Sissesõit!
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Sissesõit!
Tere!
Selline küsimus ,et vahetasin hiinakal rõngad ära.
Palju ja milline oleks õige sissesõit rõngaste vahetamise puhul .
Väga tänulilk!
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
- Postitusi: 178
- Liitunud: 11 Apr 2004, 13:29
- Tsikkel: Yamaha Xc125tYamhxc125.Ižjup5
- Asukoht: Põltsamaa
- Kontakt:
xzburnoutzx kirjutas:Rõngaste sissetöötamiseks piisab 4*5min kohapealkäimisest, iga 5 min tagant suretad mootori välja ja lased täielikult ära jahtuda.
Samas ma mäletan seda koledat aega, kui mul hiinakas oli, siis pidi ikka ka päris tublisti sissesõitu tegema,et need metallid ja asjad ei ole nii tugevad seal sees, kui lääne masinal. Mina pakuksin siis ka ikka kuskil 300 km peaks olema hoolas. see on suht raske ennast tagasi hoida aga pärast, kui rõngad on korralikud on väga hea sõita.
Mootori sissesõitmiseks on tegelikult 2 meedotit. Üldlevinud & manuaali kohaselt sõida "tasa & targu".
Teine meetod on selline "Run it Hard!" versioon.
Googeldades leiad ehk agrumente mõlemas kategoorias, kuid isiklikult eelistan viimast sest tegu on minu seisukohast loogilisema lahendusega.
Mina soovitaks mootori korralikult soojaks lasta & siis korralikult piitsa anda, kuid hooti mitte pidevalt. Kui mootor on tihedam lähevad komponendid kuumemaks kui hiljem ning nii võtavad rõngad paremini kuju ning sobivad täpsemalt.
Kui tahad teada täpsemalt mis & kuidas googelda "breakin motorcycle engine".
Parimat
Medic kirjutas:Mootori sissesõitmiseks on tegelikult 2 meedotit. Üldlevinud & manuaali kohaselt sõida "tasa & targu".
Teine meetod on selline "Run it Hard!" versioon.
Googeldades leiad ehk agrumente mõlemas kategoorias, kuid isiklikult eelistan viimast sest tegu on minu seisukohast loogilisema lahendusega.
Mina soovitaks mootori korralikult soojaks lasta & siis korralikult piitsa anda, kuid hooti mitte pidevalt. Kui mootor on tihedam lähevad komponendid kuumemaks kui hiljem ning nii võtavad rõngad paremini kuju ning sobivad täpsemalt.
Kui tahad teada täpsemalt mis & kuidas googelda "breakin motorcycle engine".Parimat
Selle "Ride it Hard" koha pealt ütleks seda, et siin oli sellest juttu, kunagi. Minuarust käis selline sisseõit vaid nelja taktilistele masinatele Sorri kui eksin.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Rolleriks on Quingqi 06 4 takti . Vahetasin rõngad ja tihendid ära, lasin kohapeal ca 6-7 minti töödata. Niii kõik oli hea , sõitsin vaikselt ja lasin veel kohapeal käia. Sain sõita kuskil 2 päeva ja jõudu kadus jälle ära.
Suure jala peal paned gaasi põhja ,siis ca 1-5 sekundi jooksul kogub need pöörded üles, aga kui rolleriga tee peal sõidad ,siis ei jõua ta õieti mäest ka üles minna. Kiirus jääb 25-35 Km/h kanti. Kui rõngad ära vahetan ,siis sõidab ja naukese aja pärast jälle ei sõida ,lihtsalt jõud kaob ära. Vahest ,siis kui mootor on külm ,siis tuleb jõud aga kohe ka kaob. Suuremad asjartundjad on pakkunud ,et sumps võib katki olla. Ma ei oska ise enam midagi mõelda Karpat olen väga palju seadistanud , aga ei midagi. Ma ei saa sellest aru ,et lihtsalt mootoril pole jõudu ,käib ilusasti aga ei jõua midagi teha, rullikutest ja rihmast ei tohiks see oleneda ju. Paluks abi
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.