõi korgi uuesti kinni ja valmis.

Nii ta käib jah... trikk õnnestub isegi siis kui 20% paagist on täis, paned otsast põlema ja lased aga. :D
Asi selles, et paagi avas juba toimub põlemine ning happnik ei jõua paaki.
Kess aga hõõguvat keevitustäppi paagi sees kardab - olge mureta: se tekkitab aure millele tulebki eelmainitud leek otsa panna! ( et keevitus sädemed seda ei süütaks)
Täis paagiga on kõige lihtsam ( kui on väike leke ) tuli otsa ja keevita!


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Jawa paaki, kui õmblus lekkima hakkas, sai küll tinaga kokku joodetud. ei mäleta, et eriti keeruline oleks olnud. Jootekirves oli toona abiks. Ja et enam katki ei läheks, tuli korralikud vedruseibid panna paagikinnitusmutrite alla. Ilma panid, oli rõõmu vaid aastaks. Pärast vedruseibe aga kärab siiani.
Sõltub muidugi ka, kust jookseb. Mosse paak millalgi roostetas alt läbi. Roosteaugud torkisin suureks ja siis sai mingi kahekomponentse epoksiidlödinaga kinni pandud (oli teine just paagilappimiseks mõeldud). Uuesti enam küll jooksma ei hakanud. Nähtava koha pealt muidugi nii eriti ei saa, kui ikka väljanägemist ka vaja on.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Oskajad mehed panevad tulega mängimise asemel pool ampulli nuuskpiiritust ja ei mingit tulevärki, kui tahad tulevärki siis "ARNIKA" aitab. Paak tuleb loomulikult enne tühjaks lasta :lol:

Kevadet, Virx

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”