Sissesõit!

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
Kukents

Sissesõit!

Lugemata postitus Postitas Kukents »

Tere!
Selline küsimus ,et vahetasin hiinakal rõngad ära.
Palju ja milline oleks õige sissesõit rõngaste vahetamise puhul .
Väga tänulilk! :wink:

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1784
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 195 korda

Lugemata postitus Postitas simp »

500-600km PAKUKSIN mina...


Teema algataja
taavet2

Lugemata postitus Postitas taavet2 »

Rõngastele piisab vast mingist 300km kah :wink: Ära siis gaasiga väga üle pinguta :D

Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Rõngaste sissetöötamiseks piisab 4*5min kohapealkäimisest, iga 5 min tagant suretad mootori välja ja lased täielikult ära jahtuda.

Kasutaja avatar

hannes56
Postitusi: 178
Liitunud: 11 Apr 2004, 13:29
Tsikkel: Yamaha Xc125tYamhxc125.Ižjup5
Asukoht: Põltsamaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas hannes56 »

xzburnoutzx kirjutas:

Rõngaste sissetöötamiseks piisab 4*5min kohapealkäimisest, iga 5 min tagant suretad mootori välja ja lased täielikult ära jahtuda.

Samas ma mäletan seda koledat aega, kui mul hiinakas oli, siis pidi ikka ka päris tublisti sissesõitu tegema,et need metallid ja asjad ei ole nii tugevad seal sees, kui lääne masinal. Mina pakuksin siis ka ikka kuskil 300 km peaks olema hoolas. see on suht raske ennast tagasi hoida aga pärast, kui rõngad on korralikud on väga hea sõita.

50 kuupi täidab mu kiirust-not anymore:P
Kasutaja avatar

Medic
Postitusi: 74
Liitunud: 17 Aug 2006, 12:53
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas Medic »

Mootori sissesõitmiseks on tegelikult 2 meedotit. Üldlevinud & manuaali kohaselt sõida "tasa & targu".
Teine meetod on selline "Run it Hard!" versioon.
Googeldades leiad ehk agrumente mõlemas kategoorias, kuid isiklikult eelistan viimast sest tegu on minu seisukohast loogilisema lahendusega.
Mina soovitaks mootori korralikult soojaks lasta & siis korralikult piitsa anda, kuid hooti mitte pidevalt. Kui mootor on tihedam lähevad komponendid kuumemaks kui hiljem ning nii võtavad rõngad paremini kuju ning sobivad täpsemalt.
Kui tahad teada täpsemalt mis & kuidas googelda "breakin motorcycle engine".

Parimat

Life is a fatal condition.

rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Selle teise versiooniga on nii, et kui mootoritega palju kogemusi ei ole ja ülekuumenemise sümptomid võõrad, võid mootori kokku lasta. Kui aga ainult rõngad vahetatud, siis see endast peaaegu mitte mingit ohtu ei kujuta, v.a. kui liialt väikesed rõngapilud jätsid.

Kasutaja avatar

terall
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mai 2006, 12:40
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas terall »

Medic kirjutas:

Mootori sissesõitmiseks on tegelikult 2 meedotit. Üldlevinud & manuaali kohaselt sõida "tasa & targu".
Teine meetod on selline "Run it Hard!" versioon.
Googeldades leiad ehk agrumente mõlemas kategoorias, kuid isiklikult eelistan viimast sest tegu on minu seisukohast loogilisema lahendusega.
Mina soovitaks mootori korralikult soojaks lasta & siis korralikult piitsa anda, kuid hooti mitte pidevalt. Kui mootor on tihedam lähevad komponendid kuumemaks kui hiljem ning nii võtavad rõngad paremini kuju ning sobivad täpsemalt.
Kui tahad teada täpsemalt mis & kuidas googelda "breakin motorcycle engine".

Parimat

Selle "Ride it Hard" koha pealt ütleks seda, et siin oli sellest juttu, kunagi. Minuarust käis selline sisseõit vaid nelja taktilistele masinatele :) Sorri kui eksin.

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Teemaalgatajal minu andmeil ongi hiina neljataktiline. Vähemalt eelmine aasta augustis kolbi-rõngaid vahetas, kui tema poste vaadata. On Quingqi 06 4 takti või?
Kahtlaselt tihti vahetad sel juhul rõngaid? Ilma õlita lased või?


Teema algataja
maitx

Lugemata postitus Postitas maitx »

holma kirjutas:

Teemaalgatajal minu andmeil ongi hiina neljataktiline. Vähemalt eelmine aasta augustis kolbi-rõngaid vahetas, kui tema poste vaadata. On Quingqi 06 4 takti või?
Kahtlaselt tihti vahetad sel juhul rõngaid? Ilma õlita lased või?

4taktiline ikka.

Kasutaja avatar

terall
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mai 2006, 12:40
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas terall »

Algandmetes seda kirjas ei olnud ja background searchi ka ei teinud, niiet minu viga :wink:


Teema algataja
Kukents

Lugemata postitus Postitas Kukents »

Rolleriks on Quingqi 06 4 takti . Vahetasin rõngad ja tihendid ära, lasin kohapeal ca 6-7 minti töödata. Niii kõik oli hea , sõitsin vaikselt ja lasin veel kohapeal käia. Sain sõita kuskil 2 päeva ja jõudu kadus jälle ära.
Suure jala peal paned gaasi põhja ,siis ca 1-5 sekundi jooksul kogub need pöörded üles, aga kui rolleriga tee peal sõidad ,siis ei jõua ta õieti mäest ka üles minna. Kiirus jääb 25-35 Km/h kanti. Kui rõngad ära vahetan ,siis sõidab ja naukese aja pärast jälle ei sõida ,lihtsalt jõud kaob ära. Vahest ,siis kui mootor on külm ,siis tuleb jõud aga kohe ka kaob. Suuremad asjartundjad on pakkunud ,et sumps võib katki olla. Ma ei oska ise enam midagi mõelda :roll: Karpat olen väga palju seadistanud , aga ei midagi. Ma ei saa sellest aru ,et lihtsalt mootoril pole jõudu ,käib ilusasti aga ei jõua midagi teha, rullikutest ja rihmast ei tohiks see oleneda ju. Paluks abi :(

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Klapid ikka peavad? Mõõda surve ära.

Viimati muutis Kirs, 14 Apr 2008, 11:26, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
Kukents

Lugemata postitus Postitas Kukents »

Mis mõttes 'Kas peavad' ?

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kukents kirjutas:

Mis mõttes 'Kas peavad' ?

Kas neljataktilise tööpõhimõttest tõesti midagi ei tea?
Kui klapp on suletud asendis, siis peab survet pidama. Klappide reguleerimisest tead ikka midagi?
Mismoodi saab summuti katki olla?


Teema algataja
Kukents

Lugemata postitus Postitas Kukents »

Ahh , I am stupid! . Pean kuskile remondi mehe juurde viima? , seda survet kontrollima. Ise vist pole mõtet osta seda jubinat. Või on? mille järgi seda veel vaadata saab?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”